• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mag ik zometeen weer met Nialler reageren xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    { Ik ben weer terug, maar had niet om op te reageren met Toby of Lou toch? Of wel?}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [lol ik volg het even niet meer. Hoezo Niall?? Je had je toch uitgeschreven? waardoor ik hem mocht?? en Toby. uhmmmmmmm hij kon de ruzie horen ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Laat maar

    Doei iedereen xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [lol uhm doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Maar wacht, wacht, je gaat toch niet zeggen dat hier in een kamer. Neeee fuck Toby en ik oneee,'' Ik fronste even en keek Niall aan. ''Mack zeg me alsjeblieft dat hier geen camera's zijn'' Ik haalde mijn schouders op en knikte. ''Er zijn overal camera's, ben ik bang. Ik heb medelijden met je.'' zuchtte ik. Als ik dat had gedaan, weet je, zou mijn broer nogal kwaad zijn, ook al is hij nu in LA. Mijn ouders zijn er niet meer dus ja..'' zuchtte ik en haalde een hand door mijn haren. Ik slaakte en kleine gil door mijn pols en pruilde even. ''Het is niet jouw fout dat mijn pols zo gevoelig is. Ik had al eerder beiden polsen gebroken door een val te breken en nu zijn ze gevoelig.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    ''Er zijn overal camera's, ben ik bang. Ik heb medelijden met je.'' 'fuuuuck ' ik zucht geïriteerd. 'Hadden ze dat niet kunnen zeggen, waar moeten wij dan onze momenten beleven, toch niet in de badkamer, daar is niets romantisch aan' mopper ik. Als ik dat had gedaan, weet je, zou mijn broer nogal kwaad zijn, ook al is hij nu in LA. Mijn ouders zijn er niet meer dus ja..'' medelevend kijk ik haar aan. Ik schrik op als ze een gilletje slaak. ''Het is niet jouw fout dat mijn pols zo gevoelig is. Ik had al eerder beiden polsen gebroken door een val te breken en nu zijn ze gevoelig.'' ik knik twijfelend.'wasje ijsje lekker?" vraag ik dan maar. Ik til de icepack even op en merk dat mijn oog zo dik is dat hij bijna dicht zit. 'Oke ik ga ruzie krijgen met uncle Simon ben ik bang' zucht ik zacht. 'Naja dan weten ze dat er niet met je te spotten valt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Niall raakte een beetje geïrriteerd. Ik zuchtte even. ''Je kon er eenmaal niks aan doen, in de badkamer zijn er sowieso geen camera's. Dat zou nogal gênant zijn.'' lachte ik. ''Oke ik ga ruzie krijgen met uncle Simon ben ik bang'' zuchtte Niall. Ik beet op mijn lip. ''Het is toch dat als, als ik X-Factor win, een contract krijg van hem? Oh God. Daar wordt hij niet blij mee. Het meisje die Niall een blauwe oog heeft geslagen dat 'ie bijna dicht zit.'' zei ik. ''Fantastisch!'' zei ik sarcastisch en wreef even over mijn slapen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    ''Je kon er eenmaal niks aan doen, in de badkamer zijn er sowieso geen camera's. Dat zou nogal gênant zijn.'' 'en je zult zien dat als straks dit oog weer normaal is dat ik dan ervoor zorg dat het weer blauw word. Zo een sukkel ben ik gewoon, net als iemand uitlachen die tegen de glazen deur oploopt en vervolgens zelf er tegen aan lopen.' onbewust grinnik ik. ''Het is toch dat als, als ik X-Factor win, een contract krijg van hem? Oh God. Daar wordt hij niet blij mee. Het meisje die Niall een blauwe oog heeft geslagen dat 'ie bijna dicht zit.'' ik begin harder te lachen en negeer het prikkeltje in mijn oog. 'Ach geloof me dat komt goed, je wilt neit weten wat wij al geflikt hebben. Hij komt streng over maar het valt best mee hoor Alleen is hij wel behoorlijk gesteld op optijd komen en geloof me dat gebeurd heel vaak niet bij ons..' ik grinnik weer even. 'owja ik was eigenlijk aan het koken voor Toby' lachend kijk ik haar weer aan. 'kindje toch wil je erover praten in therapy' zeg ik met een kakstem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''en je zult zien dat als straks dit oog weer normaal is dat ik dan ervoor zorg dat het weer blauw word. Zo een sukkel ben ik gewoon, net als iemand uitlachen die tegen de glazen deur oploopt en vervolgens zelf er tegen aan lopen.'' Ik lachte even luid. ''Is dat je echt gebeurd? Hoe in hemelsnaam? Dan ben je echt een sukkel, Horan.'' grinnikte ik. ''Ach geloof me dat komt goed, je wilt neit weten wat wij al geflikt hebben. Hij komt streng over maar het valt best mee hoor Alleen is hij wel behoorlijk gesteld op optijd komen en geloof me dat gebeurd heel vaak niet bij ons..'' Ik grinnikte weer. ''Ach, er is toch een kleine kans dat ik win. Al zou dat wel een leuk ding zijn. Het winnen van X-Factor, mijn broer werkt aan een film en ja. Ik wil ook in de showbusiness.'' glimlachte ik. Ik schudde afkeurend mijn hoofd. ''Blijf gewoon hier, is leuker.'' glimlachte ik breed. 'kindje toch wil je erover praten in therapy'' Ik lachte kort. ''Je bent een sukkel en je bent vaag.'' lachte ik en keek hem weer aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    ''Is dat je echt gebeurd? Hoe in hemelsnaam? Dan ben je echt een sukkel, Horan.'' Ik grijns 'volgens mij met Louis geen idee meer waar maar we waren op tour en we waren er even tussen uit en liepen naar een winkel met glazen deur. Dus ik ging helemaal stuk van het lachen om Louis en toen liep ik verder er ook tegen aan. En na een auto ongeluk begon ik te lachen' grijns ik vermakelijk. Tsja ik was nietde slimste dusja. ''Ach, er is toch een kleine kans dat ik win. Al zou dat wel een leuk ding zijn. Het winnen van X-Factor, mijn broer werkt aan een film en ja. Ik wil ook in de showbusiness.'' 'Dat dacht ik ook, hmm ik ben vast niet goed genoeg tussen die duizenden kandidaten maar jawel ik werd eruit gepikt. Mijn Ierse charmes hebben hun werk gedaan' lachend kijk ik rond 'Blijf gewoon hier, is leuker' grijnst ze en ik knik instemmend. 'Toby zal vanzelf wel komen.'. Ze lacht kort 'je bent een sukkel en je bent vaag' lacht ze en kijkt me aan. 'I'm Niall Horan from Mullingar Ireland' zeg ik grijnzend met een extreem Iers accent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''volgens mij met Louis geen idee meer waar maar we waren op tour en we waren er even tussen uit en liepen naar een winkel met glazen deur. Dus ik ging helemaal stuk van het lachen om Louis en toen liep ik verder er ook tegen aan. En na een auto ongeluk begon ik te lachen'' Ik schudde afkeurend mijn hoofd en keek hem serieus aan. ''Een auto-ongeluk? Ik snap je echt niet.. Dit verklaart alles waarom ik geen jongens snap weet je.'' grijnsde ik en barstte in lachen uit. ''Dat dacht ik ook, hmm ik ben vast niet goed genoeg tussen die duizenden kandidaten maar jawel ik werd eruit gepikt. Mijn Ierse charmes hebben hun werk gedaan'' Ik pruilde mijn lip en dacht even na. ''Ik ben.. Een kwart Iers. Geloof ik. Ik weet het niet zeker.'' zei ik langzaam. ''Maar ik heb niks van je charmes gemerkt hoor. Ik zie ze nog geen eens.'' lachte ik. ''Dus je geeft je vriendje op voor mij? Dat geloof ik niet.'' lachte ik. ''I'm Niall Horan from Mullingar Ireland'' Ik grinnikte. ''I'm Mackenzie Arretez from Belfast.'' grijnsde ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    NIall Horan

    ''Een auto-ongeluk? Ik snap je echt niet.. Dit verklaart alles waarom ik geen jongens snap weet je.'' Ik knik 'Jepzz maar dat was denk meer van de spanning en stress en schrik.' mompel ik erachteraan. ''Ik ben.. Een kwart Iers. Geloof ik. Ik weet het niet zeker.' 'IERENNN!! schreeuw ik plotseling hard en begin te grijnzen. 'Je bent gewoon een freaking Ier JIHAAAA' lachend kijk ikh aar aan. 'sorry moest even' ''Maar ik heb niks van je charmes gemerkt hoor. Ik zie ze nog geen eens.''Ik grinnik en probeer met mijn ene oog te knipogen wat mislukt. 'Hier ik kan neit eens knipogen, niet dat ik dat ooit gekund heb ik knipoog encht raar' lach ik zachtjes. 'Dus je geeft je vriendje op voor mij. Dat geloof ik niet" lacht ze en ik schud mijn hoofd. 'mijn liefie komt vanzelf' glimlach ik . ''I'm Mackenzie Arretez from Belfast.'' grijnst ze 'en je bent een freaking Ier' voeg ik er droogjes aan toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem droogjes aan toen hij ''IERENNN'' begon te schreeuwen. Hoe vaag de man ook weer kon zijn, wel, ik wist niet zeker of ik hem wel een man kon noemen. ''Je bent gewoon een freaking Ier JIHAAAA'' Ik keek hem met een open mond aan en schudde afkeurend mijn hoofd. Hij was negentien en hij kon zo kinderachtig zijn? Het verbaasde me niets. Niall probeerde een knipoog te doen, wat totaal mislukte. ''mijn liefie komt vanzelf'' Ik lachte even. ''En je bent een freaking Ier.'' voegde hij er droogjes aan toe. ''Een kwart.'' knikte ik. ''Maar ja, misschien is je vriendje er wel vandoor? Wat zou dan doen? Ja, mister Horan, wat zou je doen?'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Hart begin ik te lachen 'ach jou zie ik misshien niet meer altijd Toby wel'ik haal het ijs eraf en pak mijn mobiel. 'hoi blauw dik oog. En ride wang het ijs helpt niet" grinnik ik zacht en leg de zak neer en kijk rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan