• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || startplaat -- hoorn des overvloeds:

    Ik ben blij dat ik die tweede drietand heb zien blinken, want ik weet vrijwel zeker dat Jody er alles aan zal doen die ene drietand te pakken te krijgen. En ik weet dat Jody gevaarlijk is, wat een drietand betreft -niet dat ik dat niet ben, maar ik heb geen zin om een gevecht aan te gaan met Jody- en dat ze me er desnoods zelfs zou voor vermoorden, en daar heb ik nog minder zin in dan een gevecht aangaan met Jody. De gong. De gong! Mijn hart slaat op hol. Komop Jonah! Ga! Ik ren er als een gek vandoor. Ik moet, en zal die 2de drietand te pakken krijgen. Ik kan snel lopen, goed ontwijken, ik ik ben gewoon goed met die drietand. Dat kan niemand ontkennen. Ik gris de drietand van de grond, klaar om in de aanval te gaan.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 16:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (over praattopic enzo...)


    imperfection is beauty

    Matthew Elliot Turner ||District 7
    Als ik bover kom,word ik half verblind door een fel licht die in mijn ogen schijnt.
    Als mijn ogen en eindelijk aan wennen kijk ik verbaasd om me heen. Diamanten,overal.
    Hier was niets van natuur te bekennen, het was gewoon allemaal puur diamanten,die al het licht reflecteren en me uit mijn concentratie halen.
    Als ik in de hoorn kijk,zie ik een overvloed aan wapens.
    Ik bijt even op mijn lip,dus ook minder overlevings kansen.
    Ik zoek met mijn groene ogen oven naar Iris en als ik haar ize ,kijk ik weer naar de hoorn.
    Als ik hier uitgeraakte ,dan moest ik haar proberen te vinden,want samen zijn we sterker.Een trillerige zucht verlaat mijn lippen,de laatste seconden tikken en ik zet me klaar om te rennen.En dan uiteindelijk gaat de gong.

    Louise Kirla Offkins|| District 9
    Als ik boven kom kijk ik verbaasd rond. Overal glinsterende diamanten. "Wow." fluister ik tegen mezelf.Zoiets had ik echt nog nooit gezien.
    Diamanten bomen,rotsen ,grond alles gewoon!.
    Ik kijk even naar mijn districs genoot ,Robyn. Dat arme joch is nog maar 12 jaar oud.
    Mijn blik wend zich weer af en plaatst zich op de hoorn. In dit bloedbad ga ik me niet mengen,ookal wil ik een wapen.
    Ik veeg even een plukje haar uit mijn gezicht en kijk naar de hoorn ,waar de seconden net op nul staan en de gong afgaat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Grey ll District 12 ll Startplaat

    Gespannen sta ik te wachten tot de gong gaat. Mijn hart klopt in mijn keel! Gespannen kijk ik nog 1 keer naar mijn route en besef nu pas hoe onmogelijk het is. Ik ben net bezig een nieuwe route te bedenken als de gong gaat. Shit! Ik race meteen recht vooruit naar de tas. Bijna... Yes! Dat is 1. Nu moet ik kiezen, mes of zweep? Ik volg mijn gevoel en ren zo snel als ik kan naar de zweep. Daar heb ik meer aan en anders kan ik de dolk misschien erna nog pakken? Nee, nog onmogelijker. Ik ren de laatste meters en ren naar de zweep. Die heb ik. Opeens voel ik me verschrikkelijk versteend. Ik kan gewoon niet bewegen. Ik sta hier, dicht bij de hoorn toe te kijken hoe het bloedbad is begonnen. Ik schrik op uit mijn trance als er recht voor mijn neus iemand bloedend neervalt. Domme ik! Waarom ben ik niet meteen weggerend?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [sorry voor het niet-reageren, maar mijn Q faalde twee dagen lang ): What happend?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het praattopic!!!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Hoorn/Platform

    Toen ik boven was keek ik gelijk rond. Hey beter je tegenstanders en de omgeving in nemen toch? Ik herkende mijn team genoot, Jayden, die ver van rechts van me stond, het meisje van district 5 2 plekken links van me en de jongen van district 7 5 plekken rechts van me. De rest herkende ik niet echt. De omgeving was...raar, ik heb nog nooit zoveel diamanten gezien! Ik keek nu recht naar voren en zag een rugzak liggen...Zou ik er naar toe rennen, de gok wagen? Of weg rennen...1 Voordeel, geen kans om dood te gaan....

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:25 ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    ZiamStorason schreef:
    [sorry voor het niet-reageren, maar mijn Q faalde twee dagen lang ): What happend?]

    het bloedbad gaat nu net beginnen, dus je kan gewoon inspringen^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [thx!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Josh Cameron Sky

    Ik kom beven en ben heel eventjes verwonderd door de omgeving. Alles van diamant, het capitool heeft zich goed uitgeleefd. Ik grinnik even en kijk dan naar de hoorn van overvloeds - natuurlijk ook van diamant - om te kijken waar de zwaarden liggen. Ik zie er een paar en besluit daar eerst heen te rennen. Wanneer is die stomme minuut nou om! Ik wacht en hoor mijn hart kloppen. Daarna kijk ik naar de andere beroeps - mijn bondgenoten voor de eerste dagen, of weken als het moorden sloom gaat. Als de gong gaat ren ik meteen naar een zwaard en zie de jongen van 12 voor me staan. Ik twijfel geen moment en hak met mijn zwaard zijn hoofd eraf. Ik voel me raar, alsof ik spijt heb. Natuurlijk niet! Ik móét hem vermoorden. Ik moet verder gaan en probeer een bondgenoot te vinden waarmee ik samen kan vechten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jayden Flynn Jase

    Ik word naar boven gehesen door de lift en sta versteld. Ik had van alles bedacht maar dit niet... Ik sta recht voor een diamanten vallei. Ik schrik als ik zie hoeveel wapens er in de hoorn liggen. Ik zie een mes redelijk dicht bij me liggen. En nog een... Met twee messen moet ik redelijk ver komen. En dan maar hopen dat ik bondgenoten kan vinden... De gong gaat en ik raap de twee messen en een rugzak op. Ik schreeuw Jazzlyns naam terwijl ik ren, omdat ik wil dat ze meegaat. Ik ren naar het oosten, naar een bos. Daar klim ik hoog in een boom en kijk naar het bloedbad. Ik wil tactieken leren, hoe iedereen vecht. Ik zie de jongen van 12 sterven, en zucht. Hij had nooit kans gehad. Ik probeer Jazzlyn te vinden, want zij is de enige die ik vertrouw.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Voordat iedereen mensen gaat vermoorden en het aantal niet meer klopt: ik ga zo snel mogelijk willekeurig mensen aantal mensen geven die ze mogen vermoorden(ow dat klinkt zoo weird)

    Mensen die al gedood hebben: laat maar staan....


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Ik ben nog steeds deels overdonderd door de hoeveelheid diamanten die deze prachtige arena bevat. Hoeveel moet het Capitool dat wel niet gekost hebben. Maar ach ja, het Capitool zal het waarschijnlijk zelfs niet eens iets gekost hebben, ze hebben het allemaal uit District 1. En als het hen iets gekost heeft, dan zal het hen niet zoveel kunnen schelen, denk ik. Ze zouden biljarden muntstukken uitgeven om een arena op te bouwen. Komop Jonah! Concentreer je op het doden van mensen! Als jij niet dood, dan word je gedood! galmt en stemmetje door mijn hoofd, en dan weet ik opeens weer wat ik moet doen. Ik ren naar de jongen van 5, die tot mijn grote verbazen -en tevens ook groot ongenoegen-, nog wel kan vechten. Denk, Jonah! schreeuwt het stemmetje weer. Links, rechts, onder, boven, rechts, stek! het bloed loopt onbeschaamd uit de jongen zijn buik. Ik voel iets in mijn lichaam. Iets dat ik niet ken. Wat is het? Waarschijnlijk het gevoel dat je krijgt als je iemand vermoord. Het doet me niet zoveel, want het is een behoorlijk aangenaam gevoel, voor mij dan toch.
    Dan pas zie ik hoe het bloed ook uit mijn arm stroomt, de wonder die de jongen uit 5 heeft gemaakt. Ik weet dat hij op het moment nog niet dood is, maar het zal niet lang meer duren, en daarbij, ik zie hem liever lijden dan hem onmiddellijk dood te maken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 18:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Josh - Jongen d12 (al gedaan)
    Jody- Meisje 8
    Bree+Camela- Jongen 8
    Dylan- Jongen 9
    Summer-Jongen 5
    Brandon-Jongen 6

    Daniel- Jongen 10

    Beroeps zelf gedaan. overig eerlijk geloot...

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 18:25 ]


    imperfection is beauty

    [Ah, Jonah heeft de jongen uit 5 al gedood, zou je dat kunnen veranderen? En bedoel je niet Jonah ipv Summer?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried