• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Omg. Ik kom er nu pas achter dat er een topic is.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Danielle Peazer

    Ik stond er een beetje bij en luisterde met een half oor mee naar de kandidates die Liam moest begeleiden en Liam zelf. Zodra hij wegloopt, besluit ik ook maar mijn koffers te pakken. Ik sjouw ze het huis door, richting de vertrekken van de slaapkamers. Ik heb geen idee waar ik moet slapen, dus zet ik mijn koffers maar gewoon weg. Met een glimlachje loop ik weer naar beneden. Waar zou Perrie zijn? Ik had zin om haar weer te zien. Eleanor had ik al gezien. De andere jongens meost ik ook nog begroeten. Ik loop de overvolle kamer weer in. Met kandidates praten kon ook geen kwaad, ik moest immers voor ze dansen. Even blijf ik naar de menigte kijken, maar besluit me dan in de massa te werpen. Iemand die tegen mij zou gaan praten, zou ik mee terug praten. Eigenlijk had ik ontzettend veel zin in deze periode, ik had het alleen nog niet door gehad.

    [Iemand voor Daan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Miss kan ze naar Rtoby)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Zo snel ik ben gaan zitten, sta ik ook weer met beide benen op de grond. Stilzitten is geen optie, zelfs niet op een moment als deze. Ik loop naar Toby toe en open mijn mond om een uitleg te geven dat hij niet moet gaan, maar juist moet blijven. Voor Niall, maar ook voor zichzelf. Alleen door Eleanor die ineens voor mijn neus staat en een kus op mijn lippen staat, komt er geen woorden uit. 'Je bent er' zeg ik zacht met een verbaasde ondertoon. Al snel verschijnt er een echte glimlach op mijn gezicht en trek haar in een knuffel. Ik kijk met dezelfde glimlach naar Mickey die ook komt aangelopen. Langzaam kom ik met mijn gedachten weer bij, nou ja, laten we het gewoon hier noemen. 'Hey, dat wist ik inderdaad, en ik ben Louis. Maar dat wist jij volgens mij al. Gezellig en zal ervoor zorgen dat -dat niet het geval is. Jullie verschillende kanten zullen naar voren komen.' Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd. 'Brutaal? Nee, zeker niet. Het is de waarheid. Maar het gaat redelijk en met jou? En de rest zal je zometeen allemaal horen.' Zijn gestuiter bevalt me wel, maar dat komt omdat ik het heel goed herken. Ik kijk even naar Eleanor. 'Die uitleg komt later. Maar het gaat niet goed tussen de jongens' antwoord ik en richt mijn blik dan weer op Mickey. 'En bij deze wil ik je ook gelijk voorstellen aan de allerliefste Eleanor.'


    ( Oké. als het goed is klopt het nu. Het is vervelend van die lange stukken typen op je telefoon en zeker onderweg naar huis. Maar bedankt voor het doorgeven^^ (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Misstoran je kan nu ook op gaby reageren
    @damnbieber welke post en wat dan?]


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even en steek mijn hand uit naar Mickey. Ik lach zachtjes om hem. Het was een typisch Louis en dat gign leuk worden. Al die drukte.
    'Aangenaam,' glimalch ik en schud zijn hand even. Daarna laat ik hem weer los en kijk naar Louis. Even kijk ik om me heen, maar kijk dan weer naar Mickey. Dan kijk ik met een serieus gezicht naar Louis. 'Moet ik helpen,' vraag ik hem zacht en blijf hem even aankijken. Ruzie tussen de jongens was niet te gebruiken. De jongens moesten jureren bij XFactor! Als zij ruzie hadden... Ik knijp even in Louis zijn hand. Ik had wel het gevoel dat het goed zou komen, maar het tijd nodig had. Dan richt ik me op Mickey. 'Ik denk dat ik de andere maar is ga begroeten en dan kunnen jullie het even hebben over de plannen,' grinnik ik en kijk ze aan. Ik laat Louis los en glimlach nog even naar Mickey. 'Tot straks,' zeg ik ze gedag. Ik druk nog een vlugge kus op Louis zijn wang en loop dan recht op Harry af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [daan liam heeft zometeen iemand nodig hij gaat zo langs zijn kamer en daarna ziet hij nog wel interesse?]


    Dont say why me, say try me

    Ik ga na buiten x'D dat klinkt zo 9gerig


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BigFatLiar schreef:
    [daan liam heeft zometeen iemand nodig hij gaat zo langs zijn kamer en daarna ziet hij nog wel interesse?]


    [Jep is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods

    'Hoi, ik ben Gaby', een meisje komt in onze richting gelopen 'Jullie moeten jullie er niet te veel van aantrekken, denk ik. Ze zullen wel weer bijtrekken'. ik glimlach als ze rood wordt 'Ik weet niet hoe je heet, hoewel ik Niall volgens mij Toby heb horen zeggen, maar als je nu gaat staat het vast dat je niet meer terug kan komen. Blijf gewoon hier, maar uit de buurt van Harry. Het huis is groot genoeg', Ik glimlach even "Ik ben inderdaad Toby, Toby Woods." ik glimlach zwak en denk na "Misschien is het inderdaad maar slim om te blijven, ik denk dat Niall anders zich helemaal neit meer concentreerd" ik grinnik zacht "bij wie zat je in het team? Ik heb nou niet bepaald opgelet" gaf ik eerlijk toe. Ik pakte mijn rugzak en zet mijn spullen weer terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hebben we geen praattopic?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [okey eerst reageer ik even op toby en daarna op jou okey?]


    Dont say why me, say try me

    [ken het probleem]

    Mickey Smith
    Ik grijns als Louis begint te praten tegen me. Gelukkig vind hij me niet brutaal. Dat zou echt een verschrikkelijke eerste indruk zijn geweest. "Met mij gaat het prima. Het is hier echt heel mooi en iedereen is zo aardig en gezellig." Ik kijk even naar het meisje dat is komen aanlopen. Ze geeft hem een kus en ze smoezen wat. Ik had het ook kunnen weten. Zo'n knappe jongen zou nooit single zijn. Ik pakte mijn pet even van mijn hoofd en fixte mijn pluizige bruine haar voor ik hem weer opzette. Dit was wel een tik die Luke en ik wel samen deelden. Ik keek met een glimlach naar het meisje toen hij haar aan me voorstelde als Eleanor. "Ik ben Mickey, aangenaam." Je hoorde echt mijn accent goed. Ik stak mijn hand uit om die van haar te schudden. Ik was goed opgevoed. Zelfs al zou ik aar vriendje van haar af wilde pakken... Nee, Mickey, dat mag niet. Hij is je coach, niet je potenciele date. Krijg alles eens op een rijtje. Ze loopt weg en ik begin weer te ratelen. "Leuk je te hebben ontmoet." Ik keerde me naar Louis. "Dus er zit nog een meisje in het team? Slapen we op een kamer? Niet dat ik haar probeer te fixen ofzo hoor. Ow sorry, ik ratel weer. Mijn ritalin is denk ik uitgewerkt. Ik ben alleen zo handig geweest die onderin mijn tas te stoppen." Ik sla mijn handen voor mijn mond om te laten zien dat ik niet door zou ratelen. Zeker als ik geen ritalin op had was dit heel erg, anders had ik het ten minste nog een beetje onder controle. Nu sprong mijn hoofd gewoon van het eennaar het ander en vlogen de woorden op topsnelheid uit mijn mond. Ik sprak net langzaam genoeg om me te kunnen verstaan ondanks het accent. Maar als je niet zou opletten was het gewoon een eindeloze stroom onzin.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:18 ]


    Bowties were never Cooler

    [le praattopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148900&page=last&message=66#4464917]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Zuchtend pakte ik mijn koffers en sleepte ze naar de voordeur, waarna ik die haast intrapte. Ik wist gewoon zeker dat ik te laat was, die stomme taxi kwam dan ook te laat bij mijn huis. Wat een goed begin van The X-Factor House, huh? Ik dumpte mijn koffers dichtbij de deur en liet me zuchtend op een stoel vallen. Werkelijk een hel, misschien was het toch niet zo'n goed idee. Ik pakte mijn gloednieuwe iPhone 5 en doe de oortjes erin. Boulevard of Broken Dreams van Green Day, daar had ik wel zin in. Al neuriënd zocht ik naar mijn kamer en dumpte daar weer mijn koffers. Ik wist alleen dat mijn kamergenote Chiara was, in hetzelfde team als mij. Die van Zayn dus. Ik ging op een bankje buiten de kamer zitten en speelde wat op mijn telefoon. Ik kende nog niemand en dat was eigenlijk best wel.. Vaag.. Eng. Kijk, Zayn kende ik ook niet heel persoonlijk, maar ik wist wel dat hij een aardige jongen was. Wat jammer dat hij een vriendin had, ach ja. Ik ging wel een plan maken. Een moordplan? Nee. Wegruimplan? Soort van.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.