• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Pebble schreef:
    [Ik ben gisteren niet online geweest, kan iemand even een samenvatting geven?]


    [iedereen is in de lunch room voor avondeten.]


    "Rebellion's are build on hope"

    Silas schreef:
    Nick "Nicholas" Castell
    Ik glimlachte om haar poging te raden wie Marcus was, eigenlijk kon vrijwel alleen een vampier raden om wie een vampier zoveel zou geven. 'Mijn mentor,' zei ik. 'Degene die me transformeerde en me leert aanpassen aan het leven als vampier. Hij is ook meer een ouder als mijn echte ouder ooit zijn geweest, zo heeft hij het eindelijk voor elkaar gekregen om me manieren aan te leren.'
    Ik zag een hut met mijn naam en die van een ander erop. Ik gooide snel mijn koffer naar binnen en trok de deur weer dicht terwijl ik naar Julliëtte glimlachte.


    Julliëtte Amalia Scott.
    Nick glimlachte om mijn poging te raden wie Marcus was, maar het was een grote brei in mijn hoofd. Ik was nooit echt goed geweest in raden, dus kwam er echt niet op. 'Mijn mentor,' vertelde hij me toen. Mijn mond vormde zich tot een o en ik knikte glimlachend. 'Degene die me transformeerde en me leert aanpassen aan het leven als vampier. Hij is ook meer een ouder als mijn echte ouders ooit geweest zijn, zo heeft hij het eindelijk voor elkaar gekregen om me manieren aan te leren.' Ik knikte begrijpend, ik wist nu dus ook dat hij vampier was. We naderden een hut en ik zag Nick's naam erboven staan. Blijkbaar had hij dit zelf ook gezien, aangezien hij er al naartoe liep en zijn koffers snel naar binnen gooide. Hij glimlachte naar me en vrolijk lachte ik terug, terwijl we onze weg weer vervolgden, naar mijn huisje toe. 'Wauw, je bent dus een vampier!' zei ik, iets wat verbaasd. Ik had nog nooit een vampier in het echt gezien, laat staan dat ik er nu naast een liep. Mijn ogen gingen rond en stopten bij een huisje van me opviel. Het zag er precies hetzelfde uit, maar het gaf me het gevoel alsof deze toch anders was. Was het mijn moeder die me vertelde dat dit huisje bij mij hoorde? Toen ik er naartoe liep zag ik inderdaad mijn naam erboven staan, en toen ik de deur open wilde maken hoorde ik iemand door een luidspreker roepen dat we moesten komen eten. Vlug zette ik mijn enorme koffer binnen en ging toen weer naast Nick staan. 'Kom, we gaan eten!' Onbewust greep ik zijn hand om hem mee te trekken naar de lunch room, terwijl ik naar hem glimlachte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Meredith Casey

    Ik geeuwde en rekte me uit.
    'Ik ga maar eens naar bed' zei ik tegen Calvin en ik stond op.
    Ik liep de lunch room uit en liep naar de boomhutten.
    Er stond plots een steen waar ik over heen struikelde. Vloekend hees ik mezelf weer overeind. Plots stond Tom naast me.
    'Ben je in orde?' Vraagt hij geschokt en hij trekt me het laatste stukje omhoog.
    'Ja hoor' mompel ik en ik klop mijn broek af.
    'Mer,' zegt hij. 'Ik zie die Calvin niet zo zitten.'
    Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Ga jij mij nou vertellen met wie ik wel en niet mag omgaan?' Vraag ik.
    Hij bijt op zijn lip en ik loop stevig door. Voor hij ook maar iets kan zeggen smijt ik de deur van mijn hut achter me dicht. Wat was er toch met hem. Al sinds ik het gezellig had met Calvin deed hij zo. Ik mopper nog wat na en poets ondertussen mijn tanden in de badkamer. Dan duik ik mijn hemelbed in en val ik gelijk als een blok in slaap.

    Tom Jason Andersen

    Goed bezig Tom. Nog heel even en dan was je je beste vriendin kwijt. Ik loop zuchtend terug naar de lunch room en zie Calvin zitten. Ik ga naast hem staan en kijk op hem neer.
    'Als jij Mer ook maar een beetje pij doet jochie,' snauw ik. 'Dan beloof ik je dat dit kamp niet leuk gaat worden.'
    Ik loop weer naar buiten en zie dan een klein meisje staan. Ik was minstens twee koppen groter.
    'Kan ik je helpen?' Vraag ik.


    "Rebellion's are build on hope"

    [ik neem aan dat je Rhea bedoelt xd]

    Rhea ~ Dochter van Artemis

    een jongen, die nog al groot was, vroeg of hij me kon helpen. "ja graag" antwoord ik. "mag ik wat eten? en waar kan ik mijn spullen kwijt?" vervolg ik. ik kijk recht in zijn blauwe ogen, en vroeg me af wat voor wezen hij was. hij is gespierd, en ik denk dus dat hij een weerwolf of vampier was. of half-god. of tovenaar. of weet ik veel wat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    David Reesan - Weerwolf

    Terwijl ik en de wolvin even stil waren hoorde ik opeens een stem door een megafoon roepen dat we naar de lunchroom moesten komen om te eten. Eindelijk gingen we eten! Ik hoorde en voelde mijn maag knorren. Een best wel irritant gevoel.
    'Laten we maar gaat eten,' zei ik tegen de wolvin en liep mijn kamer uit en zij volgde me. {Ik neem aan dat Ylva David dan zou volgen}
    De lunchroom was niet zo heel ver van mijn kamer en ik was er al snel. Binnen aangekomen zag ik dat er al aardig wat mensen waren. Aan een van de tafels zag ik een roodharig meisje zitten en ik dacht dat ze misschien wel wat gezelschap kon gebruiken. Ze zag er zo alleentjes uit.
    'Vind je het erg als ik naast je kom zitten?' vroeg ik haar.

    [Sorry voor dit enigszins korte stukje. Ben ietwat inspiloos en mn gesprekspartner is foetsie xD {neem het je niet kwalijk hoor, Nacktkat ;)}
    reactie 200 btw xD]


    Stenenlikker

    Melian Tywyll || Tovenaar

    Ik hoorde en zag Meredith. Ik borg mijn boek op en keek Meredith na. Ik liep naar "de grote verschrikkelijke kampleidster" toe.
    'Mag ik dan nu wel gaan slapen?' vroeg ik lichtelijk kwaad.
    Als Meredith het mocht, waarom ik dan niet? Omdat ik duister ben zeker? Ach wat, Meredith zou net zo goed duister kunnen zijn. Met die opvliegers kon je heel wat schade aanrichten.


    I will keep watch.

    Elizabeth Macenzie

    'Best' zucht ik en ik zie nu ook inderdaad dat Meredtih haar hut inliep. Ik draaide me om en liep de lunch room in.
    'Oke mensen,' riep ik. 'Eet snel verder en ga dan naar bed!'
    Het liefst wou ik even met de andere begeleiders praten, maar die zag ik niet. Zuchtend liet ik me op een kruk bij de bar vallen en staarde naar eidereend gezicht. Ik zou het hier hoe dan ook wel leuk gaan krijgen en ik grijns.

    Tom Jason Andersen

    'Je kan nu eten in de lunch room,' zei ik tegen het meisje. 'En je spullen kan je kwijt in je hut.' En ik wees naar de boomhutten. Ik voelde me nu net een begeleider.
    'Ik ben Tom trouwens, een weerwolf,' zeg ik. 'Eb wie mag deze knappe jongedame zijn?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Alana Fire

    Ik at en praate nog een beetje die jongen viel best mee ook was ik niet zo sociaal hij was aardig en ik kon er wel best goed mee praten.
    Toen ons gesprek klaar was ging ik naar buiten en zag dat er iets was tussen Meredith en Tom en dat ze snel haar hut in liep.
    Ik zag tom verdrietig kijken ik wist het wel hij was verliefd op haar je zag het aan zij blik maar volgens mij had zij dat dus niet door.
    Ik liep naar de hutten en klopte aan bij Meredith ik zou eens goed met haar praten en duidelijk maaken dat Tom haar leuk vond.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:24 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    Alana Fire

    Ik at nog een beetje en ging toen naar buiten ik zag dat er iets was tussen Meredith en Tom en dat ze snel haar hut in liep.
    Ik zag tom verdrietig kijken ik wist het wel hij was verliefd op haar je zag het aan zij blik maar volgens mij had zij dat dus niet door.
    Ik liep naar de hutten en klopte aan bij Meredith ik zou eens goed met haar praten en duidelijk maaken dat Tom haar leuk vond.


    (ehm, mijn persoontje kwam naast die van jou zitten xD
    Zit btw nu in de trein ^^ Hij heeft internet (yeah))


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    (ehm, mijn persoontje kwam naast die van jou zitten xD
    Zit btw nu in de trein ^^ Hij heeft internet (yeah))


    (ik verander het wel een beetje)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [ maar hou wel die aankloppen bij Mer erin heb daar nu iets super leuks op bedacht :D]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    [ maar hou wel die aankloppen bij Mer erin heb daar nu iets super leuks op bedacht :D]


    Oke is goed maar ik heb het net veranderd.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Rhea

    De jongen, Tom, was een weerwolf. "en wie mag deze knappe jongedame zijn?" vraagt hij. "knap zelfs?" ik trek mijn wenkbrauwen op. "ik ben Rhea, en ik ben de dochter van....." ik wist niet of ik dat wel moest zeggen. ze hoeven toch niet alles van me te weten? maar ik moet toch ook zijn vertrouwen winnen? dan heb ik in iedergeval iemand die aardig tegen me is. "Artemis." maak ik mijn zin af.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Meredith Casey

    Er word op mijn deur geklopt en slaperig sta ik op. De slaap was moeilijk te vatten als je met Ton ruzie had. Ik die de deur open en zie Alana staan. Ik moest mijn grijns inhouden en niet heel hard roepen dat Tom haar wel zag zitten.
    'Wat is er?' vraag ik.
    Ik wrijf in mijn ogen en haal mijn hand door mijn haren. Ik zag er waarschijnlijk echt niet uit. Ach we waren allebei meisjes toch?

    Tom jason Andersen

    'Artemis' prevelde ze.
    Rhea leek nerveus en zenuwachtig.
    'De godin van de jacht toch?' vroeg ik onzeker. Ze keek echt nerveus en ik wreef over haar arm.
    'Het is niet erg hoor om nerveus te zijn' zei ik bemoedigend.


    "Rebellion's are build on hope"

    Alana Fire

    'Nou ik vroeg me af of ik je even kon spreken.' zei ik verlegen. ze knikte en ik liep naar binen.
    'Nou kkijk.' Begon ik stoterend o hier was ik echt niet goed in.
    ' Ik weet niet ooff jje hhet door hhebt mmaar ikk denkk dat TTom je leuk vind.' Zei ik weer stoterend en keek naar mijn schoenen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins