• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Ik glimlach even. 'Is goed.' Ik denk na. Starships... Daar was ik minder goed in dan Just Give me a reason. Het tweede zong ik vaak. 'Doe eerst maar Starships,' grinnik ik. Als ik de eerste noten van de piano hoor, sluit ik mijn ogen en concentreer ik me. Al snel vult mijn stem de ruimte. Ik open mijn ogen. Beiden nummers ken ik goed en beiden vond ik leuk om te zingen. Alleen ging Give me a readon wat makkelijker. Als Starships afgelopen is, kijk ik Liam aan. 'Doe nu maat Give me a reason,' grinnik ik. 'Die gaat wat beter, denk ik,' grinnik ik. Ik was nooit zo zeker over mijn stem geweest, maar ik zong omdat ik het leuk vond, niet omdat ik mezelf een super talent vond. En ni zong ik ook voor mijn vader, omdat hij wilde dat ik mijn talent met de wereld deelde. Bij de eerste noten van Just give me a reason glimlach ik even. Als het de juiste timing is, begin ik te zingen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik liep wat verloren rond. Ik had geen idee wat ik moest doen. Misschien zou ik dan maar zelf moeten gaan oefenen als Harry te druk was. Ik had hem maar een paar minuten gezien in totaal. Ik zuchtte en liep naar boven om mijn gitaar te pakken. Toen ik die had, met mijn skateboard aan de achterkant van de koffer bevestigd onder een stevig elastiek, liep ik weer naar beneden. Ik wilde een plek gaan zoeken om te oefenen. Naar het skatepark kon altijd. Misschien was het dan ook wel leuk Eleanor mee te nemen, ondanks dat ze neit wilde. Mijn vrienden, vooral Dan en Phil, maar ook nog een paar andere jongens, wilde haar graag weer zien. Ze leken haar echt heel erg te mogen. Ik ging opzoek maar vond niemand. Uiteindelijk vond ik wel Danielle, volgens mij Liam's vriendin, aan hun kleffe gedoe bij het ontbijt te beoordelen. "Danielle, toch?" vroeg ik onzeker. "Weet jij waar Eleanor is? Ik wilde weer naar het skatepark gaan, omdat Harry blijkbaar met me kan oefenen zonder me, en ik vroeg me af of ze mee ging." Hopelijk zou zij het weten. Alleen kon ik natuurlijk ook gaan, maar ik maakte me echt zorgen om dat meisje.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 13:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden en keek even naar de toetsen voor ik begon te spelen met een grote glimlach op mijn gezicht. Toch had ik mijn ogen dicht om goed te kunnen luisteren. Ze had een mooie stem, maar haar ademhaling was nog wat raar. Maar daar kon op geoefent worden. Ik speelde niet veel later al de laatste noten en opende mijn ogen. Ze was echt goed. Al was dit voor haar wel aan de hoge kant. "Het klonk best goed, maar het is wat hoog. Let's go met de andere." Ik keek weer even naar mijn handen voor de eerste positie en begon weer te spelen met mijn ogen dicht om beter naar haar stem te kunnen luisteren. Ik kon goed horen dat ze dit vaker zong, al vond ik het niet perse beter. Ik speelde rustig door tot het einde en opende mijn ogen weer. "Ik wil iets proberen. Ken je Drive By van train? Die is wat lager, maar wel lekker snel en up beat. Een triest liedje met dit mooie weer is namelijk niet altijd een goede en daarbij als je er emotie in legt zien mensen toch liever het eerste nummer een glimlachend meisje dan een verdrietig meisje." Ik haalde een hand door mijn haar. De keuze lag uiteindelijk bij haar, maar ik wilde haar daar wel zo goed mogelijk mee helpen. Er waren heel veel mooie liedjes, maar sommigen pasten niet bij haar stem, daar wilde ik haar dus mee helpen.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Ik luister naar zijn commentaar en knik enkel. Als hij ovee Drive by begint, bijt ik op mij lip.
    'Ik kan niet zo snel zingen,' zeg ik aarzelend. 'En ik ken die tekst niet uit mijn hoofd. Misschien eentje van the script? The man who can't be moved of walk away, for the first time en hall of fame zou ook nog wel kunnen.' Ik spring van de piano af en leun er nu nadenkend tegen aan. 'Maar wat als ik nou niet het vrolijke meisje bem,' zeg ik hem en kijk hem aan. Ik zucht diep en bijt op mijn lip. Ik spring weer op de piano en tik nadenkend met mijn vingers op de piano. Ik was in tweestrijd. Ik wilde heel graag een liedje aan mijn vader opdragen, maar ik wilde niet dat ok won omdat iedereen medelijden kreeg of omdat ik bekend stond als het meisje met de zieke vader. Aan de andere kant wilde ik ook wel een liedje doen die er uitsprong en zei: hier ben ik! Maar bij beiden wist ik geen liedje. Drive by was leuk, maar niet voor mij om te zingen. Misschien een cover van don't you worry child zoals Conord Maynard die heeft gecovert. Of een liedje van Justin Bieber, maar dan uit zijn acoustic album. Er was zoveel, maar ik kon niet het juiste nummer bedenken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik zag haar op haar lip bijten en wist dat dat het niet ging worden. Ik luisterde naar de liedjes, die toch wel in dezelfde trant als Just Give Me A Reason bleven. Het probleem met X-factor was alleen dat als je alleen in een genre zong je vrij snel ging vervelen. Ik beet even op de binnekant van mijn wang. "Wat is het liedje wat je zingt als je echt vrolijk bent? Het probleem is namelijk dat als je treurige liedjes blijft zingen je geen vooruitgang of verschijdenheid toont, en dat is wel iets waar het publiek van houd. Zielige liedjes kunnen je tot een bepaald punt brengen, maar niet tot het einde." Ik zuchtte even en begon weer te spelen. Vrolijk dit keer, hopend haar te kunnen inspireren. Ik keek haar even aan. "En Pompeii van Bastille?" Het was niet het vrolijkste liedje, qua tekst, maar het lag wel lekker in het gehoor. Mensen zouden het niet direct een zielig liedje vinden en dan had ze die kaart nog achter de hand, want daar kon ze nog weinig aan verbeteren. Ik blies een van mijn losse krullen uit mijn ogen. Het werd echt te lang. Ik zou binnekort wel weer naar de kapper gaan. Ik keek even de kamer rond en hield mijn vingers stil. De klank van de piano galmde door en storf uit, terwijl ik wachtte op haar andwoord.


    Bowties were never Cooler

    [Hi is al gpelaatst haha]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 7:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Nadenkend bijt ik op mijn lip. Wat zong ik als ik vtolijk ben? Ik slik. Die vrolijkheid is al heel lang weg met zingen of in het echte leven.
    'Eh,' begin ik en kij naar mijn nagels. 'Ik weet het niet. Ik zing al heel lang niet meer echt vrolijke liedjes,' beken ik. Ik sluit mijn ogen en denk diep na. Vrolijk nummer... 'Dat lied ken io niet...' Ik kijk Liam aan. 'En don't you worry child? Of niet?' Ik bijt op mijn lip. De verse van Conord Maynard werd al snel zielig. 'Iets van Olly Murs? Troublemaker of dance with me tonight? Misschien... Of vam Rihanna een lied?' Ik kijk Liam aan en spring weer van de piano af. Ik had dit moeten verzinnen voordat ik hierheen was gekomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Mijn ogen werden groot toen ze zei dat ze al lang niets vrolijks meer zong. Hoe kon dat? Ik kon echt niet zonder zingen, zeker niet als ik vrolijk was. Ik luisterde stil, en nogsteeds vrij geschokt naar haar. "Dance with me tonight lijkt me een prima start. Maar als ik vragen mag, waarom zing je geen vrolijke nummers?" Ik was een beetje bang dat ik iets verkeerd zou zeggen. Ze had namelijk zo iets breekbaars over zich heen. Ik kon er mijn vinger niet goed op leggen, maar ze leek me niet zo'n vrolijk meisje als dat je meestal zag. Zelfs als ze een zielig achtergrond verhaal had wilde ik dat liever niet gebruiken. Op meelij inspelen was namelijk geen eerlijk spel. En als een van mijn kanidaten zou winnen wilde ik graag dat ze het eerlijk zouden doen. Zonder meelij.


    Luke Smith
    Ik liep wat verloren rond. Ik had geen idee wat ik moest doen. Misschien zou ik dan maar zelf moeten gaan oefenen als Harry te druk was. Ik had hem maar een paar minuten gezien in totaal. Ik zuchtte en liep naar boven om mijn gitaar te pakken. Toen ik die had, met mijn skateboard aan de achterkant van de koffer bevestigd onder een stevig elastiek, liep ik weer naar beneden. Ik wilde een plek gaan zoeken om te oefenen. Naar het skatepark kon altijd. Misschien was het dan ook wel leuk Eleanor mee te nemen, ondanks dat ze neit wilde. Mijn vrienden, vooral Dan en Phil, maar ook nog een paar andere jongens, wilde haar graag weer zien. Ze leken haar echt heel erg te mogen. Ik ging opzoek maar vond niemand. Uiteindelijk vond ik wel Danielle, volgens mij Liam's vriendin, aan hun kleffe gedoe bij het ontbijt te beoordelen. "Danielle, toch?" vroeg ik onzeker. "Weet jij waar Eleanor is? Ik wilde weer naar het skatepark gaan, omdat Harry blijkbaar met me kan oefenen zonder me, en ik vroeg me af of ze mee ging." Hopelijk zou zij het weten. Alleen kon ik natuurlijk ook gaan, maar ik maakte me echt zorgen om dat meisje.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 13:13 ]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand zin in Mickey?]


    Bowties were never Cooler

    ( Oké, mensen ik ben er weer (: En ga even reageren.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    [Iemand zin in Mickey?]


    ( Je kan hem naar Eleanor en Lou sturen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kijk wel. Ga nu even 2 hoofdstukken schrijven]


    Bowties were never Cooler

    Vindicatif schreef:
    ( Oké, mensen ik ben er weer (: En ga even reageren.)
    Toby!!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Ik glimlach even om zijn geschokte blik, maar zwijg verder. 'Oké, dan doen we die,' glimlach en ik sprign van de piano. Ik wil een rondje draaien, maar stop als ik Liam zijn vraag hoor. Ik kijk hem even aan. 'Omdat ik geen reden heb gehad de afgelopen maanden om die te zingen. Eigenlijk heb ik afgelopen tijd sowieso weinig gezongen.' Ik ga op een stoel zitten die rondjes kan draaien en draai dan ook rondjes. Misschien omdat het makkelijker is om het dan te vertellen of gewoon omdat ik Liam niet durf aan te kijken. Toch stop ik, aangezien ik duizelig word. Mijn blik vindt die van Liam. 'Mijn vader is ernstig ziek. Hij heeft me opgegeven voor de XFactor, zijn laatste wens is dat ik mijn zangtalent deelde met de wereld.' Ik haal mijn schouder op. 'Hij geloofde meer in mij, dan ik zelf. Nu zit ik hier, dus ik ben blij dat mijn vader me heeft opgegeven. Het is voor mij alleen geen strijd meer om de eerste plek, ik doe het nu voor mijn vader.' Ik kijk Liam aan. 'Ik vind de derde plek ook prima, maar ik wil gewoon dat hij trots op me is. En bij muziek heb ik mijn steun gevonden de afgelopen tijd.' Ik bijt op mijn lip en kijk nu wel weer weg, naar buiten. 'Ik wil gewoon dat mijn vader weet dat ik mijn grootste angst overwin, omdat hij dat ook heeft gedaan. Hij heeft maanden gevochten tegen de ziekte, maar nu is hij gewoon op. Ik overwin mijn angst voor mijn vader.' Ik kijk Liam aan en glimlach vaagjes. 'Ik heb podiumangst,' beken ik zachtjes en sla mijn ogen weer neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik heb me net omgekleed en loop de kleedkamer uit. Ineens hoor ik een stem en kijk opzij. Ik glimlach even. 'Ja, ik ben Danielle,' zeg ik hem. 'Ben je zo vergeetachtig,' grinnik ik, aangezien ik Luke al vaker had gezien. Ik schud van nee. 'Nee, ik ben de hele ochtend bij Liam geweest. Ik weet niet waar ze is. Ik dacht dat ze juist veel bij jouw was,' zeg ik hem en glimlach kleintjes. 'Eleanor en skaten,' vraag ik verbaasd en lach dan even. 'Moet een leuke combinatie zijn,' grijns ik en kijk hem aan. 'Als je wilt, dan kan je even meelopen,' zeg ik hem en loop al voor hem uit naar de danszalen. Ik glimlach geruststellend naar Luke. 'Dit zijn de andere dansers. Weet jij al of er bij jouw act een dans zit,' vraag ik hem. 'En als je het wilt, dan dansen wij met je mee,' grijns ik en kijk even naar de andere dansers. 'Anders bel je El even?' Ik pak mijn tas en pak mijn mobiel eruit. Met een glimlach overhandig ik hem. 'Bel maar,' zeg ik hem. 'Ik moet dansen, je kan blijven kijken, maar ik kan niet echt een gesprekje met je voeren zeg maar. Werk aan de winkel.' Ik heb het nog niet gezegd of ik word geroepen. Ik geef Luke vlug een knuffel. 'Eleanor is niet het type dat gekke dingen doet, dus je hoeft je niet heel veel zoren te maken....'
    'Danielle!' Mijn danstrainer schreeuwt geïrriteerd mijn naam.
    'Ik moet gaan. Bye Luke.' Vlug ren ik naar het groepje en ga op mijn vaste plek, in het midden staan. Twee jongens staan naast me.
    'Ga je elke XFactor tour voor een nieuw vriendje,' vraagt een me plagend. Ik geef hem een harde klap en kijk ze hoofdschuddend aan. Ze lachen even. Ik zwaai nog even naar Luke en begin dan met het dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne