• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Paranormaal schreef:
    Calvin Eora.

    Uh, hoi... zei ik zachtjes tegen Meredith. Mijn hart sloeg op hol toen ik haar recht in haar ogen aan keek. Ze zag wat ik voor haar voelde, alleen aan mijn blik al. Ik wist niet hoe ik het met woorden moest zeggen dus ik pakte haar vast en ik gaf haar een kus op haar mond. Ik wou zo snel mogelijk weg verdwijnselen met een spreuk maar vanwege mijn heftige emoties werkte de spreuk niet. Omdat de spreuk niet werkte rende ik zo snel mogelijk weg en wist me voor mijn schaamte niet te verbergen. Ik sprong omhoog, zo hoog dat ik meteen in de boomhut zat.


    [cute (H)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [ik ben cute ;3.]


    Giovanni

    Meredith Casey

    Verbaasd bleef ik achter. Calvin rende weg en sprintte in de richting van de boomhutten. Ik plofte beer op de grond en bleef zitten. Ik knipperden met mijn ogen en wreef over mijn lippen. Bibberend zuchtte ik en toen voelde ik een hand op mijn schouder. Het was Tom.
    'Gaat het?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd en hij knielde bij me neer.
    'Vertel het me Mer' zei hij.
    'Ik ben niet verliefd op je' zo het wat eruit. Tom sprong op.
    'Het is die Calvin niet?' vroeg hij verbitterd.
    'Nee' loog ik.
    Woedend draaide Tom zich om. Hij veranderde in een wolf en rende weg.
    Beteuterd bleef ik achter. Ik liep weer terug naar de hutten en keek naar die van Calvin. Ik kende Tom al sinds het eerste jaar en toch was er iets met die Calvin wat mijn hart sneller deed slaan. Ik liep de hut binnen, hoewel dat verboden was de eerste dag. Ik knipperde tegen de duisternis in.
    'Calvin?' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:18 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [zit je nou in mijn hut? want dat kunnen we wel spelen dat ik een arm om je heen sla enzo ;3]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [zit je nou in mijn hut? want dat kunnen we wel spelen dat ik een arm om je heen sla enzo ;3]


    Heb het aangepast


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    Meredith Casey

    Verbaasd bleef ik achter. Calvin rende weg en sprintte in de richting van de boomhutten. Ik plofte beer op de grond en bleef zitten. Ik knipperden met mijn ogen en wreef over mijn lippen. Bibberend zuchtte ik en toen voelde ik een hand op mijn schouder. Het was Tom.
    'Gaat het?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd en hij knielde bij me neer.
    'Vertel het me Mer' zei hij.
    'Ik ben niet verliefd op je' zo het wat eruit. Tom sprong op.
    'Het is die Calvin niet?' vroeg hij verbitterd.
    'Nee' loog ik.
    Woedend draaide Tom zich om. Hij veranderde in een wolf en rende weg.
    Beteuterd bleef ik achter. Ik liep weer terug naar de hutten en keek naar die van Calvin. Ik kende Tom al sinds het eerste jaar en toch was er iets met die Calvin wat mijn hart sneller deed slaan. Ik liep de hut binnen, hoewel dat verboden was de eerste dag. Ik knipperde tegen de duisternis in.
    'Calvin?' fluisterde ik.


    (ocharme tom en dan komt alana XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    (...)

    (ocharme tom en dan komt alana XD)


    whaha ja hoor doe maar hihi


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    whaha ja hoor doe maar hihi

    (Een iedee hoe ik dat moet doen?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    (...)
    (Een iedee hoe ik dat moet doen?)


    Pff ehm je voelt je niet lekker en haalt even een frisse neus merkt dan dat Tom weg is en gaat hem zoeken???


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Meredith, ik wist niet dat ik van je hield, maar toen ik je samen met Tom zag, wist ik het zeker, ik hield van je. Ik ging samen met haar op bed liggen en sloeg een arm om haar heen, meisje ik hou van je... Maar ik mag niet omgaan met mensen die dingen stelen... Je stal iets belangrijks van me, mijn hart. Zonder jou kan ik niet leven. Na een tijdje door praten over onze gevoelens vielen we in slaap. De volgende ochtend was ik al wakker maar Meredith sliep nog. Ik was bezig met het eten voorbereiden, ik wou haar graag verassen met een ontbijtje op bed. Ik klopte op de deur van Alana maar ze was nog niet wakker dus ik maakte haar wakker, ik vroeg haar ons niet te storen. Ik maakte Meredith wakker en gaf haar een dienblad met wat eten en drinken. Alsjeblieft, lieveling.

    Zo lagen we op bed toen we over onze gevoelens aan het praten waren.


    Dit is het ontbijt wat ik haar gaf.



    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Calvin Eora.

    Meredith, ik wist niet dat ik van je hield, maar toen ik je samen met Tom zag, wist ik het zeker, ik hield van je. Ik ging samen met haar op bed liggen en sloeg een arm om haar heen, meisje ik hou van je... Maar ik mag niet omgaan met mensen die dingen stelen... Je stal iets belangrijks van me, mijn hart. Zonder jou kan ik niet leven. Na een tijdje door praten over onze gevoelens vielen we in slaap. De volgende ochtend was ik al wakker maar Meredith sliep nog. Ik was bezig met het eten voorbereiden, ik wou haar graag verassen met een ontbijtje op bed. Ik klopte op de deur van Alana maar ze was nog niet wakker dus ik maakte haar wakker, ik vroeg haar ons niet te storen. Ik maakte Meredith wakker en gaf haar een dienblad met wat eten en drinken. Alsjeblieft, lieveling.

    Zo lagen we op bed toen we over onze gevoelens aan het praten waren.


    Dit is het ontbijt wat ik haar gaf.




    ach wat cute, maar we ontbijten in de lunch room en sommige zijn nog bij de vorige avond dus slow it down!!! :)


    "Rebellion's are build on hope"

    ja oké, ik post wel niks meer tot en met iedereen hier ongeveer is.


    Giovanni

    Alana Fire

    ik kon niet ech goed slaapen en had buik pijn dus ik ging maar even wandelen.
    Ik deed een jas aan en liep uit de boom hut.
    Ik liep het bos in en ging dieper en dieper.
    Todat ik iets hoorde ik volgde het geluid en ging kijken het was tom aan hij was aan het huilen.
    'Heey gaat het wel?' vroeg ik.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Tom Jason Andersen

    Woedend rende ik weg. Had ze dat niet kunnen zeggen voordat ze me kuste. Ze kende die Calvin pas sinds vandaag, dat zou nooit goed gaan. Ik veranderde weer in een mens en knielde neer. De ene traan na de andere droop over mijn wang. Plots hoor ik iemand.
    'Heey,' hoor ik de stem van Alana. 'Gaat het wel?'
    Ik stond op en draaide me om. Verbaasd keek ik haar aan. Dat iemand nog wou weten hoe het net me ging.
    'Meredith heeft gezegd dat ze me niet meer leuk vind' zei ik. 'Ik vertrouw die Calvin voor geen vent en als ik morgen met hem in een gevecht mag dan zorg ik ervoor dat hij blauwe plekken krijgt.'
    Ik trilde zowat van woede en verwachte dat Alana ieder moment weer weg kon gaan.


    "Rebellion's are build on hope"

    MissMeXD schreef:
    (...)

    (ik verander het wel een beetje)


    Thanks, alleen is mn persoontje geen meisje xD


    Stenenlikker