• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louise Melody Lockwood
    Na stil toegekeken te hebben hoe ze afscheid namen heb ik besloten om me meer op Delena te richten. Tot de jongens hier blijven en het dus nutteloos is, want ik ben waarschijnlijk iemand waar ze niks mee te maken wil hebben. "Guys, ik ga maar naar huis." Ik zwaai en loop naar Louis. "Jij moet bellen, want niet alles is mijn fout." Ik druk een kort kusje op zijn lippen en draai me om naar Delana. "Wil je mee naar starbucks?" Misschien is het de moeite wel waard. Ik kan het in elk geval proberen, als ze niet wil is dat dus een teken dat ze alleen voor One Direction is. Als ze mee wil, betekend het anders nog niet dat het haar boeit. Ik kijk haar glimlachend aan, wachtend op een antwoord.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Delana Simons [ik reageer sloom, mondeling nederlands werken]

    'Je hoeft niet te schrikken. Of ben ik nu echt zo angstaanjagend?' zegt Louis waardoor ik even grinnik.'Natuurlijk, en moet zeggen dat ze er echt geweldig uitzien.' ik glimlach dankbaar naar hem. Niet dat ik ze zo geweldig vond, ik had thuis mappen vol, foto's tekeningen, nagetekend noem maar op. 'Niet nodig, want er kan altijd van alles gebeuren. Ik bedoel jij staat hier nu ook voor ons.' Ik knik "dat is waar." . 'Maak je niet druk, want het maakt niet uit, toch Liam? En daarbij zou ik hetzelfde gegaan hebben.'Ik grinnik "Hetzelfde om jezelf te zien ofwat"lachend kijk ik hem aan. Ze waren echt super lief, oke het helpt misschien ook dat ik hier niet als een malloot sta te gillen of te fangirlen, geloof me ik deed het ook wel eens, als ze bijvoorbeeld op tv waren. 'Ze zijn geweldig.' zegt hij weer en ik glimlach "Dankjullie wel, ik hoop dat de rest ook ijn handtekening eronder kan zetten maar ik heb de twee L's al" grijns ik. "Morgen neem ik er nog meer mee, dan neem ik andere uit onze tuin" glimlach ik. Louise zegt dat ze weg gaat en ik glimlach vriendelijk naar haar "Wil je mee naar de Starbucks?" ze kijkt me vragend aan. Even verbaasd kijk ik haar aan , ik was niet snel gewend dat mensen mij mee vroegen. "Tuurlijk lijkt me wel gezellig, ik denk dat hun hun rust ook even willen gebruiken" Ik glimlach even en draai me even terug naar de jongens "ehm, misschien even gek hoor en ik begrijp het als jullie het niet willen maar mijn broertje van 9 is ook een fan van jullie en baalde heel erg dat de rolstoelplekken al uitverkocht waren dus hij kan niet mee dus ehm" ik staar even ongemakkelijk naar mijn voeten, moest ik dit wel vragen? IK laat mijn zin voor wat het is. "ehm ik ga even naar de wc oke": mompel ik snel. en loop snel weg. Ik vond het moeilijk om over mijn broertje te praten nadat ik jaren gepest erover ben. Hij had het down syndroom en een been was verlamd maar hij was een schat. Als Luc iets van One Direction horen ging hij helemaal fanboyen en noem maar op. In gedachte en op zoek naar de wc loop ik richting het begin van de gebouw Waarom heb ik niet gewoon gevraagd aan Louis of Liam waar het was?? Ik besluit terug te lopen om het te vreagen als ik de weg niet meer weet en zucht even. Typisch mij weer... Zuchtend loop ik rond en zie een stukje verderop een jongen staan. "ehm sorry waar is hier het toilet?" vraag ik aan ze en kijk zoekend en vragend om me heen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Magicales schreef:
    ( Ik had hem inderdaad gezien. Meestal hou ik ze ook wel in de gaten, maar had niet gereageerd en dus een paar pagina's gemist. Waarschijnlijk stond het daar dan tussen. De belangrijkste informatie had ik wel gekregen, maar niet alles. Voortaan eerst alles teruglezen, om echt alles te weten (: Maar bedankt voor het doorgeven^^)

    [zo bedoelde ik het niet. ik lees ook wel eens wat over het hoofd en ik heb ook niet perfect alles van Liam, Louis, Louise en Delana gelezen. maar aangien jullie het alletwee niet wisten. nouwjha, maakt verder ook niet uit. het is nu weer duidelijk ;p]

    Zayn Malik
    'NIall, schiet nou op!' ik sprong op en neer van ongedult. Ik had echt de neiging terug naar de auto te lopen en hem eruit te trekken. of hier te gaan staan met een zak snoep. Misschien dat hij dan zou komen. Ik had hier gewoon geen zin in. Het enige wat ik nu wilden was een bed, met mijn vier beste vriendjes erin, die me vertelden dat alles goedkwam en daarna een dikke orgie. Geirriteerd draai ik me om, als ik iemand naar de wc hoor vragen. 'Je werkt hier en weet niet eens waar de wc is?' vraag ik ongelovig. ja wat. Bezoekers waren hier verboden. Ik keek haar even onderzoekend aan. Ze kwam me niet bekend voor. Misschien dat ze nieuw was. Ik stond echt op het punt om een deal met haar af te sluiten. De weg naar de wc in ruil voor het voordoen als mijn vriendin. Maar zoals gewoonlijk mocht niemand weten dat het fake was, behalve ik, de lads en het magemant. dus zelf mijn leuke, geweldige, toekomstige vriendin niet. hoordat je de sarcasme. 'twee keer rechts en dan links.' Gromde ik uiteindelijk en draaide me weer om om de deur weer open te trekken. 'Niall!' ik trok die jongen zijn kop er nog eens af. nee oke, dat zou ik nooit doen. wacht even. ik draaide me weer om naar het meisje. 'Weet jij toevallig of Harry er al is. of de rest?' Louis had ook een vriendin, dus die kon me ook wel helpen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga slapen voel me beroerd.

    Delana Simons
    'je werkt hier en je weet niet de weg?' zegt een verbaasde stem en ik kijk goed. Oh my dat was Zayn. Ik staarde even naar hem en kwam weer bij positieven'nou eigenlijk werk ik hier niet ' zeg ik zacht. Ineens begint hij over Harry. Dus de rest kwam ook...hmm leuk. Hij zegt de weg en ik glimlach 'dankje voor de weg' bedank ik hem vriendelijk en loop naar de wc. Snel doe iik mijn behoefte en was mijn handen en loop verlegen terug. 'uhm Zayn zou je me misschien kubnen helpen ik was net bij Louise,Liam en Louis maar het is hier een doolhof maar Louise en ik zouden naar de Starbucks gaan'leg ik kort uit. Hij was echt knap in het echt! Ik staar even naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    Het duurde aardig lang, voordat het meisje ubberhaupt iets zei. Ze leek wel in shok. Ze verteld me zacht dat ze hier helemaal niet werkt en vertrekt en loopt dan weg. oke, overkwam me dit nu echt? Ze mocht hier dus helemaal niet zijn en dan liep ze ook nog eens gewoon weg zonder me antwoord te geven op mijn vraag over Harry of de rest van de jongens. Wat een trut. Ik trok de deur weer open en trok een sigaret uit mijn broekzak. Hier was ik echt aan toe. Ik bleef in de deuropening staan, terwijl ik mijn sigaret opstak. Niall moest nu echt snel komen. ik wilde naar binnen. Ik draai me om als ik mijn naam hoor en zie het meisje weer. 'Jij hielp mij ook niet met mijn vraag, terwijl je dus wel weet dat Liam en Louis hier zijn. dus waarom zou ik jou helpen? Vroeg ik iets arrogant. Ja, wat, het was toch zo. Ik nam nog een hijs van mijn sigaret. Het was dat ik dus zelf ook naar die twee toe moest. 'En wat doe je hier dan als je hier niet werk? bezoekers zijn verboden weetje.' Was het te merken dat ik in een slechte bui was? ik zuchten, wat kon me het eigenlijk schelen. 'Als je weet op welke afdeling ze zitten, kan je zo met Niall en mij meelopen. en anders. de starbucks zit hier aan de overkant.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Hij had gelijk. Ik kon dan niet meer bijchem slapen. Een bed delen helemaal niets meer. Ik slik even terwijl ik blijf zitten als hij uitstapt. Ik moest Zayn delen. Harry ook al. Opsplitsen in 4en ging wel maar 5en. Ik was niet jaloers zolang hij maar blij was, maar het knaagde aan me dat hij dan niet gelukkig zou zijn. Ht was tegen zijn wil. 'Niall!' hoorde ik Zayn. Ik schrok op en liep de auto uit. De fans gilde en riepen mijn naam, maar ik was afwezig. Ik zwaaide en glimlachde. Signeerde er hooguit 4, maar knuffelde niemand. Ik liep naar Zayn toe en zag hem praten met een meisje. Ze was niet lelijk. 'Als je weet op welke afdeling ze zitten, kan je zo met Niall en mij meelopen. en anders. de starbucks zit hier aan de overkant.' Ik lichte op bij starbucks. 'Wie, wat, waar. Ik wil wel naar de starbucks. Ze hebben daar lekkere taart, ik bedoel Koffie, ik bedoel koffie en eten.' Zegt ik met strakende oogjes. 'Zullen we nadat we de liedjes hebben gehoord naar de Starbucks. Asjeblieft Zayn.' Smeek ik hem met mijn grote blauwe puppy oogjes. Ik kijk hem smekend aan wetend dat hij daar niet tegen kan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn malik
    Daar was hij dan, mijn blonde kabouter. Rustig rookte ik door, terwijl Niall opgewonden over de starbucks begon. Ik had zo erg de neiging mijn hand op zijn wang te leggen en hem te kussen, om hem stil te krijgen, om vervolgens te beloven dat we naar de starbucks gingen als we klaar waren. Misschien stond er wel een knap meisje achter de kassa ofzo. Nee, ik wilde het gewoon niet. Ik zou wel het eerste de beste meisje van straat plukken, dan was ik er gewoon vanaf. En op dat moment viel mijn oog weer op het meisje. 'Natuurlijk Nialler. We gaan naar de starbucks, voor je taart, ik bedoel koffie.' Mompelde ik, terwijl mijn ogen over het lichaam van het meisje trokken. Ja, ik mocht dan wel niet geintreseerd zijn in haar lichaam. Degene met wie ik me straks buiten moest vertonen, moest er natuurlijk wel goed uitzien. 'Dus als Louise en jij wachten. kunnen we misschien met zijn alle.' Stelde ik voor, om vervolgens mijn sigaret weg te gooien en de deur dicht te doen. Op naar de gebroeders L.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Delana Simons

    " jij hielp me ook iet met mijn vragen terwijl je wist waar Liam en Louis zijn dus waarom zou ik je helpen?' Zegt hij verwaand. "S-sorry ik moest gewoon heel erg naar het toilet en ik was er niet bij met mijn gedachtes" zeg ik zacht maar ook gekwets. " en wat doe je hier het is verboden voor bezoekers weetje" hij steekt een sigaret op. " ik mocht van Liam en Louis blijven" fluister ik zacht. " als je wee op welke afdeling ze zitten kun je zo met Niall en mij mee lopen de Starbucks zit hier tegen over" ik knik en dacht na " volgens mij de tweede verdieping" mompel ik. Ineens komt een blonde jongen, welteverstaan Niall Horan naar binnen en begint te ratelen over eten waardoor ik grinnik. " dus als Louise en jij wachten kunnen we met zijn vieren gaan" stelt hij voor nadat hij zijn ogen over mijn lichaam liet goijden. " ik ben Delana Simons" stel ik mezelf gauw voor en knik " edat lijkt me erg leuk" ik ging gewoon met One Direction, op Harry na, naar de Starbucks koffie drinken... Luc zou ech gek worden als hijj dit hoore.. Geduldig wacht ik op ze, Zayn leek nou niet op zijn allerbeste humeur te zijn namelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lavigna schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik keek op en zag Harry al bij zijn auto staan. Zo snel als ik op deze hakken kon lopen, liep ik naar hem toe en negeerde Melanie. Daar had ik even geen tijd voor, als ik nou eenmaal niet wilde vallen van mijn hakken. Ik haatte deze dingen, echt, maar ik wilde niet klein lijken vergeleken de anderen. Ik had al genoeg imperfecties. ''Ben er.'' zuchtte ik en leunde aan de andere kant van de auto aan. Ik ging mijn schoenen gewoon verwisselen als we bij de studio waren, ik had altijd een ander paar schoenen in mijn auto, dus dat scheelde wat. ''Wie gaat rijden?'' vroeg ik en keek vragend naar Harry. Mij maakte het niet meer uit, ik was inmiddels niet zo moe meer. Ik kon wel in slaap vallen als ik niets te doen had.

    (Ik ga gewoon verder, anders liggen wij dadelijk weer zo ver achter. ;p)

    Harry Styles.

    Ik keek toe hoe Lucy naar me toe snelde en grinnikte zachtjes bij het aanzicht. "Waarom loop je dan ook op die dingen?" vroeg ik haar met een verbaasde ondertoon in mijn stem. Van mij hoefde ze het niet te doen, kleine meisjes vond ik schattig. En daarbij, ik hield van schattig. Mijn blik bleef op Lucy rusten en ik beet eventjes op mijn onderlip, me afvragend waarom ik hier in godsnaam stond. Veel liefde van mijn kant was er niet en ik vroeg me af of zij het zelf niet door zou krijgen. Ach ja.
    "Jij rijdt, ik heb de sleutels niet meer." zei ik op een zachte toon, waarna een liefdevol glimlachje op mijn gezicht verscheen. Ik zal nog iets beter mijn best moeten gaan doen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 9:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik knikten langzaam. We moesten straks dus ook nog Nasr de Starbucks. Nog zo iets waar ik geen zin in had. En nog wel met een fan ook. Tenminsten, ik ging er vanuit dat Delana dus een fan was. Wat deed ze hier anders. 'Kom.' Mompelde ik. Ik had er spijt van dat ik Niall niet toch een laatste kusje had gegeven. Ik miste zijn aanrakingen nu al. Ik schudden het van me af en pakten mijn mobiel. Beweeg die sexy kont snel naar de studio. Moet met je praten. Heb een probleem. <3 ik zag Harry er namelijk wel voor aan er nog een paar uur over te doen. Na wat gangen kwamen we uit bij het trappenhuis en met twee treden tegelijk snelden ik naar boven. Ik vroeg me af waar Romée dan was. 'Maar, als je hier niet werkt, wat doe je hier dan?' Vroeg ik, om toch niet helemaal als een bitch over te komen. Na nog was gangen kwamen we dan eindelijk bij de jongens. '


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Delana Simons
    " kom" mompeld Zayn en ik volg hem maar. Hij rent snel de trappen op en ik heb moeite met hem bij te houden en val bijna. Gelukkig weet ik dat nog te voorkomen en al snel zijn we weer terug. " maar als je hier niet werkt wat doe je hier dan?" Vraagt Zayn en ik zuch zachtjes, nu ging hij me wegsturen. " ik kreeg de kans om naar binnen te glippen e heb dat dus gedaan... En toen heeft mijn mobiel me veraden toen Louis, Louise en Liam aan het kletsen waren maar ik mocht van ze blijven" beschaamd kijk ik naar mijn schoenen. Ik had zin om zijn handtekening te vragen maar aangezien hij niet in eenvoede stemming leek te zijn besloot ik het maar te laten. Als ik Liam en Louis moest geloven zag en sprak ik ze nog vaker. " hoe ehm hoe gaat het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ik grinnik even, ' nou in dat geval zou ik je maar gewoon gaan geloven hé Lou' lach ik en kijk even naar zijn onschuldige blik. ' Je moet het niet anders zien want je bent echt heel lief' glimlach ik dit keer ging die het maar gewon geloven en het zelf ook denken want het is de waarheid. 'Ja dat klopt en het is ook de waarheid' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar Louis Delana was nog begonnen over haar broertje die ook fan was maar niet naar het concert kan. Misschien dat we iets konen regelen, ik vond het altijd zielig als een fan niet naar het concert kon. 'kunnen wij niet nog een plek regelen voor haar broertje Lou?' vraag ik terwijl ik hem aankijk. Ik kijk even de gang door en zie dan Zayn en Delana lopen. Huh wat doet Zayn hier dan? ik dacht dat die allang weg was, hij was gelijk naar de fans gegaan dacht ik, ach het zal wel misschien was die iets vergeten of zo.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik keek Harry met spleetoogjes aan toen hij zacht grinnikte. ''Ik ben klein, ik heb faalangst en zo kan ik wel meer dingen opnoemen die ik haat aan mezelf. Maar ik ga zo mijn schoenen verwisselen voor mijn Vans, die zitten veel lekkerder.'' grijnsde ik en stapte in. Ik deed de sleutel in de sleutelgat en viste mijn Vans van de achterbank, zo snel als het kon verwisselde ik ze en gooide de hakken naar achteren. ''Dit voelt zoveel beter.'' zuchtte ik en begon wat te wiebelen met mijn voeten. Grijnzend pakte ik het stuur vast en wachtte geduldig totdat Harry instapte. Ik was best trots op mezelf dat ik een eigen auto had, dat ik degelijk een rijbewijs heb gehaald is al een wonder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Ik knikte langzaam toen Lucy besloot om haar Vans aan te trekken. Ze was best snel klaar met het verwisselen en ging alvast achter het stuur zitten, waardoor ik niet meer wachtte en mezelf ook op de bijrijdersstoel installeerde.
    "Klein is schattig, Luce. je bent perfect genoeg." zei ik zachtjes, terwijl ik naar haar glimlachte en mijn gordel vastmaakte. Ik wachtte totdat Lucy zou gaan rijden, maar al snel had ik door dat ik een sms had ontvangen. Ik pakte mijn mobiel en las hem voor mezelf, waardoor mijn glimlach nog iets breder werd.
    'Wat is er dan? Geef me tien minuten. xx' stuurde ik terug, waarna ik mijn mobiel weer opborg en lichtelijk zenuwachtig weer rechtop ging zitten. Zayn had niet vaak problemen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik schudden even mijn hoofd. Eigenlijk had ik gewoon de neiging om Delana nu weg te sturen. Ik had geen zin in fans en wilde gewoon met mijn vier lads zijn. Maar aangezien Louise er ook was en ik er niet van zou staan kijken als Harry Lucy meenam, -Ik kreeg alleen al moordneigingen aan de gedachten, Zei ik er verder niets over. 'Prima.' Lachte ik vrolijk, toen ze vroeg hoe het met me ging. Natuurlijk, voor de fans ging het altijd geweldig met me, maar zelf stond ik er van verteld dat ik ubberhaupt nog kon lachen. 'Met jou?' Ik liep naar de jongens en Louise toe en vroeg of Romee er zelf al was. Ik had haar namelijk nog altijd niet gezien. Ik pakten meteen mijn mobiel weer, zodra deze trilden en glimlachte. Ik had de drang om enkel terug te sturen dat ik al te lang droog stond, maar aangezien dat het probleem niet echt was. Ja, ook wel, maar dat deed er nu niet toe. Daarbij zou Harry dan waarschijnlijk alleen maar weer boos worden en zeggen dat ik heb gebruikten. Dat jij en Louis niet de enige zijn die gedeeld moeten worden. schiet nu maar op. Wil een knuffel van mijn curley. <3 Ik moest binnenkort echt mijn berichten maar eens verwijderen. Want zodra iemand al die berichten las, waren we er geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''