• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar daar staan eerder de algemene dingen in.

    Als er mensen zijn die iets op de officiële pagina van Q zetten, zullen de mensen die dat account beheren dat wel retweeten zodat iedereen het kan zien.
    Zo komen er niet alleen de algemene dingen op te staan, maar ook leuke dingen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zou het niet veel leuker zijn om ook users toe te laten op dat account ipv. alleen mods en beta's.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Zou het niet veel leuker zijn om ook users toe te laten op dat account ipv. alleen mods en beta's.


    Hmm, ik zie geen reden waarom. Dan komt er weer ruzie over welke users er wel in zouden mogen en welke niet.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Hmm, ik zie geen reden waarom. Dan komt er weer ruzie over welke users er wel in zouden mogen en welke niet.

    Als je een nette verkiezing houdt, waarin mods / beta's eerst kiezen we ze wel willen hebben van de mensen die er uberhaupt aan mee willen doen en daarna users laat kiezen wie ze echt willen, zie ik geen reden waarom er ruzie zou moeten ontstaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je een nette verkiezing houdt, waarin mods / beta's eerst kiezen we ze wel willen hebben van de mensen die er uberhaupt aan mee willen doen en daarna users laat kiezen wie ze echt willen, zie ik geen reden waarom er ruzie zou moeten ontstaan.


    Aha, dat vind ik wel een goede.
    Ik zou me dan sowieso verkiesbaar stellen, ik vind het altijd wel leuk om te tweeten ^^


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je een nette verkiezing houdt, waarin mods / beta's eerst kiezen we ze wel willen hebben van de mensen die er uberhaupt aan mee willen doen en daarna users laat kiezen wie ze echt willen, zie ik geen reden waarom er ruzie zou moeten ontstaan.


    Er zat ook eerst een mod op dit account. Maar dat ging volgens mij niet echt goed :'D

    Sofinite schreef:
    (...)

    Er zat ook eerst een mod op dit account. Maar dat ging volgens mij niet echt goed :'D

    Als je enkel mensen en topics in een slecht daglicht gaat zetten waarschijnlijk niet nee. --'

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:32 ]


    comfort in c h a o s

    Sofinite schreef:
    (...)

    Er zat ook eerst een mod op dit account. Maar dat ging volgens mij niet echt goed :'D

    Volgens mij lag dat eerder aan de andere gebruikers van dat account, dan aan die mod zelf... ; )

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja er zat een mod op dat account maar iets tussen de leden en de mod ging mis. Iets over wachtwoord veranderd ofzo. Van wat ik hoorde had de mod het wachtwoord veranderd of zo en wilde die niet meer geven. Iets in die richting, weet het niet meer precies.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Samwell schreef:
    (...)
    Volgens mij lag dat eerder aan de andere gebruikers van dat account, dan aan die mod zelf... ; )


    Het lag wel aan de mod, die had het wachtwoord veranderd. :')

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het lag wel aan de mod, die had het wachtwoord veranderd. :')

    Ik heb anders heel wat anders gehoord :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja of ik ga dit account op twitter gewoon even niet volgen. Beetje triest. Ga een boek lezen ofzo ipv. dit. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Samwell schreef:
    (...)
    Ik heb anders heel wat anders gehoord :'D


    Ik weel wel wat klopt of niet omdat ik erin zat.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het lag wel aan de mod, die had het wachtwoord veranderd. :')

    Hadden jullie de mod er niet uitgegooid? -als ik me goed herinner- . En toen kwam die ruzie door de mod-verkiezingen nog en toen werd het helemaal:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    (...)
    Hadden jullie de mod er niet uitgegooid? -als ik me goed herinner- . En toen kwam die ruzie door de mod-verkiezingen nog en toen werd het helemaal:



    Ja, dat klopt. We hebben haar er toen uitgegooid, omdat ze het wachtwoord veranderd had en dat ons niet wilde geven. Dat is toch een goede reden waarom je er iemand uit kan gooien, of niet?