• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    ' doe ik toch al Lou' grijns k en kijk hem aan. Hij wist ook wel dat ik dat toch wel deed. ' ik zeg ook niet dat je zwaar ben maar ik ben gewoon moe dus het ligt niet aan jou en dan krijg je hem tegoed ja als je dat z graag wilt' grinnik ik, meestal vindt ik het helemaal niet erg hem op mijn rug te hebben als het maar niet gebeurd als ik zo moe ben als nu. ik glimlach even, ' maar ook weer niet zo lief' fluister ik en kijk daarna even naar Delana. Die giechelt waarschijnlijk om hoe Louis en ik met elkaar omgaan. ' dat is mooi' grijns ik en kijk even naar zijn lieve glimlach, ik wil niks liever dan hem nu gewoon zoenen daarom moest alles een beetje gauw gaan nu, dan waren we snel alleen. 'Ja precies dus ik ga niet teveel foto's daar maken' zeg ik met een glimlach en kijk even naar de twinkeling in zijn ogen. Ik grinnik als ik opnieuw een knuffel van Delana krijg. 'Nou dan zien we je morgen wel' glimlach ik naar Delana en kijk dan naar Louis. ' ja' zeg ik met een glimlach.

    Delana Simons

    Ik glimlach helemaal blij "ik heb sta plekkeb voor het middeb maarja het zalwel super druk zijn naja ik merk het wel waar ik sta' ik wist nu al dat als ze zouden duwen of voorkruipen dat ik er nists van zei. Ik kon fat gewoon niet... ' zou ik ehmm misschien een handtekening mogen' beschaamd kijk ik ze aan. Ze zouden me nubal wel weer een gewone fan vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Delana Simons

    Ik glimlach helemaal blij "ik heb sta plekkeb voor het middeb maarja het zalwel super druk zijn naja ik merk het wel waar ik sta' ik wist nu al dat als ze zouden duwen of voorkruipen dat ik er nists van zei. Ik kon fat gewoon niet... ' zou ik ehmm misschien een handtekening mogen' beschaamd kijk ik ze aan. Ze zouden me nubal wel weer een gewone fan vinden


    Minimaal vijf regels zijn verplicht.
    (En daarbij, ik heb nog steeds geen reactie? ;p)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 10:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Minimaal vijf regels zijn verplicht.
    (En daarbij, ik heb nog steeds geen reactie? ;p)

    (join the club! en ik zit ziek thuis en verveel me en ga zo huilen hoor. ;c nee dat laatste is niet waar, maar dat krijg je ervan als je me laat vervelen. oke en nu hou ik me mond, anders spam ik strks nog heel het topic vol. ;x)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga kijken of ik wel kan reageren (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    'Komt goed, je hoort snel genoeg van ons.' Zei ik tegen Delana en glimlach. 'Ben blij dat je er zo overdenkt. Het doet ons goed.' Na deze woorden richtte ik mij blik op Liam. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Had ook niets anders verwacht.' Zei ik nog steeds lachend. 'Dan is bet goed en je krijgt snel genoeg de kans om uit te rusten. Maar deze hou ik niet goed, want het komt toch vaak genoeg voor.' Meestal was het allemaal wel goed, maar snapte zijn reactie maar al te goed. Deze jongen had zijn rust net zo hard nodig. 'Jou woorden zijn sowieso al een stuk liever.' Fluisterde ik waarna ik ook even over mijn schouder naar Delana keek. 'Natuurlijk is dat mooi.' Waren mijn woorden en wist wat zijn gedachten waren. Hier iemand die precies hetzelfde wilde. 'Was dat vandaag wel de bedoeling dan?' Vroeg ik verbaasd en glimlachte. Nadat Delana Liam nog een knuffel had geven werd mijn glimlach breder. Tijd om te gaan. 'Tot morgen dan. Maar maak je geen zorgen, want het komt goed.' Zei ik en keek naar Liam. 'Laten we gaan dan.' Ik stond op het punt om hem mee te trekken in de richting van de uitgang tot de woorden van Delana. 'Hier beginnen en dan snel naar buiten en huis?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mufinn schreef:
    (...)
    (join the club! en ik zit ziek thuis en verveel me en ga zo huilen hoor. ;c nee dat laatste is niet waar, maar dat krijg je ervan als je me laat vervelen. oke en nu hou ik me mond, anders spam ik strks nog heel het topic vol. ;x)


    ( Beterschap (: Maar hoe kan het bij jullie zolang duren? Bedoel beide hebben jullie er al verschillende keren naar gevraagd. Sorry ik bemoei me er verder al niet meer mee (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    (...)

    (Beterschap (: Maar hoe kan het bij jullie zolang duren? Bedoel beide hebben jullie er al verschillende keren naar gevraagd. Sorry ik bemoei me er verder al niet meer mee (A)

    (Dankje.
    idk, heb hurtedheart net, totaal tegen mijn principes in, een berichtje gestuurd, aangezien ze vaak genoeg online is geweest. normaal ben ik er niet zo van, aangezien ik zelf ook wel eens aan dag niet reageer ofzo, omdat ik geen zin heb en ik dan om de vijf minuten van die berichtjes krijg. Maar het duurt me nu wel heel lang. En als het een reden heeft, ha ddat best even gezegd kunnen worden.)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 10:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte kort en keek naar Harry. ''Is goed.'' Ik wiebelde wat op mijn voeten en keek Melanie verwachtingsvol aan, ze kon ook wel opschieten om iets te zeggen... Zuchtend pakte ik mijn telefoon en speelde er een nutteloos spelletje mee. Daarna stopte ik mijn telefoon weer in mijn tas en keek voor de tweede keer naar Melanie en Harry. ''Gaat er nog iets gebeuren of..?'' zuchtte ik. Ik kon er gewoonweg niet tegen als mensen zo lang stil waren, dan dacht ik altijd dat ze is voor me verborgen - wat ik overigens niet hoopte natuurlijk. Zuchtend liet ik me op de bank vallen en keek het het rond. Een luxe huis, vond ik zelf. Ik zou wel zo kunnen leven.

    [Nutteloze reactie :3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnik een als hij zegt dat die niet anders verwacht had.' Ja gelukkig wel want dat heb ik wel nodig en het komt inderdaad vaak voor dus of je het nou tegoed heb of niet gebeurt het toch wel' grinnik ik en glimlach daarna naar Louis. Ik glimlach even, 'komt omdat ze over zo'n lief persoon gaan genaamd Louis' zeg ik met een lieve glimlach. 'de bedoeling was veel aandacht aan de fans maar volgens mij hebben we net veel aandacht besteed aan 1 en buiten een paar foto's dan is het helemaal goed toch' zeg ik met een glimlach, het liefst ging ik een keertje niet langs de fans maarja, dat kan natuurlijk niet ze staan daar de hele tijd te wachten op ons. ' tot morgen' zeg ik en knik daarna naar Louis die me al wilt meetrekken al de vraag van Delana komt, ik had hem al verwacht maar ze had ht beter eerder kunnen vragen. 'ja goed idee' zeg ik waarna ik een pen ui mijn achterzak vis waarmee ik mijn handtekening kan zetten.

    Louis William Tomlinson

    Ik haalde mijn schouders op als Liam grinnikt. Het was gewoon zo. 'Het is wel een beetje te zien en net al helemaal, maar straks niet meer. En aan de laatste woorden valt niets meer toe te voegen' lachte ik terwijl mijn blik nog steeds op Liam was gericht. 'Jij bent degene die hier lief is.' zei ik en beet kort op mijn lip. Die jongen maakte me het op dit moment echt te moeilijk. 'Dat was al heel lang niet meer de bedoeling, dus ik heb geen idee waar je het vandaan haalt. Al zijn die woorden wel waar en hebben we weer minder tijd buiten, dus dat is het zeker' zeg ik. Nog steeds had ik geen zin, alleen was dat een heel ander verhaal.
    Als we in hun plaats buiten stonden, zouden we ook willen dat we naar buiten gingen. Ik was nog nooit zo blij geweest als we straks eindelijk weg waren, want had rust nodig. 'Dan is dat geregeld.' Ik wilde een pen uit mijn zak pakken tot dat doordrong dat deze leg waren. 'Uh, ik ben zo terug' zei ik en liep terug naar de kamer waar we eerder waren, om een pen te halen.

    Mufinn schreef:
    (...)
    (Dankje.
    idk, heb hurtedheart net, totaal tegen mijn principes in, een berichtje gestuurd, aangezien ze vaak genoeg online is geweest. normaal ben ik er niet zo van, aangezien ik zelf ook wel eens aan dag niet reageer ofzo, omdat ik geen zin heb en ik dan om de vijf minuten van die berichtjes krijg. Maar het duurt me nu wel heel lang. En als het een reden heeft, ha ddat best even gezegd kunnen worden.)


    ( Geen dank.
    Ik snap inderdaad wat je bedoeld, want er zijn ook momenten dat iemand geen tijd heeft om te reageren, maar dat is dan ook wel weer vreemd. Ik denk dat er weinig nog aan toe te voegen is aangezien je gelijk hebt. Maar hoop voor je, en voor Cath trouwens ook, dat iedereen snel reageert zodat jullie ook kunnen reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mufinn schreef:
    Zayn Malik
    Ik zuchten en pakten Niall zijn hand weer vast om onze vingers te verstrengelen. Ondanks dat de ramen geblindeerd waren slikte ik toch even toen ik Niall zijn lippen in mijn nek voelden. Ik richten mijn blik op de blonde Ier en drukten kort maar krachtig, mijn lippen op die van hem. Misschien wilde ik toch wel niet slapen vannacht. Ik schok toen mijn mobiel trilden en zuchten ik viste hem uit mijn broekzak en keek naar het scherm. Het kam van Paul en dat betekende nooit iets goeds. Ik nam op en bracht het toestel naar mijn oor. Zoals altijd viel de man met de deur in huis en moest ik luisteren. Mijn ogen werden groot en ik begon luidruchtig tegen te stribbelen. 'Nee, ik wil geen relatie!' Riep ik kwaad. 'Niet met iemand waar ik niet verliefd op ben. Dit kun je niet menen!' Ik kneep Niall zijn hand bijna fijn en keek de jongen hopeloos aan. 'Oke.' Piepten ik uiteindelijk zachtjes en hing op. Pas nu snapte ik hoe Harry zich voelden. Er werd me vanaf bovenaf verplicht binnen nu en twee dagen een vriendin te zoeken. Of tenminste een meisje waar ik mee moest gaan daten. Ik sloot mijn ogen even en kroop tegen Niall aan. 'Ik wil geen vriendin.' Gromde ik zachtjes. Hier zat ik echt niet op te wachten.

    Niall James Horan
    Hij drukt kort, maar krachtig zijn lippen op de mijne. Ik glimlach en neem er genkegen mee. Dan pakthij zijn telefoon neemt en neemt hij op. Ik kan niet alles horen, maar wel gemurmel dat het paul was. 'Nee, ik wil geen relatie!' Riep hij plots kwaad. 'Niet met iemand waar ik niet verliefd op ben. Dit kun je niet menen!' Zegt hij tegen paul. Hij knijpt mijn hand bijna fijn, maar ik kan er tegen. Ik moest er zijn voor Zayn. Hij piepte iets in de telefoon. 'Ik wil geen vriendin.' Zegt hij grommend, maar zachtjes ferwijl hij tegen me aankroop. Ik trek hem naar me toe en geef hem een kus in zijn voorhoofd. Ik glimlach zwakjes. 'Al is het onder dwang we hebben altijd elkaar nog.' Zeg ik liefjes. 'Plus het hoeft niet meteen. Je kan doen alsof je de juiste hebt gevonden, maar niet meteen vandaag.' Zeg ik als troost terwijl ik hem mt schitterende ogen aankijk. Gewoon om hem gerust te stellen. Ik was niet jaloers te maken door niemand dus daar hoefde hij al helemaal niet bang voor te zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mufinn schreef:
    (...)
    (Dankje.
    idk, heb hurtedheart net, totaal tegen mijn principes in, een berichtje gestuurd, aangezien ze vaak genoeg online is geweest. normaal ben ik er niet zo van, aangezien ik zelf ook wel eens aan dag niet reageer ofzo, omdat ik geen zin heb en ik dan om de vijf minuten van die berichtjes krijg. Maar het duurt me nu wel heel lang. En als het een reden heeft, ha ddat best even gezegd kunnen worden.)

    [Ik had internet straf. Ik doe de derde van havo over en haalde een zware onvoldoende voor iets waar ik niet goed voor stond. Ik mocht niet veel op de computer en diegene die je online zag as mijn vriendin die geen google+ heeft ofzoiets dus een soort van dubbel account :S Sorry ervoor was niet de beoeling dat je zo lang zo wachten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Delana Simons

    Ik glimlach blij als Liam een pen pakt. Snel grabbel ik een boekje met tekeningen en andere meuk uit mijn tas.
    Snel zoek ik een tekening van Liam en steek het uit ten teken dat ik graag wou dat daar de handtekening ging zetten.
    ' ik heb zin in het concert, ik ga met mijn vriendin' glimlach ik en schiet in de lach als Louis naar een pen zoekt. ' ik he er een' ik zoek de pen maar zie dat hij al weg gelopen is om een pen te zoeken. Naast fotos maken tekende ik ook graag, niet dat ik er super in was maar nog. Ik keek even glimlachend rond. Het leek op een soort woonkamer kantine achtig iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke. Maakt ook niet meer uit nu. Oke. Even wat anders want ik probeer het van Louis, Liam, Louise en Delaware te volgen. Maar eerlijk. Ik weet niet eens waar ze zijn? Want ze zijn bij de studio voor Romée of niet?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''