• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zag de jongen staan waar ik net tegen botste.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en liep naar hem toe.
    'Sorry van daarnet he' zei ik zacht

    [noelle1111 reageer jij nog op dit stukje?]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:44 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    David Reesan - Weerwolf

    Al gauw liepen mensen af en aan bij het hoofdplein en besloot ik de anderen maar te negeren en naar mijn kamer te gaan. Ik had aan de kampleiding aangegeven, dat ik liever een eigen kamer had en hoopte dat ze daar rekening mee hadden gehouden. Ik liep richting de gebouwen van de weerwolven en even later klom ik omhoog naar de hut, die sinds ik hier was, van mij was geweest. Gelukkig zag ik alleen mijn naam op de deur hangen toen ik boven aangekomen was. Ik was blij dat ze rekening hadden gehouden met mijn wens.
    Ik liep naar binnen en dumpte mijn spullen op de rand van mijn bed en liet me daarna op mijn bed vallen. Ik legde mijn handen onder mijn hoofd en staarde naar het houten plafond, waar ik al zo vaak naar had gestaard. Het was heerlijk om hier weer te zijn.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hu, wat why? En zou je alsjeblieft niet mijn personage willen besturen zonder dat ik dat doorheb (eigenlijk liever helemaal niet) Kan namelijk erg irritant zijn.


    [lees alles anders nog even door. En dat begrijp ik, maar soms gebeurt het af en toe. Kijk maar bij de regels want daar staat het ook nog in. En ja ik ben niet echt een ervaren rpg'r. :$]


    "Rebellion's are build on hope"

    -

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:34 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [niet lullig bedoelt hoor, maar wie is hier,allemaal ervaren met RPG's?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alana Fire.

    Ik keek op naar de stem die vroeg of ik lekker lag en ik begon te lachen.
    'Ja zeker.' Zei ik en stak verlegen mijn hand uit 'ik ben Alana en jij?'

    [noelle1111 reageer jij nog op dit stukje?]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:43 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [lees alles anders nog even door. En dat begrijp ik, maar soms gebeurt het af en toe. Kijk maar bij de regels want daar staat het ook nog in. En ja ik ben niet echt een ervaren rpg'r. :$]


    Had ik ook gedaan maar iedereen ging van hot naar her in mega korte posts...
    Hmm voor iedereen nu dan: Ik hou er niet van als mensen mijn personage besturen

    Ga trouwens de pelgrimscode kijken, byeee

    En op de vraag van iemand: ik ben een enigszins ervaren RPG'er

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:36 ]


    Stenenlikker

    xSkinnyGirl schreef:
    [niet lullig bedoelt hoor, maar wie is hier,allemaal ervaren met RPG's?]


    {Niet echt ervaren maar ik doe wel aan andere RPG's mee}


    Physics is awesome

    ik doe er 2


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    nachtkat schreef:
    -


    Wrm heb je dat veranderd ik heb er net op gereageerd,


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ylva || Weerwolvin

    Ik was om me heen aan het kijken toen ik plotseling een stem hoorde:
    'Hoi. Ik ben Meredith en wie mag jij zijn?'
    Uit reactie gromde ik kort, maar toen ik een meisje en jongen zag staan liet ik mijn tas vallen en veranderde ik in een mens. Nog wat schuw pak ik de kand van het meisje. `Ik ben Ylva.´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    MissMeXD schreef:
    (...)

    Wrm heb je dat veranderd ik heb er net op gereageerd,


    Er zijn er nu twee die me aanspreken, één op de plek waar ik net stond, en jij;S


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [oke mensen let er echt op wie op jou karakter reageert want ik heb op @nachtkat en opeens is ze ergens anders. Let er echt op mensen anders word het niet overzichtelijk. En zorg ervoor dat iedereen er is. We missen nog een paar mensjes. ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ewijn schreef:
    David Reesan - Weerwolf

    Al gauw liepen mensen af en aan bij het hoofdplein en besloot ik de anderen maar te negeren en naar mijn kamer te gaan. Ik had aan de kampleiding aangegeven, dat ik liever een eigen kamer had en hoopte dat ze daar rekening mee hadden gehouden. Ik liep richting de gebouwen van de weerwolven en even later klom ik omhoog naar de hut, die sinds ik hier was, van mij was geweest. Gelukkig zag ik alleen mijn naam op de deur hangen toen ik boven aangekomen was. Ik was blij dat ze rekening hadden gehouden met mijn wens.
    Ik liep naar binnen en dumpte mijn spullen op de rand van mijn bed en liet me daarna op mijn bed vallen. Ik legde mijn handen onder mijn hoofd en staarde naar het houten plafond, waar ik al zo vaak naar had gestaard. Het was heerlijk om hier weer te zijn.


    Hahaha, jeej, nu zit ik met Tom op één kamerxD Kijken of we dat gaan overleven:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    noelle1111 schreef:
    [oke mensen let er echt op wie op jou karakter reageert want ik heb op @nachtkat en opeens is ze ergens anders. Let er echt op mensen anders word het niet overzichtelijk. En zorg ervoor dat iedereen er is. We missen nog een paar mensjes. ]


    Ik ben nu bij jou personage i guess


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.