• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Merrow schreef:
    (...)

    https://twitter.com/tos, scroll naar beneden, naar punt 9 Copyright Policy. Ik heb het opgezocht en inmiddels ook naar een mod gestuurd zodat die er wat mee kan doen (al is ze momenteel offline XD). Dus ze zijn inderdaad tegen de regels van twitter (en eender welke site) bezig.

    Rutger is momenteel ook online, je zou het ook naar hem kunnen sturen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Rutger is momenteel ook online, je zou het ook naar hem kunnen sturen?


    Goed plan, dan ga ik dat meteen doen, merci voor het melden (:

    Edit: en PB naar Rutger gestuurd.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 13:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    https://twitter.com/tos, scroll naar beneden, naar punt 9 Copyright Policy. Ik heb het opgezocht en inmiddels ook naar een mod gestuurd zodat die er wat mee kan doen (al is ze momenteel offline XD). Dus ze zijn inderdaad tegen de regels van twitter (en eender welke site) bezig.

    En nu kunnen ze heerlijk negatief over mij tweeten, tot het account verwijderd wordt :'D

    Taadaa, daar heb je het al! Rutger doet er vast ook wel iets aan.
    Ik vind het eerlijk hartstikke sneu van ze. Beetje de mods en users van Quizlet belachelijk maken. Kinderachtig hoor.


    - Mayday

    Ik zie niet in wat er grappig is aan anderen de grond in te boren...


    Take me to wonderland

    Dixon schreef:
    (...)
    Taadaa, daar heb je het al! Rutger doet er vast ook wel iets aan.
    Ik vind het eerlijk hartstikke sneu van ze. Beetje de mods en users van Quizlet belachelijk maken. Kinderachtig hoor.


    Dat er een Quizlet tweet account is, vind ik opzicht een erg leuk idee, ook om Q te promoten, maar het moet op een correcte manier gebruikt worden en niet als toevlucht om anderen zwart te maken omdat ze het niet op het forum durven zetten gezien het weerwoord dat ze kunnen verwachten. Op deze manier schilderen ze heel Q eigenlijk als 'slecht' af naar de buitenwereld toe. Daarbij vind ik op de eerste plaats dat je anderen niet hoort zwart te maken, ergens anders, achter iemands rug om. Wees dan zo volwassen om het hier in het forum te zeggen of tegen die persoon zelf.

    En tja, ik weet dat er zoiets geldt op Twitter, FB en zowat eender welke site van privacy schending, ofja, dat copywrite police. Ik had dat op FB ook. Mijn account werd op de ene op andere dag geblokkeerd omdat ik de achternaam van m'n vriend en zoontje gebruikte in plaats van m'n eigen achternaam XD Stupid FB, maar goed XD En tja, een beetje opzoek en meldwerk is ook niet de grootste moeite. Ik doe er liever iets aan, dan alleen te klagen. Toch als ik weet dat ik er iets aan kan doen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat er een Quizlet tweet account is, vind ik opzicht een erg leuk idee, ook om Q te promoten, maar het moet op een correcte manier gebruikt worden en niet als toevlucht om anderen zwart te maken omdat ze het niet op het forum durven zetten gezien het weerwoord dat ze kunnen verwachten. Op deze manier schilderen ze heel Q eigenlijk als 'slecht' af naar de buitenwereld toe. Daarbij vind ik op de eerste plaats dat je anderen niet hoort zwart te maken, ergens anders, achter iemands rug om. Wees dan zo volwassen om het hier in het forum te zeggen of tegen die persoon zelf.

    En tja, ik weet dat er zoiets geldt op Twitter, FB en zowat eender welke site van privacy schending, ofja, dat copywrite police. Ik had dat op FB ook. Mijn account werd op de ene op andere dag geblokkeerd omdat ik de achternaam van m'n vriend en zoontje gebruikte in plaats van m'n eigen achternaam XD Stupid FB, maar goed XD En tja, een beetje opzoek en meldwerk is ook niet de grootste moeite. Ik doe er liever iets aan, dan alleen te klagen. Toch als ik weet dat ik er iets aan kan doen ^_^

    Ja dat is ook zo. Quizlet_nl is bijvoorbeeld leuk en promoot Quizlet op een goede manier. QuizletTweets verspreidt alleen maar negatieve dingen over Q omdat ze zelf te bang zijn om hun mond hier open te trekken. Kinderachtig is dat gewoon.

    En tsja. gelukkig bestaat ook zo iets. Dan ben je tenminste zo klaar met onzin zoals dit.
    Facebook knows everything haha. Is het nu gemeld aan Twitter zelf?


    - Mayday

    Vroeger was het wel een leuke twitter account, tot die ruzie van vorig jaar. (cat)
    Waarom kan er niet gewoon weer een leuke twitter account van de users komen? Waar niemand elkaar afzeikt :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    Vroeger was het wel een leuke twitter account, tot die ruzie van vorig jaar. (cat)
    Waarom kan er niet gewoon weer een leuke twitter account van de users komen? Waar niemand elkaar afzeikt :Y)

    Sorry, maar ik ga hier ook in mee :Y) Ik wil best een nieuw Quizlet Account openen op Twitter met een paar mensen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ga hier ook in mee :Y) Ik wil best een nieuw Quizlet Account openen op Twitter met een paar mensen.

    Als dat gebeurt dan doe ik mee :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ga hier ook in mee :Y) Ik wil best een nieuw Quizlet Account openen op Twitter met een paar mensen.


    Goed plan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ga hier ook in mee :Y) Ik wil best een nieuw Quizlet Account openen op Twitter met een paar mensen.

    (Weer terug op deze account, ik ben ook Dixon)
    Er is een officiële Quizlet account op Twitter, maar het zou inderdaad leuk zijn als je leuke dingen kon posten op een ander account, zoals misschien promoties voor verhalen die niet genoeg aandacht krijgen, of nieuwtjes, quizzen etc. Het moet wel niet een vrienden partij gaan worden, maar dat mensen jullie dan kunnen vragen voor het promoten van iets en meningen ofzo? Het is maar een idee.
    (Ik ben er niet zeker van of dat mag, aangezien je het dan toch namens Q gaat doen en je dan weer met de copyright regel zit.) Maar zo lang jullie niets negatiefs verspreiden en toestemming van Rutger vragen?

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:28 ]

    Loveless schreef:
    (...)
    (Weer terug op deze account, ik ben ook Dixon)
    Er is een officiële Quizlet account op Twitter, maar het zou inderdaad leuk zijn als je leuke dingen kon posten op een ander account, zoals misschien promoties voor verhalen die niet genoeg aandacht krijgen, of nieuwtjes, quizzen etc. Het moet wel niet een vrienden partij gaan worden, maar dat mensen jullie dan kunnen vragen voor het promoten van iets en meningen ofzo? Het is maar een idee.
    (Ik ben er niet zeker van of dat mag, aangezien je het dan toch namens Q gaat doen en je dan weer met de copyright regel zit.) Maar zo lang jullie niets negatiefs verspreiden en toestemming van Rutger vragen?

    Ik denk niet dat het zo'n probleem gaat worden om een nieuwe quizlet twitter account voor de gezelligheid aan te maken. En het promoten van verhalen, nieuwtjes en quizzen is een goed idee. En vriendjes partij moet het natuurlijk niet worden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    Vroeger was het wel een leuke twitter account, tot die ruzie van vorig jaar. (cat)
    Waarom kan er niet gewoon weer een leuke twitter account van de users komen? Waar niemand elkaar afzeikt :Y)

    Het officiële Quizlet Twitteraccount is er toch ^^? Lijkt me voldoende (: Blaas daar dan gewoon weer wat nieuw leven in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Het officiële Quizlet Twitteraccount is er toch ^^? Lijkt me voldoende (: Blaas daar dan gewoon weer wat nieuw leven in.


    Maar daar staan eerder de algemene dingen in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar daar staan eerder de algemene dingen in.

    Beetje uitbreiden dan (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'