• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delana Simons.

    "Prima"lacht hij vrolijk maar ik zie dat hij toneel speelt. "Met jou?" hij liep naar de jongens en vroeg wat over Romee "goed hoor" zeg ik zacht. Hij begint te sms'en.
    "zou ik misschien een handtekening mogen?" vraag ik zacht aan hem en kijk hem afwachtend aan. Als hij niet wou dan had ik pech gehad maar ik begreep ook we dat de jongens moe waren van alles. Dat zou ik namelijk ook zijn. en dan zeker als er elke dag honderden meisjes stonden te wachten op je en je naam keihard gilde en hysterisch liep te doen. "Hi were One Direction" klink er weer en ik zucht zacht "sorry" mimede ik snel en neem op "heey Luc........Ja tuurlijk kom ik je ophalen van de dagopvang....tot dan doei" glimlach ik. Hij was blij dat ik hem kwam halen hoorde ik. ik kwam hem altijd ophalen daar niet van maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    'Je zou me al lang moeten geloven, want je zei zelf dat ik gelijk had' zei ik zo serieus mogelijk, maar kon het toch niet laten om weer in de lach te schieten. 'Omdat jij het zegt, zal ik het maar geloven, maar jij blijft ook heeeel erg lief' zei ik met een glimlach, wetende dat hij er anders toch niet over zou ophouden. Het waren zijn woorden en zou niet ophouden tot de woorden; je hebt gelijk. 'Maar natuurlijk is het de waarheid' lachte ik. Daarna luisterde ik naar de woorden van Delana en mijn blik wisselde tussen haar en Liam. Ik had het idee dat onze gedachten hetzelfde zouden zijn. Mijn vermoeden werd bevestigd door zijn woorden. 'Liam, het is ons concert. Natuurlijk kunnen wij nog een plek regelen' antwoordde ik met een glimlach. Als laatste richtte ik me op Louise en mijn mond viel open van verbazing. 'Je gaat nu dus nog zeggen dat alles mijn fout is? Volgens mij ben jij degene die mij niet geloofde, en Liam daarbij ook niet. Ik krijg beschuldigen die niet waar zijn.' Ik was al chagrijnig en deze woorden hielpen niet bepaald mee. Mijn blik ging de gang door en bleef hangen Zayn en Delana aankwamen lopen. Ik wilde niet nog meer verkeerde dingen zeggen, dus hield nu ook maar mijn mond dicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Melody Lockwood
    Als Delana weer komt zie ik dat Zayn en Niall met haar mee lopen. "Kom je Del, gaan we." De jongens zullen waarschijnlijk alleen willen zijn, zonder meiden en dat soort zooi. Ik kijk naar de gang waar Niall en Zayn vandaan kwamen. "Is Harry er niet?" Ik kijk naar de jongens, maar waarschijnlijk weten hun het net zo min. Ik loop naar Louis en druk een kus op zijn wang. "Ben je nog boos?" Vragend kijk ik hem aan terwijl ik een hand door mijn haar haal. Ik kijk even naar de tattoo op mijn hand, alleen omdat ik onzeker ben. Ookal ben ik boos op Lou, ik hou echt van hem en ik ben bang dat hij onze relatie als een grap ziet... Ik zucht even en kijk hem weer aan, wachtend op een antwoord.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Delana Simons

    Louise kwam op me af gelopen "Kom je Del, gaan we." De jongens zullen waarschijnlijk alleen willen zijn, zonder meiden en dat soort zooi. " en ze kijkt de gang in waarna ze naar Harry vraagt. Ik glimlach even "Zayn stelde net voor als we even wachten dat hij en Niall meeggaan. Niall wou graag naar de Starbucks" grinnik ik zacht. "Maar we kunnen ook alvast gaan dat we ze daar zien" zeg ik en voel mijn mobiel trillen Je bent de liefste zus van de wereld.x een glimlach staat op mijn gezicht. Waarschijnlijk heeft een begeleider hem geholpen met het typen en verzenden maar nog, de betekenis. Nu kijk ik de jongens zonder te twijfelen aan "zouden jullie met mijn broertje op de foto willen en kunnen gaan? Hij is een groot fan van jullie en het zou hem echt blij maken. Zeker nu hij niet mee kan naar het concert en ik wel. Het zou veel voor hem betekenen" vraag ik zacht en kijk even naar Louis. Zeg ja zeg ja zeg ja... hoopte ik in mmijn gedachte. Luc zou echt helemaal gaan stuiteren als het zou lukken, tuurlijk ik zou er dan een verassing van maken, hoe? geen idee maa rik verzon wel wat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn laptop gaat morgen in reparatie omdat de onderkant loslaat. Ik zal kunnen reageren via mijn oude computer, maar dit zal stukken langzamer gaan en ik ben ook minder online ivm mijn proefwerkweek. Als het per se nodig is mogen jullie Harry besturen, maar breng alsjeblieft geen te grote veranderingen met hem aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Mijn laptop gaat morgen in reparatie omdat de onderkant loslaat. Ik zal kunnen reageren via mijn oude computer, maar dit zal stukken langzamer gaan en ik ben ook minder online ivm mijn proefwerkweek. Als het per se nodig is mogen jullie Harry besturen, maar breng alsjeblieft geen te grote veranderingen met hem aan.
    [Is goed, en heo zit het als deze topic vol is???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)[Is goed, en heo zit het als deze topic vol is???]


    (Slimme opmerking. Ik ben nog wel online en zal makkelijk een topic kunnen openen. Maar mocht ik er nou niet zijn dan mag een van jullie dat doen, mits mij even een berichtje wordt gestuurd dat er een nieuw topic is. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    (Slimme opmerking. Ik ben nog wel online en zal makkelijk een topic kunnen openen. Maar mocht ik er nou niet zijn dan mag een van jullie dat doen, mits mij even een berichtje wordt gestuurd dat er een nieuw topic is. :3)
    Oke, is goed. Dan moet diegene gewoon een linkje geven denk....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wel snel weer terugkomen hoor, anders gaat Zayn huilen. ;c]

    Zayn malik
    Mijn vraag over Romee werd genegeerd en ik gromde even, waarna mijn oog op Louis viel. 'Boo, kan ik even met je praten?' Ik wist niet wat het was, maar ik kon het gewoon niet loslaten. En Louis was de enige hier, die wist hoe het voelde, aangezien Harry er nog niet was. Delana vraagt me om een handtekening. Hier had ik dus echt geen zin in. Dit was dus ook de reden dat er geen bezoekers mochten komen. Daarbij zou morgen het internet vol staan met, One direction die naar de starbucks gaan met fans en probeerde binnen de kortste keren iedereen naar binnen te glippen. Als ik die stomme, nutteloze bewaking in handen kreeg. Toch glimlachte ik, natuurlijk ik glimlachte altijd. 'Natuurlijk.' ik stak mijn hand al uit voor een pen en papier. Ondertussen vond mijn andere hand Louis arm al, waar ik zachtjes in kneep als teken dat het dringend was.

    [Ik wil niet dat Delana ziet dat Zayn zijn glimlach 'nep' is. Omdat Zayn zijn glimlachen altijd nep zijn en soms zelfs de jongens niet weten of het echt of nep is. Ik zou het dus raar vinden als Delana dat wel kan. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    ' Daarom geloof ik je toch ook'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik grinnik even als het hem niet lukt zijn lach in te houden. ' Goed zo en ik zou jou voorbeeld volgen en je dan maar geloven al is dat heeeel een beetje overdreven' zeg ik met een glimlach. ' Jaa dat weet ik ook wel' zeg ik lachend. 'mooi dat gaan we dan zo doen, want ik vindt dat die jongen dat wel verdient' zeg ik met een glimlach, ik denk dat we Delana hier ook wel helemaal blij mee maken, nu maar hopen dat ze er niks van gehort heeft. Ik kijk even met een vragende blik naar Zayn die vraagt over Romeé, waarom moest Romeé er zelf zijn omdat ik het niet snapte en het antwoord ook niet wist besloot ik maar niet te reageren. Ik kijk Delana naar haar vraag aan en grinnik, 'tuurlijk willen we met hem op de foto en dat kan vast wel bij het concert want wij gaan kaartjes voor hem regelen' zeg ik met een glimlach en kijk Delana even aan. Het kwam toch wel goed met de kaartjes want we konden elk concert wat mensen kaartjes geven. Als Zayn Lou meevraagd omdat die wil praten moet ik me inhouden om te gaan zuchten, nu moesten we nog langer hier blijven en konden we niet gewoon lekker doen wat we wouden.

