• Praattopic


    It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan. Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan. Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Vier tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen ;;
    1 - Flynn Brayen Baylon q]Albion[/q & Beau Fariël Baylon q]Theodora[/q [eeneiig; Jongen & Jongen]
    2 -Isabelle Allison Wave q]Kwijt[/q] ]& [pink]Moire Louise Wave[/pink] [q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr/" title="Bekijk het profiel van geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="/includes/card.php?login=geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="nofollow" class="profile_link">geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr ]
    4 - Raven Ariana McCalley q]Cybele[/q
    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal 8 regels tekst.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - Wacht minimaal 2 á 3 posts tot jij weer reageert.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Het liefst wat meer ervaren RPG’ers :3


    Hutindeling ;;
    Hut 1: Flynn Brayen Baylon & Ethan Nightingale
    Hut 2: Moire Louise Wave & -
    Hut 3: Oliver Oscar Dalmer & Gregory Nigthingale
    Hut 4: Beau Fariël Baylon & Isabelle Allison Wave


    Rooster ;;
    - 9:30 - Iedereen staat op en heeft een half uur om zich aan te kleden, eventueel nog douchen.
    -10:00 - Ontbijt in de eetzaal. De deur is open tot vijf over tien, als je later aan komt zetten heb je pech.
    -10:45 - Je hebt een kwartier om je nog even om te kleden voor de activiteit die je gaat doen, als je je niet om hoeft te kleden ga dan meteen door naar het amfi.
    -11:00 - Moet je bij het amfi zijn. Je word opgedeeld in je groep en de kampleiders gaan vertellen wat je gaat doen.
    ----
    Groep 1 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Zwemmen in het meer. Er word niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    Groep 2 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    ----
    -12:30 - Je hebt een half uur om je op te frissen.
    -13:00 - Lunchen in de eetzaal. Deur sluit om tien over een. De lunch varieert elke dag weer.
    -13:45 - Je hebt een kwartier om je om te kleden voor de activiteit die je gaat doen.
    -14:00- Verzamelen bij in de amfi. Uitleg over volgende ronde.
    ----
    Groep 1;;
    -14:20 tot 15:30- Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    Groep 2;;
    -14:20 tot 15:30- Zwemmen in het meer. Er wors niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    ----
    -15:30- Je bent terug op het terrein en kan je om gaan kleden, eventueel douchen, en even relaxen. Je kunt naar het meer gaan, of je gaat door het bos wandelen. Dit is tijd voor jezelf.
    -16:30- Iedereen word terug verwacht in zijn hut. Er komen dan een aantal praatsessies met de kampeerders en de begeleiders. Je word vanzelf opgeroepen om naar het amfi te komen. De gesprekken duren tot het avond eten.
    -18:30- Verzamelen in de eetzaal voor de laatse maaltijd.
    -19:30- Als je klaar bent met de maaltijd dan kom je naar het amfi. Daar wordt een pellenavond, kampvuur, verhalen, vanalles geregeld door de begeleiders.
    -22:00 tot 23:30- Je hebt anderhalf uur om je slaapklaar te maken.
    -23:45- Iedereen word in zijn eigen hut verwacht. Als je na deze tijd nog buiten loopt breng je de nacht buiten in het amfi door. En dat is geen pretje.



    AL HET NOODZAKELIJKE IS TE VINDEN IN DE STORY. HIERIN STAAT ALLES WAT HIER EERST STOND IN BETERE EN OVERZICHTELIJKERE VOLGORDE.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (het spijt me dat ik zolang niet heb kunnen reageren. Er zijn thuis wat problemen onder anderen met mijn gezondheid. Ik heb van maandag tot eergisteren in het ziekenhuis gelegen dus vandaar)

    [Aah beterschap alsnog dan ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jolene schreef:
    (het spijt me dat ik zolang niet heb kunnen reageren. Er zijn thuis wat problemen onder anderen met mijn gezondheid. Ik heb van maandag tot eergisteren in het ziekenhuis gelegen dus vandaar)


    beterschap!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Isabelle 'Bel' Allison Wave
    Sionnach begint te praten. "Wel, er is geen speciale ruimte voorzien, maar we hebben wel elke dag zowel een uurtje hardlopen als een uurtje zwemmen ingeroosterd." Gelukkig. Lekker sporten, iedere dag is misschien wel precies wat ik nodig heb. Samen met Moire. Waar is Moire eigenlijk? In het meer nog? "Natuurlijk is er plaats voor variatie en als je ideeën hebt dan hoor ik die graag. Het is natuurlijk leuker als je eens iets kan doen waar je zelf ook heel veel zin in hebt." We lopen langzaam naar een ruimte verderop. "De eetzaal, waar we nu heen gaan, heeft meerdere gebruiken. Als het slecht weer is dan zullen we daar activiteiten houden, en mocht het 's avonds te frisjes zijn dan gaan we daarheen in plaats van het Amfi. Daar zijn de slaapkamers van de begeleiders, en mijn bureau, dus als je me ooit nodig hebt op een onmenselijk uur, dan zal ik waarschijnlijk daar te vinden zijn. Derde deur rechts. Heb me alsjeblieft niet nodig op een onmenselijk uur," Ik kan ik kleine glimlach niet onderdrukken. "En maak er alsjeblieft geen misbruik van, ik vertrouw erop dat jullie je volwassen genoeg kunnen gedragen om te mogen weten waar ik precies slaap. Is er nog iets dat je wilde zien of waar je vragen over hebt?" Ik schud nee, en kijk om me heen. "Of trouwens..." Ik kan me niet inhouden, en knijp mijn handen in elkaar. "Het ziet er erg leuk uit allemaal." Begin ik, maar mijn stem is standvastig, en verraad bijna waar ik met mijn verhaal heen wil. "Maar Momo en ik kun je niet uit elkaar halen. Je mag het proberen, maar het zal niet lukken." Zo. Dat is eruit. Hetgeen wat de hele tijd door mijn hoofd -en hoogstwaarschijnlijk ook door dat van Momo- zweefde, is eruit. Ik blijf met mijn voeten stevig op de grond staan, en weiger mijn blik af te wenden.


    Tijd voor koffie.

    Jolene schreef:
    (het spijt me dat ik zolang niet heb kunnen reageren. Er zijn thuis wat problemen onder anderen met mijn gezondheid. Ik heb van maandag tot eergisteren in het ziekenhuis gelegen dus vandaar)


    Beterschap!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Jolene schreef:
    (het spijt me dat ik zolang niet heb kunnen reageren. Er zijn thuis wat problemen onder anderen met mijn gezondheid. Ik heb van maandag tot eergisteren in het ziekenhuis gelegen dus vandaar)


    [Geeft niet.(flower)
    Ik begrijp het wel. *Ik heb het zelf niet zo op ziekenhuizen, maar tja, ze helpen je wel.*
    Veel beterschap iniedergeval.
    Ik kijk wel ff naar wie ik haar toe ga sturen.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [stuur haar anders naar Lilian. Dan kan ik ook weer eens schrijven :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Oké, waar is ze nu?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Kan OOC voortaan zoveel mogelijk in het praattopic alsjeblieft? Ik begrijp dat er dingen zijn die gezegd en besproken moeten worden, maar het is heel vervelend twee pagina's met bijna geen effectieve posts te moeten lezen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Winterwolves schreef:
    [Oké, waar is ze nu?]


    [in het Amfi. Ze staat te wachten op jou en je tweelingbroer]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sionnach Regan

    Als ik Isabelle van nee zie schudden, glimlach ik goedkeurend en wil me net omdraaien wanneer ik haar dan toch hoor spreken.
    "Of trouwens... Het ziet er erg leuk uit allemaal. Maar Momo en ik kun je niet uit elkaar halen. Je mag het proberen, maar het zal niet lukken."
    Er verschijnt een schuine grijns op mijn gezicht bij deze woorden, en de manier waarop ze me in de ogen blijft staren doet me eerlijk gezegd heel weinig. Alsof ze ook maar een kans maakt het tegen me op te nemen. Zowel verbaal, fysiek als psychologisch kan ik dit meisje de baas. Ik grinnik even en laat mijn ogen over Isabelle heen glijden. Natuurlijk zou het niet zo makkelijk zijn, wat had ik dan gedacht. Maar ik hou wel van een uitdaging.
    In slechts twee passen sta ik volledig tegen Isabelle aan, er kan geen vinger meer tussen ons lichamen in. Ik leg mijn arm om haar middel zodat ze niet weg kan, en grijp met mijn vrije hand haar keel vast, zonder echter druk erop uit te oefenen. Dan, zonder enige waarschuwing, stap ik opnieuw naar voren tot Isabelle geklemd komt te staan tussen mijn lichaam en een muur. Nog steeds laat ik mijn hand losjes op haar keel liggen.
    "Isabelle..." zeg ik op een betuttelend toontje, terwijl ik haar nog steeds in de ogen kijk. "Waarom denk je zo slecht over me? Ik wil je alleen maar helpen, net als Moire," fluister ik. Ik breng mijn gezicht dichter bij het hare, om dan op het laatste nippertje naar haar oor toe te gaan.
    "Je kunt me niet wijsmaken dat je Momo er op elk moment in je leven bij wilt hebben," fluister ik. Ik knijp heel zachtjes even haar keel wat dicht, en laat vervolgens mijn hand wat meer opzij glijden om een lok haar achter haar schouder te vegen.
    "Ik leer jullie elkaar gewoon plaats geven om anderen toe te laten," voeg ik er nog, op dezelfde fluistertoon aan toe. "Zou je dat niet fijn vinden? Een beetje privacy, nu en dan?"
    Ik druk een vederlicht kusje op haar wang, adem uit in haar hals en een fractie van een seconde druk ik mijn lichaam nog wat dichter tegen het hare aan, om haar dan volledig los te laten. Zonder haar verder nog aandacht te schenken draai ik me om en wandel rustig naar de deur. Nonchalant kijk ik een keer op mijn horloge.
    "Binnen tien minuutjes word je in het Amfi verwacht," roep ik haar over mijn schouder toe.
    Vervolgens open ik de deur en ga naar buiten. Omdat het nu aardig warm begint te worden, doe ik mijn blazer uit en sla hem over mijn rechterschouder. Het duurt niet lang voor ik bij het Amfi ben, waar Lilian nog steeds steeds staat te wachten.
    "Nog steeds geen spoor van je tweeling, Lil?" vraag ik terwijl ik even rond tuur om te kijken of ik ze nergens kan zien.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Flynn Baylon

    Ik voel mezelf eindelijk wat meer kalmeren en een kleine glimlacht komt op mijn gezicht te staan, ik sluit mijn ogen en luister naar de muziek. Nu is het nightcore , vind ik ook wel leuk namelijk. Ik open mijn ogen met en ruk wanneer ik getik op mijn schouder voel en mijn oortjes uit mijn oren worden gehaald. Ik schiet overeind en kijk naar de man.
    "Gaat het goed?" vraagt hij dan, voor ik antwoord geef pak ik eerst mijn I-pod en doe hem uit, ik wikkel de oortjes er omheen en stop het ding in mijn zak. Vervolgens ga ik weer wat meer ontspannen zitten en leun op mijn handen achteruit. Dan knik ik een beetje op zijn vraag.
    "Het gaat goed hoor, beter dan dat het net ging," mompel ik en ik bekijk de man even. "Flynn," zeg ik dan. Volgens mij is deze man een van de begeleiders ook. Hij ziet er wel erg jong uit, net als de andere. Volgens mij is Shy de oudste hier van het hele kamp, of niet. Ik weet het niet, Shy ziet er toch meer volwassen uit dan de andere. Ik kijk naar links als er iemand naast me komt zitten.
    "Hey," zegt de jongen en met een kort knikje verwelkom ik hem. Er valt een stilte en ik bijt even op mijn lip. Ik bestudeer de jongen naast me even en plots meen ik iets van een traan te zien. Wanneer hij deze dan ook meteen weg veegt weet ik het wel zeker. Ik besluit er maar niets van te zeggen. Ik denk even na, van wie was hij de broer nou?
    "Eh, wie is jou wederhelft?" vraag ik dan en ik kijk vragend naar zijn ogen. Ik heb mijn handen in de zak van mijn hoodie en voel mijn I-pod heen en weer gaan. Ik speel er een beetje mee. "De mijne is Beau, precies op mij lijkend," mompel ik met een kort lachje en ik kijk even naar het gras, vervolgens ga ik in kleermakerszit zitten en kijk de jongen weer aan. Hoe heette hij nou... Hij stond naast me toch, toen hij zijn naam zei?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilian Caster

    Geweldig! Nee echt waar geweldig. Iedereen zijn tweeling was er al. Behalve die van mij natuurlijk. Zuchtend draai ik me om en doe maar wat Shy me had gezegd te doen. Ik loop naar de telefoon en toets het nummer in dat op een papiertje staat. Hij gaat over, over en over.
    'Dit is het antwoord apparaat van...'
    Grommend smijt ik de telefoon weer terug. ik ga mopperend weer terug naar de soort van woonkamer van het Amfi. Ik tuur met mijn hand voor mijn ogen naar buitwn en ik chrik als ik Shy zijn stem hoor.
    'Nog steeds geen spoor van je tweeling Lil?' vraagt hij.
    Zozo hij noemde me Lil. Ik ga op mijn tenen staan en kijk of ik al twee nieuw gestaltes zie, maar nee hoor. Ik zag er vast dom uit. Een vrouw die op haar teentjes stond en naar buiten reikhalsde.
    'Nee' mompel ik naar Shy. Zuchtend plof ik neer op de bank.
    'Ik hoopte echt dat ze er snel zouden zijn.'
    Mopperend laat ik mijn hoofd in mijn handen vallen.
    Ja mensen, inderdaad. Lilyan Caster was nu even radeloos.
    Ik haal mijn hand door mijn haar en sta weer op. Ik loop langs Shy naar de piano en begin gewoon wat te spelen.
    Van E.T van Katy Perry naar Dynamite van Taio Cruz. Ik kijk achterom om te zien of ze er al zijn. Nog steeds niks. Moedeloos laat ik mijn hoofd op de wit met zwarte toetsen vallen. Ik was bang dat mijn tweeling niet zou komen opdagen en dat ik dan naar huis moest. Ik ademde diep in en draai me om naar Shy.
    'Als ze niet komen,' begon ik. 'Moet ik dan weer weg. Omdat jullie dan nog al weinig aan me hebben?'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:48 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Noelle1111, kun je iets meer schrijven alsjeblief? Dit zijn halve zinnen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    [Noelle1111, kun je iets meer schrijven alsjeblief? Dit zijn halve zinnen]


    [is goed zal ik doen :)]


    "Rebellion's are build on hope"