• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij keek me even met een fons aan. "Vandaar de tattoo op je pink." zei hij zacht en ik knikte.
    "Ja ,als ik er naar kijk ,dan weet ik dat ze nog steeds bij me is."zeg ik zacht. Ook was het omdat ze me toen ik een jaar of 10 was altijd vertelde dat ik leek op een vrije mooie vogel ,die alles kon wat ze wilde.
    "En twee jaar is niet zo heel lang geleden. Niet te geloven dat je altijd zo vrolijk overkomt. Ik kon het tenminste niet." zei hij zacht en ik keek hem even aan.
    "Wel ,het leven si beter met een glimlach op je gezicht niet?"zeg ik een beetje hoopvol en ik merk niet echt dat er een traan uit mijn ooghoek ontsnapt en over mijn wang glijd. De echte reden dat ik altijd vrolijk leek is omdat ik gewoon mijn problemen weg lach.
    Ik merkte nu pas dat we eigenlijk veel gemeen hadden. Ik had mijn moeder verloren ,hij ook ... Hij bespeeld een instrument en ik ook een soort van.
    Ik weet niet waarom ,maar ik had nu erge behoefde aan een knuffel en een schouder ,waarop ik al mijn verkropte verdiet kon uit huilen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    "Het leven is beter met een glimlach op je gezicht als het een gemeende glimlach is." Zei ik half lachend, half sceptisch. Ik wist niet goed wat het was, maar ik vond her raar als mensen altijd lachte terwijl er niks was om om te lachen. "Ik bedoel, toen mijn ouders doodgingen heb ik drie jaar lang niet gelachen, ik weigerde gewoon." Mompelde ik en haalde mijn schouders erbij op. Ik herinnerde mij alles nog, maar dan ook letterlijk alles. Het ongeluk, de jaren daarna. Ik sloot mijn ogen en een rilling liep door mij heen. Ik slikte even en stak mijn armen uit. "Wil je een knuffel? Een troostende, ik-weet-wel-hoe-je-je-voelt-maar-ik-weet-niet-wat-ik-moet-zeggen-knuffel? "


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Iglesias

    Ze haalt even haar schouders op, 'Valt wel mee. Denk ik...' zegt ze waarna ze even zucht. Ik kijk haar even aan en glimlach, in principe voldoet zij aan alle eissen.. Maargoed... Ik grinnik zacht om mijn gedachten en kijk dan voor me uit. Dingen om spullen te verkopen... 'Op mijn vorige school hadden wij ook zoiets, maar dan voor het goede doel. Toen hadden we een date-veiling' grinnik ik. 'We kunnen altijd mensen veilen voor een promdate?' lach ik. Het was een heel falend iets, maar wel grappig....


    El Diablo.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Het leven is beter met een glimlach op je gezicht als het een gemeende glimlach is." zei hij half lachend en half sceptisch. Ik keek een beetje moeilijk toen hij dat zei. Het is wel waar. Ik heb me die afgelopen 2 jaar echt geveold als een nep trut.
    "Ik bedoel, toen mijn ouders doodgingen heb ik drie jaar lang niet gelachen, ik weigerde gewoon."zei hij en ik keek hem weer aan. Mijn vader leefde nog ,dus hij hielp me een beetje op been ,maar voor Austin moest het nog harder geweest zijn.
    Hij stak zijn armen uit."Wil je een knuffel? Een troostende, ik-weet-wel-hoe-je-je-voelt-maar-ik-weet-niet-wat-ik-moet-zeggen-knuffel? " vraagt hij dan en ik knikte ,waarna ik opstond en mijn armen om hem heen sloeg en mijn hoofd op zijn schouder legde.
    De tranen begonnen nu echt te stromen en ik hield mijn gesnik niet meer in en liet me gaan. Misschien heeft het lot wel iets goed gedaan vandaag en heb ik een echte vriend gemaakt. Ik had bij niemand ander dit kunnen zeggen behalve bij hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Als hij even naar me glimlacht, glimlach ik zwakjes terug en kijk dan weer bedenkelijk voor me uit tot Tylers woorden me laten opschrikken en ik luister naar zijn idee en terwijl hij vertelt ontstaat er langzaam een grijns rond mijn lippen. 'Op mijn vorige school hadden wij ook zoiets, maar dan voor het goede doel. Toen hadden we een date-veiling.' Ik lach dan even. 'We kunnen altijd mensen veilen voor een promdate?' lacht hij dan en ik lach zelf ook, het is een idioot idee, maar aan de andere kant ook weer een grappig idee.
    'Weetje Tyler, eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee.' zeg ik dan glimlachend. 'Maar hoe wil je mensen vinden die zichzelf willen "verkopen"?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    Ze lacht ook en ik grijns nog even. 'Weetje Tyler, eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee.' zegt ze glimlachend, 'Maar hoe wil je mensen vinden die zichzelf willen "verkopen"?' vraagt ze grijnzend. Ik denk even na en haal mijn schouders op. 'Ik had eerlijk gezegd alleen gedacht aan de kopers, je weet wel, de mensen die nooit iemand hebben met veel geld' grinnik ik. Ik krab even in mijn nek. 'Als jij het doet weet ik zeker dat je binnen de kortste keren bent verkocht' knipoog ik, ach ja. Ik was een flirt, soms...


    El Diablo.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik zie hem even denken na mijn vraag en ik grijns even. 'Ik had eerlijk gezegd alleen gedacht aan de kopers, je weet wel, de mensen die nooit iemand hebben met veel geld.' zegt hij dan en ik grinnik even en knik dan. 'Ja, die zullen wel zeker komen en hier op school zitten er wel genoeg met geld, dus onze doelgroep hebben we dan al.' zeg ik grijnzend. Met wat hij dan zegt voel ik mijn wangen weer lanmgzaam rood worden. 'Als jij het doet weet ik zeker dat je binnen de kortste keren bent verkocht.' zegt hij met een knipoog en ik bijt op mijn lip en sla mijn blik neer. 'Dat denk ik echt niet, wie zou mij nou willen.' mompel ik. Ik was een nerd, wie wilde er nou naast mij gezien worden, laat staan op de prom. Ik kijk dan toch op naar hem vanonder mijn wimpers. 'Ik denk dat dat eerder het geval is bij jouw dan bij mij.' mompel ik zacht.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    'Ja, die zullen wel zeker komen en hier op school zitten er wel genoeg met geld, dus onze doelgroep hebben we dan al.' zegt ze grijnzend en ik lach even. Ik kijk haar aan en zie dat haar wangen rood worden. Ik lach even, 'blijft cute' zeg ik. Ze bijt op haar lip en slaat haar blik neer. 'Dat denk ik echt niet, wie zou mij nou willen. Ik denk eerder dat dat bij jouw dat het geval is dan bij mij.' mompelt ze zacht. Ik kijk haar aan en leg een hand op haar schouder. 'Ik zou het doen.' knipoog ik, serieus. Ik heb genoeg mensen gehoord die een date met haar willen, maar die denken natuurlijk eerst aan hun "status"


    El Diablo.

    Ellis Rosalie Smith

    Hij reageert een beetje kortaf. Ik zucht eventjes en glimlach dan. 'Oké, tot morgen.' Ik draai me om en sluit de deur achter me. Benz... Waar was hij? Nadenkend voor dingen kijk ik voor me uit. Hij was een muzikant... We zouden op straat muziek kunnen gaan maken, niet dat ik dat durfde.... Ik bijt hard op mijn lip. Zou hij dat leuk vinden? Ik kijk om me heen en bijt op mijn lip. Niemand wist dat ik zong.... Straks.... Ik zucht. Ja, ik was bang. Ik was een stomme lafaard, maar ik kon er niks aandoen... Nog nooit had ik in het openbaar gezongen. Ik hoefde het niet voor te stellen, maar het was wel leuk... Toch?

    [Wat is trouwens het geheim van Louis?:Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik hoor hem weer iets mompelen met cute en bijt nog wat harder op mijn lip.
    Ik schrik dan op als ik zijn hand op mijn schouder voel en kijk hem weer aan. 'Ik zou het doen.' Zegt hij dan met een knipoog en ik glimlach toch even nog steeds de blosjes op mijn wangen. Waarschijnlijk zei hij het toch alleen maar om me beter te laten voelen, maar toch voelde het even goed toen hij het zei. 'Maar waarom? Waarom zou je het doen?' Vraag ik dan toch zacht, nog steeds niet helemaal overtuigd. Hij kan elk meisje in deze school krijgen, dus waarom...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    Ze glimlacht naar me terwijl ze nog steeds blijft blozen. 'Maar waarom? Waarom zou je het doen?' vraagt ze zacht. Ik kon horen dat ze niet helemaal overtuigd was, dus daar moest ik even voor zorgen. 'Omdat. Je een leuk gezelschap bent. Goed gesprek, leuk karakter, grappig, en je bent cute' glimlach ik. Ik meende wat ik zei, ze was anders dan die cheerleadertutjes. I like it...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 23:02 ]


    El Diablo.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Als hij dan begint te praten luister ik. 'Omdat. Je een leuk gezelschap bent. Goed gesprek, leuk karakter, grappig, en je bent cute' glimlacht hij en glimlach ook weer zwakjes. 'Thanks.' Zeg ik fan zacht, bescheiden. Het zag er dan ook naar uit dat hij het meende, dus ik geloofde hem, ik was altidj heel onzeker over mezelf, dus om zo iets uit iemands mond te horen, komen zelfs de mond van Tyler, is zwker wel wat voor mij. 'Dankje.' Zeg ik dan nog eens en glimlach nu wat breder.
    Ik kijk even het lokaal rond en zie dat wij nog een van de enige zijn die in het klaslokaal zitten, de andere hebben het lokaal zeker al verlaten en is met zijn partner ergens anders is gaan zitten. Ik grinnik even en kijk dan weer naar Tyler. 'Dus gaan we jouw idee dan doen?' Vraag ik toch nog even.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 8:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    Ze glimlacht zwakjes, 'Thanks.' zegt ze zacht en bescheiden. Ik glimlach even naar haar. 'Dankje.' zegt ze terwijl haar glimlach breder word. Ik laat mijn hand afglijden naar haar arm, 'no problemo, het is de waarheid' glimlach ik. Ik haal mijn hand weer van haar arm en kijk haar aan. Ik kijk even kort om me heen, iedereen is weg. 'Dus gaan we jouw idee dan doen?' zegt ze en ik knik. 'Is goed, ik heb nog wel een ideetje hoe ik mensen kan krijgen' grinnik ik. Ik sta op, 'laten we ook maar gaan dan'


    El Diablo.

    (Whahah dat is een geheim x''D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Wat? :o ]


    El Diablo.