• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Harry Styles.

    Ik knikte langzaam toen Lucy besloot om haar Vans aan te trekken. Ze was best snel klaar met het verwisselen en ging alvast achter het stuur zitten, waardoor ik niet meer wachtte en mezelf ook op de bijrijdersstoel installeerde.
    "Klein is schattig, Luce. je bent perfect genoeg." zei ik zachtjes, terwijl ik naar haar glimlachte en mijn gordel vastmaakte. Ik wachtte totdat Lucy zou gaan rijden, maar al snel had ik door dat ik een sms had ontvangen. Ik pakte mijn mobiel en las hem voor mezelf, waardoor mijn glimlach nog iets breder werd.
    'Wat is er dan? Geef me tien minuten. xx' stuurde ik terug, waarna ik mijn mobiel weer opborg en lichtelijk zenuwachtig weer rechtop ging zitten. Zayn had niet vaak problemen.


    Luciana Dé La Rosá

    Ik deed mijn gordel om en klikte 'm vast.. ''Harry, ik ben niet schattig alleen maar klein.'' zuchtte ik. Ik wiebelde wat met mijn voeten en startte de auto. Geconcentreerd reed ik weg van Harry's erf naar de studio, ik wist onderhand wel de weg. Ik beet op mijn lip en keek met een strakke blik naar de weg, Zou ik eigenlijk wel mee gaan, anders ging ik hem weer verstoren.. En dan Zayn ook nog. Ach ja, ik ging gewoon mee, ook al wilde ik niks met de jongen mee te maken hebben. Ik parkeerde mijn auto bij de achteringang van de studio en stapte zelf al uit. Ik leunde tegen de auto aan en keek naar de blauwe lucht boven me, het was een mooie dag, al zei ik het zelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Ik neuriede zachtjes terwijl we naar de studio reden. "Klein en schattig." plaagde ik haar zachtjes, maar al snel waren we aangekomen bij de studio en klikte ik mijn gordel los. Ik stapte uit en liep naar de kant van Lucy, pakte haar hand vast en glimlachte zwakjes. "Trek je niks aan van de anderen."
    Ik wist hoe moeilijk het voor Lucy kon zijn. De opmerkingen van Zayn waren nooit bepaald hartstochtelijk en Louis kon er soms ook nog wel wat van. Toch moest ze het volhouden. Niet alleen voor mij, maar ook voor zichzelf. "Kom."
    Ik begon op een rustig tempo met haar te lopen en toen we binnenkwamen vervolgde ik mijn weg meteen naar de juiste verdieping. "Waar is Romée?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik glimlachte weer en gaf een kneepje in Harry's hand. ''Zal ik het maar opgeven? Want dit is de laatste keer dat ik zeg dat ik niet schattig ben.'' zei ik en grinnikte kort. Ik keek wat om me heen en knikte. ''Waarom doen ze zo eigenlijk?'' vroeg ik zacht en keek Harry fronsend aan. Vans zaten echt veel beter dan die hakken, voortaan ging ik deze gewoon aantrekken, of gewoon mijn andere sneakers. Ik had er best wel veel.., maar droeg meestal hakken. Klein zijn was niet bepaald leuk. ''Ik weet niet waar ze is, soms kan ik jullie zelfs niet vinden.. Dus ja.'' glimlachte ik breed. Ik begon wat te huppelen en trok Harry mee. ''Ik kan Romée echt niet vinden.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Ik glimlachte kleintjes. "Je bent wel schattig. Punt." zei ik, voordat mijn adem stokte in mijn keel. Die vraag was vervelend, vooral omdat ik nu iets moest gaan verzinnen. Ik haatte liegen. Ik haatte het om te spelen dat ik verliefd op haar was. Ik haatte het om Lucy pijn te doen, onbewust weliswaar.
    "De jongens en ik zijn zo hecht dat we nou eenmaal moeilijk kunnen dealen met vriendinnetjes. Het is wennen." mompelde ik maar. Lucy begon te huppelen en trok me vrolijk mee, waardoor er toch weer een klein lachje uit mijn mond ontsnapte. Romée was soms onvindbaar. Het was nou eenmaal zo. "We kunnen ook eventjes wachten. Als je wilt haal ik nog wat koffie of iets anders voor je."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Mijn blik ging iedereen langs, maar mijn aandacht was heel ergens anders. Uiteindelijk, na de woorden van Zayn, bleef deze met een aparte twinkeling erin bij Liam hangen. 'En des te sneller krijg je -je verdiende loon. Maar of je daar nu zo blij mee moet zijn.' zei ik, doelend op alles voor iedereen gezellig binnenkwam. Ik keek weer naar Zayn toen hij zijn hand in de mijne liet glijden om me al iets mee te trekken. Ik glimlachte even, ondanks ik niet wist wat er aan de hand was. Zo te zien wilde iedereen naar huis toe, of tenminste tijd voor zichzelf. 'Ik wachtte juist op jou.' Mompelde ik terug en liep mee de gangen door. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er was, maar zou er snel genoeg achter komen. 'Vertel.' Zei ik eenmaal in de kleedkamer en toen de deur op slot zat. Ik nam naast hem plaats op de leuning van het bankje en sloeg mijn armen om hem heen. Ik kon er niet tegen om hem zo te zien en aangezien ik niet wist wat er was, wachtte ik geduldig af tot Zayn het woord nam. Bij zijn woorden beet ik op mijn lip, niet goed wetende wat te zeggen. 'Er zitten zeker moeilijke momenten tussen, zoals bijvoorbeeld vanmiddag. Momenten dat je het liefst wilt roepen dat alles niet waar is. Alleen over het algemeen gaat het wel. Het is een kwestie van de knop omdraaien aan het begin en weten waarvoor je iets doet, maar ook wat je later staat te wachten. Zolang je de laatste twee dingen weet, gaat het al een stuk beter. Maar je gaat me nu niet vertellen wat ik denk, hé? '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luciana Dé La Rosá

    Ik besloot het maar op te geven en knikte maar. Mijn glimlach werd steeds breder, het was soms ook schattig dat ze zo hecht waren, maar soms ook wel iets minder. ''Het is goed dat jullie zo hecht zijn, maar ja.. Ik wil jou of de jongens niet kwetsen, maar soms mogen ze ook wel iets aardiger zijn. Tenminste, dat denk ik.'' zei ik en haalde mijn schouders. Ik keek Harry met een glimlachje aan en knikte. ''Koffie zou wel fijn zijn.'' zuchtte ik en gleed van de muur naar beneden. Gewoonweg omdat ik geen zin had om te zoeken naar stoelen, soms zat de grond wat fijner. En ja, als sommigen mensen me raar aankeken, trok ik me nergens van aan. Ik was het onderhand al gewend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik luisterde naar Louis en slikte. Ik nestelde me beter in zijn armen en pakten zijn hand vast om me zijn vingers te spelen. Dat lijden me tenminste een beetje af. Ik was even stil, ondanks zijn vraagt uiteindelijk knikten ik. Ik ging wel zeggen wat hij dacht. Aangezien ik wist wat hij dacht. 'Ik heb twee dagen om iemand te zoeken en mee te gaan daten.' Zuchten ik en verstopten mijn gezicht uiteindelijk in Louis zijn nek. Ik haten het om zo mijn geboekte tonen. Niemand hoefde te weten dat alles me zo dwars zat en dat ik helemaal niet de gelukkigste jongen van de wereld was. Ondanks dat het Louis was. 'Ik wil geen vriendin. Ik wil alleen jullie.' Gaf ik uiteindelijk toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Delana Simons

