• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zayn Javadd Malik

    'Ik ben Anastasia, en jij Zayn, toch?' hoorde ik een meisje zeggen. Ik keek echter niet op van de stem en keek vooruit. 'Ik had gehoopt dat je kleiner was, in het echt. Dan zou ik niet zo opvallen' mompelde ze. Niet bepaald onder de indruk keek ik naar het meisje die op haar koffer zat. Aangezien ik in de één zeventig was, snapte ik niet bepaald wat ze nou wilde zeggen. 'Waarom gaan jullie überhaupt een gesprek met me aan? Denken jullie nou echt dat het me opvrolijkt, en ik zoals Louis binnen de kortste keren als een hyperactief klein meisje van vijf rondren? Oh, alsjeblieft zeg' klonk mijn inmiddels woedende stem. 'Als je in zo'n situatie waarbij je niet eens weet wat er is niets weet te zeggen, zeg dan gewoon niks in plaats van allerlei vragen te gaan stellen. En trouwens, als jullie niet eens fan zijn, waarom deed je dan mee?' vroeg ik koppig. Fans waren heerlijk, althans als ze niet de hele tijd gillend rondsprongen. Maar deze meisjes leken niet bepaald directioners te zijn. In dit soort situaties had ik mijn familie nodig, en dan in het speciaal Doniya.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Mijn lippen vormden zich als vanzelf tot de geamuseerde glimlach die meestal op mijn gezicht te vinden was. Ik wist niet precies waar ik me op voor had moeten bereiden toen ik instemde om mee te gaan, maar dat ik nog eens de echte kant van de band zou zien? Hm, nee. Ik had verwacht dat we de stage-boys zouden ontmoeten, die geforceerd met ons zouden praten. Dus voor mijn gevoel ging dit, ondanks Zayn's uitbrander, nog aardig goed.
    'Ik probeer conversatie te maken.' Antwoordde ik zijn eerste vraag, terwijl ik kort nadacht over de tweede.
    'Wie zegt dat ik geen Directioner ben?' Nu wrongen mijn wenkbrauwen zich samen tot een bedachtzame frons, waarbij ik mijn armen over elkaar sloeg en mijn blik op zijn gezicht gericht hield.
    'Dat ik niet gillend op je af spring, komt misschien enkel omdat ik niet wil dat er voortaan een bodyguard tussen ons in zit.' Ik rechtte mijn rug iets terwijl ik mijn telefoon terug in mijn zak stopte. Het klonk best logisch, en misschien was het gedeeltelijk zelfs waar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felicia Houston.