    Delana Simons

    Blij kijk ik Zayn aan als hij een handtekening zet 'dankje'vrolijk ruim ik de blok op. 'tuurlijk willen we met hemopde foto en dat kan vast bij het concert want wijregelen kaartjes voor hem' mijn ogen wirden groot. Meende hij datbnou. Met tranen in mijn ogen omhels ik hemm. 'dat is zo lief dankje dankje ik ga Luc gelijk bellen' ik veeg een traan weg en bel naar Luc. 'halo Delana' begroet hij me 'Luc je mag morgen mee maar het concert' zeg ik blij om vervolgens de telefion een meter bij mijn oor te houden. Luc begint alleemaal dingen te schreeuwen em ik lach eben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    'Zolang je dat doet kunnen er geen problemen ontstaan' zei ik lachend, wetende dat die anders toch ook wel zou gebeuren. Ik keek Liam aan en haalde onschuldig mijn schouders op. 'Ja, want anders volg ik jou voorbeelden ook niet op, maar weet dat het niet overdreven is. Ook niet een heeeel klein beetje overdreven.' zei ik met grijns. 'Goed dat je het ook wel weet.' Ik knikte alleen op zijn woorden en het moment dat hij wat tegen Delana zei, richtte ik me op Louise. 'Natuurlijk ben ik nog boos. Wat zou jij doen als je valse beschuldigingen naar je toegeworpen kreeg.' Ik was zeker boos, maar opzich viel het nog wel mee aangezien ik mijn mond nog steeds niet voorbij had gepraat. De woorden van Delana drongen wel tot me door, maar mijn blik was al op Zayn gericht en knikte als antwoord op zijn vraag. 'Natuurlijk kan dat.' Ik had geen idee waar het over zou gaan, maar op dit kreeg ik weinig mee van de sommige dingen, alleen de woorden die echt letterlijk gezegd werden. Liam wierp ik een toe dat hij nog even geduld moest hebben en richtte mijn blik toen weer op Zayn. 'Waar?' vroeg ik zacht. Door zijn reactie en manier van doen wist ik dat het dringend was, en het dus niet nog even kon wachten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik glimlachte naar Delana, misschien viel ze nog wel mee. Ik richten mijn blik op Liam. 'Als jij Romee nu gaat zoeken ofzo. Des te sneller zijn we klaar met die nieuwe liedjes, des te sneller kunnen we weer weg.' Ik liet mijn hand zonder nadenken in die van Louis glijden om hem al iets mee te trekken. Ik wilde ook naar huis, net als hun, maar dit moest gewoon even. Daarbij moesten we toch wachten op Harry en hem kende, konden zijn tien minuten een half uur duren. 'Kom.' Mompelde ik tegen Louis en nam hem mee de gangen door. Ik wist niet echt waar we naartoe liepen, maar ik eindigde bij een kleedkamer. Meteen deed ik de deur op slot en ging ik op een van de bankjes zitten om vervolgens mijn knieën op te trekken, mijn armen eromheen te slaan en mijn kin erop te leggen. Ik wist eigenlijk niet eens zo goed meer wat ik nu wilde zeggen. ik beet op mijn lip en keek moeilijk naar Louis. 'Is het moeilijk? te doen of je van Louise houd enzo.' mompelde ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan iemand me een samenvatting geven? Heb de komende avonden veel tijd om te reageren dus zal veel online zijn.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Kan iemand me een samenvatting geven? Heb de komende avonden veel tijd om te reageren dus zal veel online zijn.]


    (Iedereen -Op Harry en Lucy na- zijn bij de studio om met Romée een nummer te gaan bekijken. Harry en Lucy zijn onderweg ernaartoe. Melanie zou eventueel ook naar daar kunnen gaan om te controleren of alles goed verloopt.
    Zayn is op zoek naar een vriendin die hij binnen twee dagen moet krijgen en verder begint Harry een beetje gek te worden van het liegen tegen Luce.)


    Reading a good book is like taking a journey.