• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe weet je of je op die lijst stond? Stond die gewoon openbaar?


    Die werd gestuurd aan de mensen die erop stond.

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe weet je of je op die lijst stond? Stond die gewoon openbaar?


    Ze hebben hem toen openbaar gemaakt


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe weet je of je op die lijst stond? Stond die gewoon openbaar?

    Die stond openbaar.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 16:54 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Okammy schreef:
    (...)

    Het is altijd zo makkelijk praten voor mensen als ze er zelf niet mee te maken hadden.

    In dit geval was die lijst erg om een aantal redenen, zijnde 1) De mods beweerden iedereen een eerlijke kans te geven en te beoordelen enkel op hun inzending. Dat was dus gelogen. 2) de lijst was bar slecht. Er stonden mensen op om redenen die van geen kanten klopten (Iemand stond erop omdat ze een slechte beta was geweest die niks had gedaan. Alleen, ze was nooit beta/bemiddelaar/mod of wat voor soort crewlid geweest) en dat was als er al een reden stond (Bij mij stond er bijvoorbeeld geen reden, enkel mijn echte naam
    3) toen het uitlekte werd er gezegd dat het niet klopte, dat het gefotoshopt was. Ik en een aantal andere users hebben vervolgens de mods verdedigd, want die laffe bitches durfden zelf opeens niks meer te zeggen. En toen bleek het waar te zijn. Een tweede leugen.
    En dan is er voor mij nog een persoonlijke reden om een hekel te hebben aan wat de mods toen gedaan hebben.

    Van mij mag iedereen zeggen wat ie wil en zijn mening geven, maar bij god verdiep je eerst even in datgene waar het om ging. Gepraat over iets waar je wat van horen zeggen verspilt iedereen zijn tijd.

    Nu heb jij je zegje gehad, dan mag ik ook het mijne doen.=) Aangezien jij maar een kant bent van het verhaal.

    Ten eerste over die eerlijke kans, dat hebben we altijd geprobeerd, maar eerlijk gezegd, nergens krijg je een eerlijke kans. Zelfs bij de betaverkiezingen die door de users zijn gedaan zullen er mensen zijn geweest die gewoon op die persoon hebben gestemd omdat dat hun vriend is en niet omdat hij de beste is. =)
    Ten tweede, 1 mod heeft je op de lijst gezet! Dat die ene mod dan beweerde dat je een slechte beta was... wat maakt dat uit, slechts 1 mod denkt je incapabel te zijn. Zelfs dat niet. Posts van moderators die zeiden 'hier doe ik niet aan mee, of ik let daar niet op' nooit een print screen van gebeurd. Dus het hele team werd over 1 kam gescheerd terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben er zeker van dat de anderen wel iedereen een eerlijke kans probeerden te geven!
    Ik weet van mijzelf dat ik nooit op die lijst gelet heb, sterker, ik heb zelfs mensen door gelaten omdat hun aanmelding mij wel kon bekoren.. Ik heb nog niemand ooit met een perfecte score mod zien worden, dus iedereen had nog steeds kans kunnen maken.
    Dat je in de beginpost stond zegt niets, elke mod had je daar kunnen droppen en daarvoor was de rest het daarom nog niet mee eens.
    Dat derde, tja dat is in paniek gebeurt. Paniek doet rare dingen met mensen... Ik ben er zeker van dat jij ook fouten maakt uit paniek en tuurlijk is dit geen excuus, maar ik hoop dat jullie het zo een beetje meer begrijpen.
    de mods moesten snel reageren en niet iedereen was online.. Daarom is er vast ook die slechte keuze gebeurt om te liegen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Nu heb jij je zegje gehad, dan mag ik ook het mijne doen.=) Aangezien jij maar een kant bent van het verhaal.

    Ten eerste over die eerlijke kans, dat hebben we altijd geprobeerd, maar eerlijk gezegd, nergens krijg je een eerlijke kans. Zelfs bij de betaverkiezingen die door de users zijn gedaan zullen er mensen zijn geweest die gewoon op die persoon hebben gestemd omdat dat hun vriend is en niet omdat hij de beste is. =)
    Ten tweede, 1 mod heeft je op de lijst gezet! Dat die ene mod dan beweerde dat je een slechte beta was... wat maakt dat uit, slechts 1 mod denkt je incapabel te zijn. Zelfs dat niet. Posts van moderators die zeiden 'hier doe ik niet aan mee, of ik let daar niet op' nooit een print screen van gebeurd. Dus het hele team werd over 1 kam gescheerd terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben er zeker van dat de anderen wel iedereen een eerlijke kans probeerden te geven!
    Ik weet van mijzelf dat ik nooit op die lijst gelet heb, sterker, ik heb zelfs mensen door gelaten omdat hun aanmelding mij wel kon bekoren.. Ik heb nog niemand ooit met een perfecte score mod zien worden, dus iedereen had nog steeds kans kunnen maken.
    Dat je in de beginpost stond zegt niets, elke mod had je daar kunnen droppen en daarvoor was de rest het daarom nog niet mee eens.
    Dat derde, tja dat is in paniek gebeurt. Paniek doet rare dingen met mensen... Ik ben er zeker van dat jij ook fouten maakt uit paniek en tuurlijk is dit geen excuus, maar ik hoop dat jullie het zo een beetje meer begrijpen.
    de mods moesten snel reageren en niet iedereen was online.. Daarom is er vast ook die slechte keuze gebeurt om te liegen.


    Maar als er maar één mod is die je erop heeft gezet, dan kunnen de anderen toch wel zeggen 'he, dat klopt niet' en dat hebben ze blijkbaar ook niet gedaan.

    Bedoel je niet de bemiddelaarverkiezingen?
    Ik twijfel nog.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik denk dat het beter is als ik er niet mee bemoei. @De discussie.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb echt het gevoel dat er weer ruzie van gaat komen:W
    Het is toch al een tijdje geleden, dus waarom er opnieuw over beginnen?
    Ik zie het gewoon als een nieuw begin.
    Bij de vorige verkiezing snapte ik niet echt dat mensen zich zo aangevallen voelden over die lijst.
    Ja, ze hebben kritiek gekregen, maar ik denk dat je in heel je leven wel wat kritiek moet kunnen verdragen.
    Als je werkt en je baas geeft wat kritiek, wilt dat dan zeggen dat je hem meteen aan moet vallen?
    Ik heb het toen al gezegd en ik zeg het nu weer, je moet er echt boven staan.
    Want als je nu al korte teentjes hebt, ga je in je verdere leven nog veel ruzie maken.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hé kijk! Ik zie een oude koe lopen!

    OT; Ik heb best medelijden met de mods als er veel inzendingen komen en ze dat allemaal moeten nakijken :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyrion schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat er weer ruzie van gaat komen:W
    Het is toch al een tijdje geleden, dus waarom er opnieuw over beginnen?
    Ik zie het gewoon als een nieuw begin.
    Bij de vorige verkiezing snapte ik niet echt dat mensen zich zo aangevallen voelden over die lijst.
    Ja, ze hebben kritiek gekregen, maar ik denk dat je in heel je leven wel wat kritiek moet kunnen verdragen.
    Als je werkt en je baas geeft wat kritiek, wilt dat dan zeggen dat je hem meteen aan moet vallen?
    Ik heb het toen al gezegd en ik zeg het nu weer, je moet er echt boven staan.
    Want als je nu al korte teentjes hebt, ga je in je verdere leven nog veel ruzie maken.:Y)


    Kritiek moet je verdienen. Sommige mensen op die lijst hebben het niet verdiend.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Maar als er maar één mod is die je erop heeft gezet, dan kunnen de anderen toch wel zeggen 'he, dat klopt niet' en dat hebben ze blijkbaar ook niet gedaan.

    Er zijn discussies over geweest waarom iemand op die lijst stond, dat is wel gebeurd!
    Maar er waren ook een boel moderators die zich afzijdig hielden en die het zelfs niet nodig vonden dat topic te checken omdat ze er toch geen rekening mee houden.
    En eerlijk gezegd, veel users veranderen ook snel van usernaam dus is het moeilijk om soms te onthouden wie wie is. Toen ik moderator was kon ik amper zeggen wie welke moderator was omdat ze telkens weer van naam veranderden en ik het niet meer de moeite vond om hun naam te kunnen koppelen met hun usernaam, tegen dat ik het dan wist, veranderden ze dan toch. Ik vermoed dat dat bij dat meisje ook is gebeurd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kijk mensen, wat is gebeurd, is gebeurd, en dat kan je niet veranderen.
    Maar door te zeuren hierover verpest je het voor anderen.
    En daarbij, als die lijst dan toch zo vreselijk was, waarom zit Alwin dan nu bij de crew?
    Grow a pair en zet je erover.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik denk dat het beter is om terug te gaan naar het onderwerp waar alles mee begon: De sollicitatie voor Mod :P

    Nou hmm.
    Maken mods eigenlijk ook nog een beetje een analyse'tje van een persoon wie meedoet?
    Of kijken ze gewoon alleen naar standaard dingen als post's, aanmeldingsformulier, strafblad, zeg maar de statistieken.
    Want je kunt ook een beetje kijken naar hoe mensen op bepaalde situaties reageren door wat forumberichten of GB-berichten over ze te lezen denk ik.
    Just asking.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jaimes schreef:
    Hé kijk! Ik zie een oude koe lopen!

    OT; Ik heb best medelijden met de mods als er veel inzendingen komen en ze dat allemaal moeten nakijken :]

    Ik ook.=)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe weet je of je op die lijst stond? Stond die gewoon openbaar?


    Even voor de duidelijkheid, de lijst is door een hacker gezien, die heeft er een printscreen van gemaakt en doorgestuurd naar mensen die erop stonden. In eerste instantie werden posts met de lijst verwijderd door moderators en alleen doorgestuurd via pbtjes door users die hem gehad hadden. Hij is nooit echt openbaar gemaakt.


    Your make-up is terrible