• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delana simons

    Ik merk dat Louis al vrolijker wordt en hij begint te vertellen dat ik niet de fan ben die hij zou verwachten. 'ik heb zelf een hekel aan die schreeuwende mensen die zeggen dat ze willen trouweb en de vriendinnen haten. Ten eerste als je een fan bent moet je degene geluk toewensen en niet afkraken en daarbij ze kennen jullie niet eens persoonlijk want wie weet is Harry een ongelooflijke klootzak ahter de camera. Niet dat ik dat denk hoor' verbeter ik snel
    'ehm ik wou zeggen dat ik wel mee gaa zodat je niet alleen ben maar ik ben maar een fan dus was het stom om het te zeggen.' het meiske stelt zich voor en vriendelijk kijk ik haar aan 'Delana Simons' owja dat was die vriendin. 'Louis en Louise' ik grinnik zacht.OUIS lijkt helemaal gelukkig met zijn wortels en ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Praelectio schreef:
    (...)

    Harry Styles.

    Ik glimlachte zwakjes toen ze zei dat Romée aardig was. Ze was ook hartstikke aardig, net een goede vriendin voor me. Af en toe leek ik net een open boek voor haar te zijn.
    "Je mag wel mee, maar ik weet niet of je van Romée in de studio mag blijven." zei ik, waarna ik naar Melanie blikte en langzaam knikte. Dan hadden we een uurtje vrij, ik zou dan wel eten terwijl ik met de fans bezig was. Zo moeilijk kon dat niet zijn, tenzij ze mijn lunch probeerde te stelen. Ja, dan was ik wel geïrriteerd.
    "Kunnen wij nu gaan? Anders ben ik te laat." zei ik, met een lichte, pesterige ondertoon naar Melanie toe.


    (Mag ik een reactie? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    (Mag ik een reactie? :3)


    [Ik moet denk ik even op Amy wachten.. ;3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mufinn schreef:
    Zayn Malik
    Ik zuchten en pakten Niall zijn hand weer vast om onze vingers te verstrengelen. Ondanks dat de ramen geblindeerd waren slikte ik toch even toen ik Niall zijn lippen in mijn nek voelden. Ik richten mijn blik op de blonde Ier en drukten kort maar krachtig, mijn lippen op die van hem. Misschien wilde ik toch wel niet slapen vannacht. Ik schok toen mijn mobiel trilden en zuchten ik viste hem uit mijn broekzak en keek naar het scherm. Het kam van Paul en dat betekende nooit iets goeds. Ik nam op en bracht het toestel naar mijn oor. Zoals altijd viel de man met de deur in huis en moest ik luisteren. Mijn ogen werden groot en ik begon luidruchtig tegen te stribbelen. 'Nee, ik wil geen relatie!' Riep ik kwaad. 'Niet met iemand waar ik niet verliefd op ben. Dit kun je niet menen!' Ik kneep Niall zijn hand bijna fijn en keek de jongen hopeloos aan. 'Oke.' Piepten ik uiteindelijk zachtjes en hing op. Pas nu snapte ik hoe Harry zich voelden. Er werd me vanaf bovenaf verplicht binnen nu en twee dagen een vriendin te zoeken. Of tenminste een meisje waar ik mee moest gaan daten. Ik sloot mijn ogen even en kroop tegen Niall aan. 'Ik wil geen vriendin.' Gromde ik zachtjes. Hier zat ik echt niet op te wachten.


