• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik draaide me om en greep naar mijn mobiel. Het was pas acht uur. Waren we dan ook zo vroeg naar bed gegaan? Blijkbaar. Ik zuchtte even en sloeg de deken van me af, ik moest weer eens mijn pillen in gaan nemen. Onderhand werd ik gek van de hoeveelheid pillen ik moest nemen, ze waren allemaal voor mijn stemmingswisselingen en agressieproblemen. Ik nam dan ook de moeite om ze in te nemen, anders werd ik mentaal gek en ik wilde de mensen om me heen dat niet aandoen. Ik botste tegen Liam op en keek naar boven, om hem aan te kijken. ''Wat doe jij?'' mompelde ik en pakte mijn pillen uit het nachtkastje. Ik liep naar de badkamer om een glas water te pakken en nam mijn pillen in. ''Ik word echt gek van de hoeveelheid pillen ik moet nemen.'' zuchtte ik en ging weer in bed zitten, niet liggen. Gewoon in een kleermakerszit. Ik glimlachte zwak en keek naar Liam. ''Waar denk je aan?'' Ik sloeg het deken over mezelf heen en zuchtte. Het was nogal koud, dat vond ik. En het was nog geen eens de volgende dag, best raar. We sliepen pas iets van twee uur. Ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zag hoe ze de dekens van zich af sloeg. Toen ze het bed uit wilde botste ze tegen me op. "Gewoon hier zitten." Ik glimlachte weekjes naar haar. Ik volgde haar met mijn ogen. Morgen na het ziekenhuis zou ik wel met haar naar huis gaan om met Zayn en haar ouders te praten. Eerst over de baby en daarna zonder haar over mijn plan. Ik wilde het voor haar nog wel even geheim houden. Hoe moeilijk dat ook zou zijn. Ik glimlachte wat naar haar. Wat was ze toch lief. "We zullen direct daar ook wat om vragen als we toch in het ziekenhuis zijn. Misschien kunnen ze wat combineren." Ik sloeg een arm om haar heen. Ik drukte een kus op haar voorhoofd. "Ik zat te denken hoe blij ik wel niet ben met jou in mijn leven." Ik duwde een los plukje haar uit haar ogen. Ze was perfect. Nu wist ik het zeker. Met haar wilde ik oud worden. Ik wist het al zeker, maar dit maakte het gevoel nog sterker. Ik ging mijn plan doorvoeren. Ik drukte nog een kus op haar haren en trok haar nog wat dichter naar me toe.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Liefdevol kijk ik Naar Ophelia. 'Ik houd van je, Lou. En wat maakt het nog uit als we zeker weten dat we over een jaar nog samen zijn? Ik bedoel.. Liam kan ons niet dwingen helemaal nooit seks te hebben, toch? Ik bedoel.. hij doet vast hetzelfde met Marie-Anne en..' Ik snap dat ze even stopt. Ongemakkelijk is het altijd om er over te praten. Ik ben het helemaal met haar eens. Ze lacht wat nerveus. Ze is zo schattig, en zo mooi. Om de stilte te verbreken zeg ik: 'Ik weet dat er niemand zal zijn of zal komen waar ik zoveel van houd als van jou.' Ik hoop dat ze begrijpt wat ik daarmee bedoel. En anders kan ze het hier wel aan merken. Ik boog naar haar toe om haar een kus te geven. Met mijn handen leun ik nog op het bed want we moeten nog een beetje loskomen. De sfeer is nog wat ongemakkelijk, maar dat verdwijnt zo wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte en zuchtte. ''Combineren lijkt me een goed plan.'' grinnikte ik. Ik keek vertederd naar Liam en grinnikte weer. ''En ik ben ook heel blij dat ik jou in mijn leven heb, Liam.'' zei ik gemeend en pakte zijn hand om erin te knijpen. Ik was gewoon het gelukkigste meisje ooit, zeker met Liam aan mijn zijde. ''We hebben al best lang iets, niet waar?'' mompelde ik uit het niets. We hadden al een jaar, geloofde ik. Maar zoiets moest je niet aan mij vragen, mijn geheugen was net een zeef. Dus je moest maar iets opschrijven dan het aan mij vragen om het te onthouden. Ik grinnikte even om de gedachte en keek Liam weer aan. ''Wat ben ik toch gelukkig.'' glimlachte ik en kuste hem even kort op zijn mond. De geur die ik had moeten missen de laatste tijd, het bijzijn van hem dat ik moest missen. Een grote marteling voor mij en Ophelia. Zayn was vast bezig met Chayenne. Ach ja, als hij gelukkig was, was ik dat ook. Ik hoopte dat het ook andersom was, dan was mijn wereld pas compleet.

    [Choco-appels maken, nu zitten ze in de koelkast te harden ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oew lekker!]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne
    Ik glimlachte wat breder en kneep zacht terug in haar hand. Ik knikte. "Ja. Op jou verjaardag officieel een jaar. En onofficieel 2." Pas na een jaar gezellig met jaar doen had ik haar uit durven vragen. Niet dat we daarvoor niet eigenlijk elke dag dat het kon samen waren." Ik drukte een kusje op haar wang. "En ik nog veel gelukkiger." Ik kuste haar zacht terug. Elke avond op tour had ik aan haar gedacht. Ik had haar echt heel erg gemist. Ik hield haar in mijn armen en verborg mijn gezicht in haar haren. Even ademde ik diep in. Ze rook nog lekkerder dan voorheen. Dit had ik zo gemist. Gewoon haar vasthouden en samen zijn. Ik was zo blij met haar. Ik haalde mijn gezicht weer uit haar haren en drukte mijn lippen weer zacht op de haren. Mijn tong gleed heel lichtjes over haar lippen. Ze proefde misschien nog wel lekkerder dan dat ze rook.


    Bowties were never Cooler

    [Zullen we doen dat het midden april is, als iedereen ermee eens is?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Vind ik prima ;P]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed en grinnikte kort. ''Twee jaar onofficieel, wat klinkt dat logisch.'' lachte ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen Liam me kuste en ik opende gelijk mijn mond. Ik zocht met mijn tong naar de zijne en draaide er rondjes omheen. Een gelukkig gevoel overspoelde me, hij was van mij. En ik ging hem nooit meer loslaten. Desnoods ging ik gewoon mee met de jongens op tour, dan is alles opgelost. Ik legde mijn armen in zijn nek en grijnsde tussen het zoenen door. ''Ik wil je nooit meer kwijt, Liam James Payne.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan en drukte weer mijn lippen op die van hem. Dit was gewoon één van de momenten waarom ik zoveel van hem hield, gewoon met heel mijn hart. Ik kon het niet meer aan als hij weer weg moest, dit had ik gewoon gemist. Dit soort momenten samen had ik zielsveel gemist.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Moringa schreef:
    (...)


    Megan Jane Rhine
    Hij zegt dat hij van me houd terwijl hij stottert, voor mij komt het niet heel geloofwaardig over. Wat ik zei meende ik, Ik hou van Harry en dat zal altijd zo blijven. Hij probeert zijn rode wangen te verbergen door zijn handen erop te leggen. Net te laat, want het was me al opgevallen. 'Dit was niet de bedoeling,' mompelt hij. Verbaast kijk ik hem aan, ik heb geen idee waar hij het over heeft. Ik ken Harry nu al een tijdje, hij zit ergens mee. Haastig stapt hij uit de auto. Er is iets aan de hand, maar ik weet niet wat. Ik zeg de chauffeur gedag en loop naar Harry. 'Is er iets?' vraag ik voorzichtig. Ik kijk hem recht in zijn prachtige groene ogen aan. Elke keer dat ik hem aankijk, lijk ik er opnieuw in te verdrinken. Een paar meisjes staan hysterisch te gillen aan de overkant van de straat. Dit is geen plek om dit soort dingen te bespreken. Als we uiteindelijk binnen staan begin ik er opnieuw over. 'Je kunt me alles vertellen, dat weet je.'


    Harry Edward Styles

    '''Niks'' mompel ik en zet mijn sleutel in het sleutelgat. ''Ik ben thuis'' gil ik. Waarschijnlijk horen ze me toch niet omdat het een complex is. Ik laat mijn blik even glijden over Zayn zijn trap glijden. De drang was groot om er na toe te lopen. ''Ik ga even naar Zayn'' ik wacht niet op een antwoord en ren de trap op. In het midden stop ik even. Er schieten zoveel gedachtes door me heen. Moet ik dit wel doen? Misschien moet ik haar maar gelukkig laten worden? Mijn nieuwsgierigheid overwint. Onopmerkbaar duw ik de klink naar beneden. Geschrokken duw ik de deur hellemaal open als ik zacht gekreun hoor. Ongelovig kijk ik Chayenne en Zayn aan. De ongelovig heid veranderd al snel in woedenheid. Ze zouden het gaat doen. Zayn zou het met MIJN kleine zusje gaan doen. Met MIJN kleine zusje. Het was ook niet echt een bepaalde goeie stand waarmee ik ze aantrof. Zayn met zijn handen aan haar borsten en Cheyenne bij zijn broek. ''Ben je helemaal gek geworden'' gil ik woedend. Ik duw Zayn met een ruw duwtje van Cheyenne af en speur dan de kamer rond. ''Hier is je BH. Ik weet niet waar je shirt is.'' tandenknarsend kijk ik Cheyenne aan. Ik deed het vaak om mijn woede onder controle te houden. ''Jij raakt met geen een poot ooit mijn zusje aan'' woedend kijk ik Zayn aan. In dit geval hielp het niet echt. Vooral nu ik Megan beneden heb laten staan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne
    Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ze haar mond wat open deed. Ik draaide rustig rondjes met mijn tong om de hare. Het voelde zo verschrikkelijk goed. Als ik nog een ding mocht doen voor ik zou sterven binnen 5 minuten zou dat zeker dit zijn. Ik voelde haar armen om mijn nek. Daarop legde ik de mijnen om haar middel en ik trok haar op mijn schoot. Mijn grijns werd nog wat breder door haar woorden. "Je komt ook nooit meer van me af, Marie-Anne Malik." mompelde ik terug. Ik zoende haar terug. Dit was zo'n moment waarop als ik een sms zou krijgen dat we morgen weg moesten ik haar in mijn koffer zou stoppen in plaats van kleren. Ik zou nergens meer heen gaan zonder haar. Ik trok haar nog wat dichterbij. Mijn vingers vlochten zich door de punten van haar lange haren. Konden we niet gewoon de hele nacht zo blijven zitten? Dat zou pas fijn zijn.


    Bowties were never Cooler

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 15:44 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [@DamnBieber, misschien moet je de posts wat beter doorlezen. Zayn woont namelijk in een groot appartement, met bij binnenkomst een woonkamer en een stuk verderop, dus een deur verder nog, een slaapkamer. +Chayenne's shirt lag in de woonkamer, en de rest in de slaapkamer. Je kan me nu een zeikerd vinden, maar het is misschien wel een idee om de posts wat beter te lezen zodat je geen details mist.]

    Zayn Malik
    Chayenne prutst wat aan de knoop van mijn broek, en zoals verwacht heeft ze die snel open. Opeens gaat de deur van mijn slaapkamer open en geschrokken kijk ik recht in het gezicht van Harry. Als het ook eens niet zo was. Ik en Chayenne hadden even privétijd, en Harry kwam weer binnen stormen. Hij liep boos op ons af en duwde mij ruw van Chayenne waarna hij begon te schreeuwen dat ze haar BH en shirt aan moest trekken. 'Jij raakt met geen een poot ooit mijn zusje aan.' zei hij terwijl hij me woedend aankeek. Ik trok Chayenne beschermend naar me toe en ging half voor haar staan. 'Dat beslis jij niet.' zei ik op een kalme toon. 'Ik hou van Chayenne en zij van mij. Is het nou zo'n probleem dat je zusje gelukkig is met je beste vriend?' vroeg ik toen ik nog steeds Chayenne beschermde met mijn lichaam en Harry diep in zijn ogen aankeek. Hij had het heel wat erger kunnen treffen. Chayenne had verliefd kunnen worden op een junk, een alcoholist, een loverboy, maar nee, in plaats daarvan was ze verliefd geworden op mij. De beste vriend van haar broer. Je zou denken dat Harry daar blij mee was, aangezien hij me goed kende, maar nee hoor. Zelfs dat geluk gunde hij ons niet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:00 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [@DamnBieber, misschien moet je de posts wat beter doorlezen. Zayn woont namelijk in een groot appartement, met bij binnenkomst een woonkamer en een stuk verderop, dus een deur verder nog, een slaapkamer. +Chayenne's shirt lag in de woonkamer, en de rest in de slaapkamer. Je kan me nu een zeikerd vinden, maar het is misschien wel een idee om de posts wat beter te lezen zodat je geen details mist.]
    ll Toen ik in het vorige topic vroeg of ze in een appartementencomplex wonen was het antwoord ja. Een deur verder nog? Ik heb niet gezegd de eerste deur :') Alleen die Chayenne's shirt had ik fout. )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marie-Anne Malik

    Een korte grinnik verliet mijn mond. Wat zou Zayn hiervan vinden? Ik wist wel dat hij kwaad was dat ik hoogstwaarschijnlijk zwanger van Liam was en hij ook nog eens dacht dat Liam vreemdging. Boven dat was alles gewoon perfect. ''Dat is dan mooi ook.'' Ik haalde mijn lippen van de zijne af en grijnsde triomfantelijk. Mijn hoofd legde ik op zijn schouder en zuchtte diep. ''Morgen.. Morgen dan gaat het eindelijk gebeuren.'' zuchtte ik. Laat het allemaal een misverstand zijn, ik wilde mijn school afmaken. Naar Harvard gaan. Een carrière maken. ''Eigenlijk hoop ik dat het gewoon een fout was.'' mompelde ik zacht. ''Niet dat ik geen kind van je wil, maar op dit moment ben ik druk bezig ben met school..'' zei ik en keek Liam aan. Ik glimlachte waterig en legde mijn hoofd weer op zijn schouder. Ik begon wat te spelen met Liam's haar en keek hem lachend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.