• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Eigenlijk wilde ik helemaal niet enorm lang wachten, maar ik wist dat het meost en zei er veder niets meer over. De zweer was net een beetje terug. Al stond Serena toch op om te douchen. Ik liet me achterover op het bed vallen zodra ze met Puck de kamer uit was en gristen mijn mobiel uit mijn zak. Ik moest mijn favorieten ginger nog altijd laten weten dat Serena al twee dagen bevallen was. Ik legde mijn mobiel weer weg, toen Serena terug kwam met een aangekleden puck. 'Niet verdrinken.' grijnsde ik nog en keek naar Puck op mijn schoot. ze schopten met haar beentjes in de lucht en brabbelde vrolijk. automatisch glimlachten ik en legde ik haar op bed, waarna ik op mijn buik naar haar toe ging liggen. Ik had de neiging haar nu al woordjes te gaan leren, maar wist dat het daar nog veel en veelte vroeg voor was. Dus begon ik maar voor haar te zingen terwijl ik met haar handjes speelden.

    Zayn Malik
    Mijn kaken werden rood en mijn ogen glinsteren. Na al die jaren van dagelijks honderden complimentjes van Louis, was ik er nog steeds gevoelig voor. Ik zei niets en keek hem alleen maar aan en beet op mijn onderlip. Niet goed wetend wat ik dan terug moest zeggen. Ik was dan ook wel blij toen hij zijn lippen op die van mij drukten. Soepel bewogen mijn lippen over die van hem en het maakte niet uit hoe vaak we zoenden, het leek altijd de eerste keer, zoveel gevoelens maakte het bij me los. een hand bleef zijn kont masseren en de ander verdween uit zijn broek, maar glipten zo zijn shirt in. 'Wat dacht je van een warm bad?' Ik beet op zijn onderlip en trok er speels aan. Ik dacht wel dat het warme water Louis zijn spieren goed zou doen. Daarbij zocht ik gewoon een excuus om hem naakt te zien, aangezien ik toch geen seks kreeg vandaag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Zijn ogen die glinsteren en kaken die rood werden, lieten mij alleen maar grijnzen. Dat Zayn er, na al die jaren. nog steeds niet tegen kon maakte het voor mij juist leuker om te zeggen. Ik keek hem ook weer aan en wreef kort in mijn ogen. Langzaam begon de vermoeidheid toch weer terug te komen, maar het is door het niets doen. Normaal had ik al tientallen keren het huis doorgerend of iets in die richting. Zijn lippen bewogen soepel over die van mij en keer kwamen de kriebels ook weer toe. Door de loop der jaren waren deze steeds erger geworden aangezien ik steeds meer om deze jongen gaan geven. Een rilling liep door lichaam liep door mijn lichaam en die jongen wist niet half wat hij met me deed. 'Ik dacht dat je een goed plan had.' Ondanks ik er tegen opzag de beurse plekken weer onder ogen te komen. Maar moest er maar aan gaan wennen. Een onschuldige verscheen rond mijn lippen

    ( Sorry, niet helemaal af, maar echt niets werkt mee vandaag. Is het zeker dat het niet vrijdag de 13de is?
    De laatste minuten van mijn laptop zijn ingegaan, want krijg hier langzaam groen beeld en maakt kortsluiting.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Ik vind het anders een uitstekend plan.' Voorzichtig duwde ik Louis van me af en krabbelde overeind. Of hij nu wilde of niet, hij ging gewoon in bad en in hetzelfde water als ik. Het zou hem echt wel goed doen. Ik tilden hem behendig van het bed en ik wist zeker dat ik straks expert zou zijn in het tillen van deze jongen en had ik er aardig wat spieren bij. Want echt niet dat ik hem nu al zou laten lopen. Ik duwde de kamerdeur open met mijn voet en liep naar de badkamer waar ik hem op de badrand neerzetten. Ik drukten een kusje op zijn neus en draaide het bad open, waarna ik de stop erin deed. Ik ging voor Louis staan, duwde een kusje op zijn neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Dan houden we het op een uitstekend plan.' Ik ging rechtop zitten toen Zayn me voorzichtig van zich afduwde en vervolgens overeind krabbelde. Misschien had hij toch wel gelijk en zou een bad echt goed doen. Ondanks ikzelf wilde proberen om te lopen, sloeg ik toch mijn armen om zijn nek toen Zayn me optilde. Waarschijnlijk zou ik de kans nog geeneens krijgen om zelf proberen een stap te zetten. Met een grijns duwde ik mijn lippen tegen zijn wang voor hij me op de badrand neerzette. Mijn grijns werd alleen maar breder door het kusje op mijn neus en ging daarna iets verzitten om Zayn zijn bewegingen te kinnen blijven volgen. Als laatste stond ik dan toch ook met beide benen op de grond en sloeg mijn armen rond zijn nek. 'Jou bedanken voor dit allemaal gaat zo leuk worden. En waag het niet om te zeggen dat -dat niet nodig is.' Zei ik zachtjes. Wetende dat ik dat toch wel zou doen, ondanks zijn woorden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik piepten toen Louis plots voor me stond en wilde hem eigenlijk meteen terug op de badrand duwen. Maar het leek goed te gaan. Daarbij leiden de worden die hij zei me af. 'Boo.' Jammerde ik en schudden mijn hoofd. Ik sloeg mijn armen rond zijn middel en keek de jongen doordringend aan. Ik wilde hier niets voor terug. Ik vond het vanzelfsprekend dat ik hem hielp. 'Weerje wat. Als ik een keer pijn heb of ziek ben mag je voor mij zorgen al bedankje, ja?' Probeerde ik. Zoals ik al zei. We mochten dan nog niet getrouwd zijn. In voor en tegenspoed. En daar hoorde voor elkaar zorgen als het met de ene wat slechter ging ook bij. 'Dus, niet doen hoor.' Al wist ik ergens wel dat Louis het toch zou doen. Zachtjes kuste ik zijn lippen kort. 'Kom, we gaan je uitkleden.' Grijnsde ik ligt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Zayn maak je niet druk.' Zei ik toen hij piepte nadat ik opstond. Ik wist wat hij nu het liefste wilde, maar het ging prima en moest zelf ook iets proberen. 'Ja.' Murmelde ik zacht en ging tegen hem in door te knikken. Zijn doordringende blik liet me niet twijfelen. 'Je weet dat ik dat sowieso doe. En dat telt dus niet als bedankje.' Hij kreeg er iets voor terug en zijn woorden zouden dat niet veranderen. 'Ja wel. Je verdient het.' Zijn gedachten wist ik en waren lief en duidelijk, maar ook zeker waar. Bij zijn volgende woorden knikte ik met tegenzin. Het was niet dat ik er geen zin in had, alleen de beurse plekken. Het kusje maakte het iets beter en eenmaal weer op de badrand deed ik mijn armen in de hoogte. 'Succes'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik schudden licht mijn hoofd en trok uiteindelijk Louis zijn shirt over zijn hoofd. Ik liet niet merken dat het me pijn deed om zijn lichaam te zien. Normaal zou ik er spontaan een erectie aan overhouden alleen al als ik hem uitkleden, maar die was nu ver te zoeken. ik beet even op de binnenkant van mijn wang en draaide eerst de kraan weer uit voordat ik Louis overeind hielp om zijn broek uit te doen. Zodra het elastiek over zijn kont was, viel de broek al naar zijn enkels, gevolgde door zijn boxer. Al snel stond Louis poedelnaakt voor me en ik legde mijn hand op zijn wang. 'Kom.' Zei ik zacht. Ik gooide wat badschuim in het bad en tilde zonder waarschuwing Louis weer op. om hem als een klein kind in bad te leggen. In eerste instantie had ik bedacht dat we samen wel in bad konden, zoals altijd. Maar aangezien het bad niet zo groot was en we altijd half op elkaar zaten, liet ik het dit keer maar. Ik zou Louis alleen maar pijn doen. Ik zou wel snel een douche nemen als hij lag te slapen. Ik ging op de badrand zitten en aaide Louis door zijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Op dit moment was mijn glimlach ver te zoeken. Zo vrolijk ik net nog was, hoe slecht ik me nu voelde. Je kon het zien als een stemmingswisseling. Ik keek op naar de jongen voor en ondanks alles zag ik dat het hem ook pijn deed. Een zucht verliet mijn mond toen Zayn me overeind hielp en mijn broek gevolgd door mijn boxer uitdeed. Normaal vond ik het -het ergste van erg, maar in deze situatie voelde ik me echt nutteloos. Ik wilde dat alles weer goed was. Mijn hoofd durfde ik niet opzij te draaien, want durfde niet in de spiegel te kijken. Het was al erg genoeg om te weten. Daarom bleef ik Zayn recht in zijn ogen aankijken toen hij zijn hand op mijn wang legde. Ik knikte langzaam en voelde me echt slecht toen hij me als een klein kind in bad legde. Mijn hoofd legde ik tegen hem hem aan en nu verschijnen de tranen echt in mijn ogen. Ik probeerde deze niet te laten merken aangezien het voor Zayn ook al niet makkelijk was. 'Kom er alsjeblieft bij.' Zei ik zachtjes. Pijn kon deze jongen me toch niet doen als hij daar bang voor was. Het ging net ook goed. Ik wilde hem gewoon dicht in de buurt en dicht tegen hem aan kunnen kruipen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik keek Louis even moeilijk aan en wilden mijn hoofd schudden. Maar omdat hij het zo vroeg, wist ik dat hij het echt wilden. Langzaam stond ik op en kleden ik mezelf uit. Ik wist wel een manier om samen in bad te kunnen zitten, zonder dat half op Louis moest gaan zitten of hij teveel moest bewegen. Ik schopten mijn kleding in de wasmand en ik bleef even aarzelend voor het bad staan. 'Kom, je moet iets naar voren.' Mompelde ik zacht en verplaatste Louis meer naar het midden van het bad zodat ik achter hem in het bad kon stappen. het water was precies goed en ik liet me achter Louis, helemaal in het water zakken. Meteen verplaatste ik Louis weer, maar dit keer tussen mijn benen en met zijn rug tegen mijn borstkas. 'Zo goed?' Vroeg ik voor de zekerheid. Mijn ene arm wikkelde zich voorzichtig om zijn middel, terwijl mijn andere hand door zijn haar ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Doordat Zayn moeilijk keek, dacht ik eerst dat hij nee zou zeggen. Maar toen hij langzaam opstond en zichzelf uitkleedde, verscheen er toch een kleine glimlach op mijn gezicht. Wetende dat hij wist dat ik dit echt wilde. Ik wilde gewoon de normale dingen kunnen blijven doen zonder dat erbij nagedacht of het wel of niet pijnlijk was. De meeste dingen gingen namelijk nog wel. Ik volgde de bewegingen van Zayn en knikte langzaam na mijn woorden. 'Niet zo aarzelen. Je kan me nu ook geen pijn doen.' Ik was blij dat Zayn zich dan ook niet veel later achter me in het water liet zakken. Ik kroop gelijk nog dichter tegen hem aan, mijn armen rond zijn middel geslagen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Perfect' Antwoordde ik. Ik voelde zijn hand door mijn haar en glimlachte terwijl ik even over mijn schouder keek. 'Het is ook gelijk een stuk makkelijk om dit te doen.' Zei ik en drukte een kusje op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik glimlachte even en drukte mijn lippen terug tegen die van Louis aan. Zachtjes zuchten ik en duwde ik mijn neus uiteindelijk in zijn wang. Mijn vingers speelde met de ring om Louis zijn nek en ik staarde ernaar over zijn schouder heen. Terugdenkend aan het krantenartikel. Ik slikte even en schudden het van me af. Er zou nooit een einde komen aan onze relatie. toch? Ik sloot mijn ogen even en zuchten. Ik draaide door. Mijn vingertoppen streelden over Louis zijn huid en ik kietelde met mijn tenen langs zijn onderbeen. 'Beloof me dat we voor altijd bij elkaar blijven.' fluisterde ik zacht. Ik wist niet waarom ik het me opeens zoveel aantrok, maar ik was toch bang dat het uit zou komen. Al zou ik er alles aan doen om dat nooit te laten gebeuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Zijn lippen tegen de mijne liet me glimlachen, maar merkte dat hij ergens mee zat. 'Brand los.' Zei ik dan ook zacht nadat hij net zo zachtjes zuchten en zijn neus in mijn wang duwde. Dat Zayn ergens mee zou zitten was wel het laatste dat ik zou willen. Een hand ging door zijn terwijl er, ondanks hij het niet kon zien. een bezorgde blik in mijn ogen te vinden was. Deze jongen moest nergens mee zitten en gewoon kunnen lachen. Al was zijn lach nu ver te vinden, volgens mij. Ik was dan ook niet in staat om te glimlachen toen ik zijn vingertoppen over mijn huid voelde of hij met zijn tenen langs mijn onderbeen kietelde. Iets waar ik normaal altijd een hele andere reactie had. Bij zijn woorden zorgde ik ervoor dat hij me recht aankeek, en gaf toen pas antwoord. 'Allerliefste Zayn, ik beloof je dat we altijd bij elkaar blijven. Tot het allerlaatste moment samen op de veranda in een schommelstoel. klagend over de jeugd van tegenwoordig. En zal er alles aandoen om te zorgen dat -dat gebeurd.' Zei ik zacht en haalde gelijk zijn woorden van net weer terug. Ik drukte een kusje als afsluiting nog op zijn lippen en vroeg me af waar deze woorden ineens vandaan kwamen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Louis' worden toverden een glimlach op mijn gezicht. Hellemaal omdat hij mijn eigen toekomstbeeld erbij haalden. 'Mooi.' Ik kuste hem terug en legde daarna mijn kin op zijn schouder. 'Waar denk je dat de media het vandaan heeft? Dat onze relatie niet goed gaat.' Vraag ik Louis zacht. Ik was alweer gerustgesteld, maar het zat me toch dwars. Ik dacht echt dat het geroddel na vier jaar wel klaar zou zijn. Mijn lippen kusten zijn schouderblad en mijn vingers kriebelden over zijn onderbuik. Als we straks uit bad zouden komen, zouden we er echt nog uitzien als oude opaatjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat mijn woorden weer een glimlach op het gezicht van Zayn toverde. Zijn toekomstbeelden zouden hoe dan ook de waarheid worden. 'Twijfel er alsjeblieft niet aan.' Ik glimlachten zwak en streelde met zijn duim over zijn kaak. 'Ik durf het je niet te zeggen. Waarschijnlijk moesten ze iets hebben door het eerste krantenartikel en wisten ze niets. Dan komen ze uiteindelijk maar met deze dingen. Ik durf je wel te zeggen dat ze zeker ongelijk hebben. Je kan beter zeggen dat het perfect is.' Antwoordde ik net zo zacht. 'Net zo perfect als dat jij bent. En de aanraking die me ook steeds weer laten glimlachend.' Zo gezegd, lieten ook zijn lippen mijn schouderbladen kusten en vingers over mijn onderbuik kriebelde met zacht grinniken.
    'Weetje..Eigenlijk heb ik iets wat je moet lezen straks. Misschien eerder jaren terug al, maar heb je het nooit durven laten lezen.' Zei ik opeens met een glimlach. Ik had het hem vanmiddag willen geven, maar gezien dat toch niet doorging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik sloot mijn ogen en luisterde genietend naar Louis. 'Ok ben niet perfect. Wij samen zijn perfect.' Ik wist zeker dat ik en heel ander mens zou zijn zonder Louis. Hij haalde mijn beste kant naar boven. Of ik dacht tenminste dat het mijn beste kant was aangezien ik nog nooit zo trouw aan iemand was geweest. in elke relatie voor Louis wad ik wel vreemgegaan of aas er vaak ruzie. maar bij Louis niet. ik keek niet eens meer naar andere mensen en zou nooit een leleijk woord over hem kunnen zeggen. 'Weetje.' Begon ik stil en kusten een beurse plek in zijn schouder, waarna ik mijn neus achter zijn oor begroef. 'We gaan de wereld bewijzen dat we het gelukkigste koppel ooit zijn.' Zodra Louis weer naar buiten kon dan. Nieuwsgierig trok ik mijn wenkbrauwen op. 'Wat dan?' Vroeg ik, terwijl ik mijn handen om Louis' schouders sloot en hem zachtjes te masseren. Dat ging ik straks doen. Zodra me klaar waren met badderen kreeg deze jongen de beste massage ooit. Als hij daar niet van zou opknappen wist ik het ook niet meer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''