• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xPOMPOMS schreef:
    Waarom kon die vent het neit gewoon laten bij "Anne was a great girl"? WAAROM moest hij zichzelf er weer bij betrekken x,x?

    En haha, hoorde op de radio dat hij te laat was met optreden omdat hij nog aan het gamen was en niet wilde. Weet niet of het waar is though.


    Dat ie te laat was door gamen, was in Londen. En ik snap niet waarom jij er ook al zo'n punt van maakt, want diegene die hem rondleidde zei zelf dat Justin heel aardig was, geboeid luisterde en keek. Het interesseerde hem echt, en zoals hier ook gezegd wordt: Hij schreef dat hij haar bewonderd, en hoopt dat als Anne nog geleefd had zij hem ook had bewonderd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    (...)

    Dat ie te laat was door gamen, was in Londen. En ik snap niet waarom jij er ook al zo'n punt van maakt, want diegene die hem rondleidde zei zelf dat Justin heel aardig was, geboeid luisterde en keek. Het interesseerde hem echt, en zoals hier ook gezegd wordt: Hij schreef dat hij haar bewonderd, en hoopt dat als Anne nog geleefd had zij hem ook had bewonderd.


    Ik maak er zo'n punt van, omdat die regel echt heel anders zou kunnen worden opgevat. Ik bedoel, geef toe, wanneer je die regel leest, vraag je je wel af waarom die vent zichzelf hierbij betrekt. Het komt - op in ieder geval sommige van ons - een beetje arrogantachtig over. Ik heb nooit gezegd dat hij geen respect had voor Anne of haar niet bewonderde.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Ik maak er zo'n punt van, omdat die regel echt heel anders zou kunnen worden opgevat. Ik bedoel, geef toe, wanneer je die regel leest, vraag je je wel af waarom die vent zichzelf hierbij betrekt. Het komt - op in ieder geval sommige van ons - een beetje arrogantachtig over. Ik heb nooit gezegd dat hij geen respect had voor Anne of haar niet bewonderde.


    Dat komt zo over bij jullie, vanwege dat Justin volgens jullie alles fout doet. Zijn we de tijd van Avalanna dan nu alweer vergeten?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    (...)

    Dat komt zo over bij jullie, vanwege dat Justin volgens jullie alles fout doet. Zijn we de tijd van Avalanna dan nu alweer vergeten?


    Wie zegt dat ik vind dat Justin alles fout doet? Heb ik nooit gezegd.


    We need a bigger boat.

    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Cute as a button, every single one of you !

    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Cute as a button, every single one of you !

    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Cute as a button, every single one of you !

    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Cute as a button, every single one of you !

    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Cute as a button, every single one of you !

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Ten eerste: Justin vind ík beter dan 1D, alhoewel het moeilijk kiezen is. Ten tweede: Hij heeft maar twee keer wiet gerookt en denk je nou echt dat Justin er trots op is dat meisjes zichzelf voor hém snijden? Ten derde: Je moet eens weten hoeveel mensen hij wel niet respecteert. Ten vierde: Kijk eens naar dit. Avalanna. Avalanna was pas zes jaar, en had hersenkanker. Ze noemde zichzels Mrs. Bieber en haar droom was om Justin Bieber te ontmoeten. Met een Facebook actie is Justin naar haar in het ziekenhuis toegekomen, en heeft contact met Avalanna en haar moeder gehouden. Zeven maanden heeft hij alles wat hij kon, voor haar gedaan. En na die zeven maanden stierf Avalanna. Je moet eens weten hoeveel verdriet Justin daar aan over heeft gehouden. Nu bezoekt hij vaak fans in ziekenhuizen, omdat ze belangrijk voor hem zijn. Dus als je dat achterlijk noemt, ben je wel heel triest. Zo erg is hij echt niet, als je dat soms denkt. Als je dat voor één meisje doet, dan ben je zeker niet arrogant. Maar goed, dit topic gaat niet over Avalanna.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 16:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Wow. (cat) Je hoeft maar één keer te drukken als Q vastloopt hoor.
    Daarbij ga ik je reactie sowieso niet serieus nemen, want wie snuift nou wiet? Dat kan niet eens. Daarbij was het een joint en dat bleek achteraf nog niet eens waar te zijn.
    Het blijkt maar weer dat 1D zelf misschien beter is dan JB, maar hun fans kunnen soms erger zijn dan beliebers.


    Your make-up is terrible

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33


    Dat moest je zovaak posten?


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33



    Wooohhww, slow down. Ik houd ook van One Direction, maar ik ben ook een belieber. Je kan Justin niet de schuld geven van mensen die zichzelf snijden. Dat kan je niet maken.

    Je kan heel veel over hem zeggen, maar hij is ook gewoon een mens. Hij is iemand die niet meer gewoon over straat kan, iemand bij wie zijn trommelvliezen gescheeurd zijn door al het gegil, iemand die geen echte vrienden meer heeft en als hij zijn vrienden ziet, ziet hij ze een keer in het jaar. Hij werkt hard, hij kan mensen niet teleurstellen, je krijgt elke dag haat, mensen hebben altijd hun mening klaar, alles wat je doet wordt grondig bekeken en altijd is er wel iets negatiefs. Zelfs als je iets goed bedoeld. Drugs ligt voor het oprapen en je krijgt het overal aangeboden. Hoe sterk moet je zijn, om dat allemaal aan te kunnen? Heel sterk, haast niemand is het. Bovendien is hij pas net volwassen en zijn er mensen die nog erger zijn. Dus ik vind dat wat meer begrip wel kan.
    En natuurlijk is hij niet perfect, vind ik het ook dom, maar het is begrijpelijk. Ik vind het niet raar, ik vind het redelijk logisch. Kijk naar Robbie Williams, hij is ook aan de drugs geraakt, kijk naar Micheal Jackson, hij is overleden aan een overdosis pillen, omdat hij het niet meer aankon. Kijk naar Amy Winehouse.

    Dus ik vind dat wij ook wel wat respectvoller mogen doen richting zijn kant.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blog schreef:
    (...)

    Ten eerste: Justin vind ík beter dan 1D, alhoewel het moeilijk kiezen is. Ten tweede: Hij heeft maar twee keer wiet gerookt en denk je nou echt dat Justin er trots op is dat meisjes zichzelf voor hém snijden? Ten derde: Je moet eens weten hoeveel mensen hij wel niet respecteert. Ten vierde: Kijk eens naar dit. Avalanna. Avalanna was pas zes jaar, en had hersenkanker. Ze noemde zichzels Mrs. Bieber en haar droom was om Justin Bieber te ontmoeten. Met een Facebook actie is Justin naar haar in het ziekenhuis toegekomen, en heeft contact met Avalanna en haar moeder gehouden. Zeven maanden heeft hij alles wat hij kon, voor haar gedaan. En na die zeven maanden stierf Avalanna. Je moet eens weten hoeveel verdriet Justin daar aan over heeft gehouden. Nu bezoekt hij vaak fans in ziekenhuizen, omdat ze belangrijk voor hem zijn. Dus als je dat achterlijk noemt, ben je wel heel triest. Zo erg is hij echt niet, als je dat soms denkt. Als je dat voor één meisje doet, dan ben je zeker niet arrogant. Maar goed, dit topic gaat niet over Avalanna.

    Hij laat duizenden fans (letterlijk) in de kou staan maar omdat hij iets liefs heeft gedaan voor dat meisje mag je daar niets van zeggen? Het is waar dat vaak de positieve dingen van een persoon vergeten worden, maar dat betekent niet dat de foute dingen die hij doet daardoor worden kwijtgescholden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33

    Something went wrong.

    Wiet snuif je niet, dat rook je(cat). En mens snijden zichzelf, Justin heeft niet de opdracht gegeven om dat te doen. -En ik zie Directioners het ook zo doen , just saying-.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor