• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even om Liam en knikte instemmend. "Dit is ook geweldig ja." Zuchtte ik dromerig. "Ik miste Hawaï echt, na twaalf jaar.." Mompelde ik. Liam stelde een wedstrijdje voor, binnen de tien minuten een goede golf te pakken. "Lijkt me goed, maar ik ben bang dat ik verlies.. Je weet wel wat ik bedoel." Lachte ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte kort. Ach, dit ging ik sowieso verliezen. "Wat moet de verliezer doen?" Vroeg ik en keek Liam opnieuw aan. Wedstrijden met een draai eraan waren leuker dan normale.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek wat rond, we waren al bijna bij het strand. Uit mijn herinneringen kende ik het nog vaag. Het was onderhand al dertien jaar geleden. Lilly was vier, die herinnerde zich zeker nog weinig. Na het doorlopen van het paadje, kwamen we bij het witte strand aan. Het was echt heel mooi. Na een goede plaats uit te zoeken, legde ik een handdoek neer. In het hotel was ik nog even snel naar boven gerent om een paar handdoeken en strandlakens te halen. Tja, waar moesten we anders op zitten. Het andere strandlaken legde ik ook neer, voor Autumn. Ik plofte neer en keek wat rond. Het water, wat -wat verduisterd was door mijn zonnebril, golfde op en neer, en spatte uit elkaar tegen de rotsen. Vrolijke kinderen die in het water speelden, toeristen die zaten te zonnen, echt een typische zonvakantie. Geweldig was het. Mijn glimlach veranderde zich tot een grijns en ik keek omhoog naar Autumn. 'Ga je zwemmen?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Aangezien ze zich zowat steeds insmeerde, dacht ik van niet. Nou, het kon wel alleen dan moest ze steeds het water uitkomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik grijnsde en ging weer rechtop zitten bij haar vraag. "Hmmm... Het gebruikelijke? Een kwartier rondrennen in alleen je ondergoed in het openbaar... En misschien met een hawaiiaanse ketting om nu we hier toch zijn?" Het gebruikelijke was vrij genant, maar het kon ermee door. Je hoefde ten minste niets goors te eten ofzo. Ik ging weer op de plank liggen. Zo zeker wist ik nog niet of ze ging verliezen. Ik had dit namelijk ook zeker al een half jaar niet gedaan. Ik keek even naar de beginnende golven en zag er toen een. "Die is voor mij." zei ik vrolijk. Ik peddelde erop en ging toen die iets groter werd op mijn board staan. Een tijdje ging het goed. Maar toen ik vrij dicht bij de kust kwam en wilde afbuigen verloor ik in de bocht mijn evenwicht en viel ik plat op mijn borst op het water met mijn schenen hard op de rand van het board voor ik onderwater zonk.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik kreunde ellendig bij de woorden van Liam. Het gebruikelijke. In het openbaar in je ondergoed rennen en nu met een Hawaïaanse ketting om je nek. Hoe gek het ook klonk, het leek me wel grappig. Liam vertrok voor een golf. Daar ging mijn kans. Ik zuchtte en keek in de verte om Liam te gaan zoeken. Hij was nergens te bekennen, nergens. Ik raakte een beetje in paniek en ontbond mijn enkelband met mijn enkel en begon te zwemmen. "Godverdomme Liam waar kan je zijn!" Mentaal sloeg ik mezelf op mijn hoofd en zocht naar zijn surfplank. De surfplank.. Ik dook onderwater, het zout deed pijn aan mijn ogen, maar ik kon mijn beste vriend niet verliezen. Ergens dichtbij de kust zag ik een gedaante en ik kwam even boven water om dan erheen te zwemmen. Ik dook weer onder water en probeerde zijn hand te pakken. Na een paar geprobeerd had ik zijn hand vast en zwom naar boven. Je gewicht werd in het water veel minder, gelukkig maar. Ik sleepte Liam met zijn surfboard en al naar het strand en zocht iemand bekend. Opeens zag ik Autumn staan. Ik rende in een snelle vaart naar haar toe en trok aan haar arm. "Liam. Is. Verdronken." Ik was buiten adem, heel erg. Daarna rende ik naar Liam toe en keek hulpeloos toe. Mond op mond? Ik zou het niet weten.., maar toch begon ik het te proberen op de manier hoe ze het in de films deden. "Liam.." Een kleine traan rolde over mijn wang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Als ik weer naar het strand loop zie ik Zayn en Autumn ook aanlopen. Ik loop met een tempo naar ze toe. Ik ga voor Zayn zijn zon staan en zeg: 'Zayn, kijk eens wat ik heb!!!' en ik laat mijn handpalm zien. Hij zal het vast niet begrijpen. Ik ga op mijn knieën voor Zayn zitten. 'Met mijn supergeheugen en sneaky skills heb ik de kamernummers van...' ik kijk op mijn hand. 'Louis Tomlinson, Harry Styles, en 3 Niall's.' En ik glimlach breed naar hem. 'De rest van je oude vriendjes!!! Wow dat klonk verkeerd'. Dat laatste kwam er wat vaag uit. 'Kijk dan!' en ik duw mijn hand bijna in zijn gezicht. Met een pleziergezicht kijk ik hem aan. Ik kijk weer naast Zayn naar Autumn. Ik spring omhoog. 'Sorry, ik zal de rest van de jongens wel zoeken! Dan kunnen jullie... Wat jullie ook doen. Maar eerst...' Ik ren het water in maar als ik tot mijn knieen in het water zit ren ik er weer uit. 'KOUD!!" zeg ik. Ik ren langs Zayn en Autumn en zwaai nog even naar ze.
    Ik zie Liam zijn vriendin, ik bedoel goede vriend, in paniek op Autumn afrennen. Ik loop terug en hoor haar praten over Liam die verdrinkt. 'WAT?!' Ik kijk haar met grote ogen aan. Ik schud mijn hoofd. Ik heb op de basisschool ooit zo'n cursus gehad. HAD IK NOU MAAR OPGELET! Waarom kan ik die namen deels wel onhouden en niks van die cursus. Verstijfd kijk ik naar wat er gebeurd. Ik zie Liam naar lucht happen. 'We moeten IETS doen...' ik denk aan het bekende reanimeren. 'Druk op zijn borst zodat het overbleven deel lucht het water naar buiten drukt!' Het uitleggen gaat lastig. Ik weet het ook even niet!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:28 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik ging al snel kopje onder. Door de harde klap op mijn borst door de val had ik al geen lucht in mijn longen. Mijn lichaam zonk naar beneden en mijn board kwam omhoog te staan als een grafsteen. Doordat ik geen lucht had had ik ook geen kracht in mijn ledematen. Langzaam verloor ik mijn bewustzijn. Het water om me heen was zwart en ik had geen idee meer van wat dan ook. Alles voelde stroperig om me heen en alles was pik zwart. Ik hapte naar adem, maar ik voelde alleen de stroperige vloeistof mijn mond, neus en longen vullen. Ik voelde me zo hopeloos. Ik bleef proberen te happen naar ademen, maar het lukte me gewoon niet. Toch zette ik door. Ik mocht niet opgeven.

    [sorry kort]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik slikte even en merkte niet dat Liam naar adem hapte. Mijn ogen werden groot en zette Liam overeind. "Wacht, rustig inademen en uitademen." Ik klopte zacht op zijn rug en een opgeluchte zucht verliet mijn mond. Oké, hij probeerde te adem - waf hopelijk een goed teken was. "Kom, Lee. Rustig, ja? Emilie Bond is hier bij je." Fluisterde ik zacht, eigenlijk eerder tegen mezelf dan naar Liam die nog geen eens bewusteloos was. Het moest vast raar klinken voor de mensen die me niet kenden. Een glimlachje ontstond rond mijn lippen en veegde wat haar uit zijn gezicht. Ik was echt een raar mens.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:38 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hij is niet bij bewust zijn, hij hapt alleen naar adem :p]


    Bowties were never Cooler

    *Aangepast, maar moet het ff anders? Uh, ik zit er doorheen...Sorry. Moet ik het weer aanpassen? Gewoon zeggen! *

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    *Aangepast, maar moet het ff anders? Uh, ik zit er doorheen...Sorry. Moet ik het weer aanpassen? Gewoon zeggen! *

    [Dat was niet tegen jou, want bij jou ademt die nog niet. Dat doet hij pas na Elie's beademings dingie, waar ze nog mee bezig is. Dus ik denk dat 2 reanimaties tegelijk geen zin heeft. XD]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:34 ]


    Bowties were never Cooler

    (Done, lol.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Llamarmy schreef:
    (...)
    [Dat was niet tegen jou, want bij jou ademt die nog niet. Dat doet hij pas na Elie's beademings dingie, waar ze nog mee bezig is. Dus ik denk dat 2 reanimaties tegelijk geen zin heeft. XD]

    { Nee nee! Mijn personage kan niks doen, ze zegt alleen wat. Dus ket kan zo ff blijven? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Hij hapt alleen daar nog niet naar lucht, maar voor de rest wel ja]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik bleef naar adem happen. Ik voelde een druk op mijn rug en tegen mijn sleutelbenen. Toch bleef ademen even zwaar als ervoor. Ik bleef vechten, maar ik voelde me steeds zwakker worden. Ik hoestte wat, in de hoop dat het zou helpen. Ik voelde wat van de vloeistof uit mijn longen hoesten, maar het was maar weinig. De stroperige vloeistof werd alleen maar dikker had ik zo het gevoel. Ik bleef naar adem happen en hoesten en proesten, maar uiteindelijk hield ik het niet meer. Het werd zo zwaar. Langzaam werd het gehoest, geproest en geadem zwakker tot het ophield en ik als een zoutzak instortte.


    Bowties were never Cooler

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik zie Liam nog hoesten en proesten en alles wat er op lijkt. Langzaam werd het zwakker tot Liam daat levenloos lag. Ik was helemaal inj de war. Als rare actie loop ik naar de zee en neem water in mijn handen. Ik gooi het over Liam's hoofd heen. Ik ga aan de andere kant van Liam liggen. Aan de andere kant zit Emilie. 'Ik druk 15X (toch? Of 30?) en dan geef jij hem mond op mond, gewoon zo veel mogelijk lucht in zijn longen ja?' zonder op een antwoord te wachten begin ik. '1, 2, 3, 4,' etc. Bij 15X Zeg ik 'Nu!' En ik wacht op Emilie. LAngzaam worden mijn ogen waterig. Mijn handen beginnen te trillen en mijn hoofd te bonken. Het gaat allemaal zo snel. En waarom ook nu? Allemaal gedachtes vliegen razendsnel door mijn hoofd en voor het eerst kan ik ze niet bijhouden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3