• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ewijn schreef:
    (...)

    Thanks, alleen is mn persoontje geen meisje xD


    (oeps ik verander het nogwel XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Alana Fire

    Ik pakte zijn hand vast en zij 'rustig kalmeer het komt wel goed.'
    IK verbaasde mezelf dat ik de moet had genomen om zijn hand vast te pakken.
    Dus trok ik hem maar snel terug. 'Sorry.' Zij ik snel en ik keek naar mijn voeten.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 7:28 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Hoooooo, alsjeblieft niet zo snel!! Bij sommigen is het al ochtend...
    Waar is de vechtschool eigenlijk? Engeland? de VS? Ik maar er nu maar Engeland van, maar als we ergens ander zitten, verander ik het wel.
    Oh, @MissMeXD: Sorry als je het vervelend vind dat ik je personage wat dingen liet zeggen, maar anders wist ik niet echt hoe ik dat moment moest 'inrichten'/ Hoop dat je het niet erg vind. Heb haar ook niet erg afwijkende dingen laten zeggen :)]

    David Reesan - Weerwolf

    'Dat is goed hoor,' zei het meisje toen ze zich omdraaide om naar me te kijken.
    'Dank je, ik kom zo terug dan,' zei ik en ik liep weg om wat eten te halen. Toen ik met een dienblad, volgeladen met eten, weer terugkwam zag ik dat er aan een andere tafel wat onenigheid was en verschillende meisjes en jongens vluchtten of renden vol emoties weg. Ik zuchtte diep. Dit was weer een heerlijk begin, als iedereen zo geëmotioneerd op elkaar reageerde. Ergens had ik een vermoeden dat er al heel wat liefdes problemen waren ontstaan op de allereerste dag hier. Ik hoopte dat ze mij erbuiten zouden houden en ik dat alles verder bespaard zou worden.
    'Ben ik weer,' zei ik tegen het roodharige meisje. 'Ik heet trouwens David. Hoe heet jij?'
    'Alana,' zei het meisje zachtjes. Ze leek me erg verlegen en leek ook liever maar alleen te zitten. Tijdens het eten praatte ik af en toe met haar. Op de momenten dat ze er niet zoveel zin in leek te hebben, hield ik mijn mond. Ik respecteerde het dat ze liever niet altijd praatte. Na een tijdje was er weer een stilte gevallen en ons eten was ook op. 'Ik ga maar,' zei Alana en ze liep weg. Ik keek naar mijn bord dat helemaal leeg was. Ik bleef me erover verbazen hoeveel ik kon eten. Ik dacht dat het zo was, doordat ik een weerwolf was. Had ik net wat meer eten nodig dan anderen.
    Als we klaar waren met eten moesten we van de kampbegeleiders terug naar onze hut en gaan slapen. Toen ik dat hoorde had ik even een WTF-momentje. Het was pas 8 uur! Als het aan mij lag, zou ik pas om 12 uur in mijn bed liggen. Oké, als de trainingen weer zouden beginnen zou ik wel wat eerder naar bed gaan, omdat het vaak uitputtende dagen waren, maar alsnog. Nahja, ik zou me vast wel vermaken op mijn kamer. Ik had meer dan genoeg boeken om te lezen. En als dit zo zou blijven zou ik binnenkort nog wel een bezoekje aan de boekenwinkel brengen.
    Toen ik op het punt stond om naar buiten te lopen, merkte ik dat het regende. Verdomme! Waarom nou? Als er iets was wat ik haatte, dan was het wel regen... Oké, dit was Engeland. Het regende hier bijna altijd, maar ik had er nog steeds niet aan kunnen wennen. Al vond ik die rotregen in mijn wolvengedaante een stuk minder erg. Ik wist niet waarom, maar dat was gewoon zo. Scheelde mij weer wel. Kon ik nog steeds naar buiten als het regende. Daarom besloot ik ook nu maar, om me in een wolf te veranderen. Ik schoot snel uit de lunchroom naar buiten om gauw ergens onder een afdak te schuilen. Hopelijk zou vanaf hier niemand me zien. Ik veranderde me in een wolf en ging door die rotregen naar mijn hut. Het veranderen in een wolf ging snel. Het ene moment was ik een mens, het andere moment een wolf. Wel erg handig dat het zo snel ging. Ik sprong de treden op naar mijn hut en ging snel naar binnen. Ik schudde me bij de deur uit en veranderde weer terug in een mens. Mijn kleren waren een beetje vochtig en mijn haar hing in natte slierten langs mijn gezicht en er drupten wat druppels op de grond en mijn schouders. Nadeel: Ook in wolvengedaante bleef ik niet droog als ik me weer terug in een mens veranderde. Ik verbaaste me eigenlijk erover dat die regen zo snel was komen opzetten. Voor het eten was het nog lekker zonnig. Dit was niet normaal. En ik er waren hier ook godenkinderen, dus er zat dan waarschijnlijk een kind van Zeus tussen. Als ik erachter kwam wie dat was, zou ik diegene wurgen.


    Stenenlikker

    Tom Jason Andersen

    Ik kijk naar haar Gand in de mijne. Het voelde vertrouwd. Alana fluisterde sorry en keek naar haar schoenen.
    Ik tilde haar kin op en keek haar recht in de ogen.
    'Geeft niet' mompelde ik en ik streelde het haar uit haar gezicht.
    Ik voelde me verward want had Mer zich nou ook zo gevoeld. Dat ze gevoelens voor de ene had maar eigenlijk de ander leuker vond. Ik beet op mijn lip en trok mij muts iets rechter. Ik trok haar hand naar mijn lippen en drukte er wen kus op.
    'Welterusten Alana' fluisterde ik en ik liep terug naar mijn hut. Ik zag Mer de hut van Calvin in gaan en ik voelde me rot. Ik stapte mijn eigen hut in en zeg dat Ylva er nog niet was. Ik kleed me om, poets mijn tanden eb val dab gelijk als een blok in slaap.

    Ik droomde raar. Ik zag Meredith. Ze leek bang en verward. Ik liep naar haar toe, maar Calvin pakte haar en lachte. Toen verdwenen ze in grote donderwolken. Toen kwam Alana alleen haar ogen waren helemaal rood. Ze had gehuild. Ik wil naar haar toe en haar troosten, maar dan word ik wakker.

    Mopperend draai ik me om en val ik weer in slaap.


    "Rebellion's are build on hope"

    Alana Fire

    Ik keek verbaasd hoe Tom weg liep en ik schude even met mijn hoofd.
    Dat was vreemd dacht ik bij mezelf. Ik ging op de grond liggen en deed mijn ogen dicht.
    Alles op een rijtje zetten juist wat ik nodig had.
    Maar in de plaats van te denken werden mijn oog leden zwaar en viel ik langzaam in slaap.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 7:28 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Rhea

    "ik ben niet met veel mensen opgegroeid" leg ik uit. dan rent Tom weg, en er gebeurd iets met het weer, het regent oppeens, en het onweert ook.
    ik laat Tom zijn gang gaan, en ik ga naar de eetzaal. daar ga ik aan een leeg stuk tafel zitten, en begin wat te eten.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik heb geen idee waar Jilliana is, domme ik. dus als jullie nu denken, kan Jilliana verschijnselen ofzo, nee dus xd
    ik doe maar wat]

    Jilliana Edison

    ik loop naar de eetzaal, op bevel van de stem die door de ruimte schalt. ik zoek een plaatsje, en besluit naast een meisje met bruin haar te gaan zitten. "Hoi" zeg ik. "hee" zegt ze terug. "ik ben Jilliana, jij?" vraag ik. ik neem een hap van iets wat lijkt op broccoli. "Rhea" antwoord ze kort. ze is blijkbaar niet echt een prater, jammer, ik wel. "en.... wat ben je? ik ben Vampier." als ze verschrikt kijkt voeg ik er snel aan toe "ik bijt je heus niet ofzo hoor, ik ben niet zo'n monsterachtige bloedverslaafde Dracula vampier."


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Haha, het is af en toe echt zo praktisch om twee personages te hebben xD. Kan je lange gesprekken maken :)]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    [Haha, het is af en toe echt zo praktisch om twee personages te hebben xD. Kan je lange gesprekken maken :)]


    [jap, maar Rhea is niet zo spraakzaam. nog niet iniedergeval.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    [jap, maar Rhea is niet zo spraakzaam. nog niet iniedergeval.]


    [Ahh, maarja, mijn persoontje is wel een geduldige gesprekspartner xD]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    [Ahh, maarja, mijn persoontje is wel een geduldige gesprekspartner xD]


    [zal ik haar naar het eten naar em toe sturen?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    [zal ik haar naar het eten naar em toe sturen?]


    [ is goed. Hij is in zijn kamer. Weet Rhea al waar haar kamer is?
    Want dan zou ze tijdens het zoeken naar haar kamer aan David kunnen vragen of hij weet waar die is :)]


    Stenenlikker

    Merian Casey

    Ik sprong op en laat hierdoor het ontbijt vallen. Wat zouden we nou beleven. Ik wreef met mijn handen over mijn ogen.
    'Oké who!' zeg ik en ik kijk Calvin aan. 'Ik weet niet wat je met me hebt gedaan, maar alvast dit al die dingen die ik gisteravond heb gezegd zijn niet waar!'
    'Je hebt me gewoon betoverd met die mooie praatjes van je' snauwde ik. Ik stormde de hut uit en rende de trap af. Ik hield mijn woede in en botste toen tegen Elizabeth op.

    Elizabeth Macenzie
    Iemand botste plots tegen me op. Geiriteerd draaide ik me om. Het was Meredith, mijn nichtje. Ik glimlachte bij die gedachten.
    'Gaat het?' vraag ik als ik tranen in haar gezicht zie. Ze knikt snel en loopt dan vlug de lunch room in. Ik kijk de lucht in. Mooi, het regende of onweerde niet. Ik liep nog even naar het vechtveld en het zag er goed. De zwaarden, schilden en dolken lagen klaar.
    Ik liep weer terug naar de lunch room en begon maar eens met het ontbijt te maken.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Nog steeds: wait!! Er zijn echt nog heel veel mensen die nog 's avonds bezig zijn... En ik sta op het punt om een gesprek met iemand te beginnen...]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    [Nog steeds: wait!! Er zijn echt nog heel veel mensen die nog 's avonds bezig zijn... En ik sta op het punt om een gesprek met iemand te beginnen...]



    "Rebellion's are build on hope"