• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik ben van plan om ook een deelnemerslijst te maken. Zijn er mensen die daar op willen? En zijn er ook mensen die hun story in de lijst willen hebben?

    Tevens ga ik een voetbalblog beginnen waar ik de link hier ook ga plaatsen waar nieuwtjes op komen te staan. Die kunnen we dan miss gebruiken voor inspiratie :)Misschien is het ook wel leuk van elkaar te weten wie fan is van welke voetballer, club & land.

    Als jullie die dingen in PB aan mij willen door geven zorg ik dat ik er wat moois van maak! En dan komt vanaaf het 1e officiele topic online :)

    Tevens hebben we vanaaf voor de fans hier een mooie Champions League wedstrijd. Om 20.45 komt FC Bayern München - FC Barcelona.



    Ik wil meedoen!

    Ik vind het een leuk idee. Maar ik ben een meisje van 14 en snap niks van voetbal en weet geen eens de namen. Ik weet niet hoe de meeste bekende voetballers eruitzien laat staan dat ik een story over voetbal kan maken. Maar het lijkt me wel leuk als er voetbalstory's komen, ook al ga ik ze waarschijnlijk niet lezen. Het is gewoon leuk als mensen gaan schrijven. Ik wens jullie veel succes.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou echt graag een verhaal over Viktor Fischer beginnen alleen heb geen idee hoe ik moet beginnen... Iemand ideeën? :)

    littlesnork schreef:
    Ik zou echt graag een verhaal over Viktor Fischer beginnen alleen heb geen idee hoe ik moet beginnen... Iemand ideeën? :)


    Jongedame gaat naar training van Ajax. De bal van Viktor raakt keihard het hoofd van de jongedame waardoor ze bewusteloos raakt en een hersenschudding krijgt. Viktor komt op ziekenbezoek en de liefde begint op te bloeien.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Jongedame gaat naar training van Ajax. De bal van Viktor raakt keihard het hoofd van de jongedame waardoor ze bewusteloos raakt en een hersenschudding krijgt. Viktor komt op ziekenbezoek en de liefde begint op te bloeien.


    Haha, lekker standaard :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet dat ik voetbal stories schrijf, maar ik zou wel kunnen helpen met ideeën (;


    26 - 02 - '16

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Jongedame gaat naar training van Ajax. De bal van Viktor raakt keihard het hoofd van de jongedame waardoor ze bewusteloos raakt en een hersenschudding krijgt. Viktor komt op ziekenbezoek en de liefde begint op te bloeien.


    Hahaha zo begint mijn verhaal over David Villa ong.
    Meisje gaat met dr vriend kijken bij Barca en krijgt vervolgens een bal vol tegen dr hoofd aan.
    Ze raakt niet bewusteloos ofzo maar goed xD
    Zo leren ze elkaar voor het eerst kennen haha!

    Dus, kijkt iemand de wedstrijd vanavond?


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    Dus, kijkt iemand de wedstrijd vanavond?


    Jep ik!
    Wat een held die Lewandowski. Ongelooflijk.
    En Kuipers fluit ook goed, kan die flapdrol van gister nog wat van leren.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 22:09 ]

    Haha dankjewel. Dat kan ik misschien wel gebruiken ;D

    Inderdaad, wat een geweldige spits!

    FCBayern schreef:
    Dus, kijkt iemand de wedstrijd vanavond?


    Ik heb de neiging om de tv elk moment uit te zetten -.-"


    El Diablo.

    Ontopic? Over voetbal praten, past veel beter in het offtopic.


    I am an idiot, I move.

    Fischer schreef:
    (...)

    Jep ik!
    Wat een held die Lewandowski. Ongelooflijk.
    En Kuipers fluit ook goed, kan die flapdrol van gister nog wat van leren.


    Ik moet toegeven, hij is erg goed. 'T verbaast me dat Mario Gotze nog niet echt uitgefloten is, of heb ik dat gemist?


    Mia San Mia

    Unvernunft schreef:
    Ontopic? Over voetbal praten, past veel beter in het offtopic.

    Voetbal is offtopic? Excusez-moi?


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Voetbal is offtopic? Excusez-moi?

    Dat werd niet bedoeld. Dit topic is bedoeld om mensen voor de Soccerstory Writers te werven, niet om over wedstrijden te praten.


    I am an idiot, I move.