• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Ik heb geen twitter. Seriously. It's stupid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er toch op geklikt. Oh God wat zijn we weer leuk bezig. (cat)

    En bedankt dat je het nieuwe image of the month thema hebt afgekraakt dat ik heb bedacht.
    Ik ga jullie nu echt niet volgen hoor. Bekijk 't maar.


    26 - 02 - '16

    Puritatem schreef:
    Ik heb geen twitter. Seriously. It's stupid.


    Dat is een apart iets om te zeggen. Twitter is namelijk een van de vele site die gemaakt worden door; Mensen, alledaagse mensen. Youtube zonder filmpjes is nauwelijks een site te noemen. Dat geld ook voor Twitter. Dus was je éigenlijk zegt is dat de menselijke populatie idioot is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pantheon schreef:
    En bedankt dat je het nieuwe image of the month thema hebt afgekraakt dat ik heb bedacht.
    Ik ga jullie nu echt niet volgen hoor. Bekijk 't maar.


    Dit is echt erg.

    Maar eerlijk gezegd zie ik het nut niet echt van een twitteracount?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Licet schreef:
    (...)

    Dat is een apart iets om te zeggen. Twitter is namelijk een van de vele site die gemaakt worden door; Mensen, alledaagse mensen. Youtube zonder filmpjes is nauwelijks een site te noemen. Dat geld ook voor Twitter. Dus was je éigenlijk zegt is dat de menselijke populatie idioot is.


    Dat is het eigenlijk ook wel, het grootste gedeelte dat op Twitter zit dan.
    Anyway, ik vind dit er nu ook wel wat over gaan hoor. Als je over Quizlet wilt roddelen, ga je gang, maar doe het niet zo.


    Your make-up is terrible

    Pantheon schreef:
    En bedankt dat je het nieuwe image of the month thema hebt afgekraakt dat ik heb bedacht.
    Ik ga jullie nu echt niet volgen hoor. Bekijk 't maar.


    Die snap ik even niet :'D

    Itami schreef:
    Geen zin om in te loggen op Twitter. :')


    Tijd voor koffie.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Die snap ik even niet :'D


    En ik snap die onzin niet die jullie tweeten. Serieus. Zielig gewoon.


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Pantheon schreef:
    (...)

    En ik snap die onzin niet die jullie tweeten. Serieus. Zielig gewoon.


    Lol, de laatste tweet over IOTM was vijf maanden geleden, en dat was: "Het nieuwe Image Of The Month thema is 'Iets aparts'."
    Wat hebben we daar nu weer afgekraakt, vertel dat eens :'D

    Sofinite schreef:
    (...)

    Lol, de laatste tweet over IOTM was vijf maanden geleden, en dat was: "Het nieuwe Image Of The Month thema is 'Iets aparts'."
    Wat hebben we daar nu weer afgekraakt, vertel dat eens :'D


    Dan heb ik niks gezegd.


    26 - 02 - '16

    Sofinite schreef:
    (...)

    Lol, de laatste tweet over IOTM was vijf maanden geleden, en dat was: "Het nieuwe Image Of The Month thema is 'Iets aparts'."
    Wat hebben we daar nu weer afgekraakt, vertel dat eens :'D


    Dan is er nog steeds genoeg rede om het account onzin te vinden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het is tenminste interessanter dan het andere twitteraccount.


    Op dezelfde manier als afreizen naar Thailand is om kinderprostituee te worden interessanter is dan naar de basisschool gaan (cat) Het is interessanter, maar niet op een 'betere' manier


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet niet wat jullie verwachten van een account voor een speciaal iets (zoals Q), maar normaal gezien komt er niks "interessanters" dan info over een site op zo'n account.
    Ik weet niet of je 3FM volgt, maar daar komt ook alleen maar nieuws over 3FM, DJ's of 'reclame' voor actie, etc.
    En teletekst, dat is pas 'saai', ze pakken gewoon letterlijk de nieuwsberichten en zetten de titel + link in een tweet. Nou, wat interessant.


    Deep inside, I've never felt alive