• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik reageer morgen - ik bedoel vandaag maar pas als ik wakker ben- op alle posts]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben terug van vakantie (netnet) maar na ik naar het one direction concert ben gegaan ga ik weer op vakantie en dan naar spanje tot 17 mei


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vamaf naar 1D dan een dag tguis dan vakantie)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In home eerst opruimen en vanaaf ben ik er.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Stilte]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en haalde een hand door mijn haar. Dan ging ik maar naar de keuken toe om wat te eten. Daar trof ik Niall tegen en ik drukte een kleffe kus op zijn wang. " 'T spijt me, ik ben een beetje hyperactief." Grinnikte ik en pakte een pak koekjes uit de kast en een blikje Cherry Cola. Ik ging op de keukeneiland zitten en keek Niall weer aan. Dit werd een beetje saai. "Ik verveel me." Klaagde ik en zuchtte.

    (Hij's een beetje kort :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan. [ ik ga in tussentijd het boek een beetje lezen enz.]

    Ik goot de eieren af en liet ze even staan. Verliefd richt ik me even op Toby en begin de eieren te pellen 'damn dit is warm' mompel ik terwijl ik doorga.
    Ineens voel ik een kleffe kus op mijn wang en ik kijk op. Verbaasd kijk ik Mackenzie aan. 'T spijt me, ik ben een beetje hyper actief ' grinnikt ze en pakt koekjes en drinken. Met grote ogen volg ik het pakje koekjes, dat waren mijn lievelingskoekjes!!!!! Biscuits met kaneel erover. De eieren laat ik voor wat het is en trek een kastje open 'Dat is het laatste pak!' zeg ik verontwaardigend. 'ik had het management zo nog gezegd minstens drie pakken en dan binnen een week nieuwe. Ohh haters' met gesplete oogjes kijk ik naar Mackenzie. 'Mackenzie, je gaat ze toch niet leeg eten he?" vraag ik pruilend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek naar het pakje. "Oh, je weet niet waarin ik in staat ben, Horan." Zei ik met een grote grijns en opende het pakje om het eerste koekje te pakken. Heerlijk. Daarna opende ik het blikje met Cola en nam een slokje. "ik had het management zo nog gezegd minstens drie pakken en dan binnen een week nieuwe. Ohh haters." Ik grinnikte even en pakte nog een koekje. "Nu zijn het mijn koekjes." Ik stak mijn tong plagerig uit en lachte kort. Dit was zo leuk, Niall plagen met zijn eten.

    (Ik ben een boek aan het lezen, dus ja. Sorry voor de kleine stukjes btw.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [geeft niets, ik weet ook niet meer te verzinne dan gelul over koekiesXD

    Niall Horan.

    "Oh, je weet niet waarin ik in staat ben, Horan."mijn ogen worden groot. 'Waag het niet Mackenzie' dreig ik maar ze scheurt hem al open en neemt een hap. Mijn ogen floepen er bijna uit van ongeloof. Iemand at en jatte gewoon mijn koekjes.... De jongens wisten zelfs en durfde er niet aan te komen. Net zoals al mijn eten wat ik eet. Zeker Zayn doet het nooit meer nadat ik probeerded zijn hand op te eten toen hij mijn chips pakte. 'Nu zijn het mijn koekjes' ze steekt haar tong uit en pakt er nog in . 'Neeeeeeeeeeeeeee' schreeuw ik dramatisch. 'Die koekjes, zijn van MIJ en NIEMAND komt aan mijn eten. ' zeg ik met nadruk op Niemand. Ik moes en zou dat pakje koekjes hier heen krijgen en leeg eten. Ik zou het management nog eens aanspreken dat er gauw nieuwe moesten komen, minstens een pak per dag. 'Geef hier of ik doe je wat' dreigend kijk ik haar aan. Wie aan mijn eten kwam kwam aan mij. Geloof me dan was ik echt kinderachtig. Ik was best in staat om in huilen uit te barsten als ik mijn eten niet kreeg. Ook schreeuwde ik vaak tegen de chauffeurs dat ze meosten stoppen en geloof me als ze me tegen spraken werd je bang van me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Niall nep-bang aan en stak opnieuw mijn tong uit. "Jammer voor je! Je krijgt ze toch nooit!" Ik stopte een koekje in mijn mond en rende naar boven, met het pak in mijn handen. Ja, ik wist dat Niall echt gehecht aan zijn koekjes was, maar dat weerhield mij er niet van om die koekjes te pakken. Ik ging mijn kamer in en verstopte me achter de deur. Geen goeie plek, dat wist ik, want als Niall straks de deur open maakte ging 'ie mij raken. Who cares. Ik stopte nog een koekje in mijn mond en glimlachte triomfantelijk. Mackenzie heeft gezegevierd. Ik grinnikte kort en pakte mijn mobiel om die op een standaard te leggen. Ik wilde dit op film.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    Ze keek me nep bang aan en steekt weer haar tong uit. "Jammer voor je! Je krijgt ze toch nooit!" zielig kijk ik met puppy ogen. 'Komop Mackenzie geef ze nou toeeee' smeek ik haar. Ze pakt gewoon zonder wat te vragen een derde koekje eruit en rent weg. Zo snel als ik kon ren ik haar achterna. Ik moest en zou het laatste pak krijgen met die drie koekjes. Fuck! waar was ze. Snel smijt ik een deur open die tegen de muur terug veert en ren naar de volgende die ik net zo hard open smijt. Hij maakt geluid en grijnzend trek ik de deur open en stap er in 'Wel wel wel, wie hebben we hier, de koekjesjattende Mackenzie. Een, je steelt geen eten van Niall Horan, twee zeker niet zijn lievelingskoekjes en drie helemaal niet als het de laatste pak is. Geloof me je maakt me een dag mee zonder dat ik die koekjes op heb dan smeek je me om ze te eten' Ik concentreer me op mijn koekjes. Nu moest en zou ik ze krijgen ook

    [ hahaha waarover rpgen we, koekjesXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slaakte een hoge gil en keek Niall verontwaardigd aan. ''Nou bedankt zeg. Dat was een deur tegen mij aan en je zegt nog geen eens sorry? Hoe hebben je ouders je opgevoed!'' zei ik verontwaardigd. ''Wel wel wel, wie hebben we hier, de koekjesjattende Mackenzie. Een, je steelt geen eten van Niall Horan, twee zeker niet zijn lievelingskoekjes en drie helemaal niet als het de laatste pak is. Geloof me je maakt me een dag mee zonder dat ik die koekjes op heb dan smeek je me om ze te eten'' Ik stak opnieuw mijn tong uit. Oké, ik was gewoon levenloos. ''Of ik krijg de koekjes, of niemand krijgt ze.'' Ik liep naar het raam en hield de koekjes uit het raam. Ik haalde onschuldig mijn schouders op. ''Of we maken een deal. Ik krijg driekwart, jij een kwart. Plus twee koekjes.'' Ik glimlachte triomfantelijk.

    [Best grappig eigenlijk ;3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [hahahahahaah lol e mijn bio over zwangerschappen XD babykoekjes haahah

    Niall Horan.

    Ze slaakt een late gil ''Nou bedankt zeg. Dat was een deur tegen mij aan en je zegt nog geen eens sorry? Hoe hebben je ouders je opgevoed!'' verontwaardigend kijk ze me aan en haal mijn schouders op. ''Of ik krijg de koekjes, of niemand krijgt ze.'' ze loopt naar het raam en mijn ogen worden waterig. Erg hè, ik huil om eten,...... Ja dat was ik. ''Of we maken een deal. Ik krijg driekwart, jij een kwart. Plus twee koekjes.'' r mijn onderlip begint te trillen en ik schud mijn hoofd. Ik wou gewoon mijn koekjes, zonder een pak koekjes per dag voelde ik me niet goed. He tklonk dom maar het was zo, de jongens hadden het me ooit een keer aangedaan en geloof me dat deden ze nooit meer. 'geef gewoon verdomme die koekjes, het zijn mijn koekjes.' roep ik ineens bozig naar haar. Kijk nu leek ik net een vrouw met stemmings wisselingen. Maar de koekjes dachten aan mijn huis in Ierland en mijn oma waar ik ze altijd kreeg. Bozig stap ik op haar af. 'Nou krijg ik ze nog?" sis ik in haar oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hij is zwanger en krijgt een kindje van Toby die Niby heet maar niet zeggen tegen Toby hoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Met een grote glimlach keek ik Niall aan. Zijn ogen werden waterig, maar werd toch boos. ''Geef verdomme die koekjes, het zijn mijn koekjes.'' zei Niall kwaad. ''Oh Nialler, weet je niet dat ik bestand ben tegen alles? Zelfs tegen boze mensen? Ik heb zelf stemmingswisselingen.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik gooide één koekje op en ving die met mijn mond. ''Ze zijn echt lekker.'' zei ik met mijn mond vol. Hij kreeg zijn koekjes heus wel terug, maar sowieso de helft. Ik wilde ook koekjes. Ik lachte kort en keek weer naar Niall met een grote grijns op mijn mond. Als iemand dit met mij zou doen, zou ik degene al knock-out heb geslagen. Je wilde mij niet zien met honger.

    Stiekem is Mackenzie gewoon verliefd en wilt een kus van Niall. Oh well nevermind. Lol


    I don't want you to die, I want you to suffer.