• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [zucht]


    Bowties were never Cooler

    [Klopt .__.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [We kunnen ze laten dromen of pijnzen maar dankan je maar weinig samen spelen.]


    Bowties were never Cooler


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik wel, maar t gaat niet tot alles is opgelost]


    Bowties were never Cooler

    [Schrijf maar iets, als je wilt. Ik verveel me toch dood.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga nu met m'n ma naar t strand if de film, maar daarna komt het direct]


    Bowties were never Cooler

    [Wiehie, veel plezier!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Al snel was mijn shirt uit en ik grijns even als hij me optilt. Snel klem ik mijn benen om zijn middel en ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik wist natuurlijk maar al te goed waar dit heen ging, en ik vond het eerlijk gezegd niet erg ook. Eenmaal in zijn slaapkamer drukt hij me al snel tegen de muur en ik zoen hem grijnzend terug. Ik trek gemakkelijk zijn shirt over zijn hoofd en grijns even als ik zijn spieren en tattoo's weer zie. 'I missed you.' grijns ik en zoen hem weer vol op zijn mond..


    Zayn Malik
    Ze trekt zonder enige moeite te doen mijn shirt over mijn hoofd en kijkt me even grijzend aan. 'I missed you.' zegt ze en ze kust me meteen weer vol op mijn mond. Ik draaide ons om en droeg haar naar het bed toe waar ik haar voorzichtig op haar rug neerlegde. Mijn lippen maakte zich even los van de hare toen ik mijn armen aan allebei de kanten naast haar plaatste en haar even bijtend op mijn lip aankeek. Ze was zo mooi. Ik zuchtte verlangend en boog weer naar voren om plagend haar nek te kussen. Mijn koude handen gleden onder haar blote rug en klipte zonder veel moeite haar bh los. Ik schoof de bandjes voorzichtig van haar schouders en gooide de bh naar de andere kant van de kamer. Haar mooie volle borsten kwamen tevoorschijn en vol verlangen zette ik mijn handen erop en kneep er even in terwijl ik haar nek kuste.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson:

    'Louis' hoor ik Ophelia zeggen. Ik slik even. Ik weet meteen waar het over gaat. Dit gesprek is altijd ongemakkelijk. Ik probeer het voor haar zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv uit. Ik ga op mijn knieen voor Ophelia zitten. Ik lift haar kin omhoog en pak met mijn handen die van haar. Ik schraap even mijn keel. 'Als jij het wil...Dan kan ik heus wel mijn belofte breken. Ik hou zo veel van je, en samen weet ik zeker dat we de hele wereld aankunnen!' Ik streek met mijn hand door haar haar. 'Je moet het wel echt willen. Ik wil je niet dwingen, maar je moet Liam even hierbuiten houden. Denk maar even goed na wat jij wilt.' Ik leg mijn hand in haar nek en kijk in haar ogen.

    [ Maar willen ze een gezin stichten of zijn ze veiligheid vergeten of iets anders? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ @Lavigna @Sylvesti Misschien wordt het meisje wakker van donder ofzo. Ookal is Sylvesti nu ff weg... ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik ben er weer want m'n moeder gaat toch alleen met m'n pa. Een stukje komt eraan]


    Bowties were never Cooler

    | Wut? Wij? :'3 |

    Ophelia Annabelle Payne.
    Er verscheen een lichte frons boven mijn ogen toen ik enigszins verlegen met een losse lok begon te spelen. Natuurlijk wilde ik Liam hierbuiten houden: ik was in ieder geval écht niet van plan om hem op te bellen om te vragen hoe hij er nu over dacht. En daarnaast.. daarnaast wisten Louis en ik al heel lang hoe Liam daar over dacht. Ik schudde mijn hoofd kort terwijl ik mijn blik een tijd lang zwijgend op mijn handen richtte. Dit was nog erger dan het meest awkward gesprek ooit dat ik rond mijn vijftiende met mijn ouders en Liam had gehad. Het feit dat mijn ouders niet geheel blij waren met het feit dat Louis eenentwintig was en ik enkele maanden geleden zeventien was geworden - hielp ook niet echt. Ik wist dat ik niet aan anderen hoefde te denken als het op dit soort dingen aankwam, maar zo was ik nu eenmaal. Zo verliep dit alles in films in ieder geval niet. Daar hadden ze dus echt niet zulke gênante gesprekken voor ze.. nou ja. Mijn wangen gloeiden toen ik een verdwaalde pluk achter mijn oor streek en bedachtzaam opkeek om te zien of Louis me nog steeds aankeek.
    'Ik houd van je, Lou. En wat maakt het nog uit als we zeker weten dat we over een jaar nog samen zijn? Ik bedoel.. Liam kan ons niet dwingen helemaal nooit seks te hebben, toch? Ik bedoel.. hij doet vast hetzelfde met Marie-Anne en..' Wauw. Als het nog ongemakkelijker kon, wilde ik dat heel graag weten. Een ietwat nerveuze lach rolde over mijn lippen toen ik iets ging verzitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam James Payne
    Na een uurtje of twee werd ik hijgend en zwetend wakker uit een erge nachtmerrie. Ik kroop uit mijn bed en stopte haar nog eens goed in. Licht trillend liep ik naar de badkamer en ik gooide wat water in mijn gezicht. Ik had gedroomd dat naast Marie-Anne ook Phee zwanger was en dat zij beiden stierven in het kraambed. Het was verschrikkelijk. Ik zuchtte en leunde op de wastafel. Weer keek ik naar het wilde gezicht van een ander. Zo was ik normaal echt niet. Ik liep terug naar de slaapkamer en ging op de dekens zitten. Zo kon ik echt niet slapen. Ik keek hoe ze sliep en aaide zacht over haar haren. Ze had de ring die ik haar had gegeven nog steeds om haar vinger. Het deed me glimlachen. Wat als ik officieel een ring om haar vinger mocht schuiven...? Nee, Liam. Dat is absurd. Ik zuchtte zacht en probeerde het te vergeten, maar de gedachte bleef rondspoken in mijn hoofd. Hoe langer ik erover dacht hoe minder absurd het leek. Ik zou het aan haar vader en aan Zayn moeten vragen, maar dan zou ik haar op haar verjaardag kunnen vragen. Dan was ons laatste geplande optreden op het Labour Day festival in London.


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Al snel voelde ik het zachte bed onder me en ik grijns lichtjes terwijl ik Zayn aankijk. Zijn armen stonden aan beide kanten naast me en hij beet in zijn lip. Hij moest een weten hoe sexy dat was.. Al snel boog hij naar voren en zoende hij in mijn nek. Ik ril even als ik zijn koude handen over mijn rug voel, maar raak er al snel aan gewend. Ik hoor hoe mijn bh open klikt en al snel ligt hij in de hoek van de kamer. Ik voel hoe zijn handen in mijn borsten knepen en hij zoende nog steeds mijn nek. Ik sluit mijn ogen kort. Ik kreun zacht, en kijk hem dan grijnzend aan. Ik begin met de knoop van zijn broek te prutsen en heb hem al snel open...


    El Diablo.