• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ze kan Harry helemaal niet herkennen? ze kennen elkaar nog niet en volgens mij hadden ze gedaan dat Coco bij Louis enz. in de taxi zat]

    [Ik ben even naar de stad]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    quin98 schreef:
    [Ze kan Harry helemaal niet herkennen? ze kennen elkaar nog niet en volgens mij hadden ze gedaan dat Coco bij Louis enz. in de taxi zat]


    (Ohja, tuurlijk! :$ negeer die post dan maar eehm.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louise Styles
    'Dan is het goed, want klein zusje kijkt nog altijd tegen de grote broer op.' zei ik met een glimlach. 'Yaay' zei ik vrolijk en keek op, om Harry aan te kunnen kijken. Een lach verliet mijn mond en was blij dat er een brede glimlach op zijn gezicht verscheen door mijn woorden. 'Maar ik ben nog klein. Dat is lief van je en mijn vakantie is al geweldig doordat ik hier ben samen met jullie.' zei ik met een glimlach waarna ik mijn lippen tegen zijn wang drukte. Iets wat nog wel wat moeite koste. Ik was gewoon een klein opdondertje naast Harry en eigenlijk iedereen. 'Jou smaakt bevalt me nog steeds.' zei ik met een paar grote ogen en een brede glimlach. 'En dit is al geweldig.' Mijn armen sloeg ik om hem heen toen Harry me optilde en dicht tegen hem aandrukte. 'Samen met mijn grote broer.' voegde ik eraan toe. 'Maar geweldig word het zeker.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    We strompelen een beetje moeilijk het hotel binnen als Aideen plotseling loslaat en wegrent. Ik zak bijna door mijn knieën, maar kan blijven staan. Even later komt ze terug met een karretje waar ze alles in legt. Dat is slim!
    Ze begint te duwen, maar het ziet er nogal zwaar uit. Ze kijkt me veelbetekenend aan. Ik ga achter het karretje staan en begin ook te duwen. 'Waar is onze kamer?' vraag ik haar. Het zou handig zijn om dat te weten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Harry Styles

    Ik begin te lachen en kijk er even aan met een glimlach, toch leuk om te horen dat ze tegen me op kijkt. 'Ja je bent wel klein maar dat maakt toch niet uit' zeg ik met een glimlach. Ik luister naar de rest van haar woorden en glimlach, ' Dat is lief maar geloof me de vakantie wordt echt nog veel leuker dan alleen dit' zeg ik lachend en kijk er met een glimlach aan. Ik ga gelijk wat naar beneden als ik merk dat ze me op mijn wang probeert te kussen. ' Kleine' lach ik plagend en kijk er aan. 'Dat is mooi' zeg ik met een glimlach als ze zegt dat mijn smaak er wel bevalt. ' Dan kan het alleen nog maar geweldiger worden' zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Ik glimlach even, ' en mijn kleine zusje' zeg ik lachend en zie daarna een hond deze kant oprennen. Hij blijft bij ons snuffelen en ik hurk neer. Ik hou Louise zo dat ze half op mijn been zit en laat haar met een hand los om de hond te aaien. Daarna kijk ik even rond opzoek naar het baasje.

    Craig Payne

    De jongen keek rond totdat zijn blik met de mijne kruiste. Ik rende rustig naar het drietal toe. "Is dit jouw hond?" vroeg de jongen met een hese stem "ehm, ja, sorry" antwoorde ik ongemakkelijk. "Maakt niet uit hoor, ze is schattig" zei de jongen met een glimlach "oh, ik ben trouwens Harry" zei hij waarna hij zijn hand uitstak. Ik pakte zijn hand aan "Craig."
    Misschien maak ik toch nog vrienden hier.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 15:59 ]

    Louise Styles

    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek omhoog naar mijn broer. Het kwam totaal niet serieus over en al helemaal niet toch in ook in de lach schoot. 'Negen van de tien keer zijn kleine kinderen altijd lief. Jij ben al bijna volwassen en het nog steeds.' zei ik slim. Vrolijk praatte ik door een de glimlach op mijn gezicht werd steeds breder. 'Dat geloof ik gelijk. Het is altijd gezellig.' zei ik. Ik was blij dat Harry iets naar beneden ging toen hij merkte wat ik wilde doen. Daardoor kon ik wel een kus op zijn wang drukken. 'Jij ben gewoon een reus. En ik groei nog wel.' zei ik met een pruillipje, maar lachte al snel weer. Ik wilde mijn mond openen om iets te zeggen tot een hond onze kant opkwam rennen. 'Hondje,' riep ik vrolijk en aaide het hondje toen Harry zo was gaan zitten dat we dat makkelijk konden. Ik keek naar de jongen die niet veel later ook aan kwam lopen en die het baasje was. Ik kroop iets dichter tegen mijn broer aan en aaide het hondje nog steeds.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Slimmert' lach ik en kijk der aan. 'Je hebt wel gelijk maar dat maakt niet uit je bent toch lief' zeg ik lachend en glimlach daarna even. ' Vindt ik nou ook maar hier wordt het alleen maar gezelliger' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Dat valt nog wel mee en dat weet ik dan ben je misschien wel net zo'n reus' zeg ik lachend en kijk der aan. Louise begint vrolijk te roepen als de hond onze kant opkomt. Ik kijk even naar de jongen en zet Louise op de grond waarna ik normaal ga staan. Craig heette die. Ik kijk hem aan, 'Ook net aangekomen?' vraag ik hem en kijk hem aan. Het lijkt me wel. maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

    "Ook net aangekomen?" vraagt Harry "ja, ik moet zo terug naar mijn neef om mijn koffer uit te pakken, hè wacht, waar is mijn koffer?" vraag ik terwijl ik verbaast om me heen kijk. "Hij is niet hier denk ik" zegt Harry terwijl hij ook om hem heen kijkt. "Dankje, dan ga ik maar overal zoeken" zeg ik met een zucht terwijl ik nadenk waar ik mijn koffer voor het laatst had. "Wij kunnen wel meehelpen zoeken?".

    Zayn Javadd Malik

    'Ik moest denken aan mijn ouders' vertelde Autumn me. Ik beet op mijn lip en mimede een sorry. Nu werd het schuldgevoel nog erger. God, Zayn, wat ben je toch ook een idioot. Een klein glimlachje kwam er op mijn mond te staan toen Lilly alvast plannen wilde maken voor te gaan shoppen met Autumn. Wat had ik geluk dat die twee goed met elkaar op konden schieten. Anders was het echt een heel groot probleem geweest, vooral voor de vakantie. 'Of zullen we...' Lilly keek mij aan, waarna ze wat vroeg. 'Wat doen jongens eigenlijk?' vroeg ze. Een grinnik verliet mijn mond. 'Nou, van alles' lachte ik. 'Zijn we er bijna?' vroeg Lilly. Nog geen twee seconden later stopte de taxi en vloog Autumn eruit. Ook ik stapte uit en liep naar de kofferbak die de chauffeur openhield. De twee koffers van mij en Lilly pakte ik er ook uit, en ik hield alweer het portier open. Dit keer zodat Lilly eruit kon stappen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louise Styles

    'Van wie zal ik dat nu hebben geleerd?' lachte ik. De meeste dingen had ik toch wel overgenomen van Harry. Ik was dan ook het meest bij hem in de buurt, maar dat was altijd wel zo geweest. 'Natuurlijk heb ik gelijk, maar ik zal het dan aannemen van je. Ik wil geen discussie.' zei ik onschuldig. Ik keek even rond, alleen zonder dat kon ik mijn broer ook zijn gelijk wel geven. 'Hawaï, dat kan alleen maar gezelliger worden.' Mijn groen/grijze ogen waren gericht op de krullenbol die begon te lachen. 'Misschien wel. Hopelijk kon ik je dan ook makkelijker een knuffel geven.' Vrolijk aaide ik het hondje dat onze kant was opgekomen, maar eenmaal met beide benen op de grond, liep ik naar de taxi toe. Ik begon in de koffers naar een zak snoep te zoeken, want mijn maag protesteerde luid. Mijn blik ging af en toe naar de twee jongens, want wilde ze alsnog niet kwijtraken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aideen Nessa Horan
    Ik knikte dankbaar naar haar toen ze meehielp. Het karretje was zwaar, maar het ging wel. Midden in de lobby liet ik het staan en ik haalde mijn schouders op. Ik pakte Niall's rugzak van de kar en ging opzoek naar de papieren. Ik vond ze en liep ermee naar de balie. Even keek ik naar Lexi. "Kan je helpen als het misgaat?" vroeg ik haar smekend voor ik me naar de vrij jonge medewerker achter de balie richtte. "Hallo, Ik ben Aideen Horan, Mijn broer Niall heeft als het goed is... twee kamers gereserveerd..." Bij dat woord keek ik vrij hulpeloos naar Lexi. Ik had echt geen idee meer wat het in het Engels was. Hopelijk wist zij het wel, anders waren we de sjaak.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Geen idee, vertel is van wie je dat geleerd heb?' vraag ik lachend en kijk eraan, ik wist natuurlijk allang van wie ze het had. ' Goedzo, want ik wil die ook niet' zeg ik met een glimlach en woel zachtjes door haar haar.Bij haar woorden knik ik even en glimlach daarna. 'Vast wel, en anders til ik je toch gewoon weer op' zeg ik met een glimlach. Daarna richt ik mijn blik even op de jongen en daarna rond de omgeving, hoe kon die zijn koffer nou kwijtraken. Mijn blik valt op een koffer wat naast een busje staat en ik wijs ernaar. 'Is die toevallig van jou?' vraag ik terwijl ik ondertussen Louise een beetje in de gaten hou. Ik wil haar niet zo kwijt zijn.

    [ Sorry, net terug van de kapper ]

    Lilly Tiffany Malik:
    Weer houd Zayn het portier voor me open. Als ik uitstap voel ik weer in mijn zakken. 'Ik zou je graag wat fooi geven maar ik heb niks meer...'. Ik geef hem een schouderklopje en loop verder. Opeens stop ik en ik volg de weg van de neuzen van mijn voeten naar voren. Hoe meer mijn ogen het hotel komen te zien, hoe groter ze worden. 'Wauw!' fluister ik in mezelf. Ik spring een gat in de lucht en roep: 'Dit gaat ZO cool worden!!!'. Ik kijk even achterom en zie Zayn nog sjouwen met onze koffers. Ik ren naar de deuren van het hotel. Ja, dit keer is het mijn beurt. Ik houd de deuren voor zayn en Autumn open, dan kunnen hun in een keer doorlopen. Deze dag kan niet meer stuk!


    Gotta get, gotta get out of my head <3