• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Meredith Casey

    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Toen vielen alle puzzelstukjes op zijn plek. Zijn overbezorgde gedrag altijd en nu ik Calvin zag zitten deed hij ook al zo raar. De donder barste los buiten en de regen kletterde op het dak en de ramen. Ik rende naar de deur en gooide die open. Ik zag Tom buiten staan. Onmiddellijk keek hij me recht aan toen er bliksemde. Ik rende omlaag en hij holde op me af.
    'Mer!' Schreeuwt hij boven het gedonder uit. 'Wat is er? Waarin onweert het?'
    Ik geef hem een duw.
    'Hoelang al?! Schreeuw ik. 'Hoelang vind je me al leuk?'
    Zijn ogen worden groot en dan slaat hij ze neer.
    'Als sinds het eerste jaar' mompelt hij.
    De regen had ons helemaal nat gemaakt en met ongeloof staar ik hem aan. Dan schier ik naar voren en vlieg ik hem om de hals.
    'Waarom ben jij zo'n idioot?' Fluister ik in zijn oor. Hij duwt me iets naar achter en dan schiet ik naar voren en kus ik hem.
    'Ik hou van je jij gek' roep ik en ergens slaat de donder in.
    'Waarom onweert het dan en regent het?' Vraagt hij met een grote lach op zijn gezicht.
    'Omdat,' roep ik en ik veeg wat haar uit zijn gezicht.
    'Ik heel blij ben en dan mijn emoties niet onder controle heb.'
    Tom lacht en drukt dan weer zijn lippen op de mijne.

    [hopelijk vinden jullie het wat :) ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [wij zouden toch een relatie krijgen ;c]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [wij zouden toch een relatie krijgen ;c]



    "Rebellion's are build on hope"

    oké ;p wacht laat me raden, mij jaloers maken Dx?


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    oké ;p wacht laat me raden, mij jaloers maken Dx?


    [ idd en je kan daar nu ook over schrijven hihi ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Hmm, misschien, kan ik het tot me door laten dringen dat ik die andere niet leuk vind maar jou?]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [Hmm, misschien, kan ik het tot me door laten dringen dat ik die andere niet leuk vind maar jou?]


    [dat ligt allemaal in jou handen hihi ga nou snel schrijven!!!! ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Ik wou net terug naar mijn hut lopen tot ik Meredith en Tom zag, ik zag ze zoenen. Langzaam dring het tot me door, ik was niet verliefd op die gekke vampier, ik was verliefd op Meredith. Ik wilde niet meer de bange jongen zijn, ik wilde voor mijn rechten opkomen! Ik wou snel naar ze toe rennen en toen zei ik in mijzelf, aghja, dat kan morgen ook, ja morgen? Ja dat is goed. Bang liep ik snel weer terug op weg naar mijn hut. Wat moet ik doen? Moet ik haar de waarheid vertellen maar ik wou niet verder denken over haar dus ik ging maar naar bed. Ik viel na een tijdje in slaap. Ik kreeg prachtige dromen hoe we samen konden zijn, maar die dromen werden al snel verpest door die Tom. Ik zag ze steeds maar weer samen. 'S Nachts werd ik wakker en ik was van plan om een avond wandeling te gaan lopen tot dat er iemand voor me stond...


    Giovanni

    [zoiets? ;D]


    Giovanni

    ( Hé, Silas. Is Nick al in de hut?)

    Melian Tywyll || Tovenaar

    Eindelijk! Ik liep gelijk de lunchroom uit. Ik had het nu al gehad met deze plek. Ach wat, ik wilde er zelf naar toe. Nu moest ik op de blaren zitten, zoals mijn ouders dat zouden zeggen. Het onweerde en ik wist gelijk dat dat niet natuurlijk was. Ik keek rond. Ja hoor, Meredith zat te zoenen met een of andere gast. Ik rold met mijn ogen. Ze moest haar emoties gesorteerd krijgen, mijn god. Ik klom omhoog naar de boomhut. Ik was al snel helemaal doorweekt. Geweldig, gewoonweg geweldig. Bedankt Meredith. Echt bedankt. Eenmaal boven was ik echt übernat. Ik ging onder het afdak staan en sprak een spreuk uit. Mijn kleren waren weer droog. Gelukkig.


    I will keep watch.

    Meredtih Casey

    Ik kon de slaap gewoon niet vatten. Ik deed mijn Jack en joggingbroek aan en liep op blote voeten het bos in. Dank de goden dat Elizabeth me niet zag. Ik liep voor een halfuurtje rond en ging toen zitten op een boomstronk. Vond ik Ton wel zó leuk. Ik beet op mijn lip. We kenden elkaar al sinds jaar één en nu moest ik zelfs van iemand anders horen dat hij op me was. Moeizaam haalde ik mijn hand door mijn haren. Volgens mij zag ik Tom gewoon als vriend. Niet als vriendje. Geweldig en dit mocht ik hem gaan vertellen nadat ik hem had gekust. Plots hoor ik iemand aan konen lopen. Het is Calvin, net de persoon die ik nodig had.
    'Hey,' zeg ik. 'Kon je ook al niet slapen?'


    "Rebellion's are build on hope"

    [Jullie gaan veel te snel! Mijn personage en Silas' personage Nick zijn nu pas net op weg naar de Lunch Room, terwijl het bij sommige posts al midden in de nacht is!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alana Fire

    Ik keek naar Tom en Meredtih.
    Toen ze kusten begon te onweeren en te regen.
    Toen ik ze zag kussen voelde ik een vreemde steek in mijn buik was dat jaloezie nee dat kon niet ik was niet verliefd op Tom dat kon niet ik had hem nog maar 2 keer gesproken en dat waren niet ech zoon lange gespreken. Het zal wel iets anders zijn dacht ik in mezelf en liep naar mijn hut ging op mijn bed liggen en viel met kleren en al in slaap.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Pebble schreef:
    [Jullie gaan veel te snel! Mijn personage en Silas' personage Nick zijn nu pas net op weg naar de Lunch Room, terwijl het bij sommige posts al midden in de nacht is!][/quote

    [dat is niet heel erg hoor. Laat ze gewoon wat eten en dan zie je vanzelf wel. Je kan ook ziek worden bijvoorbeeld of gelijk naar bed :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Uh, hoi... zei ik zachtjes tegen Meredith. Mijn hart sloeg op hol toen ik haar recht in haar ogen aan keek. Ze zag wat ik voor haar voelde, alleen aan mijn blik al. Ik wist niet hoe ik het met woorden moest zeggen dus ik pakte haar vast en ik gaf haar een kus op haar mond. Ik wou zo snel mogelijk weg verdwijnselen met een spreuk maar vanwege mijn heftige emoties werkte de spreuk niet. Omdat de spreuk niet werkte rende ik zo snel mogelijk weg en wist me voor mijn schaamte niet te verbergen. Ik sprong omhoog, zo hoog dat ik meteen in de boomhut zat.


    Giovanni