• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delana Simons

    'je moer er niet verdrietig om zijn het gaat nu allemaal goed toch' ik bijt even op mijn lip in zijn knuffel "het is gewoon niet eerlijk en dat alles door een klote ongeluk" fluister ik schor. Ik hield me in om niet te gaan huilen maar het lag me gevoelig.'Weetje anders geef ik je nu een briefje met mijn handtekening der op dan heeft tenminste al een handtekening voor mij als het niet gaat lukken met handtekeningen ' ik knik dankbaar "dankje, je bent echt lief"zeg ik zacht. Hij was inderdaad een daddy direction of het nou voor de rest was of voor een fan zoals ik., 'Dat zou Niall vast leuk vinden, en ik heb vaker gehoord dat sommige dat doen' Ik glimlach "Hij wordt altijd boos als hij haatberichten aan Niall ziet" mompel ik. ' als je nou zegt dat je die kaartjes via een site heb geregeld weet hij niet dat ze van ons zijn en dat vertel je pas als die ons dan gaat ontmoeten' ik knik "dat is niet zo heel verkeerd, ik verzin dat er toevallig een kaartje voor een gehandicapt iemand en begeleider is en dan kan mijn vriendin met een andere vriendin ze zal het wel begrijpen. Dan doe ik wel alsof ik iets na wil drinken met hem en dan poef One Direction" glimlach ik en knuffel Liam terug "Jullie zijn echt lief voor jullie fans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip, wetende dat hij gelijk heeft. 'Maar dat betekent niet dat het eerlijk is. Het is ons leven, daar moeten wij ook iets over te zeggen hebben.' Het ging over ons, en we hadden er nog geeneens meer iets tegenin te brengen. We moeten maar braaf doen wat iedereen wilde. Ik wist maar al te goed wat Zayn dacht en het liefste zou ik met hem mee willen doen. Vanmiddag had ik al de behoefte om bepaalde dingen naar Louise te schreeuwen. Maar ja, het bracht iedereen dan in de problemen, want het was nu dat je niet alleen jezelf in de problemen bracht, maar ook de andere vier. Ik kroop dicht tegen Zayn aan en sloeg mijn armen ook om hem heen. Hier had ik echt even behoefte aan, niet weer Louise die weer in de wegliep en voor op moest passen. 'Je weet dat ik je alleen wil helpen, hé?' Vroeg ik zacht. Eigenlijk had ik er nooit over nagedacht en alles maar met heel veel tegenzin uitgevoerd. Het was niet makkelijk, maar al sommige, en dat waren er dan ook niet veel, had het wel een voordeel. Mijn blik was op Zayn zijn handen, die met de zoom van mijn shirt aan het spelen, gericht en dacht na. Alleen keek al snel weer op. 'Je reactie vind ik eerlijk gezegd niet vreemd. Die twee kippen verpesten ook alles, maar je weet dat wij ook weinig keus hadden.Het liefst zou ik willen zeggen dat je ons en jezelf niet hoeft te delen, maar dat gaat jammer genoeg niet.' Volgens mij zagen we elkaar het liefst allemaal zonder een vriendin. Ik keek er ergens best vreemd van dat Zayn juist degene was doe het nu vertelde, maar aan de andere kant ook weer niet. 'Het komt allemaal wel goed, zolang we alle vijf maar bij elkaar blijven. Het is allemaal niet onmogelijk. Het zal uiteindelijk toch ook wel in te zien zijn dat we het er niet mee eens zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ik beet even op mijn lip. 'Sorry.' Natuurlijk wilde Louis alleen maar helpen, maar ik kon er niets aan doen. Er was toch ook gewoon geen oplossing, behalve uit de band gezet worden. ja, dan kon ik zijn wie ik wilde zijn. Ik knikte langzaam. Harry en Louis konden er inderdaad niets aan doen, net als ik straks. Maar dat maakte het feit dat ik delen haten niet minder erg. Ik vond het af en toe al vervelend als twee van de jongens er samen tussenuit gingen. Iedereen moest mij gewoon het leukste vinden. Dat was ook de reden dat ik zo boos op Harry was geworden. Hij verkoos Lucy boven mij. Hij had makkelijk kunnen zegen dat hij een mannen avond wilde ofzo. Hij hoefde niet altijd bij haar te zijn. Zei had toch ook wel zelf vrienden. ik grinnikte en schudden mijn hoofd. 'Ze zullen ons nooit, maar dan ook nooit voor onszelf uit laten komen Boo.' Wees ik hem op de feiten. Ik legde uiteindelijk mijn hand op zijn wang en mijn duim streelden zijn huid. 'Kom, we moeten Romee zoeken en ik moet het nog even goed maken met haz.' Als hij er überhaupt al was. Niet dat Louis ook maar iets van onze ruzie had meegekregen. Mijn lippen plaatste ik zachtjes op die van Louis, waarna ik met mijn benen begon te wiebelen als teken dat hij op moest staan. Al had ik het liefst heel de dag, samen hier gezeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Het leven is soms gewoon oneerlijk, maar er komen ook een heel hoop goede dingen voor hem nu' zeg ik met een zwakke glimlach.Als ze me bedankt voor de handtekening glimlach ik even ' geen probleem' zeg ik met een glimlach, veel moeite was het nou ook weer niet maar ik weet hoe blij je der sommige mensen mee kan maken. Als Delana vertelt hoe hij op de haat berichten reageert grinnik ik even. ' dan lijkt die op mij' zeg ik met een glimlach, ik kon er nooit tegen al een van de jongens haat berichten kreeg en al helemaal bij Niall niet omdat hij soms nog wel een beetje onzeker was over zichzelf. 'Nou dat is een goed idee, dat gaat vast lukken' zeg ik met een glimlach en knuffel haar even terug. ' De fans zijn nog veel liever voor ons' zeg ik met een glimlach het was echt zo, wat de fans voor ons deden was niet normaal als we hun niet hadden gehad waren we nu nog gewoon vijf simpele jongens.

    Delana Simons.
    'Het leven is soms gewoon oneerlijk, maar er komen ook een heel hoop goede dingen voor hem nu' ik glimlach "dat is waar" "geen probleem" glimlacht hij als ik hem bedank. "dan lijkt die op mij" glimlacht Liam als ik het over de haat vertel.
    'Nou dat is een goed idee, dat gaat vast lukken' ik glimlahc "de eerste keer in heel mijn leven dat ik tegen hem ga liegen.. Niet dat ij er boos om wordt de eerste keer denk ik ' De fans zijn nog veel liever voor ons' ik glimlach "ach oko niet alle fans maar ja er zitten lieve tussen. Ik kijk op mijn horloge "Over een half uur moet ik echt gaan dus ik weet niet of we nog naar STarbucks willen mij maakt het niets ut maar anders red ik het niet"

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ze verteld dat dit de eerste keer is dat ze tegen hem gaat liegen en ik glimlach even. 'Ik denk dat hij dat deze keer inderdaad niet echt erg vindt en het is ook weer niet echt liegen, je wilt hem gewoon verassen' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. Ik vraag me af hoe zijn reactie zal zijn als hij het weet en ons ziet. ' Sommige fans kunnen af en toe een beetje raar reageren maar het zijn fans en ik hou van alle fans' zeg ik met een glimlach en als ze verteld over de tijd en starbucks trek ik mijn wenkbrauw even op. ' ik wist niet eens dat we naar starbuck gingen' grinnik ik even. ' ik weet niet of we het redden, we schijnen namelijk ook nog een liedje te moeten luisteren' zeg ik iets waar ik dus echt geen zin in heb het liefst ging ik gewoon naar huis. Hoe gezellig ik het ook met Delana vindt, ik ga ook liever niet naar starbucks nu eigenlijk.

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist? Ik heb het nogal deuk met school dus ik kan niet veel reageren :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [niet oveel Zayn vertelt nu dat hij een vriendin moet aan Louis en Liam en Delana staan te praten in de gang]

    [ik ga zo douchen en nog verder lerne]

    Delana Simons

    'Ik denk dat hij dat deze keer inderdaad niet echt erg vindt en het is ook weer niet echt liegen, je wilt hem gewoon verassen' glimlacht hij, hij was echt super lief.. ' Sommige fans kunnen af en toe een beetje raar reageren maar het zijn fans en ik hou van alle fans' Ik grinnik zacht "Behalve de nepfans neem ik aan"zeg ik lachend. "het lijkt me echt fijn dat je geen boodschappen kunt doen zonder aandacht te krijgen allerlei roddels en haat" zeg ik toch wel medelevend. ' ik wist niet eens dat we naar starbuck gingen' grinnik ik even. ' ik weet niet of we het redden, we schijnen namelijk ook nog een liedje te moeten luisteren' Ik grinnik weer zacht "Louise had me mee gevraagd en Harry en Niall wouden ook wel mee omdat Niall denk honger had" leg ik hem kort uit "maar Zayn is aan het praten en waar Niall is geen idee ach van mij hoeft het niet perse maar ik dacht nieuwe mensen leren kennen kan nooit kwaad" "Ik vraag me toch eigenlijk af hoe je aan je lepelfobie bent gekomen....?" niewsgierig kijk ik Liam aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Het spijt me, maar ik zal deze week tot aanstaande woensdag heel weinig reageren. Mijn toetsweek begint en als ik hem verknal kan ik de volgende klas wel vergeten. Als het nodig is mogen jullie Louise spelen, maar maak geen problemen ofzo a.u.b.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne

    'Ja de nep fans niet' grinnik ik, die waren echt niet leuk. ' Ja het is niet altijd leuk maar je wendt eraan en de aandacht die je krijgt an soms nog wel leuk zijn' zeg ik met een glimlach. Als ze het verhaal verteld knik ik even, ' Ja dat zal inderdaad zijn omdat Niall honger heeft en omdat ze het gezellig vinden' zeg ik lachend. ' Niall zal zo wel komen net als Zayn en dan hebben jullie misschien nog wel even tijd ' zeg ik met een glimlach en grinnik door haar volgende raag, tja die was te verwachten. ' Ik ben niet echt bang voor lepels, thuis vindt ik het ook niet erg maar in restaurant wel, gewoon omdat je niet weet wie het gebruikt heeft' zeg ik en kijk der even aan. Ik weet dat het een beetje raar is maar het is gewoon zo.

    Delana Simons

    'Ja de nep fans niet' grinnikt hij ' Ja het is niet altijd leuk maar je wendt eraan en de aandacht die je krijgt an soms nog wel leuk zijn' ik knik begrijpend, soms kon je het gebruiken of weet ik het. Ja dat zal inderdaad zijn omdat Niall honger heeft en omdat ze het gezellig vinden Niall zal zo wel komen net als Zayn en dan hebben jullie misschien nog wel even tijd ' Ik knik weer "en anders maar niet" haal ik mimjn schouders op Hij grinnikt even om mijn vraag ' Ik ben niet echt bang voor lepels, thuis vindt ik het ook niet erg maar in restaurant wel, gewoon omdat je niet weet wie het gebruikt heeft' ik dacht er even over na "Weet je daar heb je eigenlijk nog gelijk over ook" ben ik het toch wel met hem eens "weetje eigenlijk ben je slim want je weet het inderdaad niet.. Heeft een nepfan jou wel eens een lepel gegeven om je bang te maken?" vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hebben alle jongens eigenlijk een vriendin? En zal ik Melanie ergens naartoe sturen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [nee, Niall en Liam niet. ]

    [Oke, ik typ wel een random post met Melanie, kijk maar of iemand erop reageert haha.]

    Melanie Kiara Mancini
    Toen Harry en Lucy weer weg waren stopte ik mijn agenda weer terug in mijn Louis Vuitton bag en liep naar de dichts bijzijnde Starbucks. Ik griste wat losgeld uit mijn portemonnee en betaalde voor een Latte Macchiato. Ik ging zitten in de grote bruine stoelen die in de hoek stonden met een grote ronde tafel in het midden. Zuchtend nam ik een slokje en pakte een magazine uit mijn tas. Ik bladerde er doorheen, maar echt erop concentreren kon ik niet. Soms was deze stage zo leuk, maar ik vond het toch best moeilijk om de jongens op hun minpunten en hun plichten te wijzen. Ik stopte het magazine weg en besloot naar de studio te gaan, waar de jongens nu een nieuwe single opnamen. Ik pakte mijn Latte Macchiato op en liep de Starbucks uit, op naar de studio.
    'Is er iemand?' riep ik toen ik de studio na een tijdje inliep. Ik had echt geen idee waar de jongens waren.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.