• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    'Wat nu weer?' zucht Zayn en ik loop naar het kastje met dvd's. Ik kijk Zayn even vragend aan en pak ondertussen de film. Ik stop de dvd in de dvd speler en loop terug naar Zayn. 'Wat is er?' vraag ik en kijk naar zijn gezicht. Het was ernstig, dat kon ik zo zien aan zijn blik. Ik neem snel een slok cola. 'Schatje.. We worden oom en tante.' zegt hij opeens zacht en ik verslik me bijna in mijn cola. 'Whutt?' zeg ik en leun tegen hem aan. Ik lees het berichtje en mijn ogen worden groter. 'Oh god..' mompel ik en haal een hand door mijn haar...


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Ik kreeg een smsje binnen en keek. Het was van Phee. Ze bleef bij Louis slapen. "Bericht van Phee voor jullie." riep ik naar mijn ouders voor ik mijn telefoon de trap af gooide. Nokia, die overleefde het wel. Ik liet mijn hoofd weer op mijn kussen vallen en voelde toen twee handen aan mijn arm. Ik keek op naar haar en ging rechtop zitten zodat ik haar handen in de mijnen kon nemen. "Lieve Marie-Anne. Ik hou van je meer dan je ooit zal weten. Ik hou van je met heel mijn hart. Ik heb nooit zo veel van iemand gehouden als van jou en ik zal nooit meer van iemand houden als van jou." Ik sloeg mijn ogen neer. Ik hield haar hand tegen toen ze zichzelf voor haar hoofd wilde slaan. "Niet doen." zei ik zacht terwijl ik mijn hoofd lichtjes schudde. Ik draaide mijn hoofd weg van haar toen ze zei dat ze zich ging omkleden. Dat was privé. Hoe graag ik het zou willen. Ik zou wachten tot zij me het liet zien, ik ging niet spieken. Zelf liep ik naar de badkamer en trok daar mijn sokken en joggingsboek uit. Zonder shirt slapen vond ik zo'n onzin. Ik liep terug naar de slaapkamer en zag dat ze een van mijn shirts aan had, die voor haar echt een jurk was. Ik glimlachte en gaf haar een kusje terug. "je ziet er echt geweldig uit." Ik tilde haar op en drukte nog een kusje op haar lippen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik beet op mijn lip en glimlachte waterig. ''Dank je, Liam. Voor alles wat je voor me hebt gedaan.'' fluisterde ik zacht. Ik keek naar mezelf en grinnikte zacht. ''Liam, ik zie er niet uit. Ik ben gewoon mijn kleren vergeten, al zit dit wel lekker.'' Glimlachte ik. ''En ik houd van jou. Zoveel dat ik er bijna gek van word. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en dat meen ik, ook al ben jij mijn eerste vriend. Het maakt me niet uit.'' Ik slikte en zuchtte diep. ''Ben je wel of niet vreemdgegaan?'' vroeg ik maar voor de zekerheid, ik wilde het gewoon weten en ik kon niet langer wachten. Of ik hem dan wel honderd procent zou geloven, wist ik niet. Ik pakte zijn hand vast en glimlachte. ''En wat gaan we nu doen? Het is niet zo laat eigenlijk. Ik ben niet zo moe, maar jij kennelijk wel. Maar.. Ik kan me niet vermaken alleen, als jij al slaapt.'' Ik trok een pruillip en keek hem met mijn grote ogen aan. Dit was dan ook een voordeel, ik kreeg meestal wat ik altijd wil, acht van de tien keer lukte het, maar als mensen dan in een slechte bui zijn, dan lukte het ook weer niet. Hopelijk was Liam niet in een te slechte bui, want ik wilde echt niet alleen zijn. Zeker niet als hij pas terug was, en of hij nou weer concerten moest geven, wist noch hij, noch ikzelf. Ik wilde morgen met zijn allen zijn, ieder bandlid met zijn vriendin en zijn zusje. Gewoon ergens weggaan leek me wel gezellig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Even snelle douche.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimalchte. "In mijn ogen ben je altijd perfect." Ik zette haar neer op de bedrand en ging naast haar zitten. Ze stelde me gerust, maar haar vraag bevestigde dat ze me nog niet vertrouwde. het deed pijn. "Nooit en ik zal het ook nooit doen. Waarom zou ik vreemd gaan als ik zo'n geweldig meisje thuis heb?" Ik drukte een kusje op haar wang met een glimlach. Ze wilde iets gaan doen. Eigenlijk was ik best moe, maar ik kon nog wel even opblijven. Ik trok haar bij me op schoot. "Als we nou eens samen op mijn laptop film gaan kijken en ik je daarna in slaap zing?" We hoefde de kamer dan toch neit meer af en we konden lekker in bed blijven liggen, maar toch brachten we tijd met elkaar door, iets wat ik ook heel graag wilde. morgen konden we alweer gebelt worden dat we ergens op de wereld een concert hadden overmorgen. Ik sloeg mijn armen om haar middel. Als ze echt iets anders wilde gaan doen kon ik altijd mijn broek weer aantrekken, maar zo vond ik het eigenlijk wel best. gewoon samen zijn. dat wilde ik nu het liefst. even de wereld om ons heen vergeten, alleen wij tweeen en niemand anders.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed en knikte. ''Dat stelt me al gerust, ik ga er niet meer om vragen.'' zei ik met een glimlach. Mijn mondhoeken krulden steeds meer omhoog en ik draaide me zo om op zijn schoot zodat ik naar hem kon kijken. ''Jij bent te perfect voor mij.'' glimlachte ik met een brede glimlach.''Een film is goed, welke? Ik vind alles goed, van romantiek tot horror, tot geweld of wat dan ook.'' grinnikte ik. Ik hoopte dat ik de stemming van me zo wel bleef, straks lag ik over tien minuten te janken om niets. Nee dank je. Ik wilde gewoon hier blijven in zijn kamer, ik had dan ook geen zin meer om naar buiten te gaan, straks gingen fans Liam nog bestormen. Al leek het best wel hilarisch om te zien, het waren dan ook fans en ik.. Ja ik vond ze soms irritant, maar ze waren buiten dat geweldig dat ze de jongen zoveel steunden, op sommige momenten wel meer dan ik deed. Ik wilde zoveel mogelijk tijd brengen, stel dat Liam weer morgen weg moest voor een concert in Japan. ''Weet je, op vrije dagen kan ik jullie altijd bezoeken, waar jullie ook zijn eigenlijk. De laatste periode kon het niet, redenen voor school, helaas. Ik ga nu tenminste wel over..'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Jij bent de perfecte hier in de kamer, niet ik." Ik gaf haar een kus op haar neus en dacht na over een film. Hmmm... Ik had wel zin om toy Story weer te kijken, maar na die echt honderd keer gezien te hebben in het vliegtuig en de bus was een lekkere vechtfilm ook wel weer eens leuk. Ik keek naar haar en trok haar nog wat dichter tegen me aan. "Daar gaat het om. De volgende keer als ik weg moet neem ik je gewoon mee in mijn koffer, goed?" Ik zette haar van mijn schoot af en trok mijn rugzak op mijn schoot. Daar viste ik al snel mijn laptop en oplader uit. Ik plugde ze in en stratte hem op. "Heb je zin in Toy Story? Of een vechtfilm? Of misschien toch gewoon de Lion King ofzo?" Zij mocht kiezen. het kon mij maar weinig schelen. Ik sloeg mijn armen weer om haar heen en zorgde zo dat ze in mijn armen naast me achterover op mijn bed voor de laptop viel. Snel logde ik in. Ik trok de dekens over ons heen en drukte nog een kusje op haar wang. "Dus wat wil je?"

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    'Whutt?' is de eerste reactie die uit Chayenne's mond komt als ze hoort wat ik zeg. Ze leunt tegen me aan en ik weet hoe ze het berichtje op mijn telefoon leest. Ze gaat weer terug zitten en lijkt net zo verslagen als mij te zien. 'Oh god..' mompelt ze en ze haalt een hand door haar haren. Ik bijt op mijn lip en scroll in mijn contacten lijst naar Liam. Is het waar? Heb jij mijn zusje zwanger gemaakt?' typte ik toen mijn vingers driftig over de toetsen heen schoten. Hoe kon hij, hoe kon die viezerik mijn zusje zwanger maken en dan ook nog eens vreemdgaan met zijn ex. Had hij nou serieus helemaal geen gevoel?
    'Ik heb geen honger meer.' zeg ik vastbesloten en ik pak mijn bord op van de tafel. Ik gooi de pizza boos in de prullenbak en wacht op een antwoord van Liam. Ik plof naast Chayenne neer op de bank, trek haar op mijn schoot en druk mijn lippen op die van haar. Het enige wat dit gevoel van ongeluk weg kon drijven, was het gevoel van geluk groter te maken, en dat kon alleen maar als Chayenne dicht bij me was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson:

    Nog steeds lig ik met mijn neus tegen die van Ophelia aan. Ook heb ik haar handen nog vast. Mijn neus gaat heen en weer. Ik geef Ophelia een kus op haar voorhoofd, dan in haar nek, en dan op haar mond. Daarna verstop ik me onder de dekens. Ik grinnik even. Wat zou Liam hiervan vinden? Ik zoek Ophelia haar voeten. Als ik ze gevonden heb kietel ik ze. Ze heeft wel mooie gelakte nagels. Dan trek ik haar voeten naar me toe. Haha, ik ben lekker kinderachtig met voeten aan het spelen. Ach ja... Aan het uiteinde van het bed zit mijn dekbed vast. Ik trek hem er uit en kijk boven het dekbed. Ik zie mijn mobiel liggen en sms even snel snel naar alle jongens: 'Alles goed bij jullie?' ik ben gewoon benieuwd wat daar gebeurt. Ik typ zo snel mogelijk om daarna direct weer terug te gaan naar Ophelia.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:14 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik keek hem met een glimlach aan. ''Jij bent ook perfect, voor mij dan.'' Grijnsde ik en ging door zijn haren heen. Het was altijd grappig om dat te doen, mij maakte het niet uit als iemand het bij me deed, ik vond het namelijk gewoon grappig en mijn haar was zo dat ik het weer makkelijk in model kon krijgen. ''Euhm, ik heb Toy Story al iets van duizend keer bekeken.. Door jou. Dus ik denk een actiefilm.. Laat me denken..'' zei ik en begon gelijk na te denken over een film. ''Kom jij er op eentje uit? Ik niet.. Meh, meestal weet ik er wel altijd eentje, behalve nu. Wat logisch.'' zei ik en rolde met mijn ogen. Oké, ik werd bijna pissig en ik moest gewoon op mijn goede pad blijven en dat was vrolijk zijn. Liam trok me op het bed en ik keek bedenkelijk naar zijn laptop. Toen hoorde ik weer een tril van zijn telefoon. ''Had je je telefoon niet van de trap gegooid?'' Vandaag dacht ik alles hardop, hoe raar dat ook was. ''Iets.. Zoals The Hunger Games. Denk ik.'' zei ik met een glimlachje. Op een of andere manier dacht ik dat Liam een sms had gekregen van Zayn, maar ach ja, vandaag was dan ook een rare dag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar. "Sorry. Ik weet het" Ik begin rustig door de lijst films te scrollen. Uiteindelijk vond ik er een die ik nog neit had gezien. Toen vroeg ze iets over mijn telefoon. "Ja, ik denk dat mijn ouders hem hebben." Ik dacht even na over haar keuze. "Is ook goed." Ik klikte hem aan uit de lijst. "Liam James Payne kom ogenblikkelijk naar beneden!" hoorde ik mijn vader roepen net toen de film begint. Ik slikte. Ze gebruikten nooit mijn hele naam behalve als het echt heel ernstig was. "Ik ben zo terug." zei ik tegen haar en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Snel maar angstig liep ik de trap af. Eenmaal beneden begon mijn vader met een preek die eeuwig leek te duren. Eruit wist ik wel zeker dat het Zayn was die had gesmst over of Marie-Anne echt zwanger was. De hele tijd luisterde ik stil met een gebogen hoofd. Toen hij klaar was haalde ik diep adem. "Het spijt me dat we niks hebben gezegt, maar we zijn er vanmiddag achter gekomen omdat haar medicijnen niet hielpen. We weten niet wat we moeten doen of wat we gaan doen. morgen ochtend gaan we naar het ziekenhuis, hopelijk voor meer informatie. We wisten niet eens dat we allebei geen maagd meer waren. blijkbaar is het de nacht voor ik vertrok gebeurt terwijl we schijnbaar van 3 bier dronken waren." ik keek naar mijn ouders die vooral teleurgesteld keken. 'Waarom zei je het niet direct? Dit zijn we niet van je gewent." Ik keek naar mijn moeder. "Omdat we bang waren, goed. Ik ben heel bang en radeloos. ik weet neit wat ik moet doen. Ik ben pas 19, mam. Ik ben misschien de verandwoordelijkste van de groep, ik ben echt nog niet klaar om vader te worden." De tranen stroomden over mijn wangen. Mijn vader gaf me mijn telefoon terug en ik kreeg een knuffel van mijn moeder. "Voortaan willen we dit soort dingen direct horen, goed?" ik knikte. "Ga maar slapen." ik knikte en slenterde toen verslagen naar boven. ik keek naar de sms van Zayn. Daar lijkt het wel op. het spijt me. stuurde ik terug. Ik legde mijn telefoon naast mijn bed en ging weer onder de dekens liggen, leeggelopen van alle gelukkige gevoelens door een break-down.


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    'Ik heb geen honger meer.' zei hij vastbesloten en ik slik even. Ik kijk hem na, en zie dat hij zijn pizza weg gooit. Ik bijt even kort op mijn lip en zie hoe hij weer naast me ploft. Opeens trekt hij me op zijn schoot en automatisch verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik zoen hem terug. Een gelukkig gevoel gaat door me heen en mijn handen glijden over zijn borstkas. Ik bijt zachtjes op zijn lip en sluit mijn ogen. Ik hoor het deuntje van Zayn´s telefoon maar negeer het..


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik schrok op toen Liam's vader zijn hele naam riep, geen 'Liam', maar echt zijn hele naam. En dat betekende nou normaal niet iets goeds. Later kwam Liam terug met zijn telefoon in zijn handen en een triest gezicht. Ik zette de laptop op zijn nachtkastje en ging naast hem liggen. ''Oh, laat me raden. Zayn had naar je gesms't, maar je ouders hadden je telefoon en kwamen zo te weten dat ik zwanger was? Kon die idioot niet gewoon naar mij smsen.'' zei ik en zuchtte diep. Ik pakte mijn telefoon en begon Zayn weer te sms'en. Jammer voor hem. Ik ga morgen met hem naar het ziekenhuis, we weten niet alles héél zeker. Maak me maar geen druk en geef Liam niet de schuld. Thanks x Met een glimlachje gooide ik mijn eigen telefoon op het nachtkastje en keek naar het plafond. ''Liam, maak je maar geen zorgen. Ik maak me zelfs geen zorgen en dat is een wonder. Ik moet morgen nieuwe medicijnen aanvragen, denk ik. Die anderen werken niet, tenminste op dit moment niet. Ik ga van de ene stemming naar het andere, nogal irritant. Zeker als ik dat gewoon niet wil.'' ratelde ik aan één stuk achter elkaar. Wat was ik een prater. Ik ergerde me niet aan, tenminste minder dan mijn stemmingswisselingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Merle, als ik niet reageer na zo'n tien minuten, en ik ben wel gewoon online pb/gb me dan. Ik krijg enorm veel mails dus ik zie veel over het hoofd. :3 |

    Ophelia Annabelle Payne
    Zowel geschrokken als kinderlijk probeerde ik mijn voeten los te wurmen uit de kietelende handen van Louis, waarbij hoge gilletjes volgden. Enigszins op adem komend probeerde ik mijn lokken te fatsoeneren voor ik triomfantelijk op Louis ging zitten, zodat hij in ieder geval niet meer bij mijn voeten kon komen. Ik kon nu eenmaal niet tegen kietelen. Soms voelde ik me een beetje ongemakkelijk tussen Liam en Louis in: vooral omdat ik wist dat Liam niet bepaald blij was als ik de nacht bij Louis doorbracht. Maar kom op: wat verwachtte Liam nu? Ik was zeventien jaar oud, Louis eenentwintig. We speelden heus geen monopolie meer en daarnaast durfde ik te wedden dat Liam en Marie-Anne ook seks met elkaar hadden. Waarom zou het dan zo'n probleem zijn als Louis en ik..? Ik begreep niet hoe Liam zo egoïstisch kon zijn. Vooral niet omdat hij het waarschijnlijk zelf al jaren deed.
    'Louis?' Murmelde ik na enige tijd een tikje verlegen. We hadden het er samen immers nooit zo over gehad, gezien we ons aan de regel hadden gehouden zodat we een koppel konden vormen zonder Liam te verliezen. Maar wat wilde hij nu? Ieder half uur naar Louis' huis rijden om te kijken of we braaf sliepen? Ik fronste terwijl ik mijn keel schraapte. Een gênanter gesprek bestond er niet. Echt niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte en knikte. "Precies ja."Ik draaide op mijn rug en trok haar op mijn borst. Ik luisterde naar haar geratel. het maakte me vreemd genoeg rustig. Ik aaide rustig door haar haren. Ik voelde me al weer wat beter. Ik begon zacht vor haar te zingen.

    "Tale as old as time
    True as it can be
    Barely even friends
    Then somebody bends
    Unexpectedly

    Just a little change
    Small to say the least
    Both a little scared
    Neither one prepared
    Beauty and the Beast

    Ever just the same
    Ever a surprise
    Ever as before
    Ever just as sure
    As the sun will rise

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong

    Certain as the sun
    Rising in the east
    Tale as old as time
    Song as old as rhyme
    Beauty and the Beast

    Tale as old as time
    Song as old as rhyme
    Beauty and the beast
    "

    Onder het zingen bleef ik zacht door haar haren aaien. Ik was nu echt moe, ookal was het vroeg. Ik wilde gewoon gaan slapen en ik hoopte zo erg dat ze morgen in het ziekenhuis zouden zeggen dat het allemaal maar een foutje was, hoe onrealistisch dat ook leek. Het kon me geen zak schelen dat ze me raar zouden aankijken als ik zou treuren als het wel zo was en zou dansen als ze niet zwanger was, maar dat was maar zo. we waren nog kinderen. hoe konden wij ooit goede ouders worden?


    Bowties were never Cooler