• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel me heel ongemakkelijk en ik kan niet rustig blijven. 'J-jake, ik wil hier weg,' zeg ik dan angstig als hij zegt dat hij bij me blijft. Ik kijk naar hem en smeek hem met mijn ogen om me hier vandaan te nemen. 'En ik wil niet dat Nick me zo ziet. Ik lig hier half naakt!' Dan bijt ik hard op mijn lip en mijn ogen gaan weer door de ruimte. Verlangend kijk ik richting het raam. Dan voel ik weer pijnlijke weeën opkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik voel me heel ongemakkelijk en ik kan niet rustig blijven. 'J-jake, ik wil hier weg,' zeg ik dan angstig als hij zegt dat hij bij me blijft. Ik kijk naar hem en smeek hem met mijn ogen om me hier vandaan te nemen. 'En ik wil niet dat Nick me zo ziet. Ik lig hier half naakt!' Dan bijt ik hard op mijn lip en mijn ogen gaan weer door de ruimte. Verlangend kijk ik richting het raam. Dan voel ik weer pijnlijke weeën opkomen.


    Genius.
    Nick doesn't mind -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    'Wil je nog wat eten?' Vraag ik en leun met mijn handen op de bank waar Katherine op zit te lezen wanneer ik een sms'je krijg, ik besluit te wachten met het openen ervan en kijk Katherine


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach lichtjes. 'Je moet ook niet zo blijven liggen schat.' zeg ik en zorg ervoor dat ze haar benen terug strekt en stop haar dan in.
    Ik ga terug zitten en streel zachtjes over haar wang. 'We kunnen niet weg het zou te gevaarlijk zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben bang Jake,' zeg ik dan en knijp mijn ogen hard dicht als ik een pijnlijk wee voel. Mijn ademhaling gaat sneller en ik probeer mezelf rustig te houden, maar het lukt me niet goed. 'Ik wil weg!' Langzaamaan begin ik in paniek te raken en sneller te ademen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip en zeg dan kalm. 'Kijk me aan Leslie.' zeg ik zachtjes. Ik zorg ervoor dat onze slaapkamer min of meer in het ziekenhuis word geflitst. De kamer is er degelijk maar dan in het hospitaal in plaats van thuis. 'Is dit beter?' vraag ik zachtjes. 'Er gaat niets mis lieverd, dat laat ik niet toe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even twijfel ik maar dan kijk ik toch Jake aan. Dan ineens is onze slaapkamer hier, maar alsnog voelt het niet als thuis. Dan kijk ik weer naar Jake en knik dan als hij vraagt of dit beter is, maar eigenlijk lieg ik. Nog steeds wil ik weg hier. 'J-je kan niet bepalen of het kind doodgeboren wordt of niet,' mompel ik met trillende stem en de tranen staan in mijn ogen. Er rolt een pijnlijke kreun over mijn lippen dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie er gaat niets mis gaan, als je wil kunnen ze zelf nog een scan uitvoeren om te kijken naar het kindje maar het enige wat jij moet doen is rustig blijven.... wil je anders een onderwaterbevalling?' Het idee valt me nu plots in, misschien wil ze dat wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day

    "Je weet dat ik slecht ben in rustig blijven," zeg ik met opeengeklemde kaken. De hormonen spelen weer op, precies op dit moment, terwijl ik het eigenlijk niet kan gebruiken. "Wat is een onderwaterbevalling?" Ik heb er nog nooit van gehoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik denk na. Wat had ik er weer over gelezen? 'De vrouw zit in een soort warm bad waardoor de pijn afgezwakt word en de baby gewoon hetzelfde ter wereld gebracht word als een gewone bevalling maar dan onder water. Het water kalmeert normaal wat en het is niet gevaarlijk voor de baby.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'M-m-maar straks v-verdrinkt de baby!' zeg ik dan en kijk Jake met een trillende lip aan. Dan trek ik hem naar me toe en knuffel hem, want ik wil zijn lichaam dicht bij me voelen. 'D-doe maar zo'n waterding,' mompel ik dan als ik weer een pijnlijke wee voel. Ik adem snel en knijp mijn ogen weer hard dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en flits ons voorzichtig naar zo'n klein zaaltje, er hangt een rode knop voor al het zover zou zijn zodat we mijn tante kunnen oproepen. Ik kleed haar voorzichtig uit en laat een bikini topje verschijnen zodat ze die aan kan doen. Ik zelf doe een zwemshort aan en ga samen met haar in het warme water gaan zitten. Ik zorg dat ze tussen mijn benen zit zodat ze een beetje op me leunt. 'Ik hou van je lieverd. En ik ben trots op je, je kan dit. Ik wil je zoveel mogelijk helpen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Terwijl ik me probeer te concentreren op het adem halen, laat ik Jake mij uitkleden. Ik leun tegen hem aan en er lopen tranen over mijn wangen terwijl ik voor me uit staar. Het doet inderdaad minder pijn, maar nog steeds is het niet prettig. 'Jake! Ik kan het niet,' zeg ik dan huilend en pak zijn hand beet terwijl ik er hard in knijp. Er flitsen beelden voor mijn ogen hoe Katherine doodgeboren wordt. Hoe ik lig vastgegespt en er overal bloed is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je kan het wel schat. Ik geloof in je. Er zijn geen kwade dokters hier die onwaardigheden zouden vertellen. Enkel jij, mijn tante en ik. Niemand neemt het kindje van ons af en het word niet doodgeboren.' Ik pak haar hand en leg die voorzichtig op haar buik. Toevallig stampt het kindje net op dat moment. 'Zie je? Er is niets aan de hand ermee. We worden een klein gezinnetje. Zelfs god moet ons dat wel gunnen na alles wat we doorstaan hebben. We kunnen het Leslie... samen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'