• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    [Jeeeey, ik heb de eerste post!!! ^^, sorry dat ik al zo snel post, ik had er gewoon zin in ^^]

    Jonah Rion See || district 4 || startkamer:

    Ik werp nog één laatste blik op de gang, voordat ik de startkamer binnenga. Mijn styliste, Rocky, gaat ook mee naar binnen. Dit is het laatste moment voordat ik de arena inga. Rocky staart me aan. Ik had dan ook niet anders verwacht van zo’n geschift mens. Capitool dit, Capitool dat. Sasha zei dit, Elena zei dat. Ik kom er helemaal gek van.
    ‘Jonah.’ ik schrik wanneer ik haar stem door de kamer hoor galmen. ‘Ga de arena in, vecht, overwin.’ ze mag dan wel geschift zijn, ze weet net zo goed als ik dat ik dit kan winnen, en dat ik dit waarschijnlijk ook ga winnen. ‘Beloof me, dat je er alles aan gaat doen om te winnen. Vermoord desnoods iedereen op je eentje, maar win.’
    ‘Natuurlijk’, zeg ik, terwijl ik de kamer rond kijk.
    ‘Zelfs Jody. Beloof me dat.’ daarvan schrik ik even. Zo’n wending had ik niet verwacht.
    ‘Sorry Rocky, maar dat kan ik niet beloven. Jody is mijn districtsgenoot, en haar ga ik niet vermoorden, niet zomaar.’

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 13:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Main tops.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn tops :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Elliot Turner || District 7
    Zenuwachtig sta ik wat in de vertete staren ,terwijl Xia ,mijn stiliste ,nog wat aan mijn kleren zit te frunikken.
    Ik begreep niet waarom ,ze me nog 'mooi' wilde maken,ik ga straks sowiezo toch kleerscheren hebben.
    Op het eerste zicht leek Xia wel normaal,maar als je dan beter kijkt ,zie je dat ze oren heeft ,die je doen denken aan die van beren en ook heeft ze een kleine pluizige staart. Ik heb geen idee ,waarom het Capitool zulke dingen leuk vind ,maar laten we maar hopen dat ik geen echte beer tegen kom in de arena.
    De stiliste praate nooit met me en ik hoef ook er geen moeite voor te doen ,aangezien ze er toch niet op zou reageren.
    Een trillerige zucht verlaat mijn lippen. Nog een minuut en het is zo ver,dan zal ik weer een grote stap dichter zijn bij mijn dood.
    Ik twijlen ook nog steeds of ik me wel in de hoorn moet wagen ,voor een pijl en boog.
    De meeste tributen zijn goed met dit wapen en ik was nu ook niet een van de snelsten,zeker niet.
    Als er gemeld word dat we in de buizen moeten bijt ik op mijn lip en ga richting de bui,maar voor ik op het platform kan stappen ,word ik terug getrokken en tot mijn verbazing ,had Xia me in een knuffel ,ze heeft me nog een schouder klopje en ik kijk haar dankbaar aan,voordat ik op het platform stap en de buis rondom me heen dicht slaat om dan vervolgens omhoog te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Ik loop nog een beetje door de kamer te ijsberen als mijn styliste, Aria, binnen stapt. 'Sorry dat ik zo laat ben,' begint ze. Het verbaast me niks. Ze is altijd te laat. En dan ziet ze er ook best wel apart uit, met haar lichtblauwe huid. Maarja, als het Capitool het leuk vind. Het is hun kleding, niet mijne. 'Vind je het heel erg?' haalt ze me uit mijn gedachten. 'Nee hoor. Waarschijnlijk is dit de laatste keer dat we elkaar zien.' 'Ach Scar, wees niet zo depressief. Je maakt een hartstikke grote kans om te winnen!' 'Zo groot ook weer niet.' 'Scar, laat me je een tip geven.' Okee, Aria is een tikkeltje raar, maar altijd superaardig. Ik kijk haar aan. 'Jij kunt hartstikke goed samenwerken. Zorg ervoor dat je in een verbond komt. Dan overleef je het zeker,' zegt ze. Ik weet niet waarom ik het doe, misschien omdat ze zoveel vertrouwen in me heeft, maar ik geef haar een knuffel. Geruststellend wrijft ze over mijn rug. Misschien had ik het gewoon nodig. Een stem roept om dat ik in de buis moet stappen. 'Veel geluk Scarlett,' zegt ze zacht terwijl ik in de buis stap. Ik denk nog na over de afgelopen dagen. Mijn vriendinnen en ik hadden elkaar beloofd vrijwillig te gaan als 1 van ons zou worden getrokken. Maar niemand deed dat voor mij. Ik stond er helemaal alleen voor. De buis begint te bewegen. Nu moet ik ervoor zorgen dat ik een zweep en een dolk te pakken krijg.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jayden || District 11

    Ik loop de strartkamer binnen. Mijn oog valt meteen op de doorzichtige buis. Ik kijk naar Mathia, mijn stylist. Ik zucht. Hij kijkt afkeurend naar mijn outfit. Hij mag me al niet sinds het eerste moment. Hij wou me veranderen met kleding. Ik heb geweigerd, maar mijn mentor wou dat ik het toch droeg. Ik zucht. "Doei." Hij knikt. Opeens zie ik tranen in zijn ogen. "Wat?" Vraag ik. Hij snikt hard. "Ik zal je missen. Denk aan je tactieken. Ga weg. Niet in het bloedbad komen Jay. Niet doen, ik heb genoeg tributen daar door zien gaan!" Dit faalt zwaar. Hij mag me nieteens. Er wordt omgeroepen dat ik de arena inmoet. Het boeit me niet. Ik ga staan in de buis en wacht. Ik kijk nog een keer de kamer rond en ga dan naar boven. Ik wacht, ik wacht op mijn dood.

    Josh || District 2

    Ik loop vol zelfvertrouwen de startkamer in. Jacques, mijn stylist, kijkt me doordringend aan. Ik grijns. "Joh, maar je nou geen zorgen! Ik slacht al die losertjes gewoon af!" Zeg ik vol vertrouwen. Hij kijkt me grijnzend aan. "Ja hoor Josh, maar bedenk, hoogmoed komt voor de val en er zijn drieëntwintig andere tributen die precies zo denken." "Pff, je hebt ook nog van die district 3,5,6,7,8,9,10,11 en 12ertjes!" Zeg ik grijnzend. Alleen de anderen van 1,2 en 4 vormen een bedreiging. Ik kan snel rennen, dus zijn al die goeie spulletjes van mij. Sowieso zijn we de beroeps. We krijgen alles wat we willen van de sponsoren, en chillen wat, moorden de rest en dan elkaar. Ik grijns opnieuw. Opeens roept een stem dat ik de buis in moet. Ik wacht op het moment dat ik de arena zal zien. Ik ga winnen. Ik ga terugkomen naar 2 en ben dan rijk en beroemd. Trots wacht ik tot de buis omhoog gaat. Ik wil dat het nu afgelopen zou zijn. Ik weet dat ik ze ga vermoorden en dan een stuk van mijn ziel weggeef. Ik weet dat ik het nooit ga vergeten. Ik weet dat allemaal.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 19:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Summer Helena Chamberlain || district 6 || startkamer:

    Mijn styliste, Lime-Green, staat op het moment vlak naast me. Nogal beangstigend, als je weet dat ze je de hele tijd aanstaart zonder ook maar een woord te zeggen. Ze heeft, net zoals iedereen in het Capitool, een oerlelijke pruik op. Limoengroen, net zoals haar huid en de rest van haar make up. Ze doet me denken aan overgeefsel. Dat heb ik natuurlijk niet tegen haar gezegd. Zo snugger ben ik wel. Volgens mij zegt ze niets, omdat ze net zo goed als ik weet dat ik dit niet kan winnen, in geen geval. Ik ben 12, ik kom uit een underdogdistrict. Ik ben klein en gemakkelijk te raken met een wapen. Mijn enige voordeel is dat ik snel kan lopen en klimmen, en me goed kan verstoppen. En ook wat met een katapult kan omgaan. Maar wat is dat tegenover een tribuut uit een beroepsdistrict, die 100 kilo meer weegt dan mij en met een zwaard om kan gaan? Niets. En dat wee Lime-Green even goed als ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (@Charitable, komt Summer nou uit 6 of 9?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [@ZiamStorason: uit 6]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jazzlyn Caitlyn Valentine || district 11 || startkamer

    Ik loop onzeker het kamertje in. Had ik hier zin in, Nee natuurlijk niet. Ik voelde 2 armen om mijn nek en hoorde gesnik. "Jazz, wat je ook doet, ga niet dood, ren zo snel als je kan. Ga niet naar het midden! Ren." Zegt mijn stylist Tiger. Ik knikte en keek naar de buis en voelde mijn dat mijn benen bijna in elkaar zakte. "Hier drink dit."Zegt hij en gaf me wat te drinken. Daarna hoorde ik een stem omroepen dat ik in de buis moet staan. Ik pakte mijn kettingkje in mijn hand en deed nog snel een schietgebedje. Ik liep naar de buis en zwaaide naar mijn stylist. Okay Jazz...Ren. Of pak teminste nog een rugzak...


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    [@Amas, je moet de beginpost van TSG ff letterlijk overkopiëren, want in deze beginpost staat nog niet alles, ik PB je de beginpost nog wel ff]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Startkamer
    Ongeïnteresseerd staar ik voor me uit. De spanning giert door mijn lichaam, maar dat wil ik natuurlijk niet aan mijn stylist laten merken. Ik werp even een blik op hem en zucht diep. Waarom heb ik hem dan ook als stylist? Zo overdreven vrolijk en irritant. Ik mag hem gewoon niet.
    'Je weet toch wat je moet doen, beauty?' klinkt zijn stem vrolijk. 'Tuurlijk, beauty.' zeg ik op een overdreven vrolijke toon, terwijl ik hem sarcastisch aankijk. 'Naar de hoorn, drietand pakken, samenwerken met de beroeps, bla bla bla...' zeg ik zacht op ongeïnteresseerde toon.
    'Misschien kun je in plaats van samenwerken met de beroeps beter alleen gaan werken en Jonah gewoon doden.' Zegt mij stylist opeens serieus. 'Met jouw zonnige karakter maak je niet snel vrienden.' Verbijsterd staar ik hem aan. Jonah is één van de enigen die ik echt mag. En de rest van de beroeps zijn wel handig als het op vechten aankomt. Ook om nog wat sponsors te krijgen, moet ik wel aardig doen tegen de anderen. Dit kan hij toch niet menen?
    Mijn gedachten worden verstoord door een mechanische aftellende Capitoolstem. Snel stap ik in de koker en haal even diep adem. 'Dag beauty.' zeg ik nog overdreven lachend tegen mijn stylist. De koker komt in beweging en ik zwaai hem pesterig na.
    Eindelijk ben ik alleen en kan ik even rustig nadenken. 'Rustig, Jody. Adem in, adem uit.' fluister ik zachtjes in mezelf. 'Dit is het moment waar je op hebt gewacht. Je hebt je hele leven getraind en je maakt echt kans om te winnen. Je weet wat je moet doen. You can do it.'
    Dan stopt de koker met een schok met bewegen. Met een lach, dit keer omdat ik echt blij ben, kijk ik om mij heen. Eindelijk ben ik er. In de Arena.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Carmela Lorenza Rossini
    ik wacht rustig in de kamer, zonder mijn styliste. zij moest nog even mijn districtgenoot gedag zeggen, volgens mij vind ze hem gewoon leuk maar wil ze dat niet tegen mij zeggen. terwijl ik aan het nadenken ben hoor ik opeens de deur opengaan. "hooi ragazza blu hoe gaat het" vraag ik vrolijk. ik weet dat ze daar een hekel aan heeft. "heb je nog een laatste raad voor dat ik dood ga." ze kijkt verschrikt op. "jij gaat niet dood" probeert ze. ik geef haar een knuffel."maar als ik niet dood ga, dan gaat Dylan dood" nu kijkt ze nog verschrikter. " rustig maar, we moeten maar zien" probeer ik haar nog gerust te stellen, het is ook sneu dat ik haar hier zo verschrikt achter laat.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 15:13 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Bree Amalia Rovers II D2 II Startkamer
    Ik kijk nog eens om me heen. Naar de startkamer, de muren en vloeren, mijn stylist, de aftellende klok en natuurlijk de niet te vergeten buis, waar ik straks in ga staan. Mijn stylist Hammock zegt de o zo originele woorden: 'Weet je wat je moet doen?' Ik laat niet van mijn gezicht aflezen dat ik hem vanbinnen superirritant vind, maar antwoord hem rustig terug: 'Rennen, messen pakken, verzamelen met de andere beroeps en doden.' Hij geeft mij een knik en een glimlach, die laat zien dat hij nu al trots is. Daardoor walg ik alleen nog maar meer van hem. Ik loop de buis in en ik geef nog een laatste lach aan Hammock. Ik voel hoe de grond onder mijn voeten beweegt en ik langzaam omhoog ga...

    Brandon Levis II D10
    Met een gespannen gevoel kijk ik naar de buis. Mijn hoofd zegt alleen maar: Nee nee nee! Maar ik heb niet echt veel keus. Ik mkoet het accepteren. Ik adem nog eens diep in en uit. Mijn styliste brabbelt nog over hoe haar dag was. Zoals gewoonlijk top. Geen zorgen over morgen. Ik helaas wel. Elke dag word vanaf nu vechten om mijn leven. Mijn styliste kijkt me vragend aan. 'O, sorry. Zei je iets?' 'Ja, weet je wel wat je moet doen?' 'Ja. Rennen en iets pakken wat dichtbij je is. Daarna weg van het bloedbad.' 'Goedzo goedzo! Ik heb alle vertrouwen in je Brian' 'Eeh... het is Brandon' 'Precies.' Een kleine zucht verlaat mijn mond. Ik loop maar gewoon de buis in en doe niet eens moete om te kijken. Ik open mijn ogen pas als het platform stopt.


    imperfection is beauty