• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cymry schreef:
    (...)

    You can't hide from me!


    Dat is omdat je iedere dinsdag op mijn gezicht moet kijken lieverd, dat telt niet. :/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Maak je niet druk, ik ben een paar weken afwezig geweest en volgens mij kent niemand mij nog. :Y)
    Komt heus wel goed.

    Ik ken je nog ;O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Ik ken je nog ;O


    Tara! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Itami schreef:
    (...)
    Je hoeft niet bekend te zijn om kans te maken. :')

    Anders weten ze toch niet hoe je bent ;-)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Maak je niet druk, ik ben een paar weken afwezig geweest en volgens mij kent niemand mij nog. :Y)
    Komt heus wel goed.


    Ik ken je ook nog! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moretz schreef:
    (...)
    Anders weten ze toch niet hoe je bent ;-)

    Dat kunnen ze ook wel een beetje afleiden uit je aanmelding ^^ Ik heb, toen ik nog mod was, echt niet alle users zo gescand dat ik hun berichten op 't forum ging lezen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Dat kunnen ze ook wel een beetje afleiden uit je aanmelding ^^ Ik heb, toen ik nog mod was, echt niet alle users zo gescand dat ik hun berichten op 't forum ging lezen.


    Lijkt me ook een beetje veel werk als je dat moet doen :P
    Hoewel als je sommige al kent van het forum heb je al een beetje een beeld bij wie wie is en zo.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Alayne schreef:
    (...)
    Dat kunnen ze ook wel een beetje afleiden uit je aanmelding ^^ Ik heb, toen ik nog mod was, echt niet alle users zo gescand dat ik hun berichten op 't forum ging lezen.

    Je hebt wel een proefperiode neem ik aan?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    Je hebt wel een proefperiode neem ik aan?

    Voorgaande keren was dat wel het geval ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eerlijk gezegd 'kende' ik alleen Scandal van de laatste generatie, dus het is best mogelijk om als onbekende er door te komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Eerlijk gezegd 'kende' ik alleen Scandal van de laatste generatie, dus het is best mogelijk om als onbekende er door te komen.

    Natuurlijk is dat mogelijk :') Waarom niet?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is er geen minimale leeftijd?

    Nope (:


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij kende ook echt niemand mij toen ik mod werd... Dus bekend zijn zegt echt helemaal niets.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Volgens mij kende ook echt niemand mij toen ik mod werd... Dus bekend zijn zegt echt helemaal niets.

    Gelukkig ^^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.