• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Anarose schreef:
    (...)

    Diepe zware stem, hmmmm, Vin Diesel. *glijdt van stoel af* :9~

    Ik heb echt een stem fetish. :'D
    Hihi. Ik val echt op een mooie stem.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tolkienn schreef:
    (...)

    bij vin diesel krijg ik ook zon zelfde soort reactie idd :9~


    Bij het horen van Vin Diesels stem lig ik echt ergens onder een tafel te krioelen omdat ik van een stoel afgegleden ben. Mja, die man (+stem) doen veel goeds. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Bij het horen van Vin Diesels stem lig ik echt ergens onder een tafel te krioelen omdat ik van een stoel afgegleden ben. Mja, die man (+stem) doen veel goeds. ^^

    klopt jja :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anarose schreef:
    (...)

    Bij het horen van Vin Diesels stem lig ik echt ergens onder een tafel te krioelen omdat ik van een stoel afgegleden ben. Mja, die man (+stem) doen veel goeds. ^^

    Die stem wekt bij de helft van de mannen denk ik wel de reactie op: 'Naja, het is toch Vin Diesel...'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 0:10 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik vind zijn stem maar niks, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 0:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat uit de hand lopen betreft...een beetje ruig mag wel, al eindig ik daardoor af en toe met een ontwrichte kaak of tandafdrukken in mijn armen. Aan de andere kant kan laat je de ander daar stoom mee afblazen en geef je wat valse hoop. Er is maar weinig wat lekkerder voelt dan haar vastpinnen en een hand om haar keel leggen...heerlijk.


    Mm, dat klinkt ook wel sexy. De rol van opstandige onderdanige is ook wel voor mij weggelegd. De machtsstrijd is het geen wat een kick geeft. Vechten om wie in controll is, de hele tijd opletten moeten zijn of de rollen niet omgedraaid worden. *can feel the adrenalin running trough my veins* (:


    Bad decisions make good stories.

    Galinda schreef:
    (...)

    Klinkt goed. Das dan geregeld :'D

    Tot Vrijdag?
    Merrow schreef:
    Ik ben zowat jaloers op je en wil m'n vriend haast bij je in de leer zetten :'D

    Tot Zaterdag?
    Anarose schreef:
    *can feel the adrenalin running trough my veins* (:

    Tot Zondag?

    XD

    Edit: Oh, en de maandag is al gereserveerd.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 11:47 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Morgen pas?
    En pff, als ik moet delen ga ik niet akkoord hoor.
    Ik was eerst D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Morgen pas?
    En pff, als ik moet delen ga ik niet akkoord hoor.
    Ik was eerst D:

    We moeten er eerst nog achter komen waar je het meeste van geniet, dus een eerste les om in te komen zeg maar ;) Maar ik sta dan de hele dag tot jouw beschikking *buigt*


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik vind Vin Diesel dus echt 20 keer niks.. maar Johnny Depp daar in tegen pfff:9~


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Blazerer schreef:
    (...)
    We moeten er eerst nog achter komen waar je het meeste van geniet, dus een eerste les om in te komen zeg maar ;) Maar ik sta dan de hele dag tot jouw beschikking *buigt*


    Ja, zal wel.
    Ik heb morgen school :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Spijtig, geef maar even door wanneer je een gaatje hebt dan regelen we wel iets anders.

    Voor iedereen: Iemand gaf mij weer een link naar een story van een paar jaar terug. Ik vond hem werkelijk geweldig dus ik hoop dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als ik dat deed.
    http://www.quizlet.nl/stories/28053/im-fuckable/

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 18:38 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    He, maar 's avonds ben ik alleen thuis :')
    Ik wil gewoon een eerste les in meerdere delen dan :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Blazerer schreef:
    Spijtig, geef maar even door wanneer je een gaatje hebt dan regelen we wel iets anders.

    Voor iedereen: Iemand gaf mij weer een link naar een story van een paar jaar terug. Ik vond hem werkelijk geweldig dus ik hoop dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als ik dat deed.
    http://www.quizlet.nl/stories/28053/im-fuckable/


    Die ken ik volgens mij al.


    Physics is awesome

    Galinda schreef:
    He, maar 's avonds ben ik alleen thuis :')
    Ik wil gewoon een eerste les in meerdere delen dan :Y)

    Zoals je wenst. We nemen er gewoon rustig de tijd voor en dan lopen we in stapjes door de hele mikmak heen. Dan komen we er vanzelf achter wat je nou het leukste vind; Dom, Sub of een combinatie.
    Tot morgenavond, hoe laat moet ik er zijn? xD


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!