    Dit ging Luc echt super vinden! Kun jij dan zo'n gaaf shirt met hun erop bestellen? ik grinnik zacht door het sms'jes alsof hij niets van ze had.... Hij had sweaters van ze en shirts. De Niall vast had hij het liefste aan, Niall was dan ook simpelweg zijn grootste favoriet. Ik merk dat Zayn weg is met Louis en kijk even naar Liam. "Ik vind het echt super lief dat jullie dit doen voor hem. Hij is echt een grootte fan van jullie. Hij heeft alle poppen en als behang en op plafond heeft hij posters. Hij wou eerst ook op de grond doen maar ik zei dat het niet slim was omdat de wielen het anders verkreukelen" vertel ik grinnekend. Het was leukom te zien hoe ze met fans omgingen. Dat ze dit regelde, net als die keer in Madame Tussauds als waxpoppen. Het was supergrappig om het te zien maar dat ze daar tijd voor maakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Zijn reactie maakte al duidelijk dat hij die woorden wel ging zeggen. Ik ging iets verzitten om mijn armen beter om Zayn heen te slaan en keek vervolgens toe hoe hij met mijn vingers speelde. Een zucht verliet mijn mond toen hij knikte. Dit konden ze niet maken. Waren twee met een vriendin dan nog niet genoeg? Straks deden we echt allemaal iets tegen onze zin in. 'Dit kunnen ze niet van je verwachten. Het is echt gekkenwerk.' Ik sloeg mijn armen om hem heen en haalde een hand door zijn haar. Deze keer was ik echt een keer stilgevallen en had geen idee wat te zeggen. Het kwam niet vaak voor, maar als het zo was, dan was het echt zo. 'Ik weet het, Zayn, ik weet het. Maar volgens mij hebben wel niets te willen, tenminste niet meer.' Zei ik zacht, bijna onhoorbaar. Ik snapte zijn gedachten maar al te goed, want had en reageer nog altijd zo. Na al die tijd kon ik er ook niet tegen, of was het makkelijk, maar liet het niet merken. Al was het eerder vandaag wel te zien. 'Maar als je wilt is er wel altijd iets te verzinnen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik schudden mijn hoofd. 'Dat kunnen ze wel maken Boo. Ze kunnen alles maken.' Het was waar, we hadden niet meer te zeggen. Onze stem en mening telde niet meer. Ik had zin om wel de boel bij elkaar te gillen en alles kapot te schoppend naar buiten te lopen en tegen iedereen te roepen dat alles nep was. Dat Louise en Lucy nep waren. De glimlach op onze gezicht en dat we met zijn alle het bed deelden. En dant ik stuk voor stuk an de vier jongens hield. Het kon alleen niet. Ik zou het niet allen voor mezelf verpesten maar ook voor de rest. Ik trok Louis van de leuning op mijn schoot en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Er valt niets te verzinnen.' Gromde ik. Als er iets viel te verzinnen had hij dat zelf, of Harry, allang gedaan. Misschien kan ik een verschikkelijk vriendje zijn en dan zouden ze vanzelf wel inzien dat het na de tiende relatie niet lukte. Maar dan zouden ze vast wel wat anders verzinnen. Daarbij wilde ik niet zo'n slechte reputatie. Ondertussen waren Louis zij. Handen vervangen door de zoom van zijn shirt en speelde ik daar mee. 'Ik was zo boos hè. Op jou en Harry over die twee kippen. Ik wilde jullie niet delen. En nu. Nu moet ik mezelf gaan delen.' Ik wist niet waarom ik Louis dit vertelden. Ik wilde helemaal niet da hij wist dat hij en de rest zoveel voor me betekende. Maar ik raakte sowieso al alles van mezelf kwijt. Dus mijn karakter en status kon ook nog wel.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wat heb ik gemist? Ik heb het nogal deuk met school dus ik kan niet veel reageren :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik zit vanaf morgen tot vrijdag in Londen, dus zal dan niet kunnen reageren...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Ik glimlach even als Delana helemaal blij is en haar broertje belt. Ik hoor gewoon van een afstandje zijn geschreeuw van blijheid nog wat mij laat glimlachen, zo leuk om fans blij te maken. 'Ach we maken fans graag blij, en ik denk dat je broertje dit ook wel verdient' zeg ik en lach door de rest wat ze zegt. 'Dat klinkt inderdaad als een hele grote fan, en dat op de grond likt me inderdaad niet zo handig' grinnik ik en kijk der aan. Toch leuk om dit allemaal te horen al blijft het wel raar dat mensen hun kamer gewoon vol hebben hangen met mijn gezicht en die van de andere jongens. Ik was er natuurlijk inmiddels wel aan gewend maar het bleef toch raar. Ik kijk even om me heen, waar Louis en Zayn blijven weet ik niet. Zayn had toen hij wegging wat gezegd over dat ik Rommée moest zoeken omdat ze een nieuw nummer wou laten horen, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ze is dus wacht ik wel tot ze terug zijn en dat kunnen we samen zoeken.

    Delana Simons.

    'Ach we maken fans graag blij, en ik denk dat je broertje dit ook wel verdient' Glimlachend knik ik "Hij heeft helaas al veel moeten maken." ik zucht even zacht en verdrietig. 'Dat klinkt inderdaad als een hele grote fan, en dat op de grond likt me inderdaad niet zo handig' ik grinnik "HIj is nog erger dan mij, hij heeft letterlijk alles van jullie, op een handtekening en een foto met jullie na maar dat komt dus ook verandering in "Hij is vooral een Niall fan hij praat over jullie alsof jullie zijn buren en beste vrienden zijn" lach ik zacht en kijk even naar Liam. en frunnik daarna wat met mijn nagellak. "Ugh straks moet ik hem mee ophalen en dan gaat hij alles vragen... Maar ik wil het een verassing houden dat hij jullie mag ontmoeten hoe ga ik dat regelen?" vraag ik zacht aan Liam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Als je verdrietig zucht trek ik er even in een knuffel. 'je moer er niet verdrietig om zijn het gaat nu allemaal goed toch' zeg ik met een glimlach en laat er weer los. Ik glimlach even naar haar andere woorden, 'Weetje anders geef ik je nu een briefje met mijn handtekening der op dan heeft tenminste al een handtekening voor mij als het niet gaat lukken met handtekeningen ' zeg ik met een glimlach en gris mijn stift weer uit mijn achterzak. In mijn andere zak heb ik altijd wel wat blaadjes dus daar haal ik er een uit. ik zet mijn handtekening erop en geef het aan haar, ' heeft die tenminste de mijne al' glimlach ik. Ik grinnik even, 'Dat zou Niall vast leuk vinden, en ik heb vaker gehoord dat sommige dat doen'zeg ik met een glimlach. Ik bijt even op mijn lip na haar vraag, is even denken. ' als je nou zegt dat je die kaartjes via een site heb geregeld weet hij niet dat ze van ons zijn en dat vertel je pas als die ons dan gaat ontmoeten' verzin ik even snel en kijk er vragend aan. het was niet zo goed maar het was tenminste iets