• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk dat ze wel kijken naar je online tijd. Ik bedoel, je wordt een moderator. Dat betekent dat je moet helpen op Quizlet en daar zul je ook tijd voor moeten hebben. Als je al 2 jaar op Quizlet zit en, laten we eens zeggen, een 2 weken online tijd hebt, is dat nogal weinig. Natuurlijk kun je actiever zijn, nadat je moderator bent geworden, maar ik gok dat het wel mee zal wegen.


    Al is het trouwens zo dat op een gegeven moment de online tijd gewoon weer helemaal bij nul was. Dus je kunt het niet meer helemaal trekken over twee jaar. Desondanks snap ik je punt (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk dat ze wel kijken naar je online tijd. Ik bedoel, je wordt een moderator. Dat betekent dat je moet helpen op Quizlet en daar zul je ook tijd voor moeten hebben. Als je al 2 jaar op Quizlet zit en, laten we eens zeggen, een 2 weken online tijd hebt, is dat nogal weinig. Natuurlijk kun je actiever zijn, nadat je moderator bent geworden, maar ik gok dat het wel mee zal wegen.


    Ssjt, ik zit er ook al ruim twee jaar op en ik heb ook maar drie weken, want dat ding bij mij liep heel lang niet meer verder terwijl ik er altijd op zit :')

    Ik zit er 1 jaar op en heb maar 1 week, hehe, ik twijfel nog of dat klopt.. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    Ik zit er 1 jaar op en heb maar 1 week, hehe, ik twijfel nog of dat klopt.. :'D

    Dat is de tijd dat je werkelijk iets doet, valt altijd minder uit heb ik het idee :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Deceiver schreef:
    (...)

    Dat dikgedrukte heb ik dus. Ik zie hier overal mensen die veel meer kans maken op de functie


    Dat heb ik dus ook en de vorige keer dat ik me aanmeldde was het ook daadwerkelijk zo :'D
    Toen maakte ik echt geen kans, dus ik heb 't maar gewoon weer geprobeerd. Op hoop van zegen


    26 - 02 - '16

    Aahh joh, jullie denken er allemaal veel te veel over na :P
    Bekijk het anders zo: het kan niet erger worden dan het nu al is.

    Ik denk dat je alleen veel geluk moet hebben om het te worden of heel goed indruk kunnen maken op ze.
    Ik wacht het gewoon lekker af en zie zelf wel of ik het word of niet.
    Want ik kan voor mezelf 10 redenen bedenken waarom ik het wel moet worden, jammer genoeg kan ik er ook 10 noemen waarom ik het niet moet worden. Dus ik laat het lekker de mods uitmaken, zij mogen beslissen en bij hun keus leg ik me neer. Volgende keer is er altijd weer een kans, toch? :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn topics,
    Misschien schrijf ik me later in, al ben ik daar niet zeker van..


    Don't be like the rest of them, darling

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook en de vorige keer dat ik me aanmeldde was het ook daadwerkelijk zo :'D
    Toen maakte ik echt geen kans, dus ik heb 't maar gewoon weer geprobeerd. Op hoop van zegen

    Als je niet probeert dan weet je het niet :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WillNotLearn schreef:
    Mijn topics,
    Misschien schrijf ik me later in, al ben ik daar niet zeker van..


    Ik zou er niet te lang mee wachten, je hebt nog twee dagen de tijd, ongeveer. Want op 10 mei, misschien wel 's ochtends, sluiten ze de aanmeldingen.


    26 - 02 - '16

    Tyrion schreef:
    (...)
    Als je niet probeert dan weet je het niet :')


    Agreed


    26 - 02 - '16

    Ik doe de volgende keer wel mee...

    Na mijn examens heb ik genoeg tijd :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Destined schreef:
    Aahh joh, jullie denken er allemaal veel te veel over na :P
    Bekijk het anders zo: het kan niet erger worden dan het nu al is.

    Ik denk dat je alleen veel geluk moet hebben om het te worden of heel goed indruk kunnen maken op ze.
    Ik wacht het gewoon lekker af en zie zelf wel of ik het word of niet.
    Want ik kan voor mezelf 10 redenen bedenken waarom ik het wel moet worden, jammer genoeg kan ik er ook 10 noemen waarom ik het niet moet worden. Dus ik laat het lekker de mods uitmaken, zij mogen beslissen en bij hun keus leg ik me neer. Volgende keer is er altijd weer een kans, toch? :)


    Ja, ik ben tijden heel hard gestresseerd geweest voor dit soort dingen, maar mijn mentaliteit is compleet veranderd en nu zit ik me wel in, ik hoop nog steeds dat ik een kans maak, maar ik zie wel hoe het gaat, mijn inzending is helaas ook van mindere kwaliteit, dus ik laat het maar gebeuren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gehenna schreef:
    (...)

    Ik zou er niet te lang mee wachten, je hebt nog twee dagen de tijd, ongeveer. Want op 10 mei, misschien wel 's ochtends, sluiten ze de aanmeldingen.


    Weet ik, maar ik weet nog niet zeker of ik me wel in ga schrijven.
    Heb morgen de hele dag vrij, dus als ik het doen doe ik het waarschijnlijk morgen


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymry schreef:
    (...)

    Ja, ik ben tijden heel hard gestresseerd geweest voor dit soort dingen, maar mijn mentaliteit is compleet veranderd en nu zit ik me wel in, ik hoop nog steeds dat ik een kans maak, maar ik zie wel hoe het gaat, mijn inzending is helaas ook van mindere kwaliteit, dus ik laat het maar gebeuren...


    Goede mods die gebruiken meerdere bronnen, dus niet alleen een inzending. Ze kijken ook naar meerdere dingen om een compleet beeld van je te vormen, tenminste dat lijkt me.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik weet nog niet zeker of ik me wel in ga schrijven.
    Heb morgen de hele dag vrij, dus als ik het doen doe ik het waarschijnlijk morgen


    Zoals een paar van de duizenden clichés voorschrijft:
    - Je moet scoren om te winnen.
    - Het kan vriezen, het kan dooien.
    - De bal is rond.
    - Het is elf-tegen-elf.
    - Het zou zomaar kunnen.

    Sorry, ik lees hier zoveel clichés over dit onderwerk, ik dacht, ik voeg er nog een aantal toe aan het lijstje.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.