• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150112

    Hee, misschien kunnen jullie even een kijkje nemen bij het bovenstaande topic??

    bedanktxxx

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:47 ]


    imperfection is beauty

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Bree?' klinkt de stem van Jonah. 'Mag ik jouw nachtkijker hebben? Om de wacht te houden is dat wel nogal handig.' Daar zit duidelijk wat in. 'Tuurlijk!' Zeg ik terug en loop in Jonah zijn richting. Als ik recht voor hem sta doe ik de nachtkijker af en geef hem voorzichtig aan Jonah. 'We zijn nu best wel invalide, ten minste degenen zonder nachtkijkers.' zeg ik. Je kunt echt bijna niks in dit donker. 'Dit kan nog wel eens moeilijk gaan worden' Ik bedoel, als er een andere tribuut met nachtkijker op een van ons zonder nachtkijker afloopt zou dat foute boel kunnen zijn. Maar ik vertrouw Jonah dat hij ons beschermd. En de anderen natuurlijk. Alleen heb ik daar nog niet zo'n goede band mee. 'Jonah, kun je al iets zien?' zeg ik op kalme toon.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 16:52 ]


    imperfection is beauty

    Louise Kirla Offkins ||District 9|| bos
    'Klaar? Het gaat wel even prikken maar dan kan je wond beter genezen.' zegt hij en ik knikte,waarna ik het water op mijn buik voelde.Mijn wonde brande even en een klein geluidje verlaat mijn mond.
    'Misschien helpt dit...?' vraagt hij ndat hij iets in mijn handen gestoken had.Het voelde aan als een stukje koek,misschien was het wel een cracker. Ik neem een klein hapje en smaak dan dat het een cracker is,waarna ik het helemaal in mond stop.
    Hij giet weer water op mijn buik ,maar ik probeer niet aan pijn te denken.
    Ik voel daarna iets glads ,waarmee hij op mijn buik demp en toch een klein 'auw' geluidje mijn mond verlaat.
    'Fuck' hoorde ik hem fluisteren en vragend kijk ik hem aan. Plots werd ik zonder waarschuwen opgetrokken en begin ik uit verschot te gillen.
    "Wat geberut er?"vraag ik paniekerig aan hem terwijl ik bijna half val terwijl we lopen.

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het Bos
    'Zorgen dat hij niet doodbloed terwijl ik naar planten zoek' antwoord het kleine meisje tegen haar.Daarna vroeg ze de nachtkijker om planten te gaan zoeken.
    'Ik ga ze nu gaan zoeken.' meld ze dan,waarna ze weg is.
    'Jij heet Matthew toch?' vroeg het andere meisje me dan."Ja ,dat ben ik. Hoe noem jij ?"vraag ik haar dan. Ik was een ramp in namen onthouden.
    'Sorry dat ik je niet hielp toen je in gevecht was... Ik was een soort van versteend en kon niks doen, misschien door angst. Ik weet niet waardoor. Nogmaals sorry,' zei ze en ik heriner me nog dat ik haar daar zag staan,ze was van district 12 denk ik.
    "Is niet erg,jullie helpen me ,dus ik verheef je daarvoor."zeg ik zacht en glimlach zwak,maar die verdwijnt algauw weer dooor de stekende pijn in mijn schouder.
    Ik weet dat ik heb zitten vloeken in mezelf toen ze me niet hielp,maar ik leef nog ...
    'Zo', hoor ik de andere stem weer zeggen,wat betekende dat het meisje weer terug was.
    'Verlicht dat?' vroeg ze en ik voel niet veel later wat aan mijn been,op het begin brand het ,maar later heeft het een verlichtend gevoeel,net zoals je na een warme dag in een koude vijver zou springen ofzo.
    'Als het verlicht, doe ik de rest van je wonden ook met dat spul.' vervolgde ze dan. "J-Ja ,het voeld veel beter."zeg ik opgelucht en glimlach wat. Het is een wonder dat het hielp."Dank je."zeg ik dan gemeend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    Ik hoor haar gillen, en ik blijf rennen. "Wat geberut er?" vraagt ze aan me. Hijgend zeg ik: 'Mutulanten! We moeten - naar - een ander deel van de arena, daar kunnen - we rusten.' ondertussen hijg ik een paar keer. Het is echt raar als je niet snel kan rennen maar wel gemakkelijk een meisje optilt. Ik weet niet preciet waarom, gewoon vaag. Ik zie een mutulant ons inhalen. Ik stop en probeer om op het juiste moment hem weg te schoppen. En..nu! Precies goed. Waarom dat nou is. Misschien ritme-->timeing-->schoppen? Wat? Ik volg mezelf niet meer. Ik moet verder rennen. Gelukkig is een ander deel van de arena in zicht. Ik zie standbeelden. Ik ren nog een eindje verder om er zeker van te zijn dat het 'beest' weg is. Ik kijk om me heen, ik zie alleen beelden. Voorzichtig leg ik louise neer. 'Sorry voor de plotselinge actie, maar ik laat je niet opeten door mutulanten.' Ik sta op het punt om mijn nachtkijker af te doen als ik het 'beest' zie. 'Dat meen je niet!' roep ik. Ik gooi mijn mes uit fustratie riching het dier. Het komt langs de staart, en het loopt jankend weer terug. Gelukkig maar. Ik loop richting mijn mes en kniel weer neer bij Louise. Dan geef ik mijn nachtijker weer aan Louise. 'Dat was weer een beest maar nu is die weg.'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { *Oeps, ik realiseer me net dat mijn personage niet sterk is... Ach gewoon doen dat Louise licht is. Als een model, wat hij ook vind ;P }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Amas schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150112

    Hee, misschien kunnen jullie even een kijkje nemen bij het bovenstaande topic??

    bedanktxxx

    [de link doet het bij mij niet(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Bij mij ook niet]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    {ook niet bij mij}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    klik

    Hee, misschien kunnen jullie even een kijkje nemen bij het bovenstaande topic??

    bedanktxxx

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:50 ]


    imperfection is beauty

    En nu het eindelijk lukt, nog meer reclame!(sorry sorry)

    trailertopic


    imperfection is beauty

    Carmela Lorenza Rossini
    terwijl iedereen aan het discuseren is over de nachtkijkers voel ik mijn energie uit mijzelf wegtrekken. ik word heel erg moe. "jongens, jullie mogen de wacht houden, vuur stoken, ruzie maken over de nachtkijkers of wat je maar wilt maar ik ga slapen" langzaam loop ik richting de hoorn. ik probeer zonder te vallen ook echt in de hoorn te komen en niet ernaast dat ik morgen wakker word en denk: waar zijn de anderen, en dan lig ik in het bos te slapen. opeens knal ik tegen iets aan en val op de grond. als ik voel waar ik tegen aan ben gebotst blijkt het dat het de hoorn is.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Sorry, ik ben de hele week op vakantie, ik hoop dat ik zo af en toe kan reageren.. Maar is er veel gebeurd sinds de laatste keer dat ik reageerde?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Niet echt, denk ik]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Iemand die geïntereseerd zou zijn in een Game rpg ? Het is met hetzelfde systeem van the hungergames ,met lootjes ,maar een totaal ander theme :3 Wie geïntereseerd is ,stuur ik even wat info door e als er meerdere willen meedoen dan zal ik het topic openen ;3 ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { @Nyan Ik heb genoeg ideeen! :) LOL
    @Makers Waar is Topic 2? }


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Gotta get, gotta get out of my head <3