• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Ik denk dat ik hier maar beter niet op kan reageren...
    *leaves topic*


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben er ook niet zo weg van en de reden daarvoor is al genoeg in dit topic genoemd volgens mij. Dus ik ga hier verder ook niet op reageren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stoere girls hoor, Quizlet een beetje een slechte naam geven.


    i put the fun in funeral

    Parachutes schreef:
    Ik ben er ook niet zo weg van en de reden daarvoor is al genoeg in dit topic genoemd volgens mij. Dus ik ga hier verder ook niet op reageren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nu weet ik waarom ik jullie niet meer volg. Ik heb jullie ooit gevolgd maar ja, het is jullie mening. Toch vind ik dat het een beetje lullig is omdat mensen op twitter gaan denken dat heel Quizlet zo is en dat is gelukkig niet zo.


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:
    Ik ben er ook niet zo weg van en de reden daarvoor is al genoeg in dit topic genoemd volgens mij. Dus ik ga hier verder ook niet op reageren.


    I still think of the guitar bible.

    *zucht* Ik snap gewoon nooit wat er leuk is aan dit soort dingen. Jullie weten zelf ook dat jullie hier mensen mee beledigen en onrust zaaien, dus waarom doe je het dan? Waarom zou je tijd willen stoppen in iets waar je jezelf alleen maar kwader mee maakt en daarbij ook nog eens anderen ergert of pijn doet? Makes me sad. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    /diepe zucht.
    Volgens mij zijn er genoeg reacties die prijsgeven hoe ik erover denk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaan jullie nu weer de mods en crew afkraken? Erg afgezaagd. (cat)
    Wanneer komen jullie eens uit die puberteit? Seriously.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *shakes head*
    *loses faith in humanity again*
    *leaves topic silently*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Licet schreef:
    (...)

    Dat is een apart iets om te zeggen. Twitter is namelijk een van de vele site die gemaakt worden door; Mensen, alledaagse mensen. Youtube zonder filmpjes is nauwelijks een site te noemen. Dat geld ook voor Twitter. Dus was je éigenlijk zegt is dat de menselijke populatie idioot is.

    Zo apart is dat niet hoor. Mensen kunnen twitter toch niets vinden. Net zoals dat mensen Facebook niets vinden. Je hoeft mijn woorden trouwens niet te veranderen of te zeggen wat ik 'éigenlijk' bedoel, want het staat er zoals ik het bedoel; It's stupid. Dus met andere woorden; Ik vind er niks aan.

    En daarbij, is het dat dan niet? De dingen die mensen tegenwoordig doen/zeggen/etc. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Zo apart is dat niet hoor. Mensen kunnen twitter toch niets vinden. Net zoals dat mensen Facebook niets vinden. Je hoeft mijn woorden trouwens niet te veranderen of te zeggen wat ik 'éigenlijk' bedoel, want het staat er zoals ik het bedoel; It's stupid. Dus met andere woorden; Ik vind er niks aan.

    En daarbij, is het dat dan niet? De dingen die mensen tegenwoordig doen/zeggen/etc. :]


    @RandomTweeter1:
    Ik ga nu eten met Swag.

    @RandomTweeter2:
    Een scheet gelaten terwijl ik diarree heb, yolo.

    @RandomTweeter3:
    School is zo saai. #save #me

    Dit is natuurlijk wel de verduidelijking van hun tweets. De meesten kunnen niet meer normaal Nederlands schrijven.

    Tegenwoordig is het echt stom. Wil niet zeggen dat ik het vroeger niet had. Had hele gesprekken met mensen en ook genoeg intelligente over programmeren en computer stuff, maar goed, dat was toen al zeldzaam. Zal nu nog veel erger geworden zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @RandomTweeter2:
    Een scheet gelaten terwijl ik diarree heb, yolo.

    Hahahahahaha. Okay, hier lag ik dus even blauw om. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okammy schreef:
    (...)

    Een boel kinderlijke onzin en borstklopperij en gezeur over vroeger:

    He, @sisseltong heeft ons geblokkeerd. Puh.
    Ik vind het jammer dat er niet zoveel ruzie op Q is, dat je tot drie uur 's nachts zat te discussieren met andere Q'ers en dat het leuk was.
    Heb je zin om een Directioner af te kraken omdat ze een filmpje van iemand anders gebruikt heeft? Doe het hier! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149448&page=last …
    Een beetje ruzie op Quizlet is altijd leuk.

    Etcetera

    We missen inderdaad een goeie ouderwetse rel zoals vroegah LOLOLOL.
    Directioners afkraken is so mainstream.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nog steeds van mening dat als je toch alleen maar commentaar hebt en niets goed vindt, je het evengoed gewoon kan afbollen. Zo behoud je toch nog iets van je waardigheid.
    Zo kinderachtig...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.