    [hurtedheart, mag ik ook een reactie, want het begint me nu een beetje te vervelen. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Het schreeuwen is niet het ergste, maar wat je zegt is inderdaad niet leuk. Je word nerveus of bang van sommige reacties, omdat je weet waar sommige toe in staat kunnen zijn en je gaat ook twijfelen of het gebeurd. Maar ben wel blij dat je het zegt en er zo over denkt. Waren er maar meer mensen die zo waren en daarbij klopt dat ook. maar moet wel eerlijk toegeven dat qua gedrag toch wel hetzelfde zijn achter de camera. Niemand verandert ineens en word een ongelooflijke klootzak, zoals je het zelf noemt en maakt je niet druk. Geloof dat wel' zei ik lachend en haalde daarna met moeite zijn schouders op. Ik nam nog een hap van de wortel en moest toegeven dat ik eigenlijk wel goed zat. 'Van mij mag je mee, want vind dat wel gezellig. Maar je bent niet zomaar een fan, dus onthoud dat goed. Daarbij staat niet iedereen zomaar hier tegenover ons. Maar wil wel eerst weten wat Liam van plan is. Ik kan hier niet alleen achter laten.' Ik stak mijn arm met moeite naar haar uit. 'Ik een knuffel willen' zei ik op een kinderlijke toon. Ik hield van aandacht en van knuffel, dus waarom niet? Ik keek naar Louise en toen weer terug naar Delana. 'Ja, heel erg toepasselijk, maar ook niet altijd makkelijk.' Zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 15:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Melody Lockwood
    "Je gaat het echt moeilijk maken, maar goed. Ik hoef geen hulp." Ik plof neer en besluit me er niet al te bezig mee te houden. Als Delana zich voorsteld en lacht om onze namen lach ik mee. "Ja, heel erg toepasslijk, maar ook niet altijd makkelijk." Lacht Lou. "Inderdaad, best verwarend voor mensen als ze de afkorting Lou gebruiken. Maar ja, ik vind dat juist leuk." Ik grijns even en kijk hoe Louis een kus op Delana's wang drukt. "By the way, kan je geen hint geven? Of iets anders zodat ik het goed kan maken?" Ik kijk met puppy-oogjes naar Louis.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Eigenlijk was ik de hele tijd vrij stil geweest tijdens het gesprek viel me op, ik had een paar keer naar Delana geglimlacht en gegrinnikt maar dat was het eigenlijk ook wel. Ik zag niet echt een moment te reageren maar weglopen kon ook niet omdat Louis op me rug geklommen was, waar ik niet heel blij mee was omdat ik zelf al heel moe ben. Ik leun zelf half tegen de muur maar het helpt nog niet echt, 'Lou moet je nou echt op me rug?' vraag ik en zucht zachtjes, echt vrolijk was ik p dit moment niet dat was weer verpest. Het liefst slaap ik nu gewoon maar dat kan niet. Als Louis zegt niet te weten wat ik ga doen reageer ik wel, ' nou ik ga zo lekker naar huis, uitrusten al moet ik eerst naar de fans toe' zeg ik en kijk even om me heen. Ik hoop dat Louis van me rug afgaat want ik heb nu echt geen zin om hem op mijn rug te hebben.

    Louis Tomlinson

    'Ik maak je het niet moeilijk. Tenminste als je me kent, is het makkelijk. Maar deze keer krijg je geen hulp, dus ook geen hints' zei ik tegen Louise voor ik me op Liam richt. Wetende dat ze daar om zou vragen 'Ja, dat moet, want kan je zo makkelijk dingen influisteren' fluisterde ik in mijn oor met een onschuldige grijns. Ik zou zo wel van zijn rug afgaan, want vond het toch niet leuk voor hem. Hij had ook dringend slaap nodig en dat was nu duidelijk te zien ook. 'Maar negen van de tien keer houden ze die nu maar voor een van ons. Al heeft het wel iets' zeg ik tegen Delana en stak mijn vingen op. Daarna wees ik naar Liam die de naam ook gebruikte voor me. De laatste woorden van Louise negeerde ik, omdat het antwoord al eerder was geven en daarbij de puppy-ogen nu niet moesten werken. 'Ik wil met je mee. Daarbij had je ook nog iets van me te goed' fluisterde ik deze keer in Liam zijn oor. Hopende dat het hem opvrolijkte en wetende dat ik mijn rust wel kreeg daar. Ik ging van zijn rug af na die woorden, maar bleef wel naast hem staan. 'De fans zijn we binnen een paar minuten vanaf als we samen gaan. Hier en daar wat foto's en handtekening en snel doorlopen naar het eind.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga uit eten reageer vanavond ^^]

    Lavigna schreef:
    (...)

    [Ik moet denk ik even op Amy wachten.. ;3 ]


    Regeer maar! Ik kan pas rond 11 reageren dus ga maar verder.
    X


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne

    ik grinnik zachtjes door wat Louis tegen Louise zegt, hij ging het haar echt niet gemakkelijk vergeven al had ze gewoon gelijk. Ik grinnik door wat die in mijn oor fluistert en knik daarna,dat was waar. 'maar toch ga je der zo af' zeg ik zachtjes. Ik knik even, ' het kan inderdaad soms lastig zijn maar Louis is voor mij gewoon Lou en Louise kort ik niet af' zeg ik en grinnik even. Ik hoor wat Louis in mijn oor fluistert en kan een grijns niet onderdrukken. Ik heb graag dat die meegaat. Ik besluit Louis even te plagen en ga tegen hem aanleunen zodat ik makkelijk wat in zijn oor fluisteren kan. 'misschien wil ik je wel helemaal niet mee' fluister ik waarna ik kort grijns omdat ik dat niet kan laten en kijk daarna weer een beetje voor me. ' Ja dat is waar, dat gaat nog wel snel lukken, zullen we zo maar gaan dan?'

    Louis William Tomlinson

    'Grinnik niet om mijn woorden' zei ik lachend tegen Liam. Ik meende er niets van, maar kreeg zo weer een reden om in zijn wang te prikken. Ik wist dat hij me goed genoeg kende, om mijn gedachten te weten. Met een klein pruillipje keek ik Liam aan, ondanks hij het niet kon zien. Al zou ik wel luisteren naar zijn woorden. 'Maar natuurlijk ga ik er zo vanaf. Ik ga je het niet onnodig moeilijk maken.' Na zijn volgende woorden verscheen een brede glimlach op mijn gezicht. 'Awh Liam' zei ik alsof hij net iets heel liefs had gezegd waarna ik een kus op zijn wang drukte. Ik moest gewoon een kusje op zijn wang drukken. Een grijns verscheen op mijn gezicht en sloeg mijn arm om hem heen. 'Bewijs maar dat je het niet wilt' fluisterde ik terug, wetende dat hij er wel anders over denkt. Mijn blik blijft wisselen tussen Liam, Louise en Delana, maar bleef uiteindelijk toch weer hangen bij Liam. 'Het is nu om en om met gelijk hebben, het is simpel en daarbij moeten ze het ook wel een keer snappen. Al weet je nu mijn antwoord denk ik wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    ' doe ik lekker wel' grinnik ik omdat weet dat Louis het niet meent en weet dat ik hem wel snap. 'gelukkig maar want zelf kan ik al moeilijk staan en dan moet ik ju ook nog is tillen op een ander moment geen probleem maar nu' grinnik ik en glimlach daarna even. Ik lach even door zijn reactie hij deed net alsof ik iets heel liefs had gezegd maar ik weet zeker dat het gewoon zo is dat hij graag een kus op mijn wang wilden geven, en dat vindt ik nou helemaal niet erg. ' dat is helaas onmogelijk' fluister ik en grinnik even. Ik glimlach door de arm die om me heen geslagen is. Het was moeilijk Lou niet gewoon zo te gaan kussen want dat wilden ik nu wel heel graag. ' ja en dat zullen ze hopelijk ook wel doen en in dat geval gaan we maar hé ' zeg ik met een glimlach omdat zijn antwoord waarschijnlijk ja is. 'Nou doei delana ' glimlach ik en geef er gauw even een knuffel. ' doei Louise' glimlach ik en kijk daarna Louis aan.

    Louis Tomlinson

    'Doe dan maar wat je niet later kan' lachte ik dan, want wist dat het daar uiteindelijk toch op neer zou komen. 'Hé, zo zwaar ben ik nu ook niet meer, maar snap je reactie wel. Dit hou ik dan nog wel tegoed van je een volgende keer.' Glimlachte ik. Het was niet nodig, maar bleef wel leuk om te zeggen. 'Het betekent niet dat je niets lief zei, want dat zeg je ook.' fluisterde ik zacht voor ik weer recht ging staan, wetende dat hij wist dat ik het sowieso voor het kusje op zijn wang deed. Ik baalde ervan dat het niet gewoon zo kon en er altijd wel iets voor moest zijn. ''Mooi zo. Dat betekent dus dat ik met jou meega' fluister ik en keek hem met een lieve glimlach aan. Het was moeilijk om nu niets te doen en af te wachten. Al helemaal als je zo weinig geduld had. 'Dat is wel een heel goed idee. Ik moet echt mijn rust hebben en jij volgens mij ook. Des te sneller des te beter' zeg ik met een aparte twinkeling in mijn ogen. Snel volgde ik zijn voorbeeld en gaf Delana snel een knuffel. 'Je hoort snel van ons.' Na die woorden liep ik naar Louise en drukte een klein kusje op haar wang. 'Ik hoor je wel.' Als laatste keek ik naar Liam. 'Ready?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    Ik glimlach ij als hij zegt dat huj me niet zoaar een fan vind. Ik volg met een giechel wat rr tussen Lou en Liam gebeurd en glimlach. Hetwas zo lief hod ze met elkaar omgingen....
    Dan staat Louis open knuffeld me waardoor ik rood wprd. 'we sprrken elkaar nog wrl' flyister ik blij. 'dat zou echteuk zijn want jullie zijn super lief" glimlachik blij. Door de vrolijkheid geef ik Liam ook een knuffel 'nnah lekker slapen. Owja en ik heb kaartjes voor het concert van morgen' glimlach ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan