• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mufinn schreef:
    [oke. Maakt ook niet meer uit nu. Oke. Even wat anders want ik probeer het van Louis, Liam, Louise en Delaware te volgen. Maar eerlijk. Ik weet niet eens waar ze zijn? Want ze zijn bij de studio voor Romée of niet?]


    ( Ze zijn nog in de studio, maar staan op het punt om te vertrekken, nou ja, Liam en Louis dan. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    (...)

    ( Ze zijn nog in de studio, maar staan op het punt om te vertrekken, nou ja, Liam en Louis dan. )

    [en je weet dat ze juist naar de studio moeten, naar Romée, voor de nieuwe nummers die ze heeft geschreven? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    [en je weet dat ze juist naar de studio moeten, naar Romée, voor de nieuwe nummers die ze heeft geschreven? ;x]


    ( Uhh, nu wel )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [daar zal Liam blij mee zijn :P]

    ( Niet alleen Liam :P)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    ' Waarom straks niet meer dan?' vraag ik en kijk Louis aan. ' ik ben dan misschien lief volgens jou maar dat neemt niet weg dat jij ook gewoon lief bent Lou' zeg ik met een glimlach. ' Dat haal ik van het management dat ons op dit moment veel te veel laat doen. Dan is dit toch weer een voordeel' zeg ik en glimlach even. Louis gaat de kamer in, waarschijnlijk een pen halen en ik heb de neiging hem achterna te lopen de kamer in en hem daar te zoenen omdat daar tenminste wel niemand is maar dat kan natuurlijk niet.Ik glimlach even naar Delana,' gezellig, ik heb er ook zin in' zeg ik met een glimlach en kijk naar de tekening, wow dat was echt mooi getekend. 'je kan mooi tekenen ' zeg ik met een glimlach en zet daarna mijn handtekening. Ik glimlach even naar Delana en stop ondertussen mijn pen weer in mijn broekzak, al zou ik die zo wel weer vaak nodig hebben.

    [Nouwja, Romee heeft echt op pagina 8 ofzo als een sms naar iedereen gestuurd dat ze naar de studio moesten komen omdat ze nieuwe nummers had. Misschien is het handig, dus ook de posten van andere mensen een beetje in de gaten te houden, behalve die van jezelf. Zo krijg je dat soort dingen dus mee.]

    Zayn Malik
    'Dat is juist het punt. Als ik een vriendin heb kan ik niet even doodleuk zeggen. Kom Niall, je slaapt bij mij vanancht.' oke, hier ging mijn humeur dus echt met kilometers van achteruit. En het feit dat we al bijna bij de studio waren, maakte het er niet beter op. 'Ik heb twee dagen. twee fucking dagen om iemand te zoeken.' Hoe kon ik nou in twee dagen iemand zoeken die goed genoeg voor me was. die goed genoeg was om te laten lijken of ik verliefd op haar was. juist ja, dat was onmogelijk. en niet alleen om het feit dat het in twee dagen moest, maar om het feit dat geen enkel meisje ooit goed genoeg zou zijn. Dat kreeg je er nou van als je helemaal niet op meisjes viel. De auto stopten en meteen stapten ik uit. Normaal had ik Niall nog gekust of weet ik veel wat, maar zelf daar had ik nu geen zin meer in. Zonder op het gegil van buiten te letten liep ik het gebouw binnen. Ik moest Harry vinden. Ik moest hem vragen hoe hij het voor mekaar had gekregen. Als hij er ubberhaupt al was. 'Niall!' Jammerde ik. Die jongen moest evht eens leren opschieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lavigna schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte kort en keek naar Harry. ''Is goed.'' Ik wiebelde wat op mijn voeten en keek Melanie verwachtingsvol aan, ze kon ook wel opschieten om iets te zeggen... Zuchtend pakte ik mijn telefoon en speelde er een nutteloos spelletje mee. Daarna stopte ik mijn telefoon weer in mijn tas en keek voor de tweede keer naar Melanie en Harry. ''Gaat er nog iets gebeuren of..?'' zuchtte ik. Ik kon er gewoonweg niet tegen als mensen zo lang stil waren, dan dacht ik altijd dat ze is voor me verborgen - wat ik overigens niet hoopte natuurlijk. Zuchtend liet ik me op de bank vallen en keek het het rond. Een luxe huis, vond ik zelf. Ik zou wel zo kunnen leven.

    [Nutteloze reactie :3 ]

    Harry Styles.

    Ik knikte nog eens en keek nogal moeilijk in het rond, niet-wetend wat ik nu nog moest zeggen. Ik moest naar de studio, maar ik kon Melanie moeilijk voor mijn deur laten staan. Uiteindelijk trok ik toch de voordeur achter me dicht en begon ik alvast naar de auto te benen. Morgen moest ik bij de fans gaan rondhangen en nu moest ik samen met Lucy naar de studio om Romée te zien. Geweldig, maar niet heus.
    "Luce, kom je nog?" vroeg ik terwijl ik de auto alvast ontgrendelde, waarna mijn blik weer op Melanie viel. "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik moet nu weg."
    Ik kon moeilijk de hele dag wachten voordat ze weer iets zou zeggen. Dan kwam management weer klagen dat ik niet op tijd was. Het was ook nooit goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik had hem inderdaad gezien. Meestal hou ik ze ook wel in de gaten, maar had niet gereageerd en dus een paar pagina's gemist. Waarschijnlijk stond het daar dan tussen. De belangrijkste informatie had ik wel gekregen, maar niet alles. Voortaan eerst alles teruglezen, om echt alles te weten (: Maar bedankt voor het doorgeven^^)

    Louis William Tomlinson

    'Omdat ik dat zeg en jij eerder zei dat ik gelijk heb' antwoordde ik onschuldig. 'Je bent ook lief en niet alleen volgens mij, maar dat zal ik dan maar geloven, ook al zie ik het heel anders.' Het laatste voegde ik er zacht aan toe aangezien ik wist dat het onmogelijk was om tegen Liam in te gaan. 'Je moet er iets voor overhebben, word er altijd gezegd. Alleen is het wel een voordeel.' In de kamer keek ik rond, opzoek naar een pen. Uiteindelijk liep ik naar de tafel waar ik er een zag liggen. Met deze in mijn hand liep ik terug en hoorde nog net de woorden van zowel Delana als Liam. 'Inderdaad gezellig, het zal zeker weer geweldig worden.' zeg ik vrolijk terwijl ik tegen de deurpost leunde. Ik had eigenlijk best wel zin erin. Uiteindelijk zette ik nieuwsgierig een paar stappen naar voren en knikte instemmend na het horen van de woorden van Liam. 'Helemaal mee eens.'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luciana Dé La Rosá

    Ik keek op en zag Harry al bij zijn auto staan. Zo snel als ik op deze hakken kon lopen, liep ik naar hem toe en negeerde Melanie. Daar had ik even geen tijd voor, als ik nou eenmaal niet wilde vallen van mijn hakken. Ik haatte deze dingen, echt, maar ik wilde niet klein lijken vergeleken de anderen. Ik had al genoeg imperfecties. ''Ben er.'' zuchtte ik en leunde aan de andere kant van de auto aan. Ik ging mijn schoenen gewoon verwisselen als we bij de studio waren, ik had altijd een ander paar schoenen in mijn auto, dus dat scheelde wat. ''Wie gaat rijden?'' vroeg ik en keek vragend naar Harry. Mij maakte het niet meer uit, ik was inmiddels niet zo moe meer. Ik kon wel in slaap vallen als ik niets te doen had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Delana Simons

    ' gezellig, ik heb er ook zin in' glimlacht Liam en kijkt naar de tekening 'je kan mooi tekenen ' zegt hij complimenterend en ik bloos licht en kijk hoe hij zijn handtekening erop zet. "dankje wel" 'Inderdaad gezellig, het zal zeker weer geweldig worden.' ik schrik even va Louis ik had niet gezien dat hij al terug was. "Helemaal mee eens" zegt hij en ik glimlach. Snel sla ik de pagina verder naar de tekening van Louis "zou jij hem hier willen zetten?" vraag ik zacht. "Mijn vriendin gaat jaloers zijn" giechel ik even. "En nogmaals sorry dat ik gewoon binnen gegaan ben, maar toen er niemand keek en het idee dat jullie hier zaten kon ik niet laten schieten." zeg ik verontschuldigend. "zijn het lekkere wortels of niet?" vraag ik aan Louis, anders nam ik morgen nog een zak mee naar het concert, waarom niet, als ik hem daarmee blij kon hebbenen ik in ruil voor wortels een handtekening mocht en met ze mocht praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ga een weekplanning maken voor de jongens en zal deze persoonlijk aan Amy doorsturen en ook in het rollentopic zetten, dat lijkt me handiger. :3

    EDIT: Klaar. Klikbaar om groter te maken. Kijk eventjes of je er tevreden mee bent. ;p)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    'Je hoeft niet te schrikken. Of ben ik nu echt zo angstaanjagend?' vroeg ik lachend. Ik was wel blij om te zien hoe sommige woorden of dingen konden zorgen dat iemand aan het lachen kregen. Na het knikken, zette ik mijn handtekening onder aan de tekening. 'Natuurlijk, en moet zeggen dat ze er echt geweldig uitzien.' antwoordde ik. 'Niet nodig, want er kan altijd van alles gebeuren. Ik bedoel jij staat hier nu ook voor ons.' lachte ik en stopte en pen in mijn zak. Zometeen had ik deze wel weer nodig. 'Maak je niet druk, want het maakt niet uit, toch Liam? En daarbij zou ik hetzelfde gegaan hebben.'Het laatste was wel waar, maar het was een voordeel dat -dat niet hoefde nu. 'Ze zijn geweldig.' antwoordde ik glimlachend. Daarna keek ik even naar Liam. Ik wilde echt naar huis toe. Mijn rust had ik nodig en de hoofdpijn moest verdwenen zijn, als iedereen wilde dat ik later vandaag of morgen fit wilde zijn en niet chagrijnig wilde zijn. Desnoods plantte ze me hier op de bank om te kunnen slapen. Het maakte me niet uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Praelectio schreef:
    (Ik ga een weekplanning maken voor de jongens en zal deze persoonlijk aan Amy doorsturen en ook in het rollentopic zetten, dat lijkt me handiger. :3

    EDIT: Klaar. Klikbaar om groter te maken. Kijk eventjes of je er tevreden mee bent. ;p)


    ( Ik vind het goed ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 18:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer