• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    [ Hoe ziet de arena er eerst uit?]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (Amy66 Bos, rotsen, woestijn denk ik. Er zullen vast veel naar het bos gaan bijv. dus misschien komen er ook nog vallen....(overleggen met Celebration)
    Celebration Hebben we ook zo'n systeem als bij de tower games met wapens? anders kan bijna iedereen krijgen wat hij of zij wil

    De arena veranderd elke dag. De 1e dag zie je diamanten!!!!!!!!!!)

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 17:10 ]


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || district 4:

    Rocky kijkt me een beetje teleurgesteld aan, maar ze weet best dat ik niet van gedachten ga veranderen, hoeveel ze ook zaagt. Ik bedoel, Jody is waarschijnlijk de enige in de hele arena die ik mag. Oprecht mag. Het meisje uit 2 valt nog mee, maar Jody is de enige die ik serieus mag. Een stam galmt door de kamer, die zegt dat we in de buizen moeten. Ik ben best blij, want ik denk niet dat ik de droevige blik van Rocky nog langer aan kan zien. Zij mag mij, het probleem is alleen dat ik haar niet zo mag. Het enige waaraan ze denkt is aan feestjes en het Capitool, maar niet aan het feit dat óf ik óf Jody ga moeten sterven in de arena. Ik moet eerlijk toegeven dat het me niet zoveel kan schelen of er iemand doodgaat, maar niet de mensen die ik mag.
    'Denk eraan, Jonah. Hoorn, drietand, aansluiten bij de beroeps, vechten, overwinnen. En ja, wat Jody betreft... kies je zelf maar.' zegt Rocky nog één keer, voordat ik de buit in stap.
    'Rocky', zeg ik. 'Ik denk dat ik alles wat ik doe zelf ga beslissen.' en dan gaan we naar omhoog, en zie ik de arena recht voor me.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Platform
    Mijn ogen komen boven de grond vandaan. Langzaamaan wennen ze aan het licht. Ik knipper een paar keer en probeer om me heen te kijken. Voor me zie ik net zoals altijd de hoorn. Alleen... Deze keer is hij van diamant. Ik zie hoe het materiaal het licht weerkaatst. Het eerste wat ik denk is: wat kan je nou weer met een hoorn van diamant? Misschien in iemand zijn of haar ogen schijnen? Maar dat is dan ook het enige wat ik nu kan bedenken. Kom op Bree, focus! In een rap tempo schakel ik weer over en kijk naar wat er allemaal bij de hoorn ligt. Eens kijken, rugzak...pijl en boog... Aha! Ik zie mijn messen liggen. Nog even snel kijk ik om mij heen naar mijn medekandidaten. Ik zie een meisje van... ik denk 7. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb een slecht gevoel over haar. Ach, ik zie het nog wel. Ik kijk naar links en ziek de ogen Jody. Zou ze me zien? Of zijn haar ogen al weer gericht op de drietand? of beter gezegd: Haar drietand. Zij doet er alles aan om een drietand te krijgen. Dan is ze bijna onverslaanbaar...

    Brandon Levis II D10 II Platform
    Ik kijk om me heen. Ik ben helemaal in paniek. 'Ik wil nog niet dood, ik wil echt niet!' Het galmt steeds door mijn hoofd. Mijn hoofd is helemaal roodgloeiend en ik zweet als een bezetene. Dan kom ik boven de grond. Mijn hoofd word koeler en denk na. Het zweet is weg, maar ik voel nog steeds wel de angst van de dood. Gelukkig kan ik nu beter functioneren. Ik adem diep in en uit en kijk naar de hoorn. Ik zie op een kleine afstand een stukje naar links een zwaard. Ik kijk ernaast en zie.... Een rugzak! Beide op een goede afstand en ik wil ze beide hebben, alleen de kans is groot dat het niet goed zal komen. Maar welke moet ik dan nu kiezen? Nu pas valt mij de diamanten hoorn op. Ook dat nog....
    Een stukje verderop zie ik het meisje van 1. Ik denk Camila. Ik bestudeer haar goed. Ze is in ieder geval niet lelijk. Waarschijnlijk krijgt ze daar de helft van de sponsers mee. Ik kijk naar haar ogen en zie dat de naar een zwaard kijkt. Gelukkig niet nar die van mij, dan zou ik hopeloos zijn...

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 9:55 ]


    imperfection is beauty

    [Euh, hoeveel drietanden zijn er? Als er maar één is kan Jody zich voorbereiden op een race ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    [Euh, hoeveel drietanden zijn er? Als er maar één is kan Jody zich voorbereiden op een race ^^]

    2 drietanden


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (Hee, meisje d7 word bestuurd door Helium, alleen kan zijn niet besturen. De afspraak is dat iedereen nu haar mag besturen, zolang ze maar niet te erge verwondingen krijgt. DANK U)


    imperfection is beauty

    Celebration schreef:
    (...)
    2 drietanden


    [Oké!]

    Jonah Rion See || District 4 || startplaat:

    Mijn ogen gaan langzamerhand weer open. Het licht, de pracht verblindde me. Dit was... hoe moest ik het beschrijven? Prachtig? Alles, tot op een grasprietje toe, was van diamant gemaakt. Ik snapte niet goed waarom ze dat hadden gedaan. Om eens iets in het voordeel van District 1 te doen? Ik denk niet dat het zou helpen om alles van diamant te maken. Behalve dat ze misschien weten bij welke temperatuur diamant smelt, maar ik denk niet dat ze het hier zo warm gaan laten worden, want dan zijn alle tributen binnen de 2 seconden ook gesmolten. Ik hoop het in elk geval.
    Jonah! schreeuwt een stemmetje in me. De hoorn! Zoek naar je wapens! mijn ogen glijden over de hoorn, en ik zie een drietand liggen. Dit is... nee. Jody kijkt er ook naar.
    'Godverdomme!' vloek ik zachtjes, terwijl ik op zoek ga naar een andere drietand. In elk geval een ander zwaar wapen. En ik vind het. Nog een drietand. En die is van mij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || startplaat:

    Verbaasd kijk ik om me heen. Nee, dit is onmogelijk. Er is maar én ding te zien, in deze hele arena. Diamant. Diamanten bomen, diamant gras, diamanten hoorn des overvloeds, en achter ons ligt er... drie keer raden: diamant. Wat willen ze daar in godsnaam mee bereiken? District 1 een voorsprong geven? District 1 hééft al een voorsprong. Het zijn beroepstributen! Komop! Ze kunnen District 6 ook nooit een voordeel geven hé? Want nee, District 6'ers zijn natuurlijk underdogs, en die kunnen toch niet winnen. Pfff, we kunnen ook niet winnen. Ik denk, dat er in deze 101 jaar aan spelen, zo'n 3 mensen uit District 6 de spelen hebben gewonnen. Het zijn bijna altijd 1, 2 of 4. 2 jaar geleden, is er, wonder boven wonder iemand uit District 7 gewonnen. Ze verdiende het, maar toen zijn onze tributen ook doodgegaan. En het is oneerlijk, hoe dit in elkaar zit. Maar dat is het altijd al geweest, en ik kan er niets aan veranderen. In elk geval niet om mijn eentje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Startplaat

    Ik kijk om me heen. Dit is werkelijk de meest bijzondere arena ooit. Alles is van diamant. De hoorn, de bomen, de rotsen, oftewel: ALLES. Het doet gewoon bijna pijn aan je ogen! Ik kijk naar de hoorn. Er liggen veel wapens. Ook een zweep! Yes, daar kan ik wat mee. Alhoewel, daar kan je niet mee doden. Wacht, wat? Dacht ik dat echt? Maar ik heb dus ook een dolk nodig. Om te doden dus. En ik heb een bondgenoot nodig. Voor rugdekking. Ik begin een route uit te stipppelen voor mezelf. De zweep ligt niet bepaald dichtbij. Hier voor me ligt een tas. Die kan ik misschien meegrissen als ik naar de zweep ren. En dan ook nog een dolk... Waar ligt die. Daarzo! Ik heb volgens mij best wel geluk. Ik kan zo rechtdoor rennen naar de zweep en tegelijk een tas en dolk meenemen. En als ik de zweep heb, ren ik richting het bos. Dat is dan een kwartslag keren. Een zweep is handig. Je kan er mee slaan van een paar meter afstand, hij heeft een harde kant om mee te slaan en als je iemand achtervolgd kan je op de voeten richten zodat diegene valt. Je kan er dus alleen niet mee doden. Daar is de dolk voor nodig. Okee, mijn route: Tas, dolk, zweep, bos. Ik ben er klaar voor.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (@Amy66 wow f*cking 3 dingen. Ben benieuwd ... :) )


    imperfection is beauty

    [Komt er een praattopic?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amas schreef:
    (@Amy66 wow f*cking 3 dingen. Ben benieuwd ... :) )


    {Haha, niet echt dat het gaat lukken...}

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 16:31 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    b]ff voor iedereen: Je mag bij de Hoorn pakken wat je maar wil, maar daar staat wel een verwonding tegenover. Hoe meer je pakt/hoe beter het wapen dat je pakt, des te erger de verwonding[/b

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Startplaat
    Verbaasd kijk ik de Arena rond. 'Dit, dit kan niet.' Stamel ik zachtjes uit. De hele Arena glinstert door de diamanten. Waar ik ook kijk, overal zie ik diamanten liggen.
    'Focus, Jody. Focus.' Zeg ik snel tegen mezelf. Ik mag me niet af laten leiden, niet op dit moment. Mijn ogen zoeken naar de drietand en gaan alle wapens voorbij. Gelukkig zie ik er één liggen. 'Die is van mij.' Grom ik zachtjes, als waarschuwing voor de anderen, ook al kunnen ze mij niet horen. Wie er achter de drietand aangaat, zal niet lang leven. Ik moet en zal dat ding hebben, ook al wordt het mijn dood.
    Van te voren heb ik al bedacht dat ik niet naar de andere tributen ga kijken. Die leiden met toch alleen maar af. Als gehypnotiseerd staar ik naar de drietand. Mijn drietand. In mijn hoofd tel ik mee met de mechanische, aftellende Capitoolstem. Ik ga in de starthouding staan. Klaar om te gaan rennen. Ik mag straks geen seconde gaan missen. Gewoon die drietand pakken en alle andere tributen vermoorden. Hoe simpel kan het zijn?
    Dan gaat eindelijk de gong.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (@Amy66 we zien het wel. Het word vast een heel spektakel :)
    Charitable ik overleg even met Celebration...)


    imperfection is beauty