• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gaby
    "Misschien is het inderdaad maar slim om te blijven, ik denk dat Niall anders zich helemaal neit meer concentreerd" hij grinnikt zacht "bij wie zat je in het team? Ik heb nou niet bepaald opgelet". Hij bijft! Was het eerste wat ik dacht. Het was me gelukt door iets simpels te zeggen. Ik was blij, want ik had zo een vermoeden dat Niall hier een stuk vrolijker van werdt. 'Ik zit bij Niall', zei ik met een glimlagje. 'Als het goed is zit ene elizabeth ofzo hier ook enig idee waar die uithangt?', zei ik.


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik glimlach als ze zegt dat ze bij Niall zit en glimlach. 'Als het goed is zit ene elizabeth ofzo hier ook enig idee waar die uithangt?' ik schud mijn hoofd "ik heb werkelijk geen idee of opgelet sorry"n mompel ik en glimlach "en wat vind je van je coach? Ik wil Niall eens streng zien" en grijns even naar hem.

    [sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Zuchtend pakte ik mijn koffers en sleepte ze naar de voordeur, waarna ik die haast intrapte. Ik wist gewoon zeker dat ik te laat was, die stomme taxi kwam dan ook te laat bij mijn huis. Wat een goed begin van The X-Factor House, huh? Ik dumpte mijn koffers dichtbij de deur en liet me zuchtend op een stoel vallen. Werkelijk een hel, misschien was het toch niet zo'n goed idee. Ik pakte mijn gloednieuwe iPhone 5 en doe de oortjes erin. Boulevard of Broken Dreams van Green Day, daar had ik wel zin in. Al neuriënd zocht ik naar mijn kamer en dumpte daar weer mijn koffers. Ik wist alleen dat mijn kamergenote Chiara was, in hetzelfde team als mij. Die van Zayn dus. Ik ging op een bankje buiten de kamer zitten en speelde wat op mijn telefoon. Ik kende nog niemand en dat was eigenlijk best wel.. Vaag.. Eng. Kijk, Zayn kende ik ook niet heel persoonlijk, maar ik wist wel dat hij een aardige jongen was. Wat jammer dat hij een vriendin had, ach ja. Ik ging wel een plan maken. Een moordplan? Nee. Wegruimplan? Soort van.


    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)



    [Ik heb die steeds in mijn hoofd^^ Trouwens, is er iemand voor Mackenzie?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik: 21 Guns...]


    Bowties were never Cooler

    Liam
    Ik deed snel mijn koffers op mijn kamer waarna ik de trap af dennderde naar beneden. Eigenlijk zou ik eerst uitzoeken wat er preciesgebeurt was toen ik weg was, maar who cares? Eerst Dannielle! Ik speurde de kamer rond, opzoek naar haar en ik zag haar staan tussen alle andere mensen. 'Dannielle!' Riep ik. Ik had haar vandaag al gezien, maar toen moest ik eerst de kanidaten helpen. Nu had ik eindelijk tijd, ik had haar al zo lang niet gezien! Ik rende op haar af tilde haar op en zweerde haar rond. Toen drukte ik mijn lippen op die van haar en sloot mezelf af van de rest van de wereld. Alleen ik en haar nu.


    Dont say why me, say try me

    Danielle Peazer

    Ik keek op toen ik mijn naam hoorde. Mijn mondhoeken krulde omhoog door het zien van Liam. Voor ik het wist stond hij voor me en tilde me op. ik lach en druk mijn lippen op de zijne.
    'Hé,' begroet ik hem. Nu voor het echt. Ik lach en kijk hem aan. 'Ik heb je gemist,' zeg ik oprecht en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en sla mijn armen om zijn middel. De omhelzing voelt heerlijk warm aan. Genietend sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik zet een stapje achteruit en kijk hem aan met een glimlach. 'Hoe gaat het? Ben je klaar voor het xfactor seizoen,' vraag ik hem met een lachje en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en kijk even vlug om me heen. ''Hoe zit het eigenlijk met de kamer indelingen,' vraag ik hem. 'Dan kan ik mijn spullen in de kamer zetten.' Ik glimlach weer en omhels Liam weer. 'Ik heb je echt gemist,' mompel ik tegen de huid in zijn hals aan en sluit mijn ogen. Ik lach zachtjes en laat hem toch weer los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Eleanor? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Toby?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    'Goed om te horen. Dat is het zeker en over het algemeen wel, maar op sommige momenten wil je ze echt niet tegenkomen met hun humeur.' zeg ik tegen Mickey en kijk even opzij naar Eleanor. Haar serieuze blik woorden, laten me nadenken. 'Ik zou eigenlijk niet weten waarmee. Ze luisteren naar niet naar Niall en alleen naar degene die het met ze eens zijn. Tegen mij hebben ze nooit zo moeilijk gedaan en bij Niall.' Ik stop met praten en kijk even rond. 'Laat me zeggen dat ik echt heel erg blij ben dat jij er bent. En dat heeft niet alleen met dat allemaal te maken.' Mijn arm sla ik heen en ben gewoon blij dat ze er weer is. 'Laat je niet gek maken door ze en vergeet niet dat je lief bent' zeg ik glimlachend. 'Tot straks.' Nog voor ik de kans heb om haar nog een kus te geven, loop ze al naar Harry en richt ik mijn blik weer op Mickey. 'Ja, Holly zit nog in het team. We zullen samen op een kamer slapen en Eleanor zal ook bij ons blijven. Ik geloof je, en je verontschuldigen is niet nodig. Je doet me eens inzien hoe ik me gedraag, en vind het leuk. Dus maak je geen zorgen.'Ik haal zijn handen voor zijn mond eg en maak het gebaar dat hij gerust verder mag praten. Mijn blik gaat even naar de andere, maar gaat al snel weer terug. 'Maar wat zijn je verwachtingen de komende tijd?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam
    'Ik heb jou ook gemist', zei ik. Die omhelzing voelt heerlijk na al die tijd zonder haar. Ergens vind ik het jammer dat ze de omhelzing onderbreekt, maar ze is er daar gaat het om. 'Hoe gaat het? Ben je klaar voor het xfactor seizoen', vraagt ze. 'Ik ben klaat als jij bij me bent', zei ik. 'Overigens ik heb onze kamer al gevonden. Waar zijn je koffers, dan neem ik ze wel mee', zei ik. We omhelzen nog een keertje en dan besluit ik dat het tijd is om haar mee te nemen naar onze kamer. Daarna zien we nog wel, misschien even echt uitzoeken hoe het precies met de jongens zit, want nu weet ik nog niet echt veel van ze.

    [gaby komt zo]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:55 ]


    Dont say why me, say try me

    MissStoran schreef:
    Toby Woods

    Ik glimlach als ze zegt dat ze bij Niall zit en glimlach. 'Als het goed is zit ene elizabeth ofzo hier ook enig idee waar die uithangt?' ik schud mijn hoofd "ik heb werkelijk geen idee of opgelet sorry"n mompel ik en glimlach "en wat vind je van je coach? Ik wil Niall eens streng zien" en grijns even naar hem.

    [sorry kort


    Gaby
    'Nou ik zat meer te hopen op een superlieve coach die me alles wat ik wil laat doen en me constan chocolade melk komt brengen', zei ik met een glimlach. Ik had nu echt trek in chocolade melk, maar eerst wou ik mijn koffers, die de wond op mijn arm trouwens hadden veroorzaakt, wegbrengen. 'Toby je blijkt niet veel te weten, maar weet je op zijn minst waar mijn kamer is? Dan maak je me blij', zei ik.


    Dont say why me, say try me

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even. 'Mooi. Ik ben er ook klaar voor,' grinnik ik. 'Ik op het podium, jij ervoor,' grijns ik en pak zijn hand vast. 'Mijn koffers staan boven in de hal, ik wist niet waar ik ze anders moest laten,' grinnik ik en loop de trappen op. Ik laat Liam zijn hand los, om de koffers te pakken en kijk hem met een glimlachje aan. 'Dus welke kamer is voor ons,' vraag ik hem. Ik vind het heerlijk dat ik een kamer met hem kan delen. Ik heb hem zo gemist en dan kan ik nu gewoon een heel seizoen bij hem zijn, terwijl ik mijn werk doe. Het valt me wel op dat ik moe ben en echt verlang om even te gaan liggen. Na al dat gereis is het ook niet zo gek. Minder dan twaalf uur geleden stond ik nog te dansen voor Jessie J en nu stond ik alweer hier. Het was uitputtend, maar wel geweldig! Soms moet je dingen opofferen en als dat mijn slaap is, is dat maar zo. Vragend kijk ik Liam aan en houd mijn koffers stevig vast. Ik heb geen zin om de verkeerde kamer in te lopen, dus blijf ik braaf wachten tot Liam mij de weg wijst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga eten en nog wat dingtjes over een uurtje hooguit ben ik er weer!]


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik schiet in de lach Gaby had mijn humeur al stukken verbeterd. ' tot zo lieverd' glimlach ik naar Niall.
    Ik neem de koffers van Gaby en mijn eigen spullen, toch handig om gespierd te zijn. " komt u mee dame" lachend buig ik en trek een andere deur open.
    Daarna sleur ik alles mee de trappen op en zie Liam staa. " heey" begroet ik ze en pak de eerste deur waar de kamer was. Snel dump ik ijn spullen in de kamer met een tweepersoonsbed erin.

    Eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan