• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik doe wat zijn tante zegt en pers dan heel hard, zelfs mijn gezicht loopt er rood van aan, maar op dit moment wil ik er alles aan doen dat het kindje er gewoon uitkomt.

    [Wat gaat het eigenlijk worden? Xd jongen of meisje? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wel ik denk... jongentje? :P als jij dat goed vind?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daar dacht ik ook aan :)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik zie het hoofdje al. Je bent goed bezig Leslie, persen.' zegt mijn tante en ik kijk Leslie in de ogen en kijk haar bemoedigend aan terwijl ik liefkozende woordjes fluister en haar aanmoedig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Natuurlijk wil mama dat je erbij bent, dat kan ik voelen," zeg ik dan met een glimlach. "En we kunnen toch op de gang wachten straks samen? Want ik ga echt niet bij mama naar binnen met al dat bloed"


    Nick
    'Je lijkt veel te veel op je moeder' mompelde ik, op een of andere reden wist Leslie me bijna altijd wel over te halen, in iedergeval wanneer ik niet zeker van iets was. een katherine ook. 'Ik pak trek even een ander shirt aan, dan gaan we oke?' Vraag ik. Ik loop naar mijn kamer en trek ander shirt aan om vervolgens weer terug te lopen naar katherine.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake en ik kijk elkaar in de ogen, maar als ik pers, sluit ik mijn ogen weer. Zo vind ik het makkelijker om kracht te zetten. Jake is echt een goede steun voor me en ik ben blij dat hij bij me is. Zonder hem zou ik het niet gekund hebben. Ondanks dat het veel pijn doet, zeg ik dat niet, want dat vind ik niet leuk voor Jake om te horen.

    Katherine
    'En dat vindt je een slecht iets?" vraag ik met een pruillipje en zielige ogen. "Aangezien je zegt 'te veel', dat klinkt negatief." Papa gaat alsnog gelijk mee en ik knik dan. Ik wacht op papa terwijl ik op de bank zit en bungel mijn benen heen en weer aangezien die niet bij de grond komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk trots naar Leslie die aan het persen is. Ze kan het, ik geloof in haar. Mijn tante glimlacht lichtjes door mijn blik maar concentreert zich dan terug op het kindje. 'Je doet het goed Leslie. Nog maar een paar keer persen en het is voorbij.' Het is met andere woorden dus een vlotte bevalling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nog maar een paar? Dat betekent dat de bevalling dus snel gaat. Het verbaast me dat ik überhaupt nog kan denken, met deze pijn. Ik pers weer als zijn tante het zegt en ik voel de baby nu echt in de opening zitten. Ik hap een paar keer naar adem en ga dan weer door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'En dat vindt je een slecht iets?" vraag ik met een pruillipje en zielige ogen. "Aangezien je zegt 'te veel', dat klinkt negatief." Papa gaat alsnog gelijk mee en ik knik dan. Ik wacht op papa terwijl ik op de bank zit en bungel mijn benen heen en weer aangezien die niet bij de grond komen.


    Nick
    'Nee, dat is niet een slecht iets, wanneer ik twijfelde had ze altijd we'll iets om me over te halen. Jij ook' antwoord ik en geef een kus boven op haar hooft en laat ons dan beide in de gang voor de kamer verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    "Komt het doordat mama en ik dezelfde ogen hebben?" vraag ik dan met een glimlach. Ik kijk om me heen als we in het ziekenhuis zijn en ik duw papa op een stoel en klim op zijn schoot. Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk rond. "Duurt het lang?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Komt het doordat mama en ik dezelfde ogen hebben?' vraagt ze met een glimlach, ze kijkt om zich heen en duwt me dan op een stoel om vervolgens op mijn schoot te klimmen. 'Duurt het lang?' vraagt ze dan aan mij terwijl ze haar handen om mijn nek slaat, 'Dat kan verschillen,' antwoord ik 'probeer eens niet op de gevoelens te letten maar op het geluid' zeg ik dan, 'in een ziekenhuis zijn altijd heel veel mensen, en een heel veel geluiden.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    ''Maar er zijn zoveel gevoelens en veel mensen hier," zeg ik zachtjes tegen papa. Ik kijk papa aan. "Het blijft lastig maar oke, ik zal proberen te luisteren." Ik sluit mijn ogen en probeer meerdere stemmen te horen. Hoe lang heeft ze nog te leven? Andere stem. Mama. Mag ik een ijsje?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine García
    ''Maar er zijn zoveel gevoelens en veel mensen hier," zeg ik zachtjes tegen papa. Ik kijk papa aan. "Het blijft lastig maar oke, ik zal proberen te luisteren." Ik sluit mijn ogen en probeer meerdere stemmen te horen. Hoe lang heeft ze nog te leven? Andere stem. Mama. Mag ik een ijsje?


    Nick Garcia
    'Als je je consentreerd lukt het je vast wel, dat weet ik zeker' antwoord ik met een glimlach. Ze sluit haar ogen en probeert het dan toch. Zelf doe ik het ook, maar meer naar de kamer waar Leslie en Jake zich in bevonden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 13:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach en na een halfuurtje houd mijn tante de baby vast. 'Wil de papa de navelstreng doorknippen?' vraagt ze en ik glimlach breed en werp nog een trotse blik op Leslie. Ik geef een klein knipje en mijn tante neemt het kindje even mee om het te wassen en ik ga naast Leslie zitten. 'Ik ben zo trots op je. Zie je dat je het kon?' Mijn tante komt terug binnen en overhandigt Leslie het kindje die in een dekentje gewikkeld is. Blauw... dus dat betekend... 'Proficiat, u heeft een zoontje.' Ik kijk haar met glinsterende ogen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Het lukt me niet om te concentreren dus ga ik van papa's schoot af en loop ik naar een dokter toe. "Hoi, is mijn mama al klaar?" vraag ik dan en de dokter trekt even een wenkbrauw op. "Wie is je moeder?" Leslie Day," zeg ik dan en hij knikt. "Het kindje is net geboren." Ik kijk om naar papa. "Papa, mama is klaar!" Ik glimlach breed en draai me dan weer om naar de man. "Kunnen mijn vader en ik erheen?" "Maar er is al iemand bij haar, haar vriend, dus je moet ze even rust gunnen." Ik knik dan met een pruillipje en loop weer naar papa.

    Leslie Day
    Ik ben helemaal uitgeput, maar wel blij. Ik kijk naar Jake en glimlach. Hij is zo trots en vrolijk, want dit is altijd al zijn droom geweest om vader te worden. "Ik had gewoon ineens het gevoel alsof ik het wel kon," zeg ik dan tegen Jake als hij zegt dat hij trots op me is. "Geen idee hoe dat kwam....en zou je mijn benen misschien weer los kunnen maken? Misschien naar een bed...dit ligt nogal ongemakkelijk." Ik glimlach naar Jake en dan kijk ik op als zijn tante weer de kamer ingelopen komt. Blauw. Ik kijk naar Jake en zie dat hij glinsterende ogen heeft. Dan kijk ik naar het kleine schepsel in mijn armen en tranen van blijdschap verschijnen in mijn ogen. "Een mini-Jake," fluister ik zachtjes en dan kijk ik weer op naar Jake. Ik druk een kus op Jake's lippen. "Ik hou van je, van jullie." Dan kijk ik naar zijn tante. "Dank u," zeg ik zachtjes, "voor alles.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.