• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik maakte een instemmend geluidje en liep ook het podium op. Ik dacht aan de dingen waar we over konden praten om haar weer op te vrolijken. Ik kon altijd vragen met wie ze naar het prom wilde of ging, maar dan zou ik die vraag ook moeten beantwoorden. Het probleem was dat ik liever gewoon met een goede vriend ging of wat dan ook, misschien kon ik regelen dat we op het prom mochten spelen. Ruby vond mij wel aardig. Ik wilde niet echt met iemand omdat ik er zeker van was dat diegene niet met mij wilde en dan niet toch? Ik kon Lynn vragen at ze graag deed in haar vrije tijd, maar het antwoord daarop was al vrij duidelijk. Zoveel vragen die ik niet kon stellen. Ik besloot toch maar een vraag te stellen die met het prom te maken had. "Hoe zou jij het liefst naar het prom gevraagd worden? En dat vraag ik omdat al die 'promposals'op het internet met hele serenades en weet ik het me te ver gaan. Maar ik wil wel origineel zijn." zei ik en trok een pruillipje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ellis Rosalie Smith

    Ik grinnik even. 'Ben ik niet van je gewend,' grinnik ik en kijk hem aan. Vragend kijk ik hem. Ik bijt hard op zijn lip en kijk hem aan. 'Eh,' breng ik uit. Ik was totaal overdonderd door deze vraag. Waarom ik? Wat ziet Jay in mij? Ik knars met mijn tanden. 'Eh Jay...' Ik zwijg. Hij was de leukste jongen van de klas, vond ik. Ik glimlach even. 'Ja is goed,' zeg ik hem. Ik bijt op mijn lip. 'Maar waarom mij,' vraag ik hem zacht en verbaasd. Dit begon een beetje awkward te worden. 'Met wie moet jij dat project eigenlijk doen,' vraag ik hem en glimlach even. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan. Ik glimlach weer even. Onwillekeurig denk ik even aan Louis. Met hem zou ik nooit naar het prom kunnen en Jay was na Louis de leukste jongen/ man die ik kende.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij maakte een instemmend geluidje en liep het podium op.
    "Hoe zou jij het liefst naar het prom gevraagd worden? En dat vraag ik omdat al die 'promposals'op het internet met hele serenades en weet ik het me te ver gaan. Maar ik wil wel origineel zijn."vroeg hij en zette een pruilipje op wat me deed grinniken. "Euhhm."zei ik nadenkend.
    "Het liefst zou ik op een eenvoudige manier gevraagd worden, met een simpele roos of met een verrasend iets. Zoals als je bijvoorbeeld je boek open slaat en er dan staat 'Wil je met me naar het prom?' zoiets dus. Heel simpel."zeg ik dan en ik kijk Austin weer aan."Hoe zou jij een meisje naar het prom vragen dan ?"vraag ik hem met een glimlachje. Ik was best wel nieuwsgierig ,wie hij wilde meenemen ,maar ik vroeg het toch niet.
    Ik vroeg me eigenlijk ook af wie met mij naar het prom zou willen gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik dacht er even over na. Het zou inderdaad best wel mogelijk zijn om iets heel gewoons te doen. Het hoefde niet allemaal zo speciaal te zijn, zolang het maar lief bedoelt was. "Weet ik eerlijk gezegd niet echt. Misschien zoiets als allemaal van die ballonnen die knappen en dan zit ik daar met mijn bloempje. Of misschien mijn nee achterna met zijn gelukskoekjes. Hij deelde ze uit en eentje had een kaartje erin met 'wil je met mij naar het prom?', was heel schattig." Het geweldigste leek me toch gewoon het drie stappen plan. 's nacht steentjes tegen het ram gooien en haar dan meenemen naar een nachtelijke picknick waarna je haar naar het prom zou vragen. Maar nope, dat ging ik niet vertellen. Waarschijnlijk werkte zulke dingen alleen in boeken. Hoogstwaarschijnlijk. En dan moest ik nog iemand vinden om mee te gaan. "Maar bedankt voor de tip."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Weet ik eerlijk gezegd niet echt. Misschien zoiets als allemaal van die ballonnen die knappen en dan zit ik daar met mijn bloempje. Of misschien mijn nee achterna met zijn gelukskoekjes. Hij deelde ze uit en eentje had een kaartje erin met 'wil je met mij naar het prom?', was heel schattig." zei hij dan en ik knikte.
    Dat van het gelukskoekje klonk wel erg schattig. Zoiets moet ik onthouden voor verjaardagen of zoiets.
    "Maar bedankt voor de tip."zei hij dan en ik glimlach licht. "Geen dank."
    Ik begon nu eigenlijk al na te denken aan een jurk voor dan. Welk kleur die ik kon gebruiken,maar eerst moest ik nu denken aan die musical.
    "Euhm Austin ,voor die musical ...Welke soort verhaallijn zou erin kunnen ? "vroeg ik hem dan ,want iedere musical had zo zijn verhaal en hoofdpersonages toch?.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry, ik ben d elaatste tijd wat vergeetachtig want mijn oma is overleden......... Dus ik weet niet echt wat je bedoelt met weddenschap..... Ik weet het wel van Luis dat hij ene geheim had.......


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Tyler Sky Draw ll Badboy ll


    "Weet je, je kan ook nog altijd vragen of je niet met één van die bitches mag die om de tien minuten opmerken dat je knap bent, ik bedoel als ik niet goed genoeg ben." zei ze met haar normale zachte stem. Snel grijnsde ik ik ben gewoon zo een vrouwenverslinder ik kan meisjes ongemerkt verlegen maken. Ik ben gewoon HOT. Ik grinik om mijn eigen gedachten maar mijn hoofd is al snel gedraaid naar Ruby's gezicht. Ik wist niet dat haar ogen zo mooi waren. Ik verdrink in haar ogen als ik weer uit mijn gedachten wegschrik. "Maar voor nu zitten we met elkaar opgescheept. En ik ga mezelf echt haten voor het feit dat ik dit zeg, maar als je er echt zo nodig iets voor terug moet kan je er iets terug voor krijgen. Maar. Er zijn grensen." 'Wat voor grensen' grijns ik interesannt en denk aan de weddenschap met Chiara.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hahaha nu herriner ik het weer. Ik ga je alvast zeggen morgen kan ik dehele dag niet reager want ik ga om half 9 naar school en heb zelf vervroegd vrij gevraagd voor een bruiloft en bij die bruiloft ben ik tot 12 uur in de avond.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (En wat was de weddenschap?? :3)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik had een maar die ben ik vergeten dus bedenk ik nu een nieuwe)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love


    ''En je denkt dat het met cakjes bakken zo gebeurd is??'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Volgensmij heeft hij het niet door want hij schrijft ijverig in een schriftje. Nieuwsgierig loop ik naar hem toe. Misschien schrijft hij wel de antwoorden van een toets. Dan moest hij mij echt hebben ik haal altijd op zijn minst een 6je als ik niet heb geleerd. Het ergst voorkomende cijfer was een 1. Ik heb zelf een keer een 1.5 gehad. Vraag me niet hoe dat kan. ''Nou back to the cakjes voor hoeveel wil je ze dan verkopen want ik wil wel een leuk prom en niet zo een arme zonder alcohol!´ Ik was 18 maar ik dronk al ik dronk al toen ik 16 was. ´´´Wie neem jij mee naar het prom´´ vraag ik nieuwsgierig aan Zac.


    Zac William Smith

    Ik haal mijn schouders op en bijt nadenkend op mijn lip. 'Ja je hebt gelijk, maar we kunnen ook meerdere dingen doen, bijvoorbeeld auto's wassen voor tien euro, bij tien auto's heb je dan al honderd euro en cakejes verkopen. Als we hondercakejes bakken en die voor 1 euro verkopen, misschien iets meer op een of ander feest, dan ben je ook weer bij de honderd euro. Heb je al twee honderd euro en we kunnen altijd nog andere dingen verzinnen.' Ik kijk haar vragend aan. Bij de vraag wie ik mee neem, haal ik mijn schouders op en knars met mijn tanden. 'Weet ik nog niet, ik kijk wel.' Ik kijk haar even aan. Zou ze willen dat ik haar meevraag? Als deze dag verder zou verlopen zonder gedoe, zou ik haar meevragen, denk ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jay Mason Connor

    "Nou ja... Ik weet nie precies. Eeh." Ik voel me echt stom. Zit ik hier gewoon wat te stamelen. "O ja, met Lilith doe ik het project. Maar... Tja..." Di wordt echt awkward! Ik probeer helder na te denken, maar dat lukt niet zo goed. Ik glimlach maar een beetje dom. "Omdat... Ik weet het niet precies, nee." Ik probeer een eentje te verbergen ratio het wel weet. Wat was het ook al weer. Nu ben ik officieel dom verklaard!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze grinnikt even. 'Dat zal zeker werken, niemand zal nee tegen jouw zeggen en ja, het is wel gemeen.' zegt ze lachend en ik grijns even. 'Zo zo. Nooit verwacht dat je mee zou doen met gemene plannetjes.' lach ik. 'We moeten ze van tevoren een contract laten teken, dat ze zich er daarna wel niet meer kunnen terugtrekken.' zegt ze grijnzend. Ik lach even, 'goed idee.' grijns ik. 'We zijn een goed team, ik ben de sluwe en jij de slimme' lach ik..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    'Zo zo. Nooit verwacht dat je mee zou doen met gemene plannetjes.' zegt hij lachend en lach zelf ook even. 'Good girls go bad.' grinnik ik even. Na mijn idee hoor ik hem even lachen en ik grijns zelf ook nog. 'goed idee.' zegt hij dan ook en ik knik. 'Misschien als jij niet het hoogste bied en ze moeten met weet ik veel wie dan naar het prom, trekken ze zich terug en dat moeten we niet hebben.' zeg ik lachend. 'We zijn een goed team, ik ben de sluwe en jij de slimme.' zegt hij dan lachend en ik lach ook weer even mee. 'Maybe.' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders op.
    'Zullen we naar mijn of jouw kamer gaan, dan schrijven we op wat we allemaal nodig hebben en moeten doen.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    'Good girls go bad.' grinnikt ze. Ik grijns even, ´i like it girl.´ grijns ik.. 'Misschien als jij niet het hoogste bied en ze moeten met weet ik veel wie dan naar het prom, trekken ze zich terug en dat moeten we niet hebben.' zegt ze lachend en ik knik. 'Inderdaad, dan willen ze natuurlijk ook hun geld terug.' grinnik ik. 'Zullen we naar mijn of jouw kamer gaan, dan schrijven we op wat we allemaal nodig hebben en moeten doen.' zegt ze grijnzend 'Mijn kamer?' stel ik voor en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Ik zie hem grijnzen na mijn woorden. 'I like it girl.' grijns hij dan en ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Ofcourse you do.' zeg ik grinnikend. 'Inderdaad, dan willen ze natuurlijk ook hun geld terug.' zegt hij na mijn opmerking en ik knik. 'You get it.' zeg ik glimlachend. 'Mijn kamer?' stelt hij dan voor, als ik vraag of we naar een van onze kamers gaan om daar alles op te schrijven en te regelen enz. Ik knik even en glimlach. 'Tuurlijk, is goed.' zeg ik dan.


    [Sorry dat ik zo laat reageerde, was eten!]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp