• Praattopic


    It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan. Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan. Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Vier tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen ;;
    1 - Flynn Brayen Baylon q]Albion[/q & Beau Fariël Baylon q]Theodora[/q [eeneiig; Jongen & Jongen]
    2 -Isabelle Allison Wave q]Kwijt[/q] ]& [pink]Moire Louise Wave[/pink] [q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr/" title="Bekijk het profiel van geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="/includes/card.php?login=geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="nofollow" class="profile_link">geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr ]
    4 - Raven Ariana McCalley q]Cybele[/q
    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal 8 regels tekst.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - Wacht minimaal 2 á 3 posts tot jij weer reageert.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Het liefst wat meer ervaren RPG’ers :3


    Hutindeling ;;
    Hut 1: Flynn Brayen Baylon & Ethan Nightingale
    Hut 2: Moire Louise Wave & -
    Hut 3: Oliver Oscar Dalmer & Gregory Nigthingale
    Hut 4: Beau Fariël Baylon & Isabelle Allison Wave


    Rooster ;;
    - 9:30 - Iedereen staat op en heeft een half uur om zich aan te kleden, eventueel nog douchen.
    -10:00 - Ontbijt in de eetzaal. De deur is open tot vijf over tien, als je later aan komt zetten heb je pech.
    -10:45 - Je hebt een kwartier om je nog even om te kleden voor de activiteit die je gaat doen, als je je niet om hoeft te kleden ga dan meteen door naar het amfi.
    -11:00 - Moet je bij het amfi zijn. Je word opgedeeld in je groep en de kampleiders gaan vertellen wat je gaat doen.
    ----
    Groep 1 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Zwemmen in het meer. Er word niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    Groep 2 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    ----
    -12:30 - Je hebt een half uur om je op te frissen.
    -13:00 - Lunchen in de eetzaal. Deur sluit om tien over een. De lunch varieert elke dag weer.
    -13:45 - Je hebt een kwartier om je om te kleden voor de activiteit die je gaat doen.
    -14:00- Verzamelen bij in de amfi. Uitleg over volgende ronde.
    ----
    Groep 1;;
    -14:20 tot 15:30- Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    Groep 2;;
    -14:20 tot 15:30- Zwemmen in het meer. Er wors niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    ----
    -15:30- Je bent terug op het terrein en kan je om gaan kleden, eventueel douchen, en even relaxen. Je kunt naar het meer gaan, of je gaat door het bos wandelen. Dit is tijd voor jezelf.
    -16:30- Iedereen word terug verwacht in zijn hut. Er komen dan een aantal praatsessies met de kampeerders en de begeleiders. Je word vanzelf opgeroepen om naar het amfi te komen. De gesprekken duren tot het avond eten.
    -18:30- Verzamelen in de eetzaal voor de laatse maaltijd.
    -19:30- Als je klaar bent met de maaltijd dan kom je naar het amfi. Daar wordt een pellenavond, kampvuur, verhalen, vanalles geregeld door de begeleiders.
    -22:00 tot 23:30- Je hebt anderhalf uur om je slaapklaar te maken.
    -23:45- Iedereen word in zijn eigen hut verwacht. Als je na deze tijd nog buiten loopt breng je de nacht buiten in het amfi door. En dat is geen pretje.



    AL HET NOODZAKELIJKE IS TE VINDEN IN DE STORY. HIERIN STAAT ALLES WAT HIER EERST STOND IN BETERE EN OVERZICHTELIJKERE VOLGORDE.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flynn Baylon

    Met een zucht ga ik op het bed zitten waar ik mijn spullen op had gezet. Ik vind die jongen nu al irritant. Hij zegt niets, word boos als ik hem een compliment geef en geeft me daarbij een tik op mijn hoofd met zijn tekenschrift.
    Ik hoor gekrabbel en kijk de kant van Ethan op. Als hij een papiertje uit het schrift scheurt en het naar mij uit houd sta ik op en pak het aan. Ik kijk even naar Ethan en lees dan wat erop staat.
    'De volgende keer blijf je gewoon van mijn spullen af. Het maakt me niet uit of je ze mooi vind, het zijn mijn spullen en daar kom je niet aan.’ Ik kijk geïrriteerd naar hem en maak een propje van het papiertje en ik gooi het naar zijn hoofd. Hij raakt hem net niet, hij komt tegen de muur.
    "Goed, als we het zo gaan spelen," sis ik en ik loop de hut uit. "Beter ga je snel wat zeggen," roep ik nog voordat ik de hut verlaat. Ergens kreeg ik een soort schuldgevoel dat ik zo bot deed. Ik bedoel, Beau zegt ook niet altijd wat. Maar ik vind het wel onbeleefd dat hij niet even bedankt zegt om mijn compliment en dat hij zich even niet voorstelt. Ik zou het zeker via via moeten horen. Ik zet mijn I-pod lekker hard en loop richting het gras en ga erin liggen, ik staar naar de lucht en zing mee met het liedje dat ik luister. Het klinkt dan niet geheel zuiver maar dat maakt mij niet zoveel uit. Door het zingen vergeet ik gewoon even dat ik boos ben. "Whohooh, whohooh!" oké, dat klinkt voor geen meter, boeiend. Ik trek mijn knieën op en zet mijn voeten tegen mijn kont aan, voor de rest blijf ik liggen. Ik strek mijn armen zijwaarts naast me en pluk een beetje aan het gras. Wanneer Deer in the headlights van Owl City voorbij komt glimlach ik eventjes. Zolang ik mijn I-pod heb vind ik het goed, dan kan ik even terugkeren in mezelf. Ik vraag me af waar Beau nu is. Ik merk het denk ik vanzelf wel denk ik, hopelijk komt hij zo naast me liggen of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle Nathan Jones

    Ik loop een beetje rond om te kijken of het allemaal een beetje goed gaat. Na even lopen hoor ik hard gezang en ga op het geluid af. Ik zie een jongen in het gras liggen en denk even na over wie het is,een van de tweeling Baylon geloof ik maar welke het was weet ik niet precies. Ik ga rustig naast hem in het gras zitten en tik hem even op zijn schouder. Daarna doe ik rustig een oortje bij hem uit, hopelijk wordt hij daar niet boos om of zo, ik wil eigenlijk alleen maar even vragen hoe het met hem gaan en of die tot nu toe nog niet echt ergens problemen mee heeft want anders zou at natuurlijk opgelost moeten worden, al licht het er wel aan wat. 'Gaat het goed?' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik vraag me af hoe het met de tweeling gaat waar ik begeleider over ben maar die ben ik tijdens het lopen eigenlijk nog niet tegengekomen. Ach die zal ik vast zo nog wel zien en dan kan ik even met hun gaan praten, ik ga ze dan gewoon even opzoeken al blijf ik nu nog even met deze jongen praten waarvan ik nog steeds niet weet welke het van de twee is. Ach hopelijk had ik zijn naam nu niet nodig of hoorde ik die nog ergens.

    [kan Greg naar Flynn toekomen?]

    [Tuurlijk kan dat ;) Kan ik ook een groter stukje maken :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke, reactie komt eraan.]

    [Na hoelang niet reageren lig je eruit?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Je ligt er niet snel uit, maar als je erg lang niet zal reageren dan ga ik eerst een gb sturen om te vragen of je nog mee wilt doen en als ik dan binnen 24 uur geen reactie krijg gooi ik je eruit. Wattan? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jolene reageert al 6 dagen niet, en daarom kan ik niet reageren. Ik wil er niet uitliggen omdat zij niet reageert. Snap je?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    [Jolene reageert al 6 dagen niet, en daarom kan ik niet reageren. Ik wil er niet uitliggen omdat zij niet reageert. Snap je?]

    [Heb je haar zelf al eens GB/PB gestuurd?]

    [Uhuh, anders ga je het zo schrijven dat jij naar andere personages kan, als zij niet reageert doet ze dat zelf. Dus dan kan je gerust bij haar persoontje weglopen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@Etham; Het was hiervoor ook al eens gebeurd en toen vroeg ik of ze erop wou reageren. Alleen nu is dat weer zo. Ik zal het zo wel doen. Thanks.(:
    @KellyBelly; Zal ik doen. Ik ga eerst nog ff vragen of ze wil reageren. Thanks.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gregory Nightingale.

    Na een tijdje sta ik op en loop verder. Plots hoor ik gezang van het veldje afkomen. Nieuwsgierig loop ik erop af en zie Flynn liggen. Ik zie dat één van de begeleiders er ook bijzit. De begeleider negerend ga ik naast Flynn zitten. "Hey." Zeg ik. Ineens herinner ik me dat Flynn samen met Ethan in een hut zit. Ik vraag me af hoe dat lukt. Niemand kan het namelijk echt met Ethan volhouden. Behalve ik dan, en mijn familie misschien maar vooral ik. Ik grijns en bestudeer dan de jongen. Hij is best knap. Ik kijkrecht voor me uit. Hoe zal Ethan's band met mij worden na dit kamp? Mijn hoofd zit vol vragen, die onbeantwoord blijven. Vroeger, toen we op vakantie gingen, gingen Ethan en ik altijd vissen of onze ouders irriteren. Mijn grijns wordt onbewust groter en ineens rolt er een traan van mijn wang. Zo snel als ik kan veeg ik die weg, wie huilt er nou? Het enige waar ik altijd problemen mee heb gehad; mijn gevoelens laten zien aan anderen mensen. Snel richt ik me weer op me eigen gedachtes.

    [kort stukje, maar volgens mij heb ik wel minimaal 8 regels.]

    Winterwolves schreef:
    [Jolene reageert al 6 dagen niet, en daarom kan ik niet reageren. Ik wil er niet uitliggen omdat zij niet reageert. Snap je?]


    [heb ik ook , k ben gewoon bij dr weggelopen haha]

    [Zijn er 7 ALLSTARSx ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    [heb ik ook , k ben gewoon bij dr weggelopen haha]


    Ghehe, lol.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki