• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In de hoorn,aan het vechten

    'Vergeet het, makker'zei hij stil en mepte me ,voor ik dat kon doen. Mijn neus ,deed erg veel zeer en begon te bloeden.Een gebroken neus dus.
    Ik mepte hem ,terug zodat hij waarschijnelijk een blauw oog kreeg.Ik kon hem ,nu ook de grond in duwen en met hem zitten worstelen,maar ik realiseer me dat ,er hier nog meerderen zijn ,die me liever dood zien dan hij. "Mij krijg je niet zomaar."snauw ik naar hem,duw hem dan van me af en rende ,zo snel als ik kon weg.
    Ik weet dat hij me met gemak kan inhalen en op me zou kunnen springen en de drietand door mijn lijf boren,maar dat risico moet ik nemen.
    Anders kon ik daar gewoon blijven vechten in die hoorn en wachten tot ze me met zijn allen zouder vermoorden en dat plezier hun ik ze niet.
    Mijn schouderwond begont te prikken en ik bijt stevig op mijn kiezen om te pijjn te verbijten.
    En nu moet ik Iris vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonah Rion See || District 4 || aan het vechten -- achter Matthew aan:

    Een moment was ik erg tevreden. Zijn neus begon te bloeden, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Die verstarde echter vrijwel onmiddellijk weer, toen hij me een mep in mijn oog gaf. Ik kon nog zien, maar het deed verrot veel pijn.
    "Mij krijg je niet zomaar." snauwt hij me toe, terwijl hij zo hard als hij kan wegrent. Het is nu of nooit. Ik ga nu achter hem aan, of ik blijf hier. Uiteindelijk besluit ik toch voor het eerste te kiezen. Het doet pijn om met mijn gewonde arm door de snijdende wind te lopen, maar ik doe het toch. Ik ga me niet laten kleineren door een stommme tribuut uit 7, die pas 3 dagen heeft kunnen trainen, terwijl ik mijn hele leven heb getraind.
    'Mij ook niet!' schreeuw ik naar hem, terwijl ik nog maar op een meter of 10 van hem af sta. Ik zou hem makkelijk kunnen vermoorden, op zo'n afstand, maar ik ga dat niet doen. Ik wil er een show van maken, hem zo pijnlijk mogelijk afmaken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthew Elliot Turner ||District 7 || Wegrennen van bloedbad
    'Mij ook niet!' hoorde ik hem schreeuwen en ik kijk even achter me. Verdomme,hij zat achter me aan en hij was nog maar zo'n 10 meter van me vandaan.
    Doordat ik omkeek,zag ik niet dat ik tegen een lijk loopte ,waardoor ik struikel en op de grond val.
    Ik kreun even en ,zie de beroeps van 4 ,steeds dichter naderen. Ik pak mijn boog en vuur uit haast een pijl af,maar die vloog net naast hem.
    Ik krabbel overijnd en stompel weg,maar ik weet sowiezo dat er nog een gevecht gaat volgen.
    Ik wil nog niet dood en ik voel gewoon ,dat hij me wil laten lijden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonah Rion See || District 4 || nog steeds achter Matthew aan, en aanstalten aan het maken om te vechten:

    Ik zie dat hij achter zich om kijkt, recht in mijn ogen. Des te beter, dan weet hij dat ik het niet opgeef. Ik moet en zal hem doden. En als het nu niet is, dan is het desnoods later. Maar natuurlijk nog steeds het liefste nu. Dan struikelt hij. Over een lijk, en vurig hoop ik dat er straks iemand over zijn lijk zal kunnen struikelen. Dit joch is sterk, irritant, en moet dus zo snel mogelijk dood. Maar ik ga hem ook nu niet zo vermoorden. Ik wil een 2-gevecht, die lang genoeg duurt om hem moe te maken, zodat ik hem dan kan neersteken. Ik heb een goede conditie, dus zo snel zal ik niet moe zijn. Wat hem betreft, dat zullen we nog wel zien.
    'Sta recht', zeg ik tegen hem. Ik weet dat hij zo'n wending waarschijnlijk niet verwacht had, zeker niet nadat hij nog een pijl op mij had afgeschoten. Die trouwens nog misgeschoten was ook. 'Ik wil een eerlijk gevecht. Allebei evenveel kansen. Ik vecht niet met mensen die op de grond liggen te verkrampen van de pijn. Wel met mensen die rechtstaan en liggen te verkrampen van de pijn.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthew Elliot Turner ||District 7 || In gevecht met Jonah
    Dat joch is voor me komen staan en ik had gelijk ,hij wilde me zien lijden. 'Sta recht' beveelde hij me en ik kijk hem vuil aan.
    Zoiets had ik niet echt verwacht ,maar goed.
    'Ik wil een eerlijk gevecht. Allebei evenveel kansen. Ik vecht niet met mensen die op de grond liggen te verkrampen van de pijn. Wel met mensen die rechtstaan en liggen te verkrampen van de pijn.' zei hij. Nou als hij een gevecht wil ,kan hij er een krijgen.
    Ik sta met moeite recht en doe de boog om mijn schouder,aangezien ik moeilijk pijlen van zo dichtbij zou kunnen afvuren.
    "Goed ,kom maar op dan."zeg ik half hijgend.
    Als ik hem om de grond kan krijgen ,desnoods vermoorden ,dan kan ik wegglippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Je mag Jonah toch verwonden in zijn been, aangezien hij dat ook doet bij Matthew ^^]

    Jonah Rion See || District 4 || aan het vechten met Matthew:

    Ik zie dat hij met moeite rechtstaat. Dan heeft mijn drietand zijn verwonding in ieder geval erg genoeg gemaakt om hem behoorlijk wat pijn te bezorgen. Als hij al bijna niet meer kan rechtstaan, is dat een goed teken. Voor mij althans. "Goed ,kom maar op dan." zegt hij. Ik moet lachen. Kan hij zelf niet ''opkomen''? Ach ja, als ik kan beginnen met hem pijn te bezorgen, al te beter. Dan kan hij minder makkelijk wegkomen. Even twijfel ik waar ik hem zou verwonden, maar dan weet ik het. Hij is snel, dus ik moet ervoor zorgen dat hij niet meer snel is. Zijn been.
    'Oké dan', zeg ik, terwijl ik mijn drietand eerst nog eens in de lucht gooi -om zijn machteloosheid te benadrukken-, en hem dan een eerste stek toedien in zijn been. 'Hoe zit het nu met weglopen, makker?'

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 15:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthew Elliot Turner ||District 7 || In gevecht met Jonah
    Hij begon te lachen.Misschien had ik gewoon daarnet beter mijn mond gehouden.
    'Oké dan' zei hij,waarna hij zijn drietand in de lucht gooite en zijn eerste steek,raak was in mijn been.
    'Hoe zit het nu met weglopen, makker?' zei hij en ik beet weer hard op mijn kiezen,ik tackelde hem ,zodat hij ,zou vallen en dan ,liet ik mijn handen omsluiten om zijn keel om hem te wurgen.
    "Ik ben je makker niet."snauw ik hem toe.Nu was rennen geen echte optie meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Jonah gaat wraak nemen... ^^]

    Jonah Rion See || District 4 || aan het vechten met Matthew:

    Ik zie een kwade blik op zijn gezicht staan. Ik denk dat ik er in zo'n situatie niet anders aan toe zou zijn, als ik geen beroepstribuut was. Als ik niet uit District 4 kwam. Dan volgde er een behoorlijk onverwachte wending. Hij teckelde me, zette zich op me, en sloot zijn handen om mijn keel.
    "Ik ben je makker niet." snauwt hij me toe. Om te zeggen dat ik op het nippertje voor ik dood zou zijn, me kon loswrikkellen uit zijn greep, was te zacht uitgedrukt. Ik denk dat mijn hart het nét ging begeven. De seconden die het me kosten om weer terug op adem te komen, zouden in mijn nadeel kunnen werken, maar tot mijn verbazing valt die gast uit 7 me niet aan.
    'Wat jij wilt.' zeg ik, op zijn mededeling dat hij mijn makker niet was, van daarnet. Ik pak mijn drietand nu heel stevig vast, en zet hem op zijn keel. Als hij nu wist te ontsnappen, dan weet ik het ook niet meer.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray

    Ik wandel nog steeds zoekend door het bos, waarnaartoe? Weet ik niet. Net was ik op zoek naar een bondgenoot. Waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Opeens hoor ik stemmen. Zonder na te denken volg ik het geluid. Als ik zie waar het geluid vandaan komt, heb ik er spijt van dat ik eropaf ben gegaan. Ik zie 2 jongens, volgens mij van 4 en 7, met elkaar vechten. Ze zijn er allebei slecht aan toe. Heel erg slecht. En alweer kan ik me niet verroeren. Als versteend kijk ik naar de vechtende jongens. Eentje ervan kan al niet meer rennen, althans dat denk ik. Aangezien die uit 4 een beroeps is en hij... Uit 7. Dus niet echt een beroeps. Ik weet dat ik mezelf alleen maar in gevaar breng door te blijven kijken, maar ik blijf toch staren, naar iets wat mij ook zou kunnen overkomen. Als je ziet hoe hard zij vechten voor hun eigen leven, voel je je zwak. Ik zou het nooit zo lang vol kunnen houden. De jongen uit 4 duwt zijn drietand tegen de keel van de andere. Dan schrik ik, de jongen uit 7 ziet me! Ow shit! Ik

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:19 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Is het goed dat ze Scarlett tegenkomt? Anders pas ik de post even aan.]

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || in het bos:

    Nadat ik de jongen had vermoord -nee, zo zou ik het niet willen noemen, van zijn leed had ontdaan-, had ik het mes terug in de hoorn gesmeten. Ik wilde geen wapen bij me dragen. Ik wilde niet moorden. Ik wilde niet vermoord worden. Ik wil mezelf zijn, en mezelf blijven, ook in deze situatie. Ik was naar het bos gerend, en daar in tranen uitgebarst. 'Ik... ik wil niet... ik wil naar huis.' zeg ik stilletjes in mezelf. Maar ik weet dat ik niet naar huis kan gaan, zonder te vechten, en opeens komt het gedicht weer in me op:

    Ik wil niet doden,
    maar overleven.
    Ik wil overleven,
    en daarvoor moet ik doden.
    Ik wil niet doden,
    ik wil naar huis.
    Ik wil naar huis,
    en daarvoor moet ik doden.

    Hier is geen uitweg,
    Hier is het leven,
    of de dood
    Hier is het doden,
    of gedood worden.
    Hier is het alles,
    of niets

    Ik wil niet doden,
    maar overleven.
    Ik wil overleven,
    en daarvoor moet ik doden.
    Ik wil niet doden,
    ik wil naar huis.
    Ik wil naar huis,
    en daarvoor moet ik doden.

    Hier ben ik dan terug,
    terug thuis.
    Dood of levend,
    maar ik ben terug


    Het is een gedicht dat mijn moeder me vroeger heeft voorgedragen. Doordat ik niet oplette, bots ik tegen iemand op.
    'Nee.' fluister ik, in de hoop dat ze het niet hoort. 'Ik wil niet dood', waarna ik me weer omdraai, maar nog even naar haar blijf staren.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 17:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Zo snel ren ik weg van de plek. Ik kijk niet om, ik let er alleen op dat ik niet tegen een boom aanloop. Oooh, zo mogen niet achter me aankomen! Dan ben ik er geweest!Ik val bijna om als ik ergens tegenop bots, eigenlijk tegen iemand. 'Ik wil niet dood,' zegt ze meteen. Ik moet automatisch glimlachen om haar reactie. 'Ik ook niet,' zeg ik als antwoord, blij dat ze geen beroeps is. Hmmm, misschien wordt een verbond nog wat. 'Als jij mij niet doodt, dood ik jou niet,' zeg ik. Ik hoop dat ze het goed vind. Als ze mij niet probeert te vermoorden kunnen we misschien een verbond vormen. Zou ze mijn naam weten? Of uit welk district ik kom? Ik kijk haar aan, wachtend op een antwoord.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 || In gevecht met Jonah
    Net als het leek te lukken,kon hij zich toch los maken uit mijn greep. Dit leek me de perfecte kans om weg te rennenen net als ik wist welke richting ik uit zou gaan,bleek ik te lang hebben nagedacht.'Wat jij wilt.' zei de jongen van vier,die zijn drietand ,stevig vast heeft en te punt eran op mijn keel drukt.
    Ontsnappen ging niet meer lukken,tenzij...
    Ik keek even naar iets ,waarmee ik hem zou kunnen aflijden en zie dan een meisje stokstijf naar ons staren. Kon ze me niet helpen ?!
    Ik keek weer op naar de jongen ,die me waarschijnelijk kotsbeu is.
    Ik moet iets doen dat hij niet verwacht. Ik neem ,de 2 tanden van de drietand vast,en ik voel te punten en mijn handen snijden,maar dat is nu niet belangerijk.
    Ik duw ze met al mijn kracht weg van mijn keel en kruip weg van ,hem,om daarna met moeite op te staan en weg te strompelen.
    Veel meer lukt me niet meer. Mijn wonden branden verschrikkelijk en zijn vuil ,wat ontstekingen kan veroorzaken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik antwoord onmiddellijk met Summer]

    Jonah Rion See || District 4 || maakt een einde aan het gevecht met Matthew:

    Tot mijn grote verbazing -en nog groter ongenoegen, nu ik hem bijna te pakken had gekregen en had kunnen vermoorden-, grijpt hij de twee van de drie tanden van de drietand vast, en duwt hij ze met een grote kracht weg. Hij strompelt weg. Ik denk dat, moest ik echt willen, ik hem nog steeds op afstand zou kunnen doden, maar aangezien ik er zelf niet al te best uit zie, met al mijn wonden. Ik denk dat hij nog net dicht genoeg is om mijn schelle stem te kunnen horen.
    'Voor één keer. Maar als mijn wonden hersteld zijn...' ik heb geen zin om verder te praten. Hij weet wat ik bedoel. Ik zie ook nog één, misschien 2, die andere kan even goed een mini-boom zijn ofzo, in het bos staan, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin achter hen aan te gaan, al zou ik natuurlijk winnen. Dat kind was tenger, en wat dat andere betrof, dat was gewoon een mier. Maar ik was er zelf slecht aan toe. Een deel van mijn linkerbovenarm, en mijn hele linkeronderarm, waren besmeurt met bloed, en mijn oog zat te bonken van de pijn. Het voornaamste was nu terug bij de hoorn komen, en medicijnen vinden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || in het bos:

    'Ik ook niet,' zegt ze tegen mij. 'Als jij mij niet doodt, dood ik jou niet.' mijn hart begint weer rustiger te kloppen. Dit is geen beroepstribuut, niet zoals die twee die daarnet nog aan het vechten waren, al was er ook nog maar 1 ervan een beroeps. Niet dat het veel uitmaakt, de andere is ook sterk, en zou me even goed kunnen vermoorden als die beroepstribuut. 'Meen je dat?' vraag ik, voor de zekerheid toch nog eens aan het meisje, maar ik zie aan het een blik in haar ogen dat ze het meent. 'Ik... ik ben Summer. Ik kom uit District 6. En jij?' vraag ik. Ik denk dat ze uit 10, 11 of 12 komt, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ze ziet er in elk geval zo uit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Josh || D2 || Hoorn des overvloeds

    Ik zie eigenlijk niet echt een gevaar meer en ga zitten in de hoorn. Ik verstop me goed dat als er nog iemand is, ik tenminste verschuilt zit. Ik rol mijn mauw op en kijk naar de wond die de jongen van twaalf me heeft gegeven. Daarna zoen ik naar een vebandtrommel. Ik vind er een in een van de tassen en maak met iets mijn wond schoon. Daarna wikkel ik er verband omheen en laat ik hem hangen. Ik gooi de spullen terug en ga lekker zitten. Over een tijdje, als ik de anderen zie, kan ik er zo uit komen, maar voor nu kan ik hier beter zitten. Ik pak wat zwaarden, messen en degens. De degens kan ik gebruiken als ik snelle bewegingen moet maken. Ik kijk naar mijn wond. Ik Heb geluk dat het mijn linkerarm is, en niet mijn rechter. Toch is het balen omdat vechten met een tweehandig zwaard nu niet zal lukken. Daarna stel ik wat reserves voor en verstop ik wat eten in hoeken bij de hoorn zodat als iemand zo slim is te stelen, we niet dood zullen gaan van de honger.


    Spoiler alert: you will save yourself