    'Waarom gaan jullie überhaupt een gesprek met me aan? Denken jullie nou echt dat het me opvrolijkt, en ik zoals Louis binnen de kortste keren als een hyperactief klein meisje van vijf rondren? Oh, alsjeblieft zeg' zijn kijkt chagerijnig naar Asa en ik krimp ineen. 'Maar wij kunnen er toch niets aan doen. We proberen je alleen op te vrolijken' fluister ik zachtjes, bangig dat ik hem gekwetst had of boos maakte en bijt weer op mijn lip. 'Dat ik niet gillend op je af spring, komt misschien enkel omdat ik niet wil dat er voortaan een bodyguard tussen ons in zit.' I ik knik instemmend 'En dat we niet als een stel debielen eruit zien' voeg ijk er zacht aan toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Voor ik het wist was mijn shirt uitgetrokken en miste ik één schoen en een sok. Ik zucht geirriteerd als ik opsta omdat ik nu de hele dag last zou krijgen van mijn rug en opeens waren alle fans verdwenen netzoals de helft van mijn kleren die ik bezat. Langzaam loop ik maar weer naar buiten, half strompelend want die fans hadden me half vermoord. Ik veegde even over mijn buik en zuchtte. 'Daar ga ik nooit meer naar binnen'mompel ik maar ik was nogsteeds mijn portemonnee, beanie & zonnebril kwijt en die vond ik blijkbaar nooit meer terug.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    "Ik ga daar nooit meer naar binnen' hoor ik iemand mompelen en draai me om. Met grote ogen kijk ik naar Louis een schoen met sok misstte en zijn shirt. "Louis! gaat het wel? " ik loop naar hem toe. 'je mag wel een shirt lenen' bied ik hem zacht aan. Mijn shirts waren toch maar simpel en meestal te groot zodat ik er langer mee kon doen. 'Moet je wat water?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Ik probeer conversatie te maken' zei Anastasia doodleuk. 'Wie zegt dat ik geen Directioner ben?' vroeg ze erna. 'Dat ik niet gillend op je af spring, komt misschien enkel omdat ik niet wil dat er voortaan een bodyguard tussen ons in zit' zei ze. 'Nou, het feit dat je begint met "En jij Zayn, toch?". Sinds wanneer weten fans niet hoe wij heten? Dat is knap' kaatste ik terug. Mijn blik ging naar Felicia. 'Opvrolijken? Ik ken je nauwelijks, dus denk je dat ik vrolijk word van een vréémde?' spuwde ik uit. 'Weet je, het enige leuke hieraan is, zijn de fans, het optreden en mijn vier beste vrienden. Wel een beetje logisch dat ik geen moeite doe voor een stelletje meisjes die mee op tour mogen, want jullie verpesten zowat heel de tour' gromde ik. Louis kwam aangestrompeld, en gelijk liep ik naar hem toe, Felicia volledig negerend. 'Lou, gaat het wel? God, wat is er gebeurd?' vroeg ik, de chagrijnige houding wegduwend. Louis was belangrijker.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    'Louis! gaat het wel?'hoor ik Felicia vragen en ik knik even. 'Gaat wel, maar ik ben wel mijn shirt, sokken, schoenen, beanie, zonnebril & portemonee kwijt'zucht ik en veeg door mijn half ontplofte harenbos. Daarna zag ik Zayn naar me toelopen en zuchtte. Eigelijk verwachtte ik een irritante preek over wat allemaal neit had uitgespookt maar dat viel best mee. 'Tja..lang verhaal..ik was mijn portemonee, zonnebril & beanie kwijt en toen ben ik besprongen door fans en zijn de kledingsstukken letterlijk van mijn lijf gerukt' 'Het zijn toch geen meidenshirtjes hé?'mompel ik daarna richting Felicia en kijk d'r vriendelijk aan. 'nee hoor, t'gaat verder wel'zeg ik wat harder als ze vraagt of ik wat water wil. Ik mocht die fans van net niet allemaal , correctie..ik haten die fans van net allemaal. Ik voelde bonkende hoofdpijn opzetten en ik kreunde even luid.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:11 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    'Opvrolijken? Ik ken je nauwelijks, dus denk je dat ik vrolijk word van een vréémde?' spuwde hij uit. 'Weet je, het enige leuke hieraan is, zijn de fans, het optreden en mijn vier beste vrienden. Wel een beetje logisch dat ik geen moeite doe voor een stelletje meisjes die mee op tour mogen, want jullie verpesten zowat heel de tour' gekwetst kijk ik naar Zayn. 'Gaat wel, maar ik ben wel mijn shirt, sokken, schoenen, beanie, zonnebril & portemonee kwijt' 'Het zijn toch geen meidenshirtjes hé?'ik schud mijn hoofd ik heb er een paar die voor mannen en vrouwen zjin, gewoon een witte" ik pak mijn tas en haal het shirtje er tussen uit van mijn kleine stapel. 'Hier' zeg ik zacht. 'Hou hem maar, dankzij ons ben je alles kwijt' Ik weet niet of ik ze nog wel zo leuk en aardig vond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    'Het is arrogant om te klakkeloos aan te nemen dat iedereen je zomaar kent. Ik wilde gewoon weten of jij zo'n persoon was.' Antwoordde ik hem schouderophalend, voor ik mijn ogen op Louis richtte. Hij leek.. aangevallen? Ik gokte ergens dat het iets was dat dagelijks gebeurde, en vroeg me vrijwel meteen af waar de bodyguards gebleven waren. Gelukkig was Felicia zo vriendelijk kleding aan te bieden: ik was er namelijk zeker van dat Louis mijn kleurige kleding niet erg zou waarderen. Niet dat ik het hem niet zou lenen: Felicia's kleding leek me gewoon iets geschikter. Daarnaast had ik een vel kleinere maat, en ik nam aan de Louis niet met een naveltruitje wilde lopen. Ik grinnikte bij die gedachte, waarna ik opstond en mijn ogen bedachtzaam over de mensen liet glijden. 'Waar is de rest?' Vroeg ik vervolgens aan niemand in het bijzonder. Niall had ik nog niet gezien, en Liam en Harry waren ook al weer een tijdje weg. Daarnaast misten we Abbey en Elena nog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson
    Ik zuchtte even en nam dankbaar het shirt in ontvangst. 'Hou hem maar, dankzij ons ben je alles kwijt'zegt ze erbij en ik geef d'r een knuffel maar ik hou em goed aan d'r vast omdat ik bang ebn dat ik zomaar omval. 'Okey maar het is gewoon mijn schuld want ik was mijn spullen kwijt'zeg ik vriendelijk en voel de hoofdpijn erger worden nu ik beweeg en praat. Langzaam laat ik d'r los en ga weer rechtop staan, zover dat lukt dan want die fans hebben half op me lopen sprinegn.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Zayn Javadd Malik

    Het was attent van Felicia om hem kleren te lenen, dat moest ik toegeven. 'Die klote meiden ook' mompelde ik. Ik had zo'n tiental keer gezegd dat ik van onze fans hield, en het was niet gelogen. Maar ze konden erg overdrijven. Je had vijf soorten. De gillende, springende, aanvallende directioners. De blije, vrolijke directioners. De gewone fans. De directioners die doen alsof ze rustig zijn en de haters. Door wie Louis werd aangevallen, was wel duidelijk. De bezorgde blik verdween uit mijn ogen en van mijn gezicht, doordat Anastasia weer een irritante opmerking maakte. Mijn handen balde ik tot vuisten, en ik draaide me om. Ik moest me inhouden om de kop van dat kind niet van haar romp te rukken. 'Hoe moet ik nou verwachten dat jullie gewone fans zijn of wat dan ook, als er eerder met zo'n wedstrijd directioners meedoen en géén mensen die ons niet kennen. Een beetje logisch, niet waar? Trouwens, ik wil niet zeggen dat er mensen zijn die ons niet kennen maar als je wereldberoemd bent verwacht je wel dat mensen je kennen. En dan al helemaal mensen die aan zo'n prijsvraag meedoen' vertelde ik haar. Dit ging echt heel moeilijk worden. Waar was Niall eigenlijk? Ik moest mijn ogen tot streepjes knijpen zodat ik geen hoofdpijn kreeg. Even sprintte ik de tourbus in, en kwam een paar seconden later terug met mijn zwarte bril op. Zo, stuk beter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    Dankbaar neemt hij het shirt in ontvangst en houd me na een knuffel stevig vast 'Okey maar het is gewoon mijn schuld want ik was mijn spullen kwijt ik schud mijn hoofd 'Ga anders in de bus zitten dan ga ik een aspirine zoeken' stel ik voor. Ik keek hopeloos naar Asa. Wat moest ik nu doen? Het was niet dat ik opmensen afloop en dan vraag om aspirine. 'Rond hoelaat gaan we wat eten want het is al bijna etenstijd"Hoe moet ik nou verwachten dat jullie gewone fans zijn of wat dan ook, als er eerder met zo'n wedstrijd directioners meedoen en géén mensen die ons niet kennen. Een beetje logisch, niet waar? Trouwens, ik wil niet zeggen dat er mensen zijn die ons niet kennen maar als je wereldberoemd bent verwacht je wel dat mensen je kennen. En dan al helemaal mensen die aan zo'n prijsvraag meedoen'valt Zayn Asa aan. 'Heey doe eens normaal tegen haar. We zijn misschien niet allemaal de grootste fans maar wel beste vriendinnen en als je daar problemen mee hebt is dat niet ons probleem' mopper ik. Ik kon daar zo niet tegen, mijn vriendinnen waren mijn alles. Abrupt hield ik mijn mond dicht toen ik bedacht dat ik zomaar tegen iemand uit gevallen was terwijl ik dat normaal nooit deed

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik besloot project Zayn met los te laten: voornamelijk omdat ik dit alles niet wilde laten verpesten door zijn klote humeur. Ik glimlachte zacht naar Felicia terwijl ik naar haar toe liep. 'Ik heb pilletjes bij mij. Als jij wat water haalt ga ik ze uit mijn koffer vissen.' Stelde ik kalm voor terwijl ik me over mijn koffer bukte. De binnenkant was opgeruimd, doch niet geheel overvol. Boeken, muziek, tekenspullen, een camera en een toilettas namen de ene helft in beslag, terwijl de andere kant kleding en schoenen waren. Met een concentratievolle frons graaide ik in de toilettas, op zoek naar het doosje waarin ik mijn pillen bewaarde.
    Sommigen voor mij, anderen die ik ter reserve had meegenomen. Gewone asprientjes zaten er ook gewoon bij, waar ik op dit moment blij mee was.
    'Gevonden. Ze zijn iets sterker dan die uit de supermarkt, maar dat is iets goeds, toch?' Ik knikte voor mezelf terwijl ik het doosje nadrukkelijk sloot voor ik overeind kwam om Louis de twee asprientjes in handen te drukken. Het was fijn om te weten dat Felicia mijn rug had, hoewel ik niet anders van haar verwachtte. We waren vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson
    Ik knikte en liep naar de bus waar ik plaatsnam bij het raam en naar buiten staarde waar ik opeens mensen zag lopen met mijn schoenen, beanie én fucking paspoort. Ik stond meteen op en liep de bus weer uit. 'Um, Zayn .. that's my stuff'zeg ik wijzend naar een groepje meiden die stonden te praten met mijn kleren en paspoort in hun handen. Mijn zonnebril en shirt nergens te bekenen maar ik vond mijn paspoort toch iets belangrijker want die kon ik niet zomaar binnen 2 minuten terugvragen. Ik schrok even van het andere meisje waar ik nogsteeds geen naam van had maar ik nam de asprine dankbaar in en gaf haar ook een knuffel. 'Thank you ...'

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:40 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    'Ik heb pilletjes bij mij. Als jij wat water haalt ga ik ze uit mijn koffer vissen.' ik knik 'Ik heb nog een klein flesje water' ik pak het flesje en geef hem aan Louis. Hij pakte de aspirine en mompel tegen Zayn dat de meiden zijn spullen hadden.Ik rits mijn tas dicht, ik wierp een snelle blik op Asa's spullen en kwam tot conclussie dat ze heel veel bij had. Eigenlijk schaamde ik me een beetje, we gingen met beroemde mensen weg en ik had alleen oude kledingstukken bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan