• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)



    [ Ah, right]


    Stenenlikker

    [Laat ik maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen xD]

    David Reesan - Weerwolf

    Ik plukte uit een kast een handdoek en begon mijn haar te drogen. Toen het droog genoeg was pakte ik een borstel en haalde die gauw door mijn haar, zodat het niet één grote warboel was. Uch, wat haatte ik regen! Ik keek naar buiten en zag dat het weer droog was. Nog wel een beetje bewolkt, maar droog. 'Nah, ik kan in ieder geval weer veilig naar buiten,' dacht ik bij mezelf. Maar dat was ik niet van plan. Ik wou eigenlijk mijn avond doorbrengen met een goed boek. En misschien zou er nog iemand langskomen, uit nieuwsgierigheid of omdat iemand mijn hulp nodig had. Al dacht ik niet echt dat iemand speciaal hulp bij mij zou zoeken. Eigenlijk hoopte ik dat Ylva nog langs zou komen. Ik was wel benieuwd naar haar mensen gedaante en ze leek me wel aardig. Al zou ik natuurlijk ook zelf Ylva kunnen opzoeken. Maar nee, niet vanavond meer. Morgen zouden de lessen beginnen en zou ik haar vast nog wel een paar keer zien. Dan zou ik haar ook beter kunnen leren kennen.


    Stenenlikker

    Rhea ~ dochter van Artemis

    "ooh oke" zeg ik. Ik ben wel wat gerustgesteld nu. "noueeh, ik ga maar weer eens, ik ga mijn spullen naar mijn kamer brengen. Er zijn hier toch kamers?" Vraag ik. "ja, ze zijn in bomen gebouwd ofzo, je vind het wel" antwoord ze. Ik loop weg, en zoek naar de slaapplaatsen, maar ik kan ze niet vinden. "weet iemand waar mijn kamer is?" Roep ik half over het terrijn.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    David Reesan - Weerwolf

    Nadat ik een tijdje op bed met een boek gelegen had, besloot ik om maar even wat frisse lucht te halen. Altijd lekker om even buiten te staan als je aan het lezen bent. Anders raak je zo versuft als je in een ietwat muffe kamer zit, zoals bij mij het geval was. Lang was er geen deur of raam opengeweest, dus was het nu ontzettend muf. Toen ik hier weer voor het eerst was, had ik wel even een raam opengezet, maar toen ik weer weg ging, vond ik het een toch iets fijner idee dat dat raam dicht was. En nu had ik er dus niet aan gedacht dat weer open te zetten.
    Ik liep naar buiten en legde mijn armen op de rand van het balkon. Terwijl ik daar stond, snoof ik diep die heerlijke frisse lucht op. Ik stond daar een tijdje zo te genieten en, zover dat mogelijk was in het donker, ook van het uitzicht. Want het kamp lag in een groot uitgestrekt bos. En ik had geluk dat ik, doordat ik een weerwolf was, over een iets beter nachtzicht beschikte dan een normaal mens. Op een gegeven moment kwam een meisje het terrein beneden opgelopen. Zover ik dat in het donker kon zien, leek ze een beetje verdwaald. 'Weet iemand waar mijn kamer is?' riep ze.
    'Ik zou niet weten waar je kamer is, maar ik zou wel willen helpen zoeken,' zei ik, hard genoeg zodat ze me kon horen.


    Stenenlikker

    [sorry ik ben heel druk voor school geweest en een beetje ziek, mag ik een samenvatting?]


    Remember to be ridiculous.

    [De helft is nog in de Lunch Room, de andere helft is al richting bed. Julliëtte heeft Nick mee naar de Lunch Room getrokken, zoals je kan lezen in mijn laatste post.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    Ik glimlachte om haar reactie op het feit dat ik een vampier was. 'Kom we gaan eten!' zei ze nadat ze haar koffer had weggezet.
    Ze pakte me bij mijn hand vast en sleurde me mee naar de lunchroom. Ik iets te eten en samen gingen we aan een van de tafels zitten. Ik glimlachte. 'Het is eigenlijk wel oneerlijk,' zei ik na een korte stilte. 'Jij weet wat ik ben, maar ik niet wat jij bent.'


    Remember to be ridiculous.

    Julliëtte Amalia Scott - Dochter van Aphrodite.
    We pakten wat te eten en namen plaats aan een tafel. Nick glimlachte naar me een een charmante glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Het is eigenlijk wel oneerlijk,' vertelde hij me. 'Jij weet wat ik ben, maar ik niet wat jij bent.' Een zacht lach gleed over mijn lippen. Het hoge, schattige geluid galmde door de kamer. 'Wel, doe een gok,' grijnde ik en draaide een pluk van mijn lichtblonde haar rond mijn vinger. 'Je weet sowieso al dat ik geen vampier ben,' fluisterde ik, mijn stem vleiend.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    Hm, inderdaad geen vampier want dat zou ik intussen wel door hebben en waarschijnlijk ook geen weerwolven. Er was dan wel geen vampier-weerwolf oorlog aan de hand zoals elk boek of film beweerde maar ik kon een weerwolf zo uit een menigte pikken. Dit liet dus nog twee opties over. 'Ehm,' zei hij terwijl hij zijn blik over haar heen liet glijden. 'Halfgodin?'


    Remember to be ridiculous.

    Julliëtte Amalia Scott.
    'Eh,' stamelde Nicholas, terwijl hij zijn blik over me heen liet glijden. 'Halfgodin?' Een grote grijns verscheen op mijn gezicht. 'Juist! Was dat een goede gok of had je me door?' Grijnzend vonden mijn felle groene ogen die van hem. Hij was zeker aantrekkelijk, iets wat me nu pas goed opviel, nu hij tegenover me zat en ik gem beter kon bekijken. Zijn donkere krullen vielen over zijn voorhoofd en zijn ogen waren erg helder en diep. Ze hadden een hypnotiserende werking, alsof ik er in moest blijven kijken. Glimlachend keek ik de jongen aan en speelde opnieuw met mijn haar.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    'Je was geen vampier en overduidelijk ook geen weerwolf dus dat liet nog twee opties open,' zei ik met een glimlach rond mijn lippen. 'Ik denk dat je dat een gok zou kunnen noemen.'
    Ik haalde mijn hand door mijn bijna zwarte haar terwijl ze me aanstaarde. Haar ogen waren felgroen en ze speelde met haar haar. 'Welke god/godin is je vader/moeder?' vroeg ik oprecht geïnteresseerd.


    Remember to be ridiculous.

    Julliëtte Amalia Scott II Dochter van Aphrodite.
    'Je was geen vampier en overduidelijk ook geen weerwolf, dus dat liet nog twee opties open,' vertelde Nick me met een glimlach rond zijn lippen. 'Ik denk dat je dat een gok zou kunnen noemen.' Opnieuw rolde er een korte lach over mijn lippen. 'Je bent een goede gokker,' grijnsde ik en keek hoe hij zijn hand door zijn bijna zwarte haar haalde. 'Welke god/godin is je vader/moeder?' vroeg hij toen, zijn stem oprecht geïnteresseerd. Een korte zucht gleed over mijn lippen en even verdween de glimlach van mijn gezicht, waarna deze er weer op verscheen. Mijn gezicht leek vrolijk, maar mijn felgroene ogen zeiden iets anders. 'Mijn moeder is Aphrodite, godin van schoonheid, liefde, seksualiteit en vruchtbaarheid,' vertelde ik hem.
    Ik hield van mijn moeder, hoewel ik haar nooit zag. Het was nou eenmaal niet toegestaan voor goden om hun kinderen te zien. Over mijn vader wilde ik het liever niet hebben. Ik was nog steeds niet over zijn dood.
    'Wacht, als je een vampier bent, drink je bloed, niet? Je bent toch niet zo'n vampier die meisjes om zijn vinger windt en ze daarna ontvoerd en leegzuigt?' probeerde ik het onderwerp te veranderen, hoewel mijn gezichtsuitdrukking van net mijn poging waarschijnlijk verpest had en hij er op terug zou komen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    'Wacht, als je een vampier bent, drink je bloed, niet?' vroeg ze in een poging om het onderwerp te veranderen. 'Je bent toch niet zo'n vampier die meisjes om zijn vinger windt en ze daarna ontvoerd en leegzuigt?'
    Ze wilde overduidelijk niet praten over haar ouders dus besloot ik mee te gaan met de verandering van onderwerp. 'Ja ik drink bloed maar dat doe ik door inbraken bij het ziekenhuis voor de bloedbank, meisjes om mijn vinger winden is niet zo'n goed idee. Dan kom ik nooit aan bloed.'


    Remember to be ridiculous.

    Julliëtte Amalia Scott II Dochter van Aphrodite.
    Ik was blij dat hij er niet verder op in ging en leunde met mijn hoofd op mijn hand. 'Is dat zo?' vroeg ik, mijn wenkbrauwen speels opgetrokken.
    'Volgens mij ben jij zo'n jongen waar ieder meisje voor valt,' grinnikte ik. 'Ik bedoel, vampiers zijn toch altijd sexy?'
    Ik praatte vaker mijn mond voorbij en kon mezelf wel slaan toen ik mijn zin afgesloten had. Vlug stopte ik de laatste hap van mijn eten in mijn mond, voor ik nogmaals zoiets stoms zou zeggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    Ik grijnsde om haar reactie. 'Jij zegt het,' zei ik schouderophalend. 'Ik zie er naar mijn medeweten heel erg normaal uit. In tegenstelling tot jou.'
    Ik at het laatste beetje van mijn eten op en kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Dit gesprek was net opeens best wel awkward geworden. Waarom moest ik dan ook zo'n stomme opmerking maken? Oh ja, omdat ik mij was.


    Remember to be ridiculous.