• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [hahahahaha]

    Niall Horan.

    "Oh Nialler, weet je niet dat ik bestand ben tegen alles? Zelfs tegen boze mensen? Ik heb zelf stemmingswisselingen' zegt ze en begint verder te eten en zegt dat het lekker is. UIt het niets word ik ineens super boos en storm op haar af. 'Geef verdomme mijn koekjes terug ja' schreeuw ik hard naar haar en houd me in om haar niet te slaan. Boos trek ik aan haar arm en merk amper dat ik er hard in knijp. 'Geef NU terug. Of ik zorg dat je gelijk terug naar huis komt' sis ik boos. Mijn ogen spuwde vuur. Ik was bijna nooit boos, zeker niet zo boos maar meestal had ik er dan wel spijt van of het terecht was of niet. Ik klem mijn greep strakker om haar polsen.

    [draaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jammer dat nietmand binnen komtXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Seaver went Unimaginable... Welke dag is het onderhand?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Welke dag, geen idee....... nog dezelfde dus een van de eerdere dagen volgens mij de derde dag.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Geef verdomme mijn koekjes terug ja.'' Niall werd opeens heel boos en ik slaakte weer een hoge gil omdat hij mij bij zijn polsen greep. ''Niall! Doe eens verdomme normaal!'' Van de schrik liet ik de koekjes uit het raam vallen en gelijk had ik er spijt van. Ik beet op mijn lip en keek Niall aan met waterige ogen. Oké, deze jongen was gek. Hij deed mij pijn voor een pak koekjes! ''NIALL! Word eens wakker mens! Dat je dit doet! Dat is echt onmenselijk. Zie je niet dat je me pijn doet? Mentaal en fysiek?'' mompelde ik zacht en nam alle kracht die ik had en wikkelde me uit zijn greep om hem een klap in zijn gezicht te geven. Ja, Niall had dat verdiend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [trolololol had ik even zin in]

    Niall Horan.

    ''Niall! Doe eens verdomme normaal!' Ik zag de koekjes vallen uit het raam. ''NIALL! Word eens wakker mens! Dat je dit doet! Dat is echt onmenselijk. Zie je niet dat je me pijn doet? Mentaal en fysiek?'' Langzaam begint me door te dringen wat ik zo juist gezegd en gedaan heb. Langzamer laat ik haar polsen lossen en voel dan een klap in mijn gezicht. Ik ontwaak uit mijn 'droom' en kijk ongelovig naar haar polsen die rood waren met mijn handdruk erop en legde mijn hand op mijn wang. Die had ik dubbeldwars verdient. 'S-sory' fluister ik schor terwjil mijn tranen beginnen te lopen. Zonder nog iets te zeggen loop ik naar mijn kamer en laat me hard huilend op mijn bed vallen. Wat had ik gedaan?!. Ik wist het al niet eens meer, ja het ging om de koekjes, en ik had haar pijn gedaan, heel erg. En nu had ik een rode wang. Man ze sloeg echt heel hard. Ze had me hoog geraakt en mijn oog tintelde een beetje. Dat ging een blauwe wang en dik oog opleveren en misschien was dat maar goed ook. Want wat ik zojuist had gedaan, had ik nog nooit eerder gedaan en ik zal het nooit meer vergeven of vergeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte opgelucht. ''S-sorry.'' fluisterde hij schor. Niall begon te huilen en gelijk voelde ik me weer schuldig. Hij rende naar zijn kamer en ik hoorde hem vanaf hier nog huilen. Ik zuchtte even en wreef over mijn rode polsen, hij kon mensen goed vasthouden, dat moest ik toegeven. Met een schuldgevoel rende ik naar beneden, naar de keuken en pakte een icepack en een theedoek om die over de icepack te doen. Die klap moest wel pijn doen, ik sloeg uit reflex best hard.. Dat was nou eenmaal een gewoonte. Ik liep weer naar Niall's kamer en ging naast hem zitten. Met een zwak glimlachje gaf ik hem de icepack en wreef over zijn rug. ''Het spijt me Nialler.'' mompelde ik zacht en keek hem in zijn ogen aan, voor zover het lukte dan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    Luidruchtig snikte ik, ik was weer eens stom bezig, dat alles om een pak koekjes.... Dat de jongens nog niet gek waren geworden bij mij in de buurt. Ik hoorde de deur open gaan en het bed zakt in. Ik keek op en zag dat Mackenzie glimlachte en een icepack gaf en wreef over mijn rug ''Het spijt me Nialler.''. Dankbaar neem ik het ijs aan. 'Het spijt mij, ik weet niet wat me bezielde. Ik had gewoon niet zo moeten doen' zeg ik zacht en kijk weg van haar. Ik had er een hekel aan als mensen me zagen huilen. Bij de jongens en Toby vond ik het nog niet zo erg maar bij andere wel. Ik baal af en toe flink dat ik emotioneel was, vaak als 'fans' zover je ze fans noemt, iets gemeen zeiden zat ik half te janken. Ik haalde het ijs van mijn gezicht en gaf het aan haar. 'Hier jij moet je armen koelen ik heb die klap verdien't zucht ik zacht en leg hem tegen haar arm bij haar pols. 'het spijt me, ik weet niet of ik het ooit goed kan maken maar anders doe ik dat graag'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Niall nam het ijs aan en zette het tegen zijn gezicht aan. ''Het spijt mij, ik weet niet wat me bezielde. Ik had gewoon niet zo moeten doen'' zei Niall zacht. ''Het is wel mijn fout dat ik zo uit reflex je had geslagen.'' zuchtte ik. Ik wreef even over de rode plekken en zuchtte diep. ''Hier jij moet je armen koelen ik heb die klap verdiend.'' Hij legde de icepack op mijn arm, dichtbij mijn pols. ''het spijt me, ik weet niet of ik het ooit goed kan maken maar anders doe ik dat graag'' Ik haalde mijn schouders op. ''Nee, niet echt.'' Ik pakte de icepack weer en legde die op zijn gezicht. ''Die van jou is meer pijnlijker dan mijn pols.'' glimlachte ik zwakjes en grinnikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    . ''Het is wel mijn fout dat ik zo uit reflex je had geslagen.'' zucht ze 'Als ik gewoon normaal gedaan had had je geen reden gehad om te slaan dus het is wel mijn schuld' ze wreef over de rode plekken en zucht diep. ''Nee, niet echt.' ik knik even 'weet dat ik het graag goed wil maken waarmee maakt me niet uit' ik kijk haar even serieus aan. Ik dacht na waarmee kon ik het goed maken?? Hij pakt de icepack weer en legt hem terug op mijn gezicht en ik zucht zacht. ''Die van jou is meer pijnlijker dan mijn pols.' Zuchtend schud ik mijn hoofd protesterend kijk ik haar aan. 'Hier ik haal wel eentje voor mezelf' Ik druk zacht de pack op haar arm en kruip van bed af. Lipbijtend en in de hoop dat alles wel mee viel en neimand me nu hoefde te zien snel ik naar de vriezer die niet in de keuken staat gelukkig en pak nog een icepack. Ik wikkel er een thee doek omheen en pak twee magnums uit de vriezer. Daarna loop ik terug en laat ik me vallen op bed. 'welke wil je?" ik hou de ijsjes voor haar neus zodat ze kon kiezen. Ik ril even als het koude ijs mijn gezicht raakt. 'Hopelijk zwelt het niet op en word het niet te blauw. anders gaan de stylisten niet zo blij zijn met me ben ik bang' ik grinnik zachtjes. 'En Toby ook niet' mompel ik zacht. 'Het spijt me echt Mackenzie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Heey I'm back! Mag ik even een update?

    ZiamStorason=XxPeetaxX]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ niet veel, ik had je in gb gezet en dat is tot nu toe eigenlijk het enigste wat gebeurd is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Als ik gewoon normaal gedaan had had je geen reden gehad om te slaan dus het is wel mijn schuld'' Ik schudde mijn hoofd. ''Het is gewoon mijn schuld ja, uitlokken met jou en voedsel was geen goed idee.'' glimlachte ik waterig. Niall haalde voor zichzelf een icepack en liep naar beneden. Ik drukte de icepack tegen mijn pols aan en zuchtte gelukzalig. Ijs tegen je pols was heerlijk. Ik besloot maar even om wat verband te halen, het begon wat te zwellen en het zag er ook niet bepaald fijn uit. Eenmaal in de badkamer zocht ik naar de EHBO doos en nam die mee naar Niall's kamer. Ik bond een stuk verband om mij beiden polsen voor wat versteviging. Niall kwam terug met twee Magnums in zijn handen en hield de ijsjes voor mijn gezicht. Ik grinnikte even en pakte de linker. ''Hopelijk zwelt het niet op en word het niet te blauw. anders gaan de stylisten niet zo blij zijn met me ben ik bang'' Ik grinnikte even. ''Ach, als ze dat zeggen kunnen ze alles naar mij opschuiven hoor. Zo beroemd ben ik ook weer niet en het kan me niets schelen.'' glimlachte ik. ''Het spijt me echt Mackenzie.'' Ik schudde resoluut mijn hoofd. ''Het spijt mij ook.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    ''Het is gewoon mijn schuld ja, uitlokken met jou en voedsel was geen goed idee.'' ik haal mijn schouders op en zie dat ze haar polsen verbonden heeft, waarschijnlijk tegen het opzwellen. ''Ach, als ze dat zeggen kunnen ze alles naar mij opschuiven hoor. Zo beroemd ben ik ook weer niet en het kan me niets schelen.'' ik grinnik maar schud mijn hoofd 'Ik verzin wel wat, ik ben al vaak genoeg tegen een deur aagelopen' grinnik ik zacht en mijn mond vervormd in een lach die gelijk verdwijnt doordat mijn oog pijnlijk steekt. 'Het spijt mij ook' ik besluit en niet op in te gaan en leg mijn ijsje neer en sta even op. Ik loop naar de badkamer en haal het ijs eraf. Fijn, Fijn fijn. Mijn oog was heel erg gezwollen en je zag het al blauw worden terwijl mijn wang juist vuurood was. 'Damn jou wil ik niet mee maken in een echte boze bui' zeg ik zacht en leg het ijs er terug op en begin aan mijn ijsje. 'Zelfs emt Kiss You toen ik dat zonding tegen mijn harses klapte was het niet zo erg.. naja zonnenbrillen genoeg in huis' tevreden smakkend aan het ijsje kijk ik rond en zet MTV aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Niall schudde zijn hoofd bij mijn voorstel. 'Ik verzin wel wat, ik ben al vaak genoeg tegen een deur aangelopen.'' Ik schudde lachend mijn hoofd en begon aan mijn ijsje. ''Je weet toch wel dat hier camera's zijn?'' vroeg ik en glimlachte waterig. Nu was ik bekend als het meisje die Niall Horan een blauw oog heeft geslagen. Een goede start van mijn carrière. Niall liep naar de badkamer en hoorde hem nog iets zeggen. ''Damn jou wil ik niet mee maken in een echte boze bui.'' Ik haalde mijn schouders op. ''Wil je ook niet. Ik heb pillen voor mijn agressieproblemen.'' zei ik nonchalant en likte met een brede glimlach aan mijn ijsje. Ijsjes maakten alles goed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    ''Je weet toch wel dat hier camera's zijn?'' ik verstuif even op bed. 'maar wacht, wacht, je gaat toch niet zeggen dat hier in een kamer. Neeee fuck Toby en ik oneee' jammer ik en word rood. 'Mack zeg me alsjeblieft dat hier geen camera's zijn' paniekeer ik nogal erg. We hadden het samen gedaan en ooooooww als dit maar goed kwam. ''Wil je ook niet. Ik heb pillen voor mijn agressieproblemen.'' zegt ze nochalant, ach ze zal wel gewend zijn. Ik zucht hard 'Naja dan weet heel de wereld gelijk dat ik het bed gedeeld heb' mompel ik zachtjes meer in mezelf. Hoe zouden mijn ouders en broer reageren? Zei wisten niet eens dat ik een vriendje had. Hoe had ik zo dom geweest kunnen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan