• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Louiss!!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik bloosde lichtjes. "Ja, sorry. Mijn geheugen is soms nogal eens een zeef." Ik keek haar aan en luisterde rustig. Ik liep rustig met haar mee terwijl ik antwoordde: "Het lukt haar al redelijk en het is vooral bedoelt om haar af te lijden. Ik voel me namelijk schuldig voor haar verdriet omdat Mickey toch mijn broer is." Ik had me altijd verantwoordelijk gevoeld voor die jongen. Hij was echt altijd in de problemen gekomen en ik redde hem er altijd weer uit, zo ging het nou eenmaal. Ik keek de zaal rond en zag een heel aantal andere mensen staan. Ik bleef wat verlegen in de deuropening staan en zwaaide een beetje awkward naar ze. "Ik denk niet dat ik wil dansen. A, je wil me niet zien dansen wat ik ben er niet goed in en B, ik wil gitaar spelen. Als het van mijn coach mag ten minste." Ik hoopte van wel. Ik had namelijk nog nooit zonder gitaar op een podium gestaan, laat staan gezongen zonder. Ik pakte haar telefoon van haar aan en drukte op bellen toen ik Eleanor's naam te pakken had in haar telefoon boek. Ik ging naast de deur zitten en hield de telefoon aan mijn oor. Ik hoorde de opmerkingen van haar vrienden. Tja, dat hadden de jongens ook emt mij en Eleanor gedaan. Het kon me weinig schelen. Ze wisten dat ik Lonely Luke was en ik ook zeker niet van plan was weer de kans te lopen op een pijnlijk gebroken hart. Nee, dat was me iets te vaak gebeurt. Zeker de laatste keer was heel erg pijnlijk geweest voor mij. Ik zuchtte en wachtte geduldig tot Eleanor zou opnemen terwijl ik keek hoe Danielle en de rest dansten.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Amy Michels
    Ik glimlach even om zijn geschokte blik, maar zwijg verder. 'Oké, dan doen we die,' glimlach en ik sprign van de piano. Ik wil een rondje draaien, maar stop als ik Liam zijn vraag hoor. Ik kijk hem even aan. 'Omdat ik geen reden heb gehad de afgelopen maanden om die te zingen. Eigenlijk heb ik afgelopen tijd sowieso weinig gezongen.' Ik ga op een stoel zitten die rondjes kan draaien en draai dan ook rondjes. Misschien omdat het makkelijker is om het dan te vertellen of gewoon omdat ik Liam niet durf aan te kijken. Toch stop ik, aangezien ik duizelig word. Mijn blik vindt die van Liam. 'Mijn vader is ernstig ziek. Hij heeft me opgegeven voor de XFactor, zijn laatste wens is dat ik mijn zangtalent deelde met de wereld.' Ik haal mijn schouder op. 'Hij geloofde meer in mij, dan ik zelf. Nu zit ik hier, dus ik ben blij dat mijn vader me heeft opgegeven. Het is voor mij alleen geen strijd meer om de eerste plek, ik doe het nu voor mijn vader.' Ik kijk Liam aan. 'Ik vind de derde plek ook prima, maar ik wil gewoon dat hij trots op me is. En bij muziek heb ik mijn steun gevonden de afgelopen tijd.' Ik bijt op mijn lip en kijk nu wel weer weg, naar buiten. 'Ik wil gewoon dat mijn vader weet dat ik mijn grootste angst overwin, omdat hij dat ook heeft gedaan. Hij heeft maanden gevochten tegen de ziekte, maar nu is hij gewoon op. Ik overwin mijn angst voor mijn vader.' Ik kijk Liam aan en glimlach vaagjes. 'Ik heb podiumangst,' beken ik zachtjes en sla mijn ogen weer neer.


    Liam James Payne
    Ik knikte instemmend en keek hoe ze een half rondje draaide. Blijkbaar schrok ze van mijn vraag. Ik wilde me net verontschuldigen toen ze begon te spreken. Ik luister stil terwijl ik haar aan blijf kijken, ookal wendt ze haar blik af en gaat ze rondjes draaien. Ik luisterde stil naar haar verhaal. Een zielig achtergrond verhaal dus, maar ik vond het wel heel mooi dat ze dit voor hem deed. Bij het woordje podiumangst beet ik op mijn lip, dat werd nog een probleem. "En wat als je nou neit alleen op het podium staat? Ik kan Danielle vragen of ze een makkelijk dansje bedenkt die je mee kan doen zodat je niet perse in de picture staat, maar dat je toch kan laten zien wat je kan. Je bent een bijzonder meisje met een bijzonder verhaal, maar toch kan je het verhaal beter niet direct vertellen. Medelijden is namelijk een sterk ding, maar je moet er erg mee oppassen, want je verandert dan snel in het zielige meisje. Laat ze eerst maar eens zien wat je kan." Ik legde mijn vingers weer op de toetsen. "Je kan die derde plek halen, echt waar, maar het wordt oefenen, vooral op diversiteit. Heb je dat er voor over?" vroeg ik haar. Vast wel, anders was ze hier niet. Toch wilde ik het uit haar mond horen. Als ze zou twijfelen zou het lastig worden. Een vol mondige ja zou het beste zijn, maar ik wist niet of dat in haar zat. Vast wel ergens diep in haar, maar ze had volgens mij iets te veel meegemaakt om dat snel naar boven te laten komen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Gelukzalig glimlach ik naar Toby. 'Kom dan ga ik eens kijken hoe goed ik koken kan' grijnzend trek ik hem mee. Ik was niet sterk genoeg in mijn armen om hem op te tillen. Daarom wou ik sowieso al meer gaan trainen, want wat zou hij anders in me zien. Ik had geen sixpack of wat dan ook. Ik loop de keuken in en doe een pan vol water en doe er eieren in. Daarna zet ik die op het fornuis en zet hem aan zodat de broodjes met ei optijd klaar waren. Daarna begon ik flensjes en pannenkoeken te pakken en legde ze op een bord waar ik een bord op deed om ze warm te houden. Vervolgens pakte ik tien broodjes uit de kast. .Vijf voor Toby en vijf voor mezelf. Met alles wat ik gevonden kreeg begin ik ze te beleggen. Sla, tomaat, komkommer, salades noem maar op. Daarna pak ik verschillende fruit soorten en ontschil ze en maak ze klein zodat we een fruit salade hadden. Het pannetje met eieren borrelde dus ik besloot ze af te gieten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Waaar kan Mackenzie heen?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Ik slik de brok in mijn keel weg en knipper met mijn ogen. Ik zucht even en knik. 'Het is een idee. Maar het doel is om het alleen te overwinnen. In stapjes is prima, maar ik kan het wel. Ik heb het vaker gedaan. Nou ja vroeger, totdat ik nogal vernedert werd door een paar jongens uit mijn klas. Sindsdien heb ik die angst.' Ik haal mijn schouders op en leun tegen de piano aan. Ik luister naar zijn verhaal en knik even. Het klonk logisch. 'Iedereen moet oefenen, niet waar? Je bent hier om bneter te worden, niet om op dezelfde lijn te eindigen.' Ik kijk Liam ana. 'Dus ja, dat heb ik er voor over.' Ik zet mijn ellebogen op de piano en kijk hem aan. 'Maar wat ga ik nou ziggen? Dance with me tonight van Olly Murs?' Ik kijk hem vragend aan en ga weer recht staan. Dan zou ik eerst even de tekst moeten leren, Ik glimlach zwakjes en zucht diep. Het seizoen was begonnen, mijn wedstrijd was begonnen en ik besefte het nu pas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Infelia schreef:
    (Waaar kan Mackenzie heen?)


    [Misschien naar Mickey ofzo? Moet je met Sylvesti overleggen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mickey is inderdaad lonely]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wacht met reacrtie van Louis voordat ik met Eleanor op Luke reageer. Dus reactie van Louis pleasse? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik staarde naar het plafond en dacht na. Ik had het idee dat Eleanor hier toch niet verder op in zou gaan, dus dat gaf mij een moment om alles op een rijtje te zetten. Het was niet makkelijk. Ik had het niet makkelijk gemaakt. Een zucht verliet haar lippen door mijn woorden waardoor ik kort opzij keek. Het instemmende gemompel liet me weten dat ze niet hier zat met haar gedachten. Ik snapte het ook wel, maar probeerde het hier ook nog een beetje goed te maken. Al was dat waarschijnlijk onmogelijk. Ik draaide mijn hoofd ook weer weg, waardoor ik naar het plafond keek. Zoveel gedachten spookte door mijn hoofd, maar niet durfde ik meer hardop uit te spreken. 'Natuurlijk ga je voor alles.' zei ik zachtjes. 'Ik kreeg geen kans om het uit te leggen, want nog geen vijf minuten nadat we iets hadden gedaan, stond je bij ons in de slaapkamer. En ik was bang, denk ik. Bang om voor problemen, al is dat nu erger.' antwoordde ik zacht. Van sommige dingen had ik spijt en wilde dat ik de tijd kon terugdraaien, maar voor sommige dingen juist weer niet. 'Je weet dat je altijd mee mag.' zei ik zacht. 'Maar voor alles is een oplossing en het zal wennen zijn.' Ik sloot mijn ogen en wreef in mijn ogen. Vannacht had het lang geduurd voor ik in slaap was gevallen, want toen spookte er ook al zoveel door mijn hoofd. Uiteindelijk was ik wel dicht tegen Mickey aan inslaap gevallen, maar dat was ook laat. 'Het is een gewoonte om zo te praten. Het moet waarschijnlijk nog even wennen zijn. Maar ook al is dat niet zo, ik zal altijd voor je klaarstaan.' Ik armen sloeg ik iets steviger om haar heen, toen ze zich tegen me aan nestelde. Ik keek haar aan en glimlachte zwak. Bij haar vraag schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk hield ik van je. Dat doe ik nog altijd, maar dit..Ik weet het niet.' antwoordde ik zacht. 'Eleanor, dat dit is gebeurd betekent niet dat ik niet gelukkig met je was.' Ik sabbelde op het suikerklontje dat ik in mijn mond had gestopt. 'Ik weet het zelf allemaal niet meer.'

    ( Ugh, nog 4% batterij D: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Amy Michels
    Ik slik de brok in mijn keel weg en knipper met mijn ogen. Ik zucht even en knik. 'Het is een idee. Maar het doel is om het alleen te overwinnen. In stapjes is prima, maar ik kan het wel. Ik heb het vaker gedaan. Nou ja vroeger, totdat ik nogal vernedert werd door een paar jongens uit mijn klas. Sindsdien heb ik die angst.' Ik haal mijn schouders op en leun tegen de piano aan. Ik luister naar zijn verhaal en knik even. Het klonk logisch. 'Iedereen moet oefenen, niet waar? Je bent hier om bneter te worden, niet om op dezelfde lijn te eindigen.' Ik kijk Liam ana. 'Dus ja, dat heb ik er voor over.' Ik zet mijn ellebogen op de piano en kijk hem aan. 'Maar wat ga ik nou ziggen? Dance with me tonight van Olly Murs?' Ik kijk hem vragend aan en ga weer recht staan. Dan zou ik eerst even de tekst moeten leren, Ik glimlach zwakjes en zucht diep. Het seizoen was begonnen, mijn wedstrijd was begonnen en ik besefte het nu pas.



    Liam James Payne
    Ik luisterde rustig naar haar verhaal. Het was eigenlijk het standaard verhaal wat je hoorde bij podiumangst, maar vaak was het ook dan weer over als het een keer of twee goed ging en mensen het geweldig vonden. Ik was zeker blij toen ze zei dat ze er alles voor over had. "Mooi" Ik keek haar aan met een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik knikte. "Ik denk dat dat een goede opener is. Niet te moeilijk, maar ook wel een publieksfavoriet. Ik hoorde haar zuchten. "Zal ik de tekst voor je uitdraaien? Dan kunnen we erna gaan oefenen. Met tekst oefenen is altijd wel handig in het begin. Vaak door alleen te luisteren en te zingen komen er fouten in en dat willen we niet, toch?" Ik glimlachte en zocht te tekst op op de laptop achter me. De printer stond in de hoek. Dit was echt een lekkere kamer. Ook als je iets wilde opnemen ofzo. Ik vond de tekst snel en printte het uit. "Alsjeblieft. Wil je nu beginnen? Of eerst een korte eet en drink pauze?" Dat was wel lekker. Het was nu een uurtje of 11 en wat drinken voor het zingen was vaak wel goed.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler

    Coockies > Lootus


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoals jullie weten ben ik nu op vakantie en heb ik geluk dat ik internet heb bij een famillielid. Na 17 mei kan ik weer wat actiever reageren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,