• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zayn Javadd Malik

    'Heey doe eens normaal tegen haar. We zijn misschien niet allemaal de grootste fans maar wel beste vriendinnen en als je daar problemen mee hebt is dat niet ons probleem' mompelde Felicia. Ineens hield ze gelijk haar mond. 'Raar kind' mompelde ik. 'Um, Zayn.. that's my stuff' Louis wees naar een grote groep meisjes. Even twijfelde ik of ik een kans zou grijpen. 'Lou? Ik ga 't erop wagen' besloot ik. Een grijns verscheen er op mijn gezicht. 'Ten aanval!' riep ik luid. Als een idioot rende ik richting de meisjes, en begon te gillen. Langs de beveiligers en bodyguards rende ik de groep binnen. Opeens voelde ik iets in mijn hand dat ik had afgepakt, en trok me terug. Ondertussen was mijn bril bijna van mijn hoofd gegrepen, maar die had ik kunnen beschermen. Mijn spijkerjasje daar in tegen was wel van mijn lijf afgerukt. Snel rende ik terug, en trok een beveiliger ervóór zodat de meisjes niet verder konden. Helaas zonder spijkerjasje kwam ik terug. 'Louis' Ik haalde diep adem, ook van een klein stukje rennen kwam ik nauwelijks op adem. Een minpunt van roken. 'Ik heb je paspoort kunnen grijpen. Maar het was een nachtmerrie. Ik doe dit nooit meer' hijgde ik, Louis' paspoort hooghoudend.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 17:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    'Raar kind' ik voel hoe mijn ogen waterig worden door zijn opmerking en verdrietig draai ik me weg zodat ik niet uitbarst en begin te janken als een klein kind.
    IK haal rustig adem en probeer rustig te blijven. dit was gewoon niet meer leuk, dat je iemand raar vond oke, maar dat zei je toch niet zo. Mensen hadden gevoelens maar blijkbaar is de roem naar zijn hoofd gestegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    'Geen probleem.' Ik glimlachte enigszins ongemakkelijk toen hij me omhelste, al was mijn aandacht al snel weer bij Felicia. Ik kende haar goed genoeg om te weten dat ze gekwetst was en zou huilen als dit nog langer duurde. Ik mocht dan wel klein zijn, toch poogde ik mijn armen om haar heen te slaan en haar tegen me aan te trekken terwijl ik Zayn kort, doordringend aankeek. 'Ze hadden je mogen opeten.' Mompelde ik beschermend, terwijl ik naar Felicia keek.
    'Hé, zullen we iets gaan eten? Ik trakteer.' Ik glimlachte troostend terwijl ik kort over haar rug streek. Ik was het closet met Felicia, en dat maakte dat ik het sneller voor haar opnam. Ondanks dat ik me er niet geliefd mee zou maken; dat maakte me niets uit. Dit was mijn beste vriendin, en dat de jongens beroemd waren kon me gestolen worden. Vooral als ze zo arrogant gingen doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felicia HOuston

    Ik voelde een paar armen om me heen en zie dat het Asa is. Mijn hoofd leg ik op mijn schouder.Het was fijn om goede vriendinnen te hebben.
    We hadden best vaak dat we weg gingen, en dan was het maar naar een parkje dan kon ik ook even weg van huis en dat was fijn. 'ze hadden je mogen opeten' hoor ik haar beschermd zeggen en ik veeg snel een traan die ontsnapt weg. 'Hé, zullen we iets gaan eten? Ik trakteer.' ik glimlach 'waarom niet" ik voel haar hand troostend over mijn rug en knuffel haar even terug. 'tHANKS Asa.' zeg ik zacht en druk een kus op haar wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [het is hier gewoon doood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Ik kan ze zo op jou afsturen' glimlachte ik nep naar Anastasia. 'En als dat kind niet tegen één opmerking of niet tegen commentaar kan, dan moet ze maar niet meegaan' mompelde ik. 'Ja, ga maar wat eten. We vertrekken binnen tien minuten, dan hoeven jullie niet mee te gaan' zuchtte ik. Ik haalde mijn telefoon weer uit mijn zak en tikte facetime aan. Eens kijken of Doniya online was, en anders Danny. Gelukkig was Doniya er, dus drukte ik gelijk op bellen. Na nog geen twee seconden werd er opgenomen, wat ik wel verwachtte. De norse uitdrukking verdween gelijk en een blije twinkeling was in mijn ogen te zien. Een grote glimlach kwam er op mijn gezicht. Het zelfde zag ik aan het meisje, op het scherm van mijn telefoon. 'Doniya!' zei ik blij. 'Zaynieee!' riep ze uit. Ik keek gaf haar een veel betekende blik, waardoor ze even moest giechelen. 'Sorry, maar het is zo'n leuke bijnaam' grinnikte ze. 'Moet jij zo nodig zeggen, Do' lachte ik. Abrupt stopte ze met lachen en keek me boos aan. 'Als ik jou bijnaam niet zeggen, jij de mijne niet' sprak ze me toe. 'Tuurlijk, tuurlijk. Waar zijn Safaa en Waliyha?' vroeg ik haar. Gelijk zag ik een blij hoofd erbij verschijnen. 'Safaa' verklaarde ik. 'Zaynie!' riep ze. Dit ging nog eens wat worden. Aangezien we toch moesten wachten, kon ik net zo goed even gedag zeggen tegen mijn zusjes.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 17:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol ik wacht op asa.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik pak mijn paspoort aan en knik dankbaar. Even laat ik een kwade blik over het groepje meiden gaan en loop dan naar Felicia. 'Ik heb mijn paspoort terug'zeg ik vrolijk en kijk dan naar het andere meisje die nogsteeds naamloos was. 'Hoe heet je ookalweer?"vraag ik vriendelijk aan haar en bekeek d'r rustig voor het geval ik d'r naam nog eens kwijt zou raken.



    (Was eten)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    | Sorry, ik ben aan het eten achter de computer. Geen geweldige combi. :3 |

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik negeerde Zayn die van het ene op het andere moment als een malloot aan zijn telefoon geplakt zat. In plaats daarvan richtte ik me op Louis, die bij ons was gaan staan. Het leek weer goed te gaan met Felicia, dus liet ik haar los voor ik Louis met een geamuseerde glimlach aanstaarde zoals hij mij bekeek.
    'Anastasia Darling-Gonzales. Asa is goed.' Prevelde ik na zijn vraag, waarna ik mijn ogen kort op het horloge dat om mijn pols hing richtte.
    Ik gaf toe dat het niet de makkelijkste naam was, daarom was ik blij dat vrijwel iedereen genoegen kon nemen met Asa. Het klonk iets minder bekakt, en daarnaast was het korter en makkelijk te onthouden. Enkel thuis sprak mijn moeder met Anastasia, maar mijn vrienden zeiden altijd Asa.
    Misschien zou de band daar ook onder komen te vallen, hoewel Zayn nog moeilijk zou worden.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 17:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Even eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houstom

    'Ik kan ze zo op jou afsturen' En als dat kind niet tegen één opmerking of niet tegen commentaar kan, dan moet ze maar niet meegaan 'Ja, ga maar wat eten. We vertrekken binnen tien minuten, dan hoeven jullie niet mee te gaan' ik bijt hard op mijn lip die begint te bloeden. Hij moest eens mijn situatie weten, dat ik vroeger gepest ben, bedreigd tot ik de vier best evriendinnen vond. Dat niet iedereen het geld had. Asa loopt nar Louis die blij met zijn paspoort zwaait. Ik wend me naar Zayn 'Wat heb ik in hemelsnaam gedaan dat je zo doet. Misschien dat jij al het geld hebt van de wereld nou dat heeft niet iedereen namelijk. Ik mag al blij zijn als we twee keer per jaar naar het zwembad kunnen of een weekje op de camping een stuk verderop. En remember ik ben een mens ik heb gevoelens' zeg ik best wel fel. Hij had me echt gekwetst en dankzij mijn lieve vriendinnen had ik geleerd op te komen voor mezelf, al hielpen ze me wel erbij maar nu was ik het er even helemaal klaar mee. 'En nee ik loop nou niet zielig te doen want ik ben blij dat ik een broertje heb en twee lieve ouders en dat God me altijd steunt, daar zou je eens over na moeten denken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik grinnink even om haar enorme naam. 'Zozo, ik dacht ik een lange achternaam had'mompel ik lachend en kijk kort naar Zayn. 'Je moet Zayn trouwens gewoon genegeren, hij is altijd in een slecht humeur'zeg ik en richt mijn aandacht weer terug op Anastasia. 'Zullen we nog naar het hotel gaan of hebben jullie eerst nog andere plannen?'vraag ik en kijk kort naar Felicia. 'Zijn jullie allemaal geloving?'vraag ik dan weer aan Anastasia.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    'Gescheiden ouders.' Verklaarde ik zacht. Toen hij over Zayn begon kon ik niet anders dan mijn schouders lichtjes ophalen. Ik wist het wel, maar toch. Dat nam niet weg dat hij zich als een verwende botterik gedroeg. 'Zullen we nog naar het hotel gaan of hebben jullie eerst nog andere plannen?' Ik glimlachte bedachtzaam terwijl ik kort een hand door mijn donkere lokken haalde. Ik had ze iets geknipt, voor we waren vertrokken uit Amerika. Daardoor was de onderkant weer gaan krullen.
    'Eigenlijk heb ik best wel honger, na een pinda reis.' Ik grinnikte kort bij de smaak in mijn mond, en schudde mijn hoofd kort toen hij vroeg of we allemaal gelovig waren. 'Niet allemaal, geloof ik. Mijn vader is Mexicaans opgevoed, katholiek. Maar mijn moeder gelooft enkel in zichzelf.' Gaf ik schaapachtig toe.
    Ik geloofde wel, maar naar de kerk of bidden deed ik niet. Enkel tijdens mijn vakanties in Mexico hield ik me daaraan, dat was traditie en familie dus verplicht. Bovendien wilde ik ze niet kwetsen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {iemand voor Alice?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    {iemand voor Alice?}
    ze kan naar felicia ik ga eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan