• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    'Ik heb geen honger meer.' zei hij vastbesloten en ik slik even. Ik kijk hem na, en zie dat hij zijn pizza weg gooit. Ik bijt even kort op mijn lip en zie hoe hij weer naast me ploft. Opeens trekt hij me op zijn schoot en automatisch verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik zoen hem terug. Een gelukkig gevoel gaat door me heen en mijn handen glijden over zijn borstkas. Ik bijt zachtjes op zijn lip en sluit mijn ogen. Ik hoor het deuntje van Zayn´s telefoon maar negeer het..


    Zayn Malik
    Haar handen glijden over mijn borstkas en ze zoent me meteen terug. Ze wist precies wat ik nodig had op momenten zoals deze. Ze beet zacht op mijn lip en ergens in de verte hoor ik het deuntje van mijn telefoon. Waarschijnlijk een smsje terug van Liam, maar op dit moment kon het me helemaal niks schelen. Ik trok haar dichter tegen me aan en mijn handen gleden van haar onderrug naar haar billen waar ik mijn handen in haar kontzakken stak. Ik maakte mijn lippen los van de hare en drukte een klein kusje op haar kaaklijn en haar nek. Haar nek, Chayenne's zwakke plek, dat wist ik al na de eerste avond dat we samen waren geweest. Mijn lippen bleven daar dus ook hangen en telkens kwamen er kleine kusjes in haar hals terecht. Net boven haar sleutelbeen bleef ik hangen en zoog ik even langzaam op het stukje huid wat zich tussen mijn lippen bevond. Het bloed kwam naar boven en ik wist dat ze een heel mooi rood plekje daar zou krijgen en dat ze dat haatte..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Phrases schreef:
    | Merle, als ik niet reageer na zo'n tien minuten, en ik ben wel gewoon online pb/gb me dan. Ik krijg enorm veel mails dus ik zie veel over het hoofd. :3 |

    Ophelia Annabelle Payne
    Zowel geschrokken als kinderlijk probeerde ik mijn voeten los te wurmen uit de kietelende handen van Louis, waarbij hoge gilletjes volgden. Enigszins op adem komend probeerde ik mijn lokken te fatsoeneren voor ik triomfantelijk op Louis ging zitten, zodat hij in ieder geval niet meer bij mijn voeten kon komen. Ik kon nu eenmaal niet tegen kietelen. Soms voelde ik me een beetje ongemakkelijk tussen Liam en Louis in: vooral omdat ik wist dat Liam niet bepaald blij was als ik de nacht bij Louis doorbracht. Maar kom op: wat verwachtte Liam nu? Ik was zeventien jaar oud, Louis eenentwintig. We speelden heus geen monopolie meer en daarnaast durfde ik te wedden dat Liam en Marie-Anne ook seks met elkaar hadden. Waarom zou het dan zo'n probleem zijn als Louis en ik..? Ik begreep niet hoe Liam zo egoïstisch kon zijn. Vooral niet omdat hij het waarschijnlijk zelf al jaren deed.
    'Louis?' Murmelde ik na enige tijd een tikje verlegen. We hadden het er samen immers nooit zo over gehad, gezien we ons aan de regel hadden gehouden zodat we een koppel konden vormen zonder Liam te verliezen. Maar wat wilde hij nu? Ieder half uur naar Louis' huis rijden om te kijken of we braaf sliepen? Ik fronste terwijl ik mijn keel schraapte. Een gênanter gesprek bestond er niet. Echt niet.

    [ Nee, is niet erg. Ik ging gewoon zelf ff verder. :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | Huh? Is Marie-Anne zwanger? Ik dacht dat het plan was om hem vreemd te laten gaan? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Nee, we hebben gewoon gedaan dat het nep-positief was ;3 )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Huh? Is Marie-Anne zwanger? Ik dacht dat het plan was om hem vreemd te laten gaan? :3 |

    { Vals-Positief :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte tevreden en zuchtte gelukzalig toen Liam begon te zingen. Het maakte me altijd zo rustig en zo kon ik dan ook stoppen om te praten. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en sloot mijn ogen. Mijn wereldje was compleet, alleen de gedachte dat ik zwanger was, was niet bepaald fijn. Ik beet op mijn lip en keek Liam weer aan. "Waarom verbied je Ophelia seks met Liam te hebben eigenlijk? Ja, ik weet ze zijn nog jong, maar nu jij en ik.. Euhm, ach je weet wel wat ik bedoel. Ze kan toch voor zichzelf zorgen of ik ben gek, natuurlijk." Een grijns sierde mijn lippen een korte grinnik verliet mijn mond. "En ze is even oud als mij, dus een groot probleem is het toch niet?" Ik keek met een engelachtige glimlach naar Liam en barstte weer in lachen uit. Mijn hoofd legde ik weer op zijn borst en luisterde naar zijn ritmische hartslag. "Het is maar een vraag die in me opkwam." Mompelde ik en sloot mijn ogen. Ik wilde niet slapen, maar die pillen hadden ook bijwerkingen één daarvan was in slaap vallen, natuurlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Hij trok me nog wat dichter tegen hem aan en ik voelde zijn handen in mijn kontzakken glijden. Ik grijns even en laat mijn tong een spelletje spelen met de zijne. Opeens trok hij zijn lippen los en hij drukte een kusje op mijn kaak. Vervolgens plaatste hij allemaal kleine kusjes in mijn nek en ik bijt op mijn lip. Hij wist dat het mijn zwakke punt was... Hij wist het maar al te goed.. Opeens bleven zijn lippen net boven mijn sleutelbeen hangen en hij begon te zuigen. Ik grom zachtjes, hij wist dat ik het haatte als hij dat deed. 'Zayn..' zucht ik en kijk naar het rode plekje.. 'Mag niet hé?' grijns ik en zoen hem net onder zijn oor. Een van zijn zwakke plekjes, nu ging ik eens plagen...


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte tevreden en zuchtte gelukzalig toen Liam begon te zingen. Het maakte me altijd zo rustig en zo kon ik dan ook stoppen om te praten. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en sloot mijn ogen. Mijn wereldje was compleet, alleen de gedachte dat ik zwanger was, was niet bepaald fijn. Ik beet op mijn lip en keek Liam weer aan. "Waarom verbied je Ophelia seks met Liam te hebben eigenlijk? Ja, ik weet ze zijn nog jong, maar nu jij en ik.. Euhm, ach je weet wel wat ik bedoel. Ze kan toch voor zichzelf zorgen of ik ben gek, natuurlijk." Een grijns sierde mijn lippen een korte grinnik verliet mijn mond. "En ze is even oud als mij, dus een groot probleem is het toch niet?" Ik keek met een engelachtige glimlach naar Liam en barstte weer in lachen uit. Mijn hoofd legde ik weer op zijn borst en luisterde naar zijn ritmische hartslag. "Het is maar een vraag die in me opkwam." Mompelde ik en sloot mijn ogen. Ik wilde niet slapen, maar die pillen hadden ook bijwerkingen één daarvan was in slaap vallen, natuurlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Hij trok me nog wat dichter tegen hem aan en ik voelde zijn handen in mijn kontzakken glijden. Ik grijns even en laat mijn tong een spelletje spelen met de zijne. Opeens trok hij zijn lippen los en hij drukte een kusje op mijn kaak. Vervolgens plaatste hij allemaal kleine kusjes in mijn nek en ik bijt op mijn lip. Hij wist dat het mijn zwakke punt was... Hij wist het maar al te goed.. Opeens bleven zijn lippen net boven mijn sleutelbeen hangen en hij begon te zuigen. Ik grom zachtjes, hij wist dat ik het haatte als hij dat deed. 'Zayn..' zucht ik en kijk naar het rode plekje.. 'Mag niet hé?' grijns ik en zoen hem net onder zijn oor. Een van zijn zwakke plekjes, nu ging ik eens plagen...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    'Zayn..' zucht ze en ze kijkt naar het mooie rode plekje dat ik veroorzaakt heb. 'Mag niet hé?' grijnst ze en meteen pakt ze me terug door me net onder mijn oor te zoenen. Ze wist dat ik hier niet tegen kon, ze wist het als enigste.. Mijn handen klemde zich strakker om haar billen heen en zachtjes kneep ik er plagend in. 'Chay..' zei ik zachtjes en mijn stem klonk heser dan verwacht. Ik draaide mijn hoofd weg, waardoor haar lippen in mijn nek terecht kwamen, en dat maakte het alleen maar erger. Mijn handen bevrijdde zich uit haar kontzakken en verplaatste zich naar haar onderrug. Voorzichtig gleden ze onder haar shirt en mijn vingertoppen streken zachtjes over haar rug. Iets waar ik niet tegen kon, en ik nam aan dat zij er ook niet tegen zou kunnen..
    'Ik hou zoveel van je.' zuchtte ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik voelde hem zachtjes in mijn billen knijpen en ik grijns kort voor ik hem weer zoen. 'Chay..' zegt hij zachtjes, en ik grijns even door zijn hese stem. Hij draaide zijn hoofd weg waardoor mijn lippen in zijn nek kwamen. Ach, daar kon hij nog slechter tegen... Ik zoen hem weer en bijt soms heel zachtjes in zijn huid. Opeens voelde ik zijn vingertoppen over mijn rug en kippenvel verspreidde zich even over mijn lichaam. 'Ik hou zoveel van je.' zuchtte hij zachtjes waardoor er even een glimlach op mijn lippen ontstond. 'I love you more.' fluister ik in zijn oor en ga met mijn hand even over zijn gespierde buik...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    'I love you more.' fluistert ze in mijn oor en haar hand glijd onder mijn shirt over mijn buik heen. Ik zucht zachtjes en pak voorzichtig de rand van haar shirt vast om het ding vervolgens over haar hoofd heen uit te trekken. Haar zwarte kanten bh komt tevoorschijn en grijnzend keek ik ernaar. Niks stond haar zo mooi als die bh. Ik gooi haar shirt ergens op de bank neer om haar vervolgens op te tillen, met haar benen om mijn middel heen, en mee te nemen naar mijn slaapkamer. Met mijn lippen stevig op die van Chay gedrukt opende ik met één hand de deur, die ik daarna met mijn voet dicht trapte en waar ik Chayenne met haar rug tegenaan drukte. Mijn handen bevonden zich op haar billen, mijn lippen op die van haar, haar benen om mijn middel geslagen. Ruw kuste ik haar, ik had haar zo gemist.. Ik had dit gemist, maandenlang..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Al snel was mijn shirt uit en ik grijns even als hij me optilt. Snel klem ik mijn benen om zijn middel en ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik wist natuurlijk maar al te goed waar dit heen ging, en ik vond het eerlijk gezegd niet erg ook. Eenmaal in zijn slaapkamer drukt hij me al snel tegen de muur en ik zoen hem grijnzend terug. Ik trek gemakkelijk zijn shirt over zijn hoofd en grijns even als ik zijn spieren en tattoo's weer zie. 'I missed you.' grijns ik en zoen hem weer vol op zijn mond..


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Ik begon rustig in slaap te doezelen tot haar vraag me direct weer klaar wakker maakte. Ik moest moeite doen om mijn vuiten niet zo hard vast te klemmen dat mijn nagels sporen gingen achterlaten. "Daarom dus. Ik wil niet dat mijn zusje op haar 17e al moeder is. Zij is nog wat jonger dan jij bent en Louis is nog meer een kind dan ik. Hoe gaan die dat ooit overleven als dat zo blijkt te zijn? Ik wil haar gewoon daar tegen beschermen." Ik zuchtte even en een traan rolde over mijn wang. "Net als dat ik zonder succes met jou heb proberen te doen."Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en zag haar langzaam in slaap dommelen. Zelfs geeuwde ik ook een keer voor ik mijn ogen sloot en langzaam wegzonk in een hopelijk droomloze slaap.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte begrijpelijk en zuchtte weer. Mijn pillen begonnen te werken, die stomme pillen die ervoor zorgden dat ik moe werd, maar mijn emoties in controle hield. Ik beet op mijn lip en keek voor de laatste keer vandaag naar Liam. Dat betekende dat ik zo in slaap zou vallen, nou maar hopen dat ik geen nachtmerries kreeg van vandaag. Een zuchtje verliet mijn mond en sloot mijn ogen. Als ik vandaag over kon doen, deed ik het maar al te graag. Alle incidenten van vandaag waren dan ook vreselijk, ik had een leukere dag verwacht en niet één zoals dit. Dat er een kans was dat ik zwanger was, drie maanden, op mijn zeventien, was ook verschrikkelijk. Ik wilde nooit zwanger zijn op mijn zeventiende. Op zijn minst héél misschien op mijn negentiende, maar zeventiende. Nee. Vorig jaar was ik nog zestien. Ik sloot alles af in mijn gedachtes en viel in slaap.

    [Nu hebben we niks te doen